Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105697 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13680 Gepost op: 13-08-2004, 15:04:50 »
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad Nostradamus en ook dat het geholpen heeft alle zorgen een beetje te verminderen. ::ok:: Veel plezier en succes nu met je baantje! Wat ga je doen op dat hoofdkantoor?

Ik ga ook weer verder met werken, pauze is weer voorbij..

in het magazijn werken, dus in het begin zal het niet veel meer zijn als orders pikken, dozen openmaken enz. Het verdient wel boven het minimum jeugdloon, dus das mooi meegenomen. Nu ga ik maar eens bijlezen hier op het forum!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13681 Gepost op: 14-08-2004, 14:02:15 »
Jeejtje Lin, dat is echt balen!! Ik kan je helaas niet helpen met foto's o.i.d.

Voor degene die wilde weten waar ik zit: in Devillac. Het is ongeveer 30 km van Bergerac af en een stukje van Villereal en Villeneuf.

Gister hebben we met z'n allen naar de Olympische Spelen zitten kijken, naar de opening. Toen Nederland kwam, wij allemaal: JEUJ!! Toen was Wim-Lex in beeld, wij: JEUJ!! Toen J-P, wij: BOE!! Echt leuk, die Fransen zaten best raar te kijken ;D .

Gister ben ik ook verbrand trouwens, dus vandaag kan ik alleen maar in de schaduw zitten :( . Baal ik wel van, want het is 35 graden vandaag. Maar misschien is het morgen ook wel mooi weer :) . De tv staat hier de hele dag aan nu, met de OS, is wel gezellig :) .

Ik ga nu weer, pak een ijsje en kom denk ik morgenavond weer langs :) .

Doeg!!  ::zwaai:: ::joehoe:: ::bravo::

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13682 Gepost op: 14-08-2004, 19:01:24 »
Hallowa!!

Ik zal nog even snel posten. Ben alweer een weekje terug uit Frankrijk, springweek. Ik heb nu 11 keer alleen parachute gesprongen...vier keer vrije val! Het is echt zo super gaaf en verslavend. De club en mensen zijn ook kei gezellig. Ga morgen weer naar de club om een sprongetje te maken.
Ik ben nu ook alweer een week bezig om m'n woning op te knappen, verven enzo. Dat wordt echt leuk en gezellig...eind volgende week zal ik wel echt overhuizen!

Het gaat dus heel goed met mij en ben echt al hele week heel vrolijk!
Iedereen nog fijne vakantie!!  ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13683 Gepost op: 15-08-2004, 18:49:26 »
Zei ik gister dat het warm was?? Vergissing... vandaag is het warm! De thermometer geeft 38,5 graden aan, het is echt niet uit te houden. Ik ben blij dat er een zwembad is... maar in m'n caravan is het overdreven benauwd.
Vanavond lekker frietjes eten en weer met z'n allen naar de OS kijken, dat is wel gezellig, het is maar een kleine camping dus iedereen komt meekijken zo ongeveer :) .
Zijn net ook twee hele arrogante mensen aangekomen, echt erg! Die man is echt zo'n bal en die vrouw is ontzettend overdreven, je hoort het aan de andere kant van de camping als ze lacht ::) . Ik negeer ze gewoon, en gooi straks wel peper in hun eten ofzo ;) .

Doeg!!  ::zwaai::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13684 Gepost op: 15-08-2004, 22:48:51 »
Goed... ik zal me er toch maar eens aan wagen. Een barbericht!

