Jeej toch nog leven in de bar zonder Anne-Marie..!
Thx Bertha
Altijd de makkelijkste weg kiezen he...
ja, waarom niet? Zit je kleding tenminste niet onder duivenstront
.
2 foto's dan, waarvan 1 met gemaakte bril! Maar moet je wel beloven dat je een maand 2 week lang niet meer om foto's zeurt!
jeej, leuk Bertha!!
Is goed, 2 weken dan
*zet in agenda op 16 aug: zeuren om foto BerthaIk ga zelf ook mss nog wel nog weer op vakantie deze zomer, naar de alpen mss. Maar mss ook niet. Dus.
sow, toe maar! Je laat het wel ff van tevoren weten of je nog gaat he? Dat we je wel kunnen uitzwaaien..
Trouwens A-M, ik vond je post best inspirerend hoor
. Nja, iig leuk
. Kzal dr nog ff wat meer op ingaan voor als je straks als je terug bent op je nieuwknopje klikt..
nee we gaan niet zo vroeg weg.. rond 6/7 uur ofzo. Maar dat komt omdat we nu voor 't eerst niet in één keer naar de plek van bestemming rijden, we gaan ergens ter hoogte van Bordeaux ff in een hotel overnachten
6/7 uur niet vroeg?!
nou.. jij liever dan ik
. Maarre in 1 keer hemaal naar Bordeaux rijden lijkt me ook geen pretje, magoed, zal het hopelijk wel waard zijn
. Ik kijk alvast uit naar je kaart
. Voor de anderen: zodra ik een kaart heb van A-M zalk t melden hoor!
jah maar ik had het over dat ik 't niet kon helpen dat 't vandaag stressdag was..
dat andere kon je dus best helpen
. Think about it.
ons lieve hondje (...) Moet dr 3 weken missen.. en onze kat natuurlijk ook.. en jullie natuurlijk ook! (voordat Annemieke boos gaat worden ;-)
zei zij uit de grond van haar hart
nou, blij te horen dat je ons gaat missen hoor
.
Sja, en Lowlands ook missen, maja, daar had je dit jaar sowieso nog niet heen gemogen toch? (Of is dat het ook, ja, hm, dan ben je toch terug?) Ik wilde net een anti-vakantie-argument hieruit halen maar dat kan dus helemaal niet
..
Annemieke, jij natuurlijk nog veel succes met werken en probeer niet al te moe te zijn ! Niet dat je er wat aan kan doen maargoed.. 't gaat om het idee he.
thx, nou, ik kan er in zoverre iets aan doen dak koffie kan drinken
, hielp wel vanochtend.. het helpt vooral goed omdat ik heel erg denk dat het helpt
. Maar ik stel 'het idee' op prijs hoor van je
. Aan gezelligheid ben ik gister gelukkig even toegekomen omdat ik naar die vriendin in Deventer ben geweest, was wel leuk (alleen TE VEEL wespen buiten
). En volgend weekend komt zij als het goed is naar Gouda!
Vrijdags ga ik dan trouwens naar een openluchttoneelvoorstelling in Amsterdam met een andere vriend, dat heb ik al verteld, maar tis nu ook helemaal geregeld dat het dus doorgaat
. Mailtjes schrijven gaat ook alweer iets beter, heb gister eindelijk weer eens een goeie lange mail geschreven, en vandaag een ecardje aan een jarige kennis
. Zometeen ff Daan mailen denk ik..
alle mensen die wel hier lezen en niet posten; ga maar veel posten want dan kan ik lekker veel bijlezen en anders wordt Annemieke helemaal depri! hehe..
idd, goed van je zo'n oproep!
Alleen dat hehe erachter dan weer..
Slecht btw dat je niet eens het praatje van de decaan onthouden hebt!
tssk, die jongen is echt niet te volgen.. ;-) (student :/ )
zijn studenten niet te volgen??
cool van dat who's the mole Mieke hehe dat hoor ik nou nooit behalve die molletjes op mijn ontbijtbord die ik nog nooit gezien had en jij in een keer wel zag.. nja niet dat ik die wel hoor maar je weet wel..
ja cool he, haha jouw ontbijtbordje is ook cool
, maar ik snap je zin niet helemaal
.
Sorry mensen die mijn conversaties met Anne-Marie niet heel interessant vinden
::schuldig:: maar voor een pm-tekst moek t weer hemaal aanpassen en nu zouden jullie je er in principe ook in kunnen mengen zeg maar..
Zou leuk zijn op zich.. Nja, en jullie weten: als jullie iets vertellen ga ik daar ook op in!