Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105751 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13700 Gepost op: 17-08-2004, 11:39:26 »
 >:( >:( >:( >:(

Nou, stofzuigze dan maar he!! Je kamer mag ook wel eens opgeruimd worden hoor! >:(

tsss, net alsof vage site'jes beter te vertrouwen zijn dan mijn Grieksleraar...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13701 Gepost op: 17-08-2004, 12:21:57 »

Gefeliciteerd met je verjaardag Mapel!!  ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13702 Gepost op: 17-08-2004, 15:41:17 »
Kaart van Anne-Marie uit de Pyreneeën! :D Eindelijk! Al op 10 aug geschreven dus die heeft dr dan ook best lang over gedaan om hier te komen... Ongeveer net zo volgeschreven als ik dat zelf gedaan zou hebben...! :o :D Ze zegt o.a. dat het er erg mooi is, dat er veel bergen zijn ::), dat ze al gieren, arenden, gemzen, hagedissen en edelherten gezien hebben (echt zo cool! :o), dat ze een tripje naar Spanje hebben gemaakt wat erg leuk was, dat ze mogelijkheid had (gratis!) te internetten maar haar ouders toen beweerden te weinig tijd te hebben >:( en dat ze nog een weekje naar de kust zouden gaan. Ik moet jullie de groeten doen en zeggen dat ze aan jullie denkt! ::jaja::
Citaat
(alleen aan bep. mensen natuurlijk maargoed)
::) ;D Ze hoopt ook dat de bar nog bezocht wordt nu ze weg is... oja en het is daar mooi weer! ;D Tof he zo'n kaart?! Ben dr erg blij mee iig! ::jaja::oja en natuurlijk drie mooie bergplaatjes op de voorkant

Hier begint de inpakstress trouwens ook op gang te komen... ik hoop eigenlijk stiekem dat we alles in onze rugtassen gepropt krijgen, want dan hebben we alleen handbagage en kunnen we dus zo doorlopen als we landen. Vooral op de terugreis van belang, want dan halen we mss de laatste trein naar Gouda nog ::). Maar mijn ouders kennende gaat het vast niet lukken om alles in de rugtassen te krijgen ::).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13703 Gepost op: 17-08-2004, 16:30:24 »
Whhhh er liep hier zomaar een rivierkreeft door onze achtertuin! :o :o Ik schrok toch behoorlijk zeg... maar uiteraard meteen mn camera gegrepen ::trots:: en mn vader heeft m daarna in de sloot gezet. Op de eerste foto zie je de dappere vinger van mijn moeder erbij ;D en op de tweede onze plantenbak.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13704 Gepost op: 17-08-2004, 21:05:53 »
Mapel, van harte gefeliciteerd!!! 

Wat 'n eng beest, annemieke!  :o  Die zou ik toch niet graag in m'n achtertuin tegenkomen.  ::niet-ok::

Ik ben alweer 'n hele tijd terug van vakantie, maar had dus nog niks gepost daarover. Sorry!  :-[

Maar veel boeiends valt er dan ook niet te vertellen. Ik heb lekker op 't strand gelegen, wat gelezen, wat gezwommen, wat gepuzzeld, wat gescoubidout (heb ik pas van m'n buurmeisjes geleerd en 't blijkt 'n goed middel te zijn om jezelf bezig te houden als 't effe geen weer is om op 't strand te gaan liggen!  ;D ) en wat markten bezocht. 't was dus weer heerlijk. En ik ben erg blij dat ik niet hier in Limburg zat met dat warme weer, want hier was 't natuurlijk weer 'ns 'n stuk of 7 graden warmer dan aan zee.  ::niet-ok::

Deze week ben ik de hele week aan 't werk in de bakkerij. Er was te weinig personeel ivm de vakanties en toen vroegen ze of ik niet wilde komen. Omdat ik toch niets beters te doen had, heb ik toegezegd. En zo komt 't dat ik nu iedere dag van 8.00 tot 18.00 vlaaien aan 't verkopen ben (in m'n eentje wel te verstaan, want er is niemand anders om te verkopen deze week). En ik kan jullie zeggen dat de tijd enorm langzaam gaat als er 's middags nog maar 1 klant per half uur komt. Ik heb mezelf tot nu toe bezig kunnen houden met allerlei klusjes (ik ga daar dus echt niet 'n paar uur niks staan te doen, dus ik zoek iedere keer wel weer iets om te doen), maar ik zou niet weten wat ik de rest van de week nog kan doen. Dat wordt dus 'n hele lange week...  :-\\

Nou iedereen nog 'n fijne avond! Ik ga er 'n DVD-tje van Friends ingooien.  :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13705 Gepost op: 17-08-2004, 21:12:24 »
MAPEL, GEFELICITAART!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik kom donderdag weer naar huis toe! Maandag keek ik uit de caravan: iedereen was aan het inpakken of aan het kijken hoe de rest aan het inpakken was. De rest die dus niet inpakte gister, heeft dat vanmorgen gedaan, met als gevolg dat ik nog in het goede gezelschap ben van 8 oude mensen die vroeger (voor de oorlog ofzo ::) ) nog in de tweede kamer hebben gezeten... Whoopie ::) . Dus heb ik een ticket voor de TGV gekocht en kom donderdag naar huis...

