Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105607 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13740 Gepost op: 21-08-2004, 21:07:15 »
Heejdiehooj!

Hier komt mijn vakantieverslag, schrijf em maar ff in word want ik weet niet hoe lang die wordt (nog net op tijd voor de verkiezingen? Hmm) *pakt haar vakantieverslag die nog niet af is erbij*

Owkeej, we gingen zondagochtend weg. We zouden dus voor ’t eerst niet in 1x naar de bestemming rijden.. In Frankrijk kwamen we op een parkeerplaats bij een tankstation nog kennissen tegen uit Emmen, toevallig. ;) We waren rond uur of 7 in Brive waar we in een hotel overnachtten… ’t was daar superwarm, 40 graden ongeveer. Na veel gepuf vonden we een leuk restaurant in zo’n Frans steegje, was wel lekker. Grappig om aangesproken te worden als “madamemoisselle”.. ;D (of hoe je dat ook schrijft)  Hm als ik zo uitgebreid ga schrijven ben ik nog eeuwen bezig.

Toen de volgende dag vroeg op, op naar de Pyreneeën! :) We kwamen ’s middags aan op een camping in een zijdal, in Loudenvielle, redelijk dicht bij de Spaanse grens.(hemelsbreed iig) De camping was wel eenvoudig opzich, geen zwembad helaas..maar die (en andere) luxe kwam nog wel bij een camping aan de Atlantische kust. Het was daar ook al erg warm dus het uitpakken en tent opzetten ging in een langzaam tempo, met de nodige stress erbij. Nja, de volgende dag gingen we, zoals we dat altijd doen in de bergen, een inlooptocht maken. Die niet zo zwaar horen te zijn.. maar dat wel altijd zijn. We vertrokken op het heetst van de dag.. tsja,, handig ::) Het mooiste aan die inlooptocht vond ik het uitzicht op een hoge, besneeuwde 3000-er waar grote roofvogels omheen cirkelden. :) Onderweg, op 2000m ofzo, kwamen we een poesje tegen die verdwaalt was ofzo want ze volgde ons tot aan een dorpje waar ze ons kwijtraakte of haar huis weer had gevonden. (dat laatste was hopelijk het geval) Na deze nog wel btje tegenvallende qua zwaarte, tocht hadden we wel een ijsje verdiend.. die we dus in Loudenvielle kochten. Na deze dag betrok het weer een beetje dus gingen we donderdag naar Lourdes, waar het toch mooi weer bleek te zijn. Lourdes was echt heel bijzonder, heel veel mensen! We gingen eerst naar de grot (van Bernadette) waar een rij voor stond. Voor de grot zaten ook allemaal knielende, biddende mensen.. ook zag je veel nonnen, hele grote groepen mensen die op pelgrimstocht waren (oid) en nja allemaal mensen van overal uit de wereld.  We hebben nog flesjes gekocht die we gevuld hebben met water uit dé bron,(ik weet niet of jullie allemaal weten wat Lourdes is behalve ene bedevaartsoord, ik wist dr namelijk bijna niks van totdat we er heen gingen :P ) leuk souvenir. :-) We zijn ook alledrie de kerken binnen geweest.. niet bijster mooi vond ik zelf maar goed. De paus kwam btw 14/15 augustus (geloof ik) naar Lourdes en we zagen dus al allerlei voorbereidingen die al werden getroffen. Ik moet er niet aan denken hoe druk het dan wel niet is daarzo.. Het was iig erg bijzonder, al die mensen.., en ’s avonds lekker ge-bbq’d. Yeah :D

Vrijdag zouden we een redelijk, lange tocht gaan lopen. Iets meer dan 1000m klimmen dus best zwaar.. We begonnen ook al om 10 uur met lopen, eerst via het bos langs een afgrond naar een berghut.. en vanaf daar was het nog redelijk lang lopen.. veel klimmen maar ’t uitzicht was ook erg mooi op ’n gegeven moment. We keken tegen de Spaans/Franse grenstoppen aan die best hoog waren. Ons eindpunt waren twee mooie, blauwe (goh ;D ) bergmeertjes.. even gerust maar niet heel lang want het was al wel redelijk laat en we moesten nog helemaal terug.. nog wel ff op sneeuw gelopen ;D Rond 19:00u waren we weer bij het beginpunt.. Owja, op deze tocht hadden we gemzen gezien.. :) en een eekhoorntje.. hehe ook leuk ;) De volgende dag was heel irritant want we gingen niks doen en ’t weer was ook niet goed.. ik haat dat getik van de regen in de tent! Heb maar keihard mn discman opgezet.. ;P Laat in de middag klaarde het weer nog op, heb nog gezwommen in een zwembad op 500m afstand v/d camping ofzo.. en ’s avonds gewonnen met Risk ;D Dus was toch nog wel leuke dag.. ;-) (zo’n vakantieverslag is niet echt goed want dan ga ik btje uitgebreid schrijven.. ) De dag erop gingen we naar een 1 op ander ski-oord en vanaf daar zouden we een Pic beklimen. Het was btje irritant want het was heel warm en de zon.. pff.. om dan te gaan klimmen.. vreselijk. Maar het laatste stukje viel wel weer mee en toen vanaf de Pic (2600m) hadden we een heel mooi uitzicht! :) En wat ook heel cool was, er waren heel veel gieren hier.. echt grote beesten zijn dat! En ook mooi :) Ze vlogen heel snel.. en hoog. Er waren ook arenden,, ook vett! Die maandag (dr zat al een week op) gingen we een dagje naar Spanje, woehoeh! De Spaanse Pyreneeën zagen er best anders uit, minder begroeiing en ruiger. We reden naar de Ordesa, een nationaal park waar ze hoge rotsbergen (oid) hadden, deed ons wel aan Zion Canyon denken.. (Amerika, miss dat iemand dat weet, ter verduidelijking ;) oja, het leek ook btje op Rivendell! ) We liepen een route naar een paar, mooie, hoge watervallen!

