HOI!! terug Annuh!
Tof dat je ff wat laat horen vanaf daar zeg!
En cool dat t ammaal zo mooi is. Ik hoop wel voor je dat de mensen die er zijn ook echt leuk genoeg zijn om de rust van de camping wel gezellig te houden..
Bertha, nouhou, niet ook al weggaan!
Ist nog stiller hier..
Daar kan je wel eens gelijk in hebben!
zucht.. majah, je mag meezwaaien hoor natuurlijk, dat zal A-M alleen maar leuk vinden.. ik hoop dat ze op een berg terug staat te zwaaien jah.. Eva is wel vandaag teruggekomen als het goed is, maar ik ben gewoon te doodmoe om een enigszins levendig telefoongesprek te kunnen voeren..
Tis echt erg, ik word met de dag moeier! En net nu ik onwijs blij de mailtjes las van mn oude vriendengroepje dat zij geregeld hadden om komende dinsdag eindelijk weer eens af te spreken (is alweer zo lang geleden!) - dan hoefde ik het dus niet meer te regelen! - kwam ik er natulijk ook achter dat we woensdag om 7 uur 's ochtends weg moeten naar Schiphol..
Buhh, die vakantie naar Nice.. dat feest volgende week vrijdag mis ik er ook al door, en nu moet ik dus eik ook wel eerder weggaan dinsdagavond, anders ben ik dan ook weer doodmoe
. Nja, mn moeder vroeg al ofk niet liever thuis wilde blijven maarja das ook weer zo lullig voor hen he
.
En? Nog verteld van de boekenclub?
natuurlijk heb ik Daan verteld van de boekenclub! Ik en iets niet aan Daan vertellen hey
. Maar hij klonk niet onwijs mega-enthousiast geloof ik om van daaruit mee te gaan doen..
Naja, dat moet je m anders zelf maar vragen als ie terug is (..
MORGEN!!
).
Ik ga weer verder met moe zijn, bijv slapen, douchen, en/of voor de tv hangen..