Ja, ik ben (alweer een paar dagen) terug van mijn heerlijk rustige vakantie uit Tsjechië (dat is een land, ja echt!).
Het was een gezellige vakantie, we zaten op een camping niet zo ver van de bronnenstad Karlovy Vary (Karlsbad), vrij dicht bij de Duitse grens. Het was eigenlijk de bedoeling om van die camping misschien verder het Tsjechische landschap in te reizen, maar daar waren we te lui voor ::tandpastasmiley::.
Ik had vijf boeken bij(Deception Point, Digital Fortress en Angels&Demons van Dan Brown, een discworld en een Aspe), die ik na drie dagen allemaal uit had, niet omdat ik het ongezellig vond op de camping (in tegendeel, was een toffe camping), maar omdat ik gewoon snel lees. Daarna heb ik drie boeken van mijn vader gelezen (een Mankell, een Rankin en eentje waarvan ik de schrijver niet meer weet) en twee Engelse boeken die we bij de locale Tesco (de grootste supermarkt die ik ooit heb gezien) hebben gehaald (The Sum Of All Fears en een heel intrigerend boek genaamd Regina's Song). Verder hebben we veel ge-sideseed, gewandeld en gekampvuurt. Grappigste was wel Fransenbad, ook een bronnenstad, maar helemaal aangelegd in 1926 en er lopen alleen maar mensen van 80+ rond. Er woonden geloof ik geen mensen, maar ze hadden wel een hoop hotels en een Fun Train die ieder kwartier een rondje deed door de hele stad ::rofl::
Dirk (mijn supervervelende maar soms wel grappige en als Annemieke blijft logeren opeens ontzettend beleefde broertje) was op 10 augustus jarig (net als Jim :P), en we hebben zijn verjaardag dus in Tsjechië gevierd door de hele dag zijn zojuist verkregen Monopoly Reiseditie te spelen en uit eten te gaan, wat we overigens om de dag deden want het was allemaal spotgoedkoop ;)
We hebben heerlijk weer gehad, toen we in Nederland kwamen duurde het even voordat ik die zwevende watjes had herkend als wolken ;) en iedereen roept dat ik ontzettend bruin ben geworden ???
Toen we terugkwamen kreeg ik meteen een telefoontje van Annemieke en een bezoekje van Elmar, en twee dagen later stond ook Annemieke bij mij voor de deur, je zou bijna denken dat ze me gemist hebben :P Annemieke is nu trouwens weer naar huis.

Ik ga weer verder mijn (verborgen) postaantal opkrikken in de Relaxhoek, Tschüss!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13685 Gepost op: 16-08-2004, 14:51:35 »
BERTHA!! ::zwaai:: >:D
* bertha531 gaat het er maar verder niet meer over hebben en hoopt dat annemiekes agenda het gewoon vergeet.  ::ok:: hehe
Hij was het niet vergeten Bertha, helaas! Dus 16-augustus-alert: foto! foto! foto! foto! Pleazzz?? ::tandpastasmiley::

Dan ga je je toch dingen afvragen zoals: 'Wie is Eva?'
hahahaha, ik zal dr wel eens vragen of ik haar foto op het forum mag zetten.. ::rofl::

in het magazijn werken, dus in het begin zal het niet veel meer zijn als orders pikken, dozen openmaken enz. Het verdient wel boven het minimum jeugdloon, dus das mooi meegenomen.
Da's idd mooi Nostra, en, hoe bevalt het tot nu toe?? Hoe lang moet je eik nog?

Gister hebben we met z'n allen naar de Olympische Spelen zitten kijken, naar de opening. Toen Nederland kwam, wij allemaal: JEUJ!! Toen was Wim-Lex in beeld, wij: JEUJ!! Toen J-P, wij: BOE!! Echt leuk, die Fransen zaten best raar te kijken ;D .
Haha ;D begrijpelijk ja. Ik heb t ook zowaar gezien (had gelukkig nog niet al te veel met sport te maken :P) en ik werd helemaal euforisch toen ik een paar woorden Grieks had verstaan uit de toespraken ::tandpastasmiley::, 'veel succes' enzow.. (dat stond nl ook onder ons tentamen ::trots::)
Echt tof trouwens dat je wel blijft forummen vanuit Frankrijk Annuh!! ::ok:: Geniet maar van de warmte hitte, voor zover dat mogelijk is.. ;) Hopelijk zijn die vervelende mensen snel weer weg! ::niet-ok:: En anders kun je iig met alle andere campingmensjes de lach van die dame uitlachen.. ;)

Hey Fenna, wat supertof allemaal! Gelukkig ben je dus weer veilig terug van je avontuurlijke vakantie! ;) Veel succes met je kamer opknappen enzo!