deel 1..
« Laatst bewerkt op: 21-08-2004, 21:38:49 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13741 Gepost op: 21-08-2004, 21:09:27 »
Op de terugweg gingen we eten in Ainsa, een Spaans dorpje.. ik was nog nooit in Spanje geweest btw dus was wel cool! “Ola” hehe.. in dat restaurant kon je dus internetten maar het was al laat en we moesten nog paar uur rijden naar Frankrijk dus ik mocht niet.. :(  Toen we eindelijk in Frankrijk waren was het al redelijk donker en we gingen via een Col naar de camping. Alleen het werd een beetje erg mistig dus wij rijden daar in de mist, langs steile haarspeldbochten.. de afgronden konden we gelukkig niet zien. Mn vader vond ’t wel leuk om daar te rijden.. mn moeder vond het doodeng. Hehe.. het was ook wel btje eng want een klein stukje konden we echt niks zien. Maar we zijn veilig de pas overgekomen.. zagen koeien slapen langs de weg.. ;D Verder natuurlijk geen sterveling tegengekomen.. Dinsdag was kaartschrijf-dag.. niet zoveel gedaan dus.. (wow! Kortt ;-) )

Woensdag.. om 7 uur liep de wekker af (pff.. en dat heet vakantie) want we zouden een lange tocht gaan lopen, de zgn. 4-Passen tocht. We begonnen bij Hospice de France (wat vast niemand kent) om 9 uur. Toen we het bos uit waren zagen we een herder koeien opjagen, was wel leuk gezicht. Na 700m klimmen kwamen we bij de eerste pas, waar je met je ene been in Frankrijk en je andere in Spanje kon staan. :D Ook vloog er een arend of een gier vlak boven ons waarvan ik een foto heb gemaakt, yay! De 2e pas was ook cool, hadden uitzicht op de hoogste berg van de Pyreneeën (lag in Spanje) Pic d’Aneto, 3404m hoog. We hadden inmiddels iets van 1000m geklommen en ’t was geeneens zo hele zwaar. (jaah, je kunt trots op me zijn bertha ;) )  De 3e pas was niet zo boeiend.. erna liepen we een hele stuk door Spanje en ook de 4e pas lag nog net in Spanje geloof ik. “Ola!” De jongens gingen nog een top beklimmen en mn moeder en ik liepen naar een berghut die aan een paar hele mooie, groenblauwe, heldere (hehe) meertjes lag.. waar we ff languit in de zon hebben gelegen.. Bruin worden, bruin worden… yeahh :P Daarna moesten we nog heel stuk afdalen, wat btw leuker is dan klimmen.. behalve als klimmen niet vermoeiend is.. wat het dus soms wel en soms niet is bij mij.. oke, ik-logica ;) ’s Avonds ge-bbq’t.. prachtige dag :) Toen donderdag.. de laatste hele dag in de Pyreneeën, gingen we naar een nationaal park, naar Gavernie. Eerst moesten we heel lang rijden.. hebben de Col d’Aspin en Col du Tourmalet beklommen met de auto.. ;) Was heel cool, allemaal wielrenners.. en mooi uitzicht..(op wolken.. waar wij dus boven zaten..echt vett) bij de Tourmalet vooral ook heeel veel namen op de weg enzo.. ook nog hele grote arend gezien :)  Dit opzich was al leuk maar bij Gavarnie gingen we dus ook nog een tocht maken naar een Cirque. Ik weet nou niet precies de definitie daarvan.. maar iig, had je er de hoogste waterval van Europa, 463m hoog ofzo. En er lag aardig wat sneeuw.. het was iig erg mooi. :) Maar wel best wel toeristisch.. nja, niet heel erg ofzo. Op de terugweg hadden mn ouders nog een luchtbed gekocht want de net nieuwe die ze gekocht hadden was btje lek. We waren redelijk laat weer op de camping.. alvast wat kleine dingen gepakt want morgen zouden we naar de Atlantische kust gaan. Had ik ook veel zin in.. opzich vond ik het ook wel btje jammer dat we weg gingen uit de Pyreneeën want dat was wel erg vett. Vrijdagochtend alles gepakt.. en toen Au Revoir bergjes.. op naar de zee.. :)

