Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105552 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13780 Gepost op: 27-08-2004, 08:17:13 »
Hallo allemaal

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!  ::bravo:: Echt kei lief!
Het gaat nu dus al weer stukken beter, gister voordat ik ging slapen nog een pijnstiller ingenomen. Nu voel ik helemaal niets meer, maar ik moet even rondlopen en dan pas kan ik iets zeggen. Begin nu in m'n rechterbeen weer iets te voelen. Maar ik hoop dat het wegblijft!

Ik vind het wel heel jammer voor de verkiezingen :( , had ze graag op internet gezet, maar er komt nog een avond hoor! Ik denk volgende week woensdag, want dat is de enige avond dat ik kan... Maar dat laat ik nog weten ::ok::

Nogmaals bedankt!  :-*

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13781 Gepost op: 27-08-2004, 13:33:27 »
Heej...

Ben gisteravond teruggekomen van 3 daagjes treinen..:) Was zeer cool! Ging dus met een vriendin.. 19 euro voor 2 personen per dag.. echt dik goedkoop. Eerst zijn we in Utrecht wezen winkelen, daar alleen een ring gekocht. Toen naar Den Bosch geweest.. geen Fenn gezien. ;)Wel kermis.. mgoed, toen naar Nijmegen gegaan.. naar Annemieke zoals jullie al konden lezen. De volgende dag naar Maastricht gegaan.. geen Jos tegengekomen in een bananenrokje.. ;) Ik was nog nooit in Maastricht geweest (goh.. raar als je in Emmen woont) dus was wel cool. :) Oja, we hebben daar in zo'n park ook eendjes gevoerd.. ;D (jaahh, goed he Annemieke.. toch nog ;-) Je hebt daar aardige mensen btw.. een mevrouw die het vogelpoep op de jas van mn vriendin weghaalde.. of ons iig kwam helpen.. een andere mevrouw kwamen we daar weer voor de 2e keer tegen, had ons geholpen met kruiswoordpuzzel uit de Metro oid.. (al hebben we em niet helemaal kunnen oplossen.. tss) en toen ik een foto maakte van mn vriendin die btje uit het raam hing v/d trein vroeg een conducteur daar of hij soms een foto kon maken van ons allebei, terwijl we uit 't raam hingen.. ;D Nja.. toen moesten we nog naar Amsterdam.. lange treinreis.. wel relax verder.. Daar zijn we 's avonds nog een beetje verwaald.. we konden 't "huis" waar we sliepen (van tante van vriendin) niet meer vinden en toen wouden we ff naar de Dam dus gingen we de weg vragen aan mensen die Engels bleken te zijn.. hehe. Owja, ook nog btje sjans gehad met wat jongens daar die op zo'n boot zaten en wij stonden bovenop de brug.. :P Ze waren vast aangeschoten ofzo.. geen Cora gezien btw.. (hehe, das wel grappig.. ammel forummensen die je dan een btje kent.. waarvan je kans (hele kleine kans in dit geval) hebt dat je ze us tegenkomt)De volgende ochtend zijn we wezen winkelen in Amsterdam..daarna met een dik luxe trein naar Zandvoort.. ff op 't strand gelopen.. ;) Drna naar Rotterdam waar ik een broek gekocht heb.. en ff op de Erasmus brug gelopen heb.. en we hadden de trein gemisd door 2 jongens die vroegen of we geld overhadden voor stichting gehandicapt kind.. wij ff praatje gemaakt..(waren leuke jongens!) nja.. en toen zagen we ff later de trein voor onze neus wegrijden.. Rond half 10 waren we weer in Emmen..

Al met al was 't iig erg cool! Voor herhaling vatbaar enzo..