Tot donderdag!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13706 Gepost op: 17-08-2004, 22:33:03 »
Ow, nou, en ik kom juist even gedag zeggen, want morgenochtend zetten we de comp niet meer aan :\'(, dus net nu Han eindelijk weer eens gepost heeft kan ik daar niet echt op ingaan... Anne-Marie, voor als je dit terugleest, alvast welcome back! Ik zal zaterdag of zondag natuurlijk weer zeer uitgebreid posten! Nu snel naar bed... was trouwens gezellig bij die vrienden, echt jammer dat ik eerder weg moest.

Annuh, goeie reis terug!

Nou tot over een paar dagen! ::zwaai::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13707 Gepost op: 17-08-2004, 22:34:37 »
Ow, nou, en ik kom juist even gedag zeggen, want morgenochtend zetten we de comp niet meer aan :\'(,

Waarom niet ???

Ik zit op mn werk, moet hier slapen, heb geen slaap, en kan hier ook nooit slapen...
Wat is t probleem dan eigenlijk zou je zeggen hé :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13708 Gepost op: 18-08-2004, 00:00:58 »
Even intervisie....

Stel, je werkt als enige man in een team met 11 vrouwen. Na een zware dag werk kom je thuis, je gaat halfdebiel van vermoeidheid toch nog even forummen, want je bent tenslotte verslaafd, met het vooruitzicht van een leuk verjaardagsfeestje 's avonds (van een collega), en dan kom je daar en dan ben je de enige man op dat feestje tussen 14 vrouwen. En je was al zo moe!
 :-\\

Wat doe je?

first I was afraid, I was petrified....
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13709 Gepost op: 18-08-2004, 00:06:33 »
Ik zou die burka over mn hoofd trekken en gewoon meelullen over cyclussen en al die andere dingen die mij geen barst interesseren en zoveel praten dat ze blij zijn als je na een kwartiertje weer gaat  ;D

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13710 Gepost op: 18-08-2004, 00:13:08 »
Ik zou die burka over mn hoofd trekken en gewoon meelullen over cyclussen en al die andere dingen die mij geen barst interesseren en zoveel praten dat ze blij zijn als je na een kwartiertje weer gaat  ;D

Zie je, achteraf weet je pas wat je had moeten doen...
 :-[
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13711 Gepost op: 18-08-2004, 00:18:13 »

Zie je, achteraf weet je pas wat je had moeten doen...
 :-[
Had t dan eerder gevraagd

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13712 Gepost op: 18-08-2004, 09:15:33 »

Cora, sow, dan sleep je idd wat mee zeg! Al die wijn, woehoew.. Wel mega-eng met een wijnboer-in-onderbroek naar zijn kelder..! :o Gelukkig ist goed afgelopen! Maarre als je niet heel erg bang bent voor een 4e barpost in een week ::) (zie je wel dat t gewoon leuk is! ::jaja:: ) - je zou toch eik ook nog vertellen wat voor leuks je ammaal met je kinderen had gedaan? ::jaja::

oh we hebben vanalles gedaan. zwembaden bezocht, bergwandelingen gedaan, steden aangedaan, heel laat naar bed gegaan, en heel laat op smiddags..  ::schaam::
kortom echt vakantie!  ::ok:: maar niet echt superinteressant om te vertellen..

kinderen in de bergen:

[verwijderd door de admin]

[verwijderd door de admin]

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13713 Gepost op: 18-08-2004, 11:44:13 »
[smeekenkijktliefmodus]

Is er iemand van wie ik molseries op video kan kopieeren? Ben op zoek naar alles behalve de derde belgische serie!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13714 Gepost op: 18-08-2004, 11:59:40 »
Hoorde ik hier nu een man janken die zat opgescheept met 14 vrouwen??? Ik zou het wel weten.   ;)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13715 Gepost op: 18-08-2004, 12:21:50 »
Hoorde ik hier nu een man janken die zat opgescheept met 14 vrouwen??? Ik zou het wel weten.   ;)

Je mag ze hebben!
 :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13716 Gepost op: 19-08-2004, 17:47:30 »
Hallo,
het was niet mijn bedoeling om hem fullscreen te krijgen, maar ik heb geen zin in nog meer gedoe, dusseh:
Stem Daan Voor Filmkenner!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13717 Gepost op: 19-08-2004, 18:53:36 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13718 Gepost op: 19-08-2004, 19:21:55 »
 ::ok::  ::rofl:: ::rofl::

Ik heb mn lijstje al ingevuld. Zal eens kijken wie ik heb ingevuld. ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13719 Gepost op: 19-08-2004, 21:12:04 »
Hallo,
het was niet mijn bedoeling om hem fullscreen te krijgen, maar ik heb geen zin in nog meer gedoe, dusseh:
Stem Daan Voor Filmkenner!

Hadden we geen topic voor stem-op-mij-zooi?? :P

Ik is weer thuis :)