Kaart van Anne-Marie uit de Pyreneeën!
Eindelijk! Al op 10 aug geschreven dus die heeft dr dan ook best lang over gedaan om hier te komen... Ongeveer net zo volgeschreven als ik dat zelf gedaan zou hebben...!
Ze zegt o.a. dat het er erg mooi is, dat er veel bergen zijn
, dat ze al gieren, arenden, gemzen, hagedissen en edelherten gezien hebben (echt zo cool!
), dat ze een tripje naar Spanje hebben gemaakt wat erg leuk was, dat ze mogelijkheid had (gratis!) te internetten maar haar ouders toen beweerden te weinig tijd te hebben
en dat ze nog een weekje naar de kust zouden gaan. Ik moet jullie de groeten doen en zeggen dat ze aan jullie denkt!
(alleen aan bep. mensen natuurlijk maargoed)
Ze hoopt ook dat de bar nog bezocht wordt nu ze weg is... oja en het is daar mooi weer!
Tof he zo'n kaart?! Ben dr erg blij mee iig!
oja en natuurlijk drie mooie bergplaatjes op de voorkantHier begint de inpakstress trouwens ook op gang te komen... ik hoop eigenlijk stiekem dat we alles in onze rugtassen gepropt krijgen, want dan hebben we alleen handbagage en kunnen we dus zo doorlopen als we landen. Vooral op de terugreis van belang, want dan halen we mss de laatste trein naar Gouda nog
. Maar mijn ouders kennende gaat het vast niet lukken om alles in de rugtassen te krijgen
.