Goed... ik zal me er toch maar eens aan wagen. Een barbericht!
whiej..! Daar heeft ook niemand om gezeurd ofzo ::pinokkio:: ::trots::

Dirk (mijn supervervelende maar soms wel grappige en als Annemieke blijft logeren opeens ontzettend beleefde broertje)
::rofl:: ::rofl:: hahahaha, nouja, hij kan gewoon ook best lief zijn... :P

Toen we terugkwamen kreeg ik meteen een telefoontje van Annemieke en een bezoekje van Elmar, en twee dagen later stond ook Annemieke bij mij voor de deur, je zou bijna denken dat ze me gemist hebben :P Annemieke is nu trouwens weer naar huis.
Zou je dat nou echt denken? ::) Khad gister btw een superaansluiting met de bus-trein-trein! Echt verbazend gewoon, de trein in Breda wachtte speciaal nog 2 minuutjes na zn eigenlijke vertrektijd op mij! ::trots:: Was dus al om iets over 9 thuis, en even later mijn broer ook, terug uit Hongarije. Hij had t hemaal super gehad!

Ondanks enige tegenslag vanwege enorme (maar dan ook echt enorme) regenbui waar Eva en ik vrijdag in terechtkwamen, heb ik, zoals jullie vast wel al duidelijk was, weer een errug tof weekend gehad ::jaja::! Vandaag heerlijk ontzettend lang kunnen uitslapen, maar nu moet ik weer ff van alles gaan regelen met de jp'ers, en veel bijlezen, en mn forumverkiezinglijstje completeren.. sommige categorieën blijf ik moeilijk vinden.

Fijne dag iedereen! Whiej, dit is mn eerste vrije maandag sinds 12 juli! :D

PS: Bertha.......? Foto.......? ::jaja::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13686 Gepost op: 16-08-2004, 14:55:40 »
hallo allemaal, weer eens berichtje van mij in de bar... 'ze heeft niks beters te doen'  ::) ;D

mijn vakantie zit er alweer op, vanaf vandaag weer an die arbeit..  ::niet-ok:: of  ::ok:: ik weet het nog niet.  :-\\ op zich wel weer lekker een beetje zinnige daginvulling, en heb een hoop nieuwe uitdagingen in het verschiet, en kan weer lekker overdag forummen ;), maar tis toch ook weer een soort afscheid van alwéér een zomer. en ook van al weer een jaar. een veelbewogen jaar. dus ik ben er nog niet helemaal uit..

ben vrijdag teruggekomen uit frankrijk, en heb  ::trots:: een heleboel eet-en-drinkwaar meegesmokkeld.. ::ok:: ;D
verders leuke dingen gedaan met mn kinderen. twas er erg warm, maar hier ook heb ik begrepen.

nouja meer heb ik eik niet te vertellen hoor, miss kom ik er nog wel op.... later dan.
ik neem me altijd voor zon enorme 'annemieke-like' barpost te gaan schrijven, maar stuit altijd op een soort: mijn-leve-is-niet-interessant-genoeg-block... ;D

dus hier blijft het dan bij!!

ehh, vragen staat vrij he. ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13687 Gepost op: 16-08-2004, 16:39:14 »
Tof Cora dat je eens gezellig meebar't! ::ok:: Ja, de zomer gaat nu eenmaal altijd snel voorbij he... Maar de tijd erna zal ook vast wel weer heel leuk en interessant worden! het is al bijna Sinterklaas :p

ik neem me altijd voor zon enorme 'annemieke-like' barpost te gaan schrijven, maar stuit altijd op een soort: mijn-leve-is-niet-interessant-genoeg-block... ;D

dus hier blijft het dan bij!!

ehh, vragen staat vrij he. ;)
::rofl:: ::trots:: Nou, je kunt anders best vertellen wat voor eten en drinken je hebt meegesmokkeld, en wat voor leuke dingen je met je kinderen hebt gedaan! ::jaja:: Ik weet zeker dat aardig wat forummers geinteresseerd zijn in hoe Cora zich vermaakt op vakantie...