Van de autoreis heb ik niet zoveel meegekregen want ik was een héél mooi boek aan het lezen.. Queen van Alex Haley.. misschien nog wat voor de boekenclub? Ga straks eens kijken hoe het daarmee staat.. hijs wel 700 pagina’s ofzo.. zal wel te lang zijn.. nja.. anyway.. we waren dus op weg.. :P We hadden een camping uitgezocht (in de auto pas..) ten westen van Bordeaux, de camping lag in Hourtin-Plage een piepklein dorpje aan zee! :) En je had ook een zwembad en veel animatie gedoe enzo.. maar gelukkig zaten we aan de rand van de camping zodat we niet elke avond slechte liedjes hoorden waar ammel mensen op gingen dansen enzo.. (nee geen disco ;P ) Het was zo’n camping btje in het bos.. en we hadden Andoreaanse (?) buren. ;D Die overigens niet boeiend ofzo waren.. hun hond was wel lief :-) Die middag hebben we geloof ik niet zoveel gedaan (ik had niet verder geschreven dan hier in mn verslag dus ga nu op mn geheugen verder.. ) ’s Avonds zijn we iig naar het strand gegaan.. dat iets minder dan een kilometer lopen was. ’t Was een mooi breed strand met wat duintjes.. het water was verrassend warm! (gwn ff ingelopen)

deel 2..
« Laatst bewerkt op: 21-08-2004, 21:32:43 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13742 Gepost op: 21-08-2004, 21:10:24 »
De volgende dag was het prachtig weer, we zijn die middag naar het strand gegaan waar het wel druk was.. niet heel druk maar gewoon.. Gelijk de zee in natuurlijk, er waren echt supermooie hoge golven! Zo’n 3 meter hoog ofzo.. soms was dat ook wel irri als zo’n golf onverwachts kwam en dan kreeg je ammel zout water in je mond en ogen.. maar als je met zo’n golf ging mee zwemmen en dan btje bovenop zo’n golf kwam.. das echt super ! We besloten de volgende dag maar een surfboard te kopen want das nog leuker.. Ik wou die avond een zonsondergang zien alleen dat lukte niet want we waren laat met eten.. zoals gewoonlijk. De volgende dag was weer een stranddag, mét zo’n surfboard. Dat was echt cool want als je dan net voor zo’n golf omslaat op dat plankje ligt dan ga je heel hard met die golf mee totdat je ong. op het strand bent.. yeah ;) Ook deze dag geen ‘tijd’ voor zonsondergang.. die ik zowiezo wou zien want zonsondergangen en –opgangen zijn echt mooi. De volgende dag was geen stranddag.. we zouden naar een park-achtig iets gaan waar ook otters en allemaal bijzondere vogels zijn enzo. Eerst moesten we een poos rijden en vanaf daar was het een aantal kilometer lopen over irritante zandheuvels enzo. (het was in een bos) Uiteindelijk hadden we al anderhalf uur gelopen en we waren er nog steeds niet, na wat discussie nog maar weer verder gelopen en uiteindelijk bleek dat we verdwaald waren.. tenminste iig flink fout gelopen. Toen maar via een fietspad teruggelopen en na een uur waren we er eindelijk. Er was een uitkijkpost en een groot meer.. maar niet heel veel bijzondere dieren gezien, gelukkig geen slangen maar helaas ook geen otters. ;) Terug op de camping nog even in de zee gezwommen en in het zwembad maar toen bleek dat jongens alleen zo’n strakke zwembroek aanmochten daar.. en dat hadden mn vader en mn broer niet dus mochten ze er niet in.. :/ Ik heb helaas daar dus maar 1x ingezwommen want mn moeder is geen zwempersoon en om nou in mn eentje te gaan.. nou ja, wel genoeg in de zee gezwommen iig. Dinsdag gingen we fietsen (ja zonder helm Annemieke :P maar het waren maar heuvels geen bergen zoals in Ierland vorig jaar.. ;-) Het was mooi weer, zijn door allerlei klein weggetjes gefietst in het bos en langs het strand, en ook nog door de bossen waar we de vorige dag verdwaald waren. Vooral bij de laatste paar kilometers gingen we heel veel dalen, dat blijft echt zo vett :) Keihard naar beneden fietsen.. nja, fietsen kun je dan al niet meer zegmaar. Owja, we fietsten ook nog langs het grootste meer van Frankrijk, je zou niet zeggen dat het grootste meer aan de kust ligt maar wel dus.. Woensdag was het best regenachtig, maar vond het niet heel irritant want heb toen heel veel geschreven in mn vak-verslag en ook gieren getekend uit de Pyreneeën.. hehe :P en.. het leukste was de avond, want het klaarde helemaal op.. strakblauwe lucht enzo.. dus gingen mn vader en ik ’s avonds rond 20:00u naar zee om te zwemmen.. Whiejj, dat was heel vett ;D Want nu kon ik ook eindelijk mn zonsondergang zien.. en als je daar dan ’s avonds zwemt en de zon ziet ondergaan.. echt geweldig. :-) Uitgerekend toen was mijn fotorolletje op dus heel snel gewisseld en veel foto’s gemaakt… was hele mooie zonsondergang. En toen.. was het alweer donderdag.. laatste dag van de vakantie.. opzich jammer maar ook had ik wel btje zin om naar huis te gaan.. weer computeren, hondje en katje zien.. vriendinnen enzo weer spreken (dat moet nog komen mgoed :p ) en weer lekker in een gewoon bed slapen.. :D We hebben die donderdag niet veel gezwommen maar er hing een rode vlag en het was dus eik niet echt toegestaan om te zwemmen.. de stroming was ook heel sterk. Er reed ook een auto rond met van die strandwachten erin die telkens op zo’n irri fluitje floten en gebaarde dat je meer naar de kant moest komen.. Er was ook nog iemand vermist ofzo en dat was wel ff creepy want ervoor al tijdens het zwemmen (nja,, het staan in de zee en hopen dat je niet wordt weggesleurd :P ) dacht ik dat ik iemand heel ver de zee in zag.. maar volgens mij is het wel goed gekomen. Er was ook zo’n man die in een jetski rondsjeesde.. ;D tegen de golven in enzo.. lijkt me wel vett. Toen nog wat foto’s genomen.. en naar de camping gegaan om ons te verkleden want we zouden die avond gaan uiteten. ’s Avonds nog even naar het strand gelopen.. er waren mooie wolken want de zon was ook aan het ondergaan.. maar dat kon je niet echt goed zien. Daarna dus lekker gegeten in ’n restaurant.. Vrijdagochtend vroeg op, en we hadden al zo weinig geslapen want uitgerekend die nacht regende het superhard en ook heel lang.. dus natte tent ingepakt die ochtend. Gelukkig was het inmiddels wel droog dat wij ook nog niet eens natregenden.. Onderweg veel regen gehad en ook wat file’s.. vooral bij Parijs en ook bij Antwerpen. Rond 10 uur/half 11 ofzo waren we eindelijk (vanaf 9 uur zaten we al in de auto) in Nederland..

