Whahahahahaaa... hier groetjes van een dubbel liggende Annemieke
want jaja ik ben dus ook gisteravond teruggekomen. Zal nu eerst ff reageren op dat waar ik zo dubbel om lig... Daan, echt cool
. Ik dacht eerst: tss, heeft ie
niet alleen zijn speech al bij voorbaat geschreven, maar zelfs een filmpje ervoor gemaakt, das wel arrogant, ik trek mn stem in!
Maar toen ik t gezien had vond ik het natuurlijk toch zó onwijs grappig dat ik zelfs nog wel mn stem had willen veranderen als ie al niet voor jou was
(sorry Grace en Nostradamus). Thx voor de Arnold Schwarzenegger he
, ik kwam echt niet meer bij... Maar bij dat tweede filmpje moek toch ff klagen over veel te veel gepraat dwars door Dragostea Din Tei door
. Hoe kun je trouwens met al dat gefilm en gemonteer nog smsen dat je je verveelt?!
Goed, verder natuurlijk: Anne-Marie, welkom terug..!!!
Werd wel tijd. Ben jij je foon eik nog steeds kwijt of heb je mijn smsjes gewoon nog niet gelezen?
Ik ben benieuwd naar je uitgebreide verslag en idd, mét quotes van die afgelopen 5 pagina's he! Trouwens, zo heel weinig was het toch niet? Van mij heb je iig genoeg posts..
Tof btw dat je meteen bent komen forummen!
Dat kun je van mij niet zeggen, maar ik was dan ook wel megamoe. We hebben echt superveel in 3 daagjes gepropt (ook wel logisch op zich). Woensdag door Nice gebanjerd, donderdag door Monaco, nadat we daar met veel vertraging waren aangekomen omdat onze trein kapot was enz, vrijdag met een andere trein naar Tende gereden, prachtige route door de bergen, nog een stukje door Italië ook, en in Tende één zo'n berg beklommen (totdat mn moeder te moe werd
). Daarna weer terug naar Nice, nog heel kort met mn vader in zee gezwommen, voor zover dat mogelijk was want het waaide echt superhard toen, en 's avonds alweer terug naar het vliegveld. Tussendoor heb ik nog net aan tijd weten te vinden om 4 kaartjes te schrijven!
wat weinig he, ja ik wist dat ik weinig tijd zou hebben dus had ik maar besloten alleen kaarten te sturen aan mensen die mij ook eentje gestuurd hadden... sorry everyone else, ik moest een criterium bedenken en bij elk ander werden het te veel kaarten. Verder was het superwarm de hele tijd, prachtig zonnig, dus ik ben zowaar een heeel klein btje minder wit (maar ieuw daar op het strand hak echt het idee dat wij het allerwitst waren van iedereen
gelukkig is mn vader nog witter dan ik
). Soms wel wat te heet, maar op de hotelkamer hadden we gelukkig airco
. Kortom, was best wel leuk vakantietje, alleen een btje te veel gestress omdat we alles allemaal zo snel moesten doen. Ik besef mij dat dit een extreem kort verslag is, maar als jullie meer willen weten moeten jullie maar even aangeven op welk aspect ik dan dieper moet ingaan
.
En dan moet je een hoop gaan schrijven hier, want dan valt het misschien niet zo op dat Annemieke weg is . Want dat is een leegte joh, wil je niet weten .
ben blij dat te horen
, maar ben nog blijer dat ik toch nog wel behoorlijk wat bij te lezen had na die 3 dagen weg, en dan ook nog een paar extreem leuke posts
. Ben ook erg blij dat jij terug bent A-M! Je gaat toch niet nu meteen weer zomertoeren he? En heb je btw echt zonder helm gemountainbiked..??
Linda, we hebben de comp woensdagochtend niet meer aangezet omdat we al heel vroeg weggingen en omdat de stress anders nog meer verhoogd zou worden...
(Wohow er wordt hier ff heel hard gejuichd om de Olympische Spelen zeg
maar is maar goed dat ze daar naar kijken want dan eten we iets later
hoewel ik wel nog naar Victor wilde vanavond eik majah... dat kan mss toch nog wel.)
Oja, Annuh, thx voor je groeten terug
. Enne jij natuurlijk ook welkom terug!! Ook al hebben we jou dan een stuk minder hoeven missen.
Grmbl, we gaan nu dan toch eten, dus ik post straks weer of anders morgen!