Annuh, ahh beterschap!! :-* Beter dat het beter gaat iig ;-) Verder heb ik de forumverkiezingen btje nagelezen.. erg top ammel! ::ok::

Alle award-winnaars gefeliciteerd!
Mijn lange vakantieverslag die bijna niemand heeft gelezen (of iig niet boeiend genoeg was ;P ) mocht kennelijk niet baten.. :( ;)

Annemieke, ik hoop dat het tentamen goed ging! Vast wel ;) Echt beter als je dan al je propedeuseding hebt gehaald.. dat duurt voor mijn broer nog wel ff :P Had 'ie laatst door de zomerregelingen v/d bus zijn bus gemisd en daardoor een heel belangrijk (her)tentamen waarvoor die heel goed geleerd had.. tsja.. lullig..

Fenn, cool dat je nu in je nieuwe huis slaapt! Ben benieuwd naar de foto's.. ;)

doehgg!
« Laatst bewerkt op: 27-08-2004, 13:36:15 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13782 Gepost op: 27-08-2004, 16:38:07 »
Hoooooooi!!! ::zwaai::

@miesh: treinen is cool he! Ik heb dat ook een keer gedaan en het is gewoon zo gezellig!

Ik ben dus vanmorgen naar de dokter geweest en ik heb in allebei m'n benen een beginnende zweepslag :( . Ben ik dus niet zo blij mee, maar als ik veel drink ( ::) ), komt het goed (volgens de dokter). Ik weet niet of hij daar gelijk in heeft, want ik drink vandaag een hoop en moet daardoor meer naar de wc en dus m'n benen meer belasten, maar verder ::ok:: !
Vanmiddag even naar de Efteling geweest, ik vroeg nog of ze daar krukken te leen hadden, maar ze hadden alleen een rolstoel staan voor me. Nou, zo invallide ben ik niet, dus ik heb het park maar doorgestrompeld ::ok:: . Wel heel veel lol gehad.
Ma komt zo thuis van vakantie en gister heb ik niet echt veel op kunnen ruimen, dus daar zal ik zo eens aan beginnen, wan het is echt een zooi!

Doeg!!  ::zwaai::

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13783 Gepost op: 27-08-2004, 19:38:44 »
Hey!  :D 

Ik ben er ook weer, eigenlijk was ik er gister ook al.  8)
Ik ga nu eerst kijken hoeveel awards ik in de wacht heb gesleept het hele forum bijlezen (inclusief 'Oudere seizoenen').  ::trots::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13784 Gepost op: 27-08-2004, 21:34:28 »
Ciao  ::joehoe::

Daar was ik weer.....eerst Lowlands, toen computerverbing problemen....nu doet alles het weer 100%  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13785 Gepost op: 27-08-2004, 23:20:24 »
Welkom terug bertha!! :D Eindelijk.. ;-) Wel mijn vakantieverslag lezen he! ;) Hoe was het?? In de bergen gelopen? Waar? Hoe? Wat? Nu heb je genoeg om te antwoorden iig ;-)

Grace, ben jij naar Lowlands geweest? :o Aahhh.. cool! (als 't zo is dan ;-) hoe was't?? Ik wil/wou ook.. :( Mja.. moet nog 2 jaar wachten. Beter dat je comp 't weer goed doet iig..

Annuh, drinkze! ;-) Hoop dat het helpt!

'n vriendin is nu hier.. zit zich nu vast te vervelen.. :P mja blijft hier slapen enzo.. jeej.

ik ga dan weer.. doejj ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 27-08-2004, 23:27:55 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13786 Gepost op: 30-08-2004, 10:50:06 »
Oke, ik ga weer ff fijn op mezelf reageren! ::trots::