deel 3..
« Laatst bewerkt op: 21-08-2004, 21:41:01 door @miesh »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13743 Gepost op: 21-08-2004, 21:11:55 »
bij Oosterhout (boven Breda.. jaja ) ff snackbar bezocht.. toen nog paar uur eer we eindelijk thuis waren.. Toen ff post bekeken, geforum’t en ff gemsn’t.. en naar bed.

Zow….. dat was’t :P Owja,, ik ga nog ff quoten.. speciaal voor Cora en Annemieke ;) (ik dacht ‘ik doe ’t maar op ’t eind anders leest niemand mn post al ;P ) Ik hoop dat iig mensen de moeite te nemen om het te lezen.. ;) Mijn verslag dan hè.. het is al aardig wat langer dan mijn verslag van Ierland vorig jaar. (menn,, wat schreef ik toen erg.. strandjusz enz.. misschien zeg ik volgend jaar ook wel dat ik nu erg schrijf maargoed) Owja voor quoten moet ik natuurlijk wel op ’t forum.. oki

Zeg, ik lees echt alles hoor!  ::jaja::  ::pinokkio::  ;D
mooi.. mijn vakantieverslag ook dus enzo he ;)

::ok:: ::ok:: ::ok:: Geniet ook af en toe van het uitzicht he!  ::jaja::
En veel plezier en wel links en rechts kijken bij het oversteken en handen wassen na het plassen!
dankje ;D Ik heb ook zeker van het uitzicht genoten hoor ;) En als ik 't btje zwaar had enzo nog wel eens aan dat gesprek gedacht.. ::jaja::

Trouwens A-M, ik vond je post best inspirerend hoor ;). Nja, iig leuk :P.
Gelukkig.. een pak van mn hart ;) ik dacht er nog aan van de vakantie.. hehe..

idd, goed van je zo'n oproep! ::ok:: ::jaja:: Alleen dat hehe erachter dan weer.. :(
wat?? dat hehe is heel goed bedoeld hoor.. ;) hehe.. ;P

zijn studenten niet te volgen?? :P
heeft het nut of iets van 3 weken geleden te quoten? Sommige studenten niet iig ;) of iig.. mn broer niet. (die nu op Lowlands zit.. snif)

zwaai naar Anne-Marie die mss de enige is die dit straks als ze terug is weer leest.. ::) kmis je hoor A-M! ::zwaai::
;D Ik heb jou ook gemisdt (:P) hoor ::zwaai::

Daar kan je wel eens gelijk in hebben!  ;D Maar ik zwaai wel even mee als dat mag:  ::zwaai::

(mss staat ze nu wel op een bergtop terug te zwaaien!)
;D Tuurlijk, ik zwaai altijd op bergtoppen naar jullie ;-)  ::zwaai::

