BERTHA!!
* bertha531 gaat het er maar verder niet meer over hebben en hoopt dat annemiekes agenda het gewoon vergeet.
hehe
Hij was het niet vergeten Bertha, helaas! Dus 16-augustus-alert: foto! foto! foto! foto! Pleazzz??
Dan ga je je toch dingen afvragen zoals: 'Wie is Eva?'
hahahaha, ik zal dr wel eens vragen of ik haar foto op het forum mag zetten..
in het magazijn werken, dus in het begin zal het niet veel meer zijn als orders pikken, dozen openmaken enz. Het verdient wel boven het minimum jeugdloon, dus das mooi meegenomen.
Da's idd mooi Nostra, en, hoe bevalt het tot nu toe?? Hoe lang moet je eik nog?
Gister hebben we met z'n allen naar de Olympische Spelen zitten kijken, naar de opening. Toen Nederland kwam, wij allemaal: JEUJ!! Toen was Wim-Lex in beeld, wij: JEUJ!! Toen J-P, wij: BOE!! Echt leuk, die Fransen zaten best raar te kijken .
Haha
begrijpelijk ja. Ik heb t ook zowaar gezien (had gelukkig nog niet al te veel met sport te maken
) en ik werd helemaal euforisch toen ik een paar woorden Grieks had verstaan uit de toespraken
, 'veel succes' enzow.. (dat stond nl ook onder ons tentamen
)
Echt tof trouwens dat je wel blijft forummen vanuit Frankrijk Annuh!!
Geniet maar van de
warmte hitte, voor zover dat mogelijk is..
Hopelijk zijn die vervelende mensen snel weer weg!
En anders kun je iig met alle andere campingmensjes de lach van die dame uitlachen..
Hey Fenna, wat supertof allemaal! Gelukkig ben je dus weer veilig terug van je avontuurlijke vakantie!
Veel succes met je kamer opknappen enzo!
Goed... ik zal me er toch maar eens aan wagen. Een barbericht!
whiej..! Daar heeft ook niemand om gezeurd ofzo
Dirk (mijn supervervelende maar soms wel grappige en als Annemieke blijft logeren opeens ontzettend beleefde broertje)
hahahaha, nouja, hij kan gewoon ook best lief zijn...
Toen we terugkwamen kreeg ik meteen een telefoontje van Annemieke en een bezoekje van Elmar, en twee dagen later stond ook Annemieke bij mij voor de deur, je zou bijna denken dat ze me gemist hebben Annemieke is nu trouwens weer naar huis.
Zou je dat nou echt denken?
Khad gister btw een superaansluiting met de bus-trein-trein! Echt verbazend gewoon, de trein in Breda wachtte speciaal nog 2 minuutjes na zn eigenlijke vertrektijd op mij!
Was dus al om iets over 9 thuis, en even later mijn broer ook, terug uit Hongarije. Hij had t hemaal super gehad!
Ondanks enige tegenslag vanwege enorme (maar dan ook echt enorme) regenbui waar Eva en ik vrijdag in terechtkwamen, heb ik, zoals jullie vast wel al duidelijk was, weer een errug tof weekend gehad
! Vandaag heerlijk ontzettend lang kunnen uitslapen, maar nu moet ik weer ff van alles gaan regelen met de jp'ers, en veel bijlezen, en mn forumverkiezinglijstje completeren.. sommige categorieën blijf ik moeilijk vinden.
Fijne dag iedereen! Whiej, dit is mn eerste vrije maandag sinds 12 juli!
PS: Bertha.......? Foto.......?