whahaha.. maar het staat wel écht in mn (mobiele) agenda hoor..
* bertha531 gaat het er maar verder niet meer over hebben en hoopt dat annemiekes agenda het gewoon vergeet.
hehe
Veel succes met je wespen-val! Gebruik je dan zo'n plastic fles met de bovenkant eraf gesneden en omgekeerd er weer op gezet zodat ze zeg maar die trechter ingaan, waardoor ze er niet meer uitkomen? (Wow, wat kan ik toch goed uitleggen.. )
Creepy! Dat is exact wat ik gedaan heb. Ik had er al eerder 1 gemaakt; 1tje met aarbijenjam en roosviseespulletje eroverheen. Maar die val was niet goed, want in 1 week had ie maar 4 wespen gevangen!
Nu heb ik 1 gemaakt van een statiegeldfles
van 25 eurocent maarliefst dus die moet goed zijn denk ik!
Ik heb er nu dubbelfris sinaasappel-mandarijnspul in gedaan.
Succes verzekerd denk je, maar ik heb net nog gekeken, na 1 dag nog 0 wespen...
Maar dat komt nog wel! Tis altijd eerst ff aftasten voor die wespen, ze durfen mss nog niet in zo'm mooie statiegeldfles. Snap ik best!
Opmerkelijk detail: de fles staat
bij een wespennest...
Komt goed!
Precies! Go Bertha! Je bent geweldig, ik zeg het maar even voor je het zelf doet.. hehe Die smiley trouwens idd ook!
Kijk! Het loont echt om te posten in de bar!
Ik heb btw nieuws! 2 smsjes van Daan vanuit Tsjechie!! Hij had wel al zijn boeken al binnen 3 dagen uit stond erin wat mij een slecht (nl. vervelings-)teken leek...
Maar een goed teken voor de boekenclub! Sms eens of ie meedoet met het nieuwe boek voor de boekenclub en of ie suggesties heeft voor een boek!
Wespen zijn ook heel erg verzot op pure bosvruchten-smaak-ranja...
het resultaat van 4 uur zo'n wespenvang ding buiten zetten... zitten dr bijna 50 in!!!!
Bedankt voor de tip, maar ik probeer het nog even met de , wacht maar tot de dubbefrissinaasappelmandarijnsap echt gaat werken!
Je zult nog verbaast staan.
Mijn dag begon vandaag trouwens goed vandaag, want ik raadde wel het woord bij een belspelletje op tv! Itt tot gister, het woord was IJSBEER, maar ik zat aldoor met die I en de J, het is heel vervelend als je in je hoofd niet de link legt dat de I en de J een IJ kunnen vormen (op zich wel logisch maarja).
Ik vind het trouwens altijd zo sneu voor die presentatoren dat er nooit iemand belt! Moeten ze
weer het zandlopertje starten, maar ze blijven altijd volhouden iedere dag weer, dat is wel knap.
Moi!