Ik moet jullie de groeten doen en zeggen dat ze aan jullie denkt! ::jaja::
 -die ene quote- ::) ;D 
Eejjoh.. dat moest je er natuurlijk niet bij zetten :P

Annuh, wow die vakantie die je gehad hebt klinkt echt relaxt! Beter ::ok::

Cora, leuk dat je hier ook post! :D en dan nog wel 2x in één week.. woow ;) Leuke foto’s van je vakantie!

bertha, woow vett dat je nog “even” naar Frankrijk bent gegaan! Ik verwacht natuurlijk een lang verslag ! ;)

Daan, haha vet grappig dat filmpje ;D en mooi dat 't leuk was in Tsjechie..en dat je zoveel boeken hebt gelezen.. Ik had er 10 mee ofzo.. en heb er ook stuk of 10 gelezen allen niet ammel van mezelf..

en thx iedereen voor welkom terug :)

Owkeej, zo vind ik het wel genoeg.. ben maar 4x onderbroken ofzo in deze post..

owkeje.. dit was deel 4.. sorry :P

doegh! ::zwaai::

Owja Owja ;D De aanvullingen: (mwhaha.. net als bij Tolkien ofzo)

Er was op de camping bij Loudenvielle een heeele knappe jongen!! Echt heel knap :) Ik zag hem voor 't eerst op een dorpsfeest, hij stond achter ons met zijn ouders. Ik de hele tijd achterom kijken enzo.. totdat mn vader btje boos werd.. en me telkens dreigend aankeek als ik naar achteren keek.. heel gemeen :( Maarja, mn broer noemde hem "mijn sjansfrans" hoewel ik dus helemaal geen sjans met hem had ofzo.. maar die dag daarna zag ik hem ook nog paar keer geloof.. het was toen zo warm dat íe geen shirt aanhad.. ;D En toen die ging badmintonnen met zn broertje ging ik ook ff sneaky badmintonnen met mijn broer.. hij vond me vast raar maar de volgende dag wastie weg.. :( Maar hij was iig heel knap.. moest ik nog ff vertellen.. ;P

deze foto is toen we gingen fietsen.. bramen plukken ;D dr zaten veel onrijpe maar ook wel wat rijpe bramen aan.. ;) deze foto's zijn door mn ouders enzo genomen met de digi.. kwil mn eigen foto's later ook nog wel scannen (een paar dan) als jullie daar belangstelling voor hebben iig :P hehe.. oke,, dit was't hoor . doeii
« Laatst bewerkt op: 21-08-2004, 21:45:05 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13744 Gepost op: 22-08-2004, 16:05:43 »
Woehoe Anne-Marie, dat is nog eens een verslag! :o Cool zeg! ::jaja:: Ff reageren (om duidelijk te maken dat ik hem helemaal gelezen heb ;))..
Hm als ik zo uitgebreid ga schrijven ben ik nog eeuwen bezig.
dat bleek ;D. Jullie moesten dus wel echt Frans praten, ook bij restaurantjes enzo? Want dat vond ik zo jammer op mijn vakantie, dat ze vrijwel overal Engels kenden, ja hallo, wat heb ik dan aan mn Frans ::).
Het was daar ook al erg warm dus het uitpakken en tent opzetten ging in een langzaam tempo, met de nodige stress erbij.
haha ik kan t me voorstellen ;). Waren jullie eik niet veel te laat aangekomen (in vergelijking met wat jullie gepland hadden)..? :P

Schattig dat poesje, maar dat had ik al gezegd omdat dat ook op de kaart stond... net als dat die gemzen cool waren enzo ;). Maar echt onwijs actief zijn jullie geweest zeg! (ok, ik had ook niet anders verwacht maargoed) Lourdes is dan wel ff wat anders, kan me voorstellen dat dat wel bijzonder is ja. Ik heb ook nog wel wat kerkjes gezien in Nice/Monaco en omstreken btw..
Heb je ook foto's van de bbq's?? ;)
’s avonds gewonnen met Risk ;D Dus was toch nog wel leuke dag.. ;-)
whahaha, dat maakt je hele dag weer goed ja ;D
in dat restaurant kon je dus internetten maar het was al laat en we moesten nog paar uur rijden naar Frankrijk dus ik mocht niet.. :( 
ja, gemeen zeg! :( Dan kom je toch gewoon wat later terug op de camping.. ::ohno::
wij rijden daar in de mist, langs steile haarspeldbochten.. de afgronden konden we gelukkig niet zien. Mn vader vond ’t wel leuk om daar te rijden.. mn moeder vond het doodeng. Hehe.. het was ook wel btje eng want een klein stukje konden we echt niks zien.
nou, lijkt me logisch dat dan je moeder dat onwijs eng vond! :-\\ Maarja.. je kent mij, ik zou allang veel meer onwijs eng hebben gevonden, en jij vindt dat allemaal alleen maar cool natuurlijk.. ;)
Dinsdag was kaartschrijf-dag.. niet zoveel gedaan dus..
is anders wel heel belangrijk hoor!! Ja, jij kon daar een hele dag voor uittrekken.. ::) ;D Wel irri dat je volgende dag om 7 u op moest ja.
de hoogste waterval van Europa, 463m hoog ofzo. En er lag aardig wat sneeuw.. het was iig erg mooi. :)
cool zeg!!! :D Ja en logisch dat t toeristisch was dan.. maar jullie hebben geloof ik de echt toeristische plekken behoorlijk vermeden, toch, daar zijn jullie toch best in geslaagd? Nice scheen volgens het infoboekje de meest toeristische plaats van heel Frankrijk te zijn! :o
er waren echt supermooie hoge golven! Zo’n 3 meter hoog ofzo.. soms was dat ook wel irri als zo’n golf onverwachts kwam en dan kreeg je ammel zout water in je mond en ogen.. maar als je met zo’n golf ging mee zwemmen en dan btje bovenop zo’n golf kwam.. das echt super !
ja, hadden wij dus ook toen we op het allerlaatst vrijdagmiddag toch nog ff de zee in gingen.. ik vond het ook wel grappig alleen was het geen zandstrand maar met steentjes dus werd je telkens op die stenen gegooid, en de stenen ook op jou ::), minder prettig. Maar mn vader en ik (broer en moeder bleven aan de kant) zijn niet eens voorbij die golven gekomen toen ::), we hadden ook weer veel te weinig tijd natuurlijk maja.

