Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105633 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13660 Gepost op: 8-08-2004, 22:10:35 »
Veel plezier Anne!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13661 Gepost op: 8-08-2004, 22:24:33 »
Ja. Heel veel plezier!
Eindelijk...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13662 Gepost op: 9-08-2004, 09:08:19 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13663 Gepost op: 9-08-2004, 11:17:27 »
  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

YOEHOEI!!!!  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13664 Gepost op: 9-08-2004, 17:37:06 »
Truste.. zwaai naar Anne-Marie die mss de enige is die dit straks als ze terug is weer leest.. ::)
Daar kan je wel eens gelijk in hebben!  ;D Maar ik zwaai wel even mee als dat mag:  ::zwaai::

(mss staat ze nu wel op een bergtop terug te zwaaien!)
Daan belde me net!! :D Dus ff fijn bijgepraat..

En? Nog verteld van de boekenclub?  :(  ;D

DOEG!!!  ::joehoe:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::bravo::

DOEG!!!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Veel plezier, ik ga binnenkort ook daarheen (ergens in frankrijk) enzo denk ik!  ::ok::   :)

Tis weer dragelijk achter de pc! Het waait hier tenminste! ::ok::
(En hier in het noorden is nu al een half jaar een hittegolf he; maar nu pas in de randstand en dan ineens op het journaal: oe oe oe! er is een hittegolf in nederland!  ::ohno::  ::niet-ok::)

Hoi!   ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13665 Gepost op: 9-08-2004, 21:11:34 »
 ::joehoe::
That's all

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13666 Gepost op: 10-08-2004, 17:56:26 »
Ik ga vanavond ineens ook al weg, ben over een week of wat wel weer eens terug.  :)

Doeg mensjes!!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13667 Gepost op: 10-08-2004, 18:13:17 »
 ::zwaai::
That's all

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13668 Gepost op: 10-08-2004, 21:22:11 »
Even een kort HOI!! uit Frankrijk! Het is hier echt zoooo mooi! We 'wonen' in een huis wat recht uit de middeleeuwen lijkt te komen, zo mooi is het. Alleen dan wel met tv (met Nederlandse zenders ::ok:: ) ;) . Het terras heeft een uitzicht... joh!! Kilometers ver over bergen en zonnebloemvelden en wijnvelden, geweldig! De camping is ontzettend rustig, er zijn niet veel mensen maar wel heel aardige mensen. Heb daarstraks ook gewinkeld op de markt in het dorp 16 km verderop. Je ziet vanaf hier een heel grote burcht, die gaan we binnenkort ook bezoeken.

Komt goed!!  ::tandpastasmiley:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13669 Gepost op: 11-08-2004, 18:51:03 »
HOI!! terug Annuh! ;) Tof dat je ff wat laat horen vanaf daar zeg! :D En cool dat t ammaal zo mooi is. Ik hoop wel voor je dat de mensen die er zijn ook echt leuk genoeg zijn om de rust van de camping wel gezellig te houden..

Bertha, nouhou, niet ook al weggaan! :( Ist nog stiller hier.. ::niet-ok::

Daar kan je wel eens gelijk in hebben!  ;D
:\'( zucht.. majah, je mag meezwaaien hoor natuurlijk, dat zal A-M alleen maar leuk vinden.. ik hoop dat ze op een berg terug staat te zwaaien jah.. Eva is wel vandaag teruggekomen als het goed is, maar ik ben gewoon te doodmoe om een enigszins levendig telefoongesprek te kunnen voeren.. :( ::ohno:: Tis echt erg, ik word met de dag moeier! En net nu ik onwijs blij de mailtjes las van mn oude vriendengroepje dat zij geregeld hadden om komende dinsdag eindelijk weer eens af te spreken (is alweer zo lang geleden!) - dan hoefde ik het dus niet meer te regelen! - kwam ik er natulijk ook achter dat we woensdag om 7 uur 's ochtends weg moeten naar Schiphol.. ::niet-ok:: Buhh, die vakantie naar Nice.. dat feest volgende week vrijdag mis ik er ook al door, en nu moet ik dus eik ook wel eerder weggaan dinsdagavond, anders ben ik dan ook weer doodmoe ::). Nja, mn moeder vroeg al ofk niet liever thuis wilde blijven maarja das ook weer zo lullig voor hen he :P.