't was iig gezellig met die vriendin.. :-) Weer ff himmel bijgepraat enzo.. hehe.. en zaterdag heb ik (jaaa, nu al) mijn agenda gekocht na heel veel zoeken. Uiteindelijk bij zo'n krantenwinkel een leuke agenda gekocht. Verder.. was 't kaftpapier bij de V&D op dus dat moet ik nog ff kopen.. en vandaag moet ik naar school om mijn boeken op te halen.. bluhh ::ohno:: Mijn rug gaat zeer doen vandaag ;-) Wel weer leuk om weer wat mensen te zien (tenminste.. khoop dat ik ze zie) en.. morgen zo'n toespraak en dan krijgen we eindelijk klassenindeling + lesrooster.. ben benieuwd :) Oja, en we krijgen zo'n mentorlesje van mijn hopelijk leuke mentor! (we krijgen ws mijn favo leraar.. hehe) En dan.. woensdag beginnen de lessen alweer. Nja.. geen ramp ofzo.. ben wel benieuwd, omdat 't nu wel ammel anders gaat.

bertha.?? Nog steeds aan 't bijlezen? :o ::ok::

oja en Annemieke.. ik heb daarnet pas je 2e smsje gelezen.. hehe iig bedankt en kstuur wel weer eens wat terug als dr weer wat boeiends is ;) (dat heb ik nml gister wel beantwoord aan de tel.. )

Okidoki.. doejj ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13787 Gepost op: 30-08-2004, 14:03:33 »
Hoiii ben ik weer! ::zwaai::

BERTHAAA...!! :D ::zwaai:: *stormt op Bertha af* Heb je mijn gezeur ook wel nagelezen?? Wel flauw hoor om zo lang weg te blijven... ::ohno:: Maar waar blijft die foto nou? Of staat ie al in het vakantietopic?
Ik heb nl de laatste paar dagen zo ontzettend weinig tijd gehad om te forummen! :o Was er zelf verbaasd over. (Anne-Marie, je zou nog de groeten doen van me hier joh!) Maarja, vrijdag had ik 2 en een half uur vertraging met de trein ::) ::niet-ok:: (gelukkig samen met mn vader, was t tenminste nog gezellig), dus die avond was ook alweer snel om met een beetje tv kijken, helaas met een film die veel langer duurde dan ik had gedacht (biografie van Charlie Chaplin). Zaterdag moest ik dus weer lang uitslapen, en extra lang omdat ik toch ook nog wel moe was van de dagen daarvoor. Ik werd dus zaterdag wakker gebeld om kwart over 1... ::) ::schaam:: Daarna wat uitnodiginkjes voor mn verjaardag verstuurd (jaaaja das alweer bijna!! :D) maar dat schoot+schiet niet op. Want 's avonds ging ik weer naar een vriendin, in Zutphen deze keer, dus ik moest al om half 6 de trein hebben - wat Daisy al weet, want die spotte mij op station Gouda! :o Echt jammer dat ik jou niet zag Daisy...
Maargoed, 's avonds in Zutphen was er een optreden van een bandje waar die vriendin van me de leden persoonlijk van kent. Was erg leuk, daarna kwam Dewi op datzelfde podium, maar daar vonden wij een stuk minder aan. Dus toen zijn we maar gegaan, bij haar ouders thuis nog een film gekeken en toen maar niet al te laat naar bed gegaan. Toch weer fijn uitgeslapen (menn, ik doe niet anders!) en zondag een very relaxt dagje gehad bij haar ouders. Beetje monopoly gedaan enzo. Gisteravond thuis in Nijmegen weer eens lekker aan de foon gehangen (was gezelli toch? ;)), nog wat gratis smsjes verstuurd ::trots:: en ondanks het niet heel laat slapen, vanochtend toch weer behoorlijk laat opgestaan... ::schaam:: (ik zei al, ik doe niet anders) Even de was gedaan enzo en veel later naar de uni vertrokken dan ik van plan was, want ik moet nu dus nog ontzettend veel uitnodigingsmailtjes versturen. En nu kwam ik bij de computers ook nog eens Eva tegen! :D :D Die zit hier naast me, weer eens een werkstuk te schrijven (ze doet niet anders). Dus we leiden elkaar eigenlijk veel te veel af, maar nu hebben we afgesproken pas om 3 uur weer te praten, om dan ff thee te gaan drinken. Kortom, ik ben nog steeds behoorlijk in mijn element ::jaja::. En vanavond eten bij de Griek!