Btw, Bertha...?? ::jaja::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13688 Gepost op: 16-08-2004, 23:24:00 »
Joehoe, Bertha..?!?? ::zwaai:: Verstoppen helpt niet hoor! Hier met die foto..!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13689 Gepost op: 16-08-2004, 23:35:41 »
Joehoe, Bertha..?!?? ::zwaai:: Verstoppen helpt niet hoor! Hier met die foto..!!
Ja, hallo... nu komt bertha gewoon niet meer opdagen en zitten wij met dat gezeur zucht >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13690 Gepost op: 16-08-2004, 23:45:55 »
 ::rofl:: whaha, ja, blame Bertha daarvoor ;) ::trots:: ik mag nu zeuren hoor!! Berthaaaa, post nu eens een foto, dan zal ik weer een paar weken niet zeuren hoor!! ::jaja::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13691 Gepost op: 16-08-2004, 23:47:55 »
Mogen is wat anders dan Moeten! :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13692 Gepost op: 16-08-2004, 23:51:31 »
joh? ::)
gezeur is er om verhoord te worden! >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13693 Gepost op: 17-08-2004, 00:10:57 »
Mapel, gefeliciteerd met je verjaardag!! ::zwaai::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13694 Gepost op: 17-08-2004, 09:00:23 »
allereerst mapel:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: van harte gefeliciteerd!! hele fijne dag voor jou en je gezin vandaag! :-*

dan wordt dit mn tweede barpost in één week zeg..  :o
* cora gelooft het zelf niet
it really múst be cucumbertime.... ::jaja:: ;D

::rofl:: ::trots:: Nou, je kunt anders best vertellen wat voor eten en drinken je hebt meegesmokkeld, en wat voor leuke dingen je met je kinderen hebt gedaan! ::jaja:: Ik weet zeker dat aardig wat forummers geinteresseerd zijn in hoe Cora zich vermaakt op vakantie...

ok, ik zal vertellen wat ik allemaal heb meegebracht uit frankrijk.

allereerst allemaal eetwaar, dingen die gewoon heel lekker zijn en die je hier niet kan krijgen. (of heel moeilijk)
zoals:

-mayonaise (in allerlei soorten en maten) geen mayonaise ter wereld is zo lekker zoals in frankrijk..  ::jaja::

-koekies.. ::tandpastasmiley:: van gewone biscuitjes (au beurre >:( ) tot galletes bretonnes (mmmmmmmmmmmmmm) tot allerlei waanzinning lekkere chocoladecakjes. bij de géant (franse supermarkt) wel 100 meter lange rij met alléén maar koekjes..
  ::ok::
-conservenblikken met allerlei lekkere dingen: confit de canard, mousse de canard, asperges, en nog meer.

verder heb ik natuurlijk meegenomen: wijn!!  ;D maarliefst 50 flessen beaujolais van een lokaal wijnboertje..

ik kwam daar 's avonds om wat wijn te kopen, en belde de man uit zn siestaslaapje. hij kwam naar beneden in zn ondergoed, en nam me mee zn wijnkelder in..   ::)
dus ik in mn beste frans uitleggen (en das niet zo heel best) dat ik wat wijn wilde kopen om mee te nemen naar nederland, en hij werd een beetje eng en wilde me veel te veel laten proeven enzo.. ;D en mijn moeder zei altijd al: vertrouw nooit een franse wijnboer die je net heb wakker gemaakt, dus ik dacht auto volladen, betalen en alé!!!
bij het afscheid (toen ik al weer veilig in mn auto zat) heb ik nog even gezocht voor de franse vertaling van 'vieze ouwe man', maar kon er niet opkomen..  ik had lorelei moeten meenemen, die had het gweten.. ::jaja:: ;D

nouja goed ik heb iig wel 50 heerlijke flessen beaujolais staan nu.. ::ok:: en het mooie is, omdat beaujolais niet echt een wijn is om lang te bewaren (wordt er ig niet beter op) kan ik ze met een gerust hart optetteren...  ;D

::trots:: ::trots::

dat was weer even voor vandaag..

ohh!! wat lang he??