En? Nog verteld van de boekenclub?  :(  ;D
natuurlijk heb ik Daan verteld van de boekenclub! Ik en iets niet aan Daan vertellen hey ::). Maar hij klonk niet onwijs mega-enthousiast geloof ik om van daaruit mee te gaan doen.. :-\\ Naja, dat moet je m anders zelf maar vragen als ie terug is (.. :o MORGEN!! :D).

Ik ga weer verder met moe zijn, bijv slapen, douchen, en/of voor de tv hangen..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13670 Gepost op: 12-08-2004, 11:31:31 »
Zo inmiddels weer terug vanuit het zonovergoten Renesse in Zeeland. Was een leuke vakantie en heb er zat te doen gehad. Ik heb er bewust voor gekozen om niet van het internetcafé te gebruiken, omdat ik het afgelopen schooljaar even op een rijtje voor mezelf wilde zetten. Dat is wel redelijk gelukt en over een paar dagen zal ik ook alles met de psychologe bespreken. Bij thuiskomst trof ik een bedankkaartje van de ouders van de overleden jongen uit mijn klas aan en dat vond ik toch nog een goed gebaar van de ouders. Trouwens, vanaf maandag zal ik hier 3 weken lang alleen maar s'avonds kunnen verschijnen, omdat ik een vakantiebaan bij het hoofdkantoor van Sportsworld in het magazijn heb bemachtigd. Ik heb er wel zin in om met de vakantiebaan te beginnen en ik hoop dat iedereen nog een fijne vakantie heeft of heeft gehad. Spreek jullie snel weer, maar vandaag doe ik het even rustiger omdat ik nogal moe ben en ik nog niks gegeten heb op dit moment (buikje romelt al!).
Enfin, post hier maar lekker verder en enjoy your vacation. Groetjes vanuit het hier altijd zo broeierige Zaltbommel.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13671 Gepost op: 12-08-2004, 12:42:09 »
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad Nostradamus en ook dat het geholpen heeft alle zorgen een beetje te verminderen. ::ok:: Veel plezier en succes nu met je baantje! Wat ga je doen op dat hoofdkantoor?

Ik ga ook weer verder met werken, pauze is weer voorbij..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13672 Gepost op: 12-08-2004, 13:15:55 »
 ::zwaai::

Het regent hier zowaar :( . Gisteravond was het superhelder en hebben we met een stel gasten op het gras naar de vallende sterren gekeken, echt mooi! We gingen ook met bijna iedereen gisteravond eten, een boer uit de buurt die alles zelf maakt, kwam eten brengen, echt lekker! Echt op z'n boers ::ok:: .

Ik zie dat ik meteen een hoop mis, de 10 bekende Nederlanders zijn bekend voor WIDM en dat wist ik helemaal niet, dus dat ga ik nu meteen even lezen en dan zo een ijsje eten, want het is nog wel warm ::ok:: . Ben gister al best bruin geworden voor mijn doen dan he.

Net heb ik alle wc's schoongemaakt, dat is mijn enige werk hier en 's avonds af en toe bardienst draaien, maar ik mag uitslapen, want ik hoef pas om 12.00u hier te zijn :) .

Maar goed, ik ga m'n ijsje halen (gratis ::ok:: , zoveel ik op kan ;D ) dus tot forums!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13673 Gepost op: 12-08-2004, 15:57:29 »
Hee Annuh! waar zit je precies? wil ik als frankofiel zijnde altijd graag weten.... ;D
we zoeken nog een camping voor volgend jaar nl.

werk ze nog he

edit: ff ander topic teruggelezen...in de buurt van villereal dus.
Dat kasteel wat je ziet zal dan wel Biron zijn?
« Laatst bewerkt op: 13-08-2004, 14:34:08 door idefix »
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13674 Gepost op: 12-08-2004, 17:30:37 »
Klinkt cool Annuh, alleen jammer van de regen. Geniet van alle ijsjes en van het uitslapen!