(deel 1)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13745 Gepost op: 22-08-2004, 16:07:20 »
(deel 2)
Mooi dat het je uiteindelijk nog gelukt is een mooie zonsondergang te zien! ::ok:: Wel jammer dat je geen otters meer hebt gezien ::niet-ok::
Dinsdag gingen we fietsen (ja zonder helm Annemieke :P
hmm, je moet er niet te veel grapjes over maken (ook al op die kaart ::)), ik leg nog wel een keer uit waarom.. Maargoed, beter dat het fietsen ammaal leuk was enzow..!
Woensdag was het best regenachtig, maar vond het niet heel irritant want heb toen heel veel geschreven in mn vak-verslag en ook gieren getekend uit de Pyreneeën.. hehe :P
inscannen die tekeningen..! ;)
;D Ik heb jou ook gemisdt (:P) hoor ::zwaai::
:D :D
;D Tuurlijk, ik zwaai altijd op bergtoppen naar jullie ;-)  ::zwaai::
:D :D
Eejjoh.. dat moest je er natuurlijk niet bij zetten :P
waarom niet? Niemand weet toch wie die 'bepaalde mensen' zijn aan wie je dan denkt? ;)
Owkeej, zo vind ik het wel genoeg..
ik niet >:( je hebt nog op onwijs veel niet gereageerd!! :\'( Heb je het wel gelezen?? (heb ik daarom nou al die pagina's bar vol zitten schrijven?!)
Er was op de camping bij Loudenvielle een heeele knappe jongen!! Echt heel knap :) Ik zag hem voor 't eerst op een dorpsfeest, hij stond achter ons met zijn ouders. Ik de hele tijd achterom kijken enzo.. totdat mn vader btje boos werd.. en me telkens dreigend aankeek als ik naar achteren keek.. heel gemeen :(
whahaha, leuk.. heb je geen foto van hem?? ;) Idd echt gemeen van je vader! >:( Haha, sjansfrans ::rofl::, je broer is wel grappig..
En natuurlijk heb ik belangstelling voor je foto's! En jij smste nog dat je mijn verslag te kort vond, zeg maar waar ik meer over moet vertellen dan he..

Over vandaag nog eventjes: vanochtend naar Victor geweest, was gezellig om hem weer eens te zien (was alweer een tijd geleden). Vanmiddag overlegd over de jongerenviering, we zijn vrijwel klaar met de voorbereidingen, dus dat komt helemaal goed. En was ook gezellig dat dus een paar jp'ers hier waren. Nu moet ik eens mijn tas inpakken.. vanavond weer naar Nijmegen! :o

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13746 Gepost op: 22-08-2004, 16:36:22 »
dat bleek ;D. Jullie moesten dus wel echt Frans praten, ook bij restaurantjes enzo? Want dat vond ik zo jammer op mijn vakantie, dat ze vrijwel overal Engels kenden, ja hallo, wat heb ik dan aan mn Frans ::).
joh.. ik wou dat die Fransen wat meer Engels zouden praten :P Wij moesten idd overal Frans praten.. in het Spaanse restaurant moesten ze maar gwn Engels verstaan want niemand hier kan Spaans.. maar dat van jullie zal wel komen omdat Nice en Monaco supertoeristisch zijn enzo en dat ze daarom ammel Engels kunnen.. de vakantie is trouwens wel btje bevorderlijk geweest voor mijn Frans.. dat ik eerst echt haatte.. en nu vind ik 't toch wel aardige taal. En heb zelfs paar woordjes Frans erbij geleerd.. woehoeh.. ;D (stelt nog niet veel voor mgoed)

haha ik kan t me voorstellen ;). Waren jullie eik niet veel te laat aangekomen (in vergelijking met wat jullie gepland hadden)..? :P
hehe ehm.. nee? Want van Brive is het nog aardig eind naar Loudenvielle.. en we waren in het begin van de middag aangekomen.. dat we ong. ook wel verwacht hadden.