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13695 Gepost op: 17-08-2004, 09:07:09 »
owja trouwens..: ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Ik ga vanavond ineens ook al weg, ben over een week of wat wel weer eens terug.  :)

Doeg mensjes!!  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
::rofl:: whaha, ja, blame Bertha daarvoor ;) ::trots:: ik mag nu zeuren hoor!! Berthaaaa, post nu eens een foto, dan zal ik weer een paar weken niet zeuren hoor!! ::jaja::

Ja, hallo... nu komt bertha gewoon niet meer opdagen en zitten wij met dat gezeur zucht >:(

zou bertha niet 'in den lande' zijn....

wat denken jullie??  ;) ;D

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13696 Gepost op: 17-08-2004, 09:33:29 »
Mapel! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13697 Gepost op: 17-08-2004, 10:39:12 »
Mapel: Van Harte Ontzettend Gecalfiragiseliciteerd!!! En nog vele jaren! Jeujj!

zou bertha niet 'in den lande' zijn....

wat denken jullie??  ;) ;D
Hartstikke bedankt! Misschien stopt ze nu met zeuren.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13698 Gepost op: 17-08-2004, 11:11:11 »
 >:( >:( hij heeft er nu eenmaal om gevraagd! En ik stoppen met zeuren.. tss Ster you know me.. Als ie dr niet is leest ie het toch (mss) wel terug, en dan kan ie mooi een leuke vakantiefoto posten! ::ok:: ::jaja::

Cora, sow, dan sleep je idd wat mee zeg! Al die wijn, woehoew.. Wel mega-eng met een wijnboer-in-onderbroek naar zijn kelder..! :o Gelukkig ist goed afgelopen! Maarre als je niet heel erg bang bent voor een 4e barpost in een week ::) (zie je wel dat t gewoon leuk is! ::jaja:: ) - je zou toch eik ook nog vertellen wat voor leuks je ammaal met je kinderen had gedaan? ::jaja::

Btw..
-conservenblikken met allerlei lekkere dingen: confit de canard, mousse de canard
... :\'( :\'( :P

ohh!! wat lang he??
::ok:: ::ok:: ja, tof!

Nou, ik moet vandaag natuurlijk mn tas inpakken, morgen gaan we weg.. ( :-\\) Gisteren had ik overigens nog een overlegavondje met een paar mensen van jp over een jongerenviering binnenkort, die wij organiseren. Zondag gaan we nog een keer overleggen. Was op zich wel gezellig, maar ik wist niet echt wat er allemaal precies bij kwam kijken (heb alleen ooit eens een heel klein vierinkje georganiseerd) en dat je zo lang over het kiezen van een lezing kon doen...
Vanavond nog afgesproken met een paar vrienden die ik errug lang nie gezien heb, dus daar heb ik erg zin in!

Fijne dag iedereen! Especially Mapel ;)!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13699 Gepost op: 17-08-2004, 11:25:55 »
Ik kwam tijdens het surfen toevallig dit tegen en wilde het even melden aan jullie:
Citaat
It is not known with any certainty where the name 'Istanbul' came from.
Nou beweerde er laatst iemand tegen mij te weten waar die naam vandaan komt :o. Schandalig hè?

Ik ga vandaag stofzuigen. En wat ik daarna ga doen weet ik nog niet, miusschien aan mijn schrijfsels verder (Molcrazy kan nog beter zeuren dan Annemieke ;D), of aan Kwurgh.Com (SLUIKRECLAME!!!).

Goedendag :D