Morgen is zowaar mijn laatste werkdag! Dus nog maar 1 adresje, 3 uurtjes, en dan ben ik klaar met werken! :D Kwas nu ff een hoop kamermails aant doorspitten... Maar zometeen Eva bellen, whiej!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13675 Gepost op: 12-08-2004, 20:38:06 »
Whéééhéééééhéeeeee
Ik kan wel janken...
Eerst doet mn computer vandaag allemaal stomme dingen wil niet uit, wil niet aan.. wil niks...
Blijkt er een of ander pokke virus in te zitten.. nou t hele zooitje verwijderd, doet ie nog niks  :(
Nou is mijn harddisk kapot.
Alles weg  :\'( :\'(
Al mijn foto's, alle rotzooi voor mijn werk, alles wat ik de afgelopen 5 jaar zo'n beetje belangrijk genoeg vond om te bewaren en al mijn muziek, ik weet niet hoe veel mp3's, alle muziek die we op single gehad hebben.. allemaal opgenomen omdat die platen verkocht zijn.. alles  gewoon weg

en nou ben ik heel erg pissig
en nee, ik had geen back up, en t zuurste is dat ik dat dinsdag had willen doen, maar toen kwam t er weer eens niet van  ::ohno:: :( :\'(

Dit is tevens een oproepje aan iedereen die ik ooit fotos of andere bestandjes gestuurd heb, via msn of whatever... kijk ff of je ze nog hebt.. dan kan ik miss nog een paar dingen redden..

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13676 Gepost op: 12-08-2004, 21:54:21 »
Owww das wel echt onwijs balen Linda! :-\\ Khoop dat je nog een paar belangrijke dingen weet te redden, via andere mensen of zow... Sterkte met ff héél erg balen iig.

Sja, ik ben zelf momenteel dankzij de afgelopen 2 telefoongesprekken eik juist erg happy... want morgen komt Eva hier :D :D en daarna ga ik t weekend naar Daan :D :D! Eva is dus eeeeindelijk terug, meteen claimen uiteraard ;). Ga dr Gouda en mijn ouders laten zien. :) Hopelijk halen die haar dan voortaan niet meer door elkaar met andere Nijmeegse vriendinnen >:( ;).

En dus ja, Daan is ook terug! Whiejj, jullie zien t.. hijs weer online! Whahaha mijn happyvakantiegevoel begint eigenlijk nu pas, nu mn werken er vrijwel op zit, en nu krijg ik dan eik ook wel zin in mn reis naar Nice! Ja, ik ben weer ff hemaal opgefleurd door gezellig avondje bellen :)! Eva is terug, Eva is terug, lalala.. whiejj..

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #13677 Gepost op: 12-08-2004, 23:12:15 »
Whéééhéééééhéeeeee
Ik kan wel janken...
Eerst doet mn computer vandaag allemaal stomme dingen wil niet uit, wil niet aan.. wil niks...
Blijkt er een of ander pokke virus in te zitten.. nou t hele zooitje verwijderd, doet ie nog niks  :(
Nou is mijn harddisk kapot.
Alles weg  :\'( :\'(
Al mijn foto's, alle rotzooi voor mijn werk, alles wat ik de afgelopen 5 jaar zo'n beetje belangrijk genoeg vond om te bewaren en al mijn muziek, ik weet niet hoe veel mp3's, alle muziek die we op single gehad hebben.. allemaal opgenomen omdat die platen verkocht zijn.. alles  gewoon weg

en nou ben ik heel erg pissig
en nee, ik had geen back up, en t zuurste is dat ik dat dinsdag had willen doen, maar toen kwam t er weer eens niet van  ::ohno:: :( :\'(

Dit is tevens een oproepje aan iedereen die ik ooit fotos of andere bestandjes gestuurd heb, via msn of whatever... kijk ff of je ze nog hebt.. dan kan ik miss nog een paar dingen redden..

poor Lin,
heb echt met je te doen hoor, zal je maar gebeuren  :o
ga zeker kijken voor je en voor nu een speciale cadknufhugkissssssss voor jou
 ::love:: ::regenboog::
sterkte, cad
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13678 Gepost op: 13-08-2004, 10:37:50 »
Dan ga je je toch dingen afvragen zoals: 'Wie is Eva?'

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13679 Gepost op: 13-08-2004, 10:41:21 »
Hopelijk halen die haar dan voortaan niet meer door elkaar met andere Nijmeegse vriendinnen >:( ;).

::)

Een van Annemieke's Nijmeegse vriendinnen dus ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."