Heb je ook foto's van de bbq's?? ;)
Hm.. nee ;D Wel stukje video van de bbq, door mij gemaakt.. vandaag hebben we ff alle video-opnames die we tijdens de vakantie gemaakt hebben bekeken.. was wel grappig.. :-)

whahaha, dat maakt je hele dag weer goed ja ;D
jahh.. Risk roelt! Hm.. alhoewel ik na een unfair potje tegen mn moeder gezegd heb dat ik het de volgende keer niet meer zou spelen.. ik werd nml. voor de 2e keer in twee potjes (hehe nja) vernietigd! :o En dat was dus 1x mn vaders en 1x mn broers opdracht.. zo gemeen! (en ik was nog nooit vernietigd.. :( )

ja, gemeen zeg! :( Dan kom je toch gewoon wat later terug op de camping.. ::ohno::
Ja precies.. dan was het vast nog mistiger geweest ;) Nee maar het kwam ook een beetje omdat we anders de camping niet meer opkonden en er was dus een dorpsfeest met dronker jongeren enzo en dan wouden mn ouders de auto niet vlakbij dat feest laten staan..

nou, lijkt me logisch dat dan je moeder dat onwijs eng vond! :-\\ Maarja.. je kent mij, ik zou allang veel meer onwijs eng hebben gevonden, en jij vindt dat allemaal alleen maar cool natuurlijk.. ;)
hehe ach jah.. ;D Maar ik vond dat ook wel een beetje eng hoor.. maar ook cool natuurlijk. En langs een afgrond lopen is ook wel btje eng, vooral als je btje duizelig bent doordat je te weinig gedronken hebt enzo..

cool zeg!!! :D Ja en logisch dat t toeristisch was dan.. maar jullie hebben geloof ik de echt toeristische plekken behoorlijk vermeden, toch, daar zijn jullie toch best in geslaagd? Nice scheen volgens het infoboekje de meest toeristische plaats van heel Frankrijk te zijn! :o
Jah klopt, mn ouders.. tenminste mn vader en broer vooral zijn btje anti-toeristisch enzo.. Atlantische kust vonden ze ook wel erg toeristisch maar voor 'n weekje wel leuk.. maar.. zoals ze heel vaak zeiden we zouden er geen dag langer willen staan .. ofzoiets dan.. tsjah ::)

Owjah.. dat wou ik nog zeggen.. toen wij op 't strand waren enzo zagen vooral mn vader en mn broer er ook wel uberwit uit ivm de rest.. ;D  Wel zo handig om ze aan te herkennen in de zee.. al was 't later niet nodig toen ik had ontdekt dat ik best met lenzen in de zee kon zwemmen.. yeah :-)

hmm, je moet er niet te veel grapjes over maken (ook al op die kaart ::)), ik leg nog wel een keer uit waarom.. Maargoed, beter dat het fietsen ammaal leuk was enzow..!
Oki.. (ja maar dat kwam omdat je toen gwn zo helemaal verbaasd was over in Ierland.. en ik was verbaasd dat jij verbaasd was.. :P maargoed het zal wel gevaarlijk kunnen zijn enzo..)

inscannen die tekeningen..! ;)
hm.. :P misschien.. oojt

waarom niet? Niemand weet toch wie die 'bepaalde mensen' zijn aan wie je dan denkt? ;)
nee oke.. was ook niet heel erg ofzo :P

deel 1..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13747 Gepost op: 22-08-2004, 16:38:38 »
ik niet >:( je hebt nog op onwijs veel niet gereageerd!! :\'( Heb je het wel gelezen?? (heb ik daarom nou al die pagina's bar vol zitten schrijven?!)
Tuurlijk heb ik het allemaal gelezen! 2x zelfs.. 1x gewoon en toen nog een keer vluchtig voor het quoten.. maar ik wou nog wat over die wespentoestand zeggen.. schandalig van al die dode wespen!! Wespen zijn ook dieren.. ik heb geen wesp doodgeslagen deze zomer.. ::trots:: en zelfs twee gered die aan het verdrinken waren in mijn fanta.. ik haalde ze eruit met mijn vinger maar dat vond mn vader niet goed omdat ik dan wel gestoken zou kunnen worden.. nja.. niet gebeurd iig.

whahaha, leuk.. heb je geen foto van hem?? ;) Idd echt gemeen van je vader! >:( Haha, sjansfrans ::rofl::, je broer is wel grappig..
hehe.. nee ik wou nog een foto maken.. ergens sneaky ofzo.. maar toen wastie weg :o Jah.. toch wel? :P

En natuurlijk heb ik belangstelling voor je foto's! En jij smste nog dat je mijn verslag te kort vond, zeg maar waar ik meer over moet vertellen dan he..
Oke.. wat heb je ammel gedaan in Nice en Monaco? Veel gekocht? Niet veel gekocht? en foto's natuurlijk !

Wat ga je doen in Nijmegen btw? Hm.. dan ga je weer weinig internetten cker.. das niet goed!

Heb vandaag niet veel bijzonders gedaan.. dusj.. doeidoei ::zwaai:: owjah.. moet nog stemmen!
« Laatst bewerkt op: 22-08-2004, 16:40:54 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13748 Gepost op: 22-08-2004, 19:05:12 »
Oeioei dan mag je wel heel snel zijn met stemmen! Ik ga in Nijmegen meedoen met de gezelligheden van de intro, de nieuwe eerstejaars GLTC leren kennen die natuurlijk allemaal heel erg op zullen kijken naar zo'n tweedejaars als ik ::trots:: hm-hm ::).

Ik heb niet veel gekocht in Nice/Monaco, alleen een armbandje op een leuk marktje 's avonds in Nice ::jaja::. En 4 kaarten natuurlijk met ieder een postzegel :P.
Beter dat je Frans nu niet meer zo haat! ::ok:: Het is ook een mooie taal.. ::jaja:: maarja kan wel vervelend zijn als je iets duidelijk wilt maken en dat lukt dan niet :-\\. Begrepen die Spanjaarden jullie een beetje? ;D Dat ze in Nice en Monaco wel goed Engels kennen komt idd doordat het daar zow onwijs toeristisch is.. dat neem ik aan tenminste :P.
Wat tof, dat video kijken! ;D Wij hebben ook gister alle foto's bekeken met zn vieren (iets van 120 foto's in die 3 dagen), zaten ook een paar onwijs grappige bij. O.a. bij zo'n restaurantje van mijn moeder die net aan het eten is ;D.
Ohh gemeen hoor om je vader en broer te herkennen aan hun witheid.. ::ohno:: zielig voor ze hoor. Sorry dak niet quote btw maar ik wil ff snel posten om zo een treintje te gaan halen. Ik vind toch nog steeds dat je niet uitgebreid genoeg op mijn posts gereageerd hebt >:( :P. Maarre ik vertel dus wel later nog uitgebreider over mijn vakantietje, want ik ga in Nijmegen wel degelijk veel internetten hoor! Neem ik me nu tenminste voor.. Overdag hebk nl weinig te doen, denk ik, behalve uitslapen ;), want ik ben geen mentor dus ik ben alleen voor de gezelligheid tijdens het uitgaan :P. En overdag kan ik dan dus mooi de hele dag gaan internetten op de uni, die nu hopelijk nog niet zo druk zal zijn... Kheb net mn tante opgebeld dat ik weer kwam.. vond ze gelukkig wel leuk :). Hm, ik heb dr toch niet zo heel veel zin in om weer te gaan, twas zo lekker relaxt in Gouda.. (ok, het werken was niet echt relaxing natuurlijk, maar gewoon dat er hier zo lekker voor me gezorgd word ::trots:: wel zo makkelijk) Nouja, goed, ik post dan dus morgen wel weer of zo! Fijne avond iedereen nog! ::zwaai::

PS: foto's van Nice/Monaco moet je me in het weekend nog maar eens vragen..!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13749 Gepost op: 22-08-2004, 19:08:20 »
 ::zwaai::

PS: foto's van Nice/Monaco moet je me in het weekend nog maar eens vragen..!

Het is nu toch weekend ??? :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13750 Gepost op: 22-08-2004, 19:10:34 »
Nouhou.. volgend weekend dus! :P Zodra ik weer vertrokken ben naar Nijmegen is voor mij het weekend voorbij. (Ok ik ben nog niet vertrokken ::)...) :P

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13751 Gepost op: 23-08-2004, 09:41:22 »
Dorine gefeliciteerd!!!!!!!
[/size]
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13752 Gepost op: 23-08-2004, 10:00:23 »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13753 Gepost op: 23-08-2004, 10:05:12 »
 ;D ;D ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13754 Gepost op: 23-08-2004, 10:23:57 »
Khad je al op msn gefeliciteerd, Maar nog een felicitatie hier van je grootste fan ::joehoe::

GEFELICITEERD DORINE!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13755 Gepost op: 23-08-2004, 11:01:09 »
Dorine Gefeliciteerd
Eindelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13756 Gepost op: 23-08-2004, 11:17:55 »
Dorine, gefeliciteerd!! ::bravo::

Veel plezier nog deze dag enzo!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13757 Gepost op: 23-08-2004, 11:46:55 »
gefeliciteerd prinses dorine!!  en heel veel kusjes en een fijne dag met laptop en al!!

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #13758 Gepost op: 23-08-2004, 11:50:50 »
gelukkige verjaardag, prinses dorine !  ::bravo::  :-*

en ook kansje natuurlijk !   ;)  :-*

Offline cadfael

• Forumlid
« Reactie #13759 Gepost op: 23-08-2004, 11:57:11 »