Fenna, leuk om te horen over je huisje! Beter dat je zoveel bezoek hebt.. dan ben je nooit alleen en ist altijd gezellig, supercool toch. Maar zijn er zoveel geluiden daar dan, woon je naast een spoorlijn of zoiets? :P

Annuh, ahh arme jij, dat het nog steeds niet helemaal weg is joh..! Gelukkig wel iets beter dan eerst iig. Zweepslag, heb ik wel eens van gehoord, maar ik heb geen idee wat het is. Maar ik hoop maar gewoon voor jou dat het niet al te erg is en gewoon snel over is en dan weg blijft! Hoewel dat 'beginnende' natuurlijk wel erg dreigend klinkt... :-\\ Is het opruimen nog gelukt? Want dat zou je idd gaan doen donderdag ja...

A-M, sja, je treintoerverslag had ik nu dus idd al bijna helemaal gehoord ::) (mijn eigen schuld door er naar te vragen I know), je zegt wel errug weinig over Nijmegen hoor! :P Ben je nu donateur geworden voor Stichting Gehandicapt Kind? Ohja, ik zal je zo snel mogelijk de foto's sturen hoor maar dat kan mss nog wel even duren... Balen voor je broer dat ie dat tentamen gemist had, maarja, ook niet echt heel handig natuurlijk he. Hij heeft toch een kamer in Groningen, dan kan ie toch ook de avond van tevoren daarheen gaan? Naja, van mijn tentamen weet ik nog nie ofk t gehaald heb (heb net gezocht maar weet niet zeker of het op die site zal gaan staan), maar denk t eik wel... Heb gewoon alles gedaan wat er stond, wat kunnen ze dan meer verwachten.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13788 Gepost op: 30-08-2004, 14:04:38 »
deel 2...

Cool btw, zo'n foto dat jullie allebei uit het raam hangen! Tenminste ik neem aan dat ie ook gemaakt is en dat die conducteur er niet met jullie camera vandoor is gegaan terwijl jullie trein wegreed ofzo.. :P

Bertha (nog maar eens), hoe staat het met je bijlezen? Tof he, die oudere seizoenen? Enne, waar is je foto?? ;)
Grace, hoe heb je het gehad op Lowlands?

zaterdag heb ik (jaaa, nu al) mijn agenda gekocht na heel veel zoeken.
zozo, dat werd ook wel tijd dan! ;) Wat voor agenda?? Ik ben ook begonnen met verjaardagen enzo in mijn (gratis Volkskrant-)agenda te schrijven ::tandpastasmiley::. Veel succes met boeken slepen en kaften he! (als er tenminste nog ergens kaftpapier te krijgen valt.. ::))

Annemieke.. ik heb daarnet pas je 2e smsje gelezen.. hehe iig bedankt en kstuur wel weer eens wat terug als dr weer wat boeiends is ;) (dat heb ik nml gister wel beantwoord aan de tel.. )
huh? je hebt toch niet beantwoord of je mn kaart uit Nice inmiddels gekregen had?? Of bedoel je nou weer niet dat smsje..

Zooo, dan denk ik dat ik eindelijk wel bijgepraat ben hier en kan gaan mailen... Tot morgen of over een paar daagjes weer of zo..! ::zwaai:: en Bertha je weet het he

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13789 Gepost op: 31-08-2004, 00:17:45 »
Welkom terug bertha!! :D Eindelijk.. ;-)

Hoi!  :D

Citaat
Wel mijn vakantieverslag lezen he! ;) Hoe was het??
Leuk!
Citaat
In de bergen gelopen?
Ja!
Citaat
Waar?
In de alpen.
Citaat
Hoe?
Al wandelend.
Citaat
Wat?
Ik zei niks hoor!
Citaat
Nu heb je genoeg om te antwoorden iig ;-)
Geen probleem hoor. ::trots::  :P

Oke, ik ga weer ff fijn op mezelf reageren! ::trots::
Laat het een troost zijn, je bent er wel goed in! (op jezelf reageren) Oefening baart kunst he!

Citaat
bertha.?? Nog steeds aan 't bijlezen? :o ::ok::
Ja, tvalt niet mee hoor, maar beetje andere bezigheden afgelopen dag ook, druk druk druk!

Hoiii ben ik weer! ::zwaai::
Hey!  ::zwaai::

Citaat
BERTHAAA...!! :D ::zwaai:: *stormt op Bertha af* Heb je mijn gezeur ook wel nagelezen??
Eh, bijna, ik ben nu bij 'oudere seizoenen': Waku Waku afl 11 seizoen 1986!  ::ok::

Citaat
Wel flauw hoor om zo lang weg te blijven... ::ohno::
De aankomende halve week ben ik ook weer internetloos trouwens.  :-\\ ;D

Enne, waar is je foto?? ;)
 en Bertha je weet het he

Oke; foto bijgeplakt gemaakt in een stad in Italie.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 31-08-2004, 00:20:00 door bertha531 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13790 Gepost op: 31-08-2004, 00:44:52 »
Hey allemaal,

Lang niet gezien of gesproken...
Sorry dat ik niet alles ga bij lezen, maar dan zit ik hier nog wel de hele nacht, en ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd. ::pinokkio::
Ik hoop dat jullie mij niet al te veel gemist hebben ::ohno:: ::jaja:: maar ik hoop het komende schooljaar weer wat meer actief te worden op WIDM.Com

Ik heb heel wat meegemaakt sinds ik weg ben en ik denk dat het meer dan logisch is als ik maar gewoon begin om te zeggen hoe ik ben veranderd: Ik ben dusdanig veranderd dat ik in alle opzichten redelijk mijzelf ben gebleven behalve dat ik mijn haar heb afgeknipt ::oink::
Dat was het schokkende nieuws. Het goede nieuws is dat ik nu na 7 jaar eindelijk in mijn eindexamenklas zit, 1.78 jaar later dan de gemiddelde scholier. Ik zie totaal niet tegen mijn examens op, behalve dan misschien een beetje tegen Frans en Duits, maar daar doe ik toch geen examen in, dus ik snap mezelf niet meer en ik hou dus maar mijn mond over... :-X
Ik heb voor mijn profielwerkstuk al mijn practica al gedaan in de vakantie. Het werkstuk is voor het grootste gedeelte al af omdat ik met een VWO-werkweek heb meegedaan aan de TU/e bij de faculteit van Scheikundige technologie. Mijn project ging over "Micellar Enhanced Ultra-Filtration" - M.E.U.F. Een afkorting die jullie mij nog wel vaker gaan zien gebruiken, zo niet hier dan wel elders - oftewel "Waterzuivering m.b.v. Micellen en Membranen". Na die week (dit moet ik gewoon even kwijt) moesten we een poster maken waarvoor onze groep de eerste prijs voor originaliteit voor kreeg en de derde voor inhoudelijk (er deden 18 groepen mee). ::)
De week had overigens eik veel meer weg van een groot lang feest met veel bier en muziek.

EN ik heb een leuk meisje ontmoet in Eindhoven. Ze heet Yvette en we hebben afgesproken om nog een keer af te spreken in Eindhoven. Ze studeert er al twee jaar en is daarmee dus één jaar ouder dan ik.

Goed, voor degenen die het gelezen hebben: Dit was mijn verhaal
En voor diegenen die te lui waren geweest om maar de moeite te nemen om het te lezen: Het was een goed verhaal en jullie weten niet wat jullie missen

Grtz. Elmar
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13791 Gepost op: 31-08-2004, 09:39:25 »
Hallo allemaal!

Het kan niet op hier!! Ik ben namelijk ziek... beetje buikgriep enzo, beetje alles wat ik drink uitkotsen en niets kunnen eten zeg maar.
::ok::
Maar het gaat nu op zich wel weer, moest eigenlijk nu werken maar ik heb me maar ziekgemeld, leek me wel zo verstandig.

bertha: welkom terug!
Elmar: foto van jou zou dan ook niet mis zijn ;) .
@miesh: Goed zo dat het gezellig was met die vriendin.
Annemieke: het klinkt wel dreigend ja, maar aangezien ik toch ziek ben en gister niet echt zin had om te lopen, kunnen m'n benen mooi rusten ::ok:: .

Doeg! ::zwaai::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13792 Gepost op: 31-08-2004, 10:45:55 »
Hey allemaal,

Lang niet gezien of gesproken...
Sorry dat ik niet alles ga bij lezen, maar dan zit ik hier nog wel de hele nacht, en ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd. ::pinokkio::
Ik hoop dat jullie mij niet al te veel gemist hebben ::ohno:: ::jaja:: maar ik hoop het komende schooljaar weer wat meer actief te worden op WIDM.Com
Elmààààààr... lang niet gezien ;)

Annuuuuuuuuuuuuuuuuh.. Beterschap :-*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13793 Gepost op: 31-08-2004, 13:03:20 »
Het kan niet op hier!! Ik ben namelijk ziek... beetje buikgriep enzo, beetje alles wat ik drink uitkotsen en niets kunnen eten zeg maar.
Beterschap Annuh :-*

Elmar: foto van jou zou dan ook niet mis zijn ;) .
Kijk maar eens in de Ontvangsthoek (of hoe dat ook moet heten...)
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13794 Gepost op: 31-08-2004, 17:52:40 »
Heej....

[het-niet-vrolijke-gedeelte]

Bah.. bah en nog eens bah! :(
Ben alweer poosje terug uit school.. heb te horen gekregen in welke klas ik zit.. ten eerste zit ik bij niemand in de klas waar ik mee omging vorig jaar.. en die zitten dus wel allemaal bij elkaar omdat er maar 2 (grote) klassen zijn.. ten tweede hebben hun dus mijn favo leraar (nederlands) als mentor en ik ook niet :( (mentorklas is dus niet hetzelfde als je 'gwne' klas) Ik heb een leraar nederlands die best erg en streng schijn te zijn.. En.. ik heb geen enkele les met mn ene goede vriendin.. en met de andere nog maar 2 vakken per week.. en met de rest ook nauwelijks wat.. :( Bluhh! Ik baal echt super.. vooral omdat ik wel verwacht had dat ik iig bij 1 vriendin in de klas kwam aangezien zij hetzelfde profiel doet + bijna hetzelfde 'vrije deel' als mij (als ik whatever)... Morgen heb ik dus al gelijk een vak met die klas waarbij ik bijna niemand goed ken.. alleen wat mensen uit mn oude klas waar ik niet mee omga.. heb dr dus ook himmel geen zin in.. :-\\

[/het-niet-vrolijke-gedeelte]

[het-"vrolijke"-gedeelte]
(Anne-Marie, je zou nog de groeten doen van me hier joh!)
owja.. sorry. ;) btw.. je zou mijn foto's nog bekijken! :P

Nee ik ben geen donateur geworden.. hehe.. :P 't was een iets ander verhaal maar goed.. sniet heel boeiend.

Cool btw, zo'n foto dat jullie allebei uit het raam hangen! Tenminste ik neem aan dat ie ook gemaakt is en dat die conducteur er niet met jullie camera vandoor is gegaan terwijl jullie trein wegreed ofzo.. :P
haha nee.. hij ging dr niet mee vandoor ;D Maar foto is niet helemaal goed gelukt.. heb ze vandaag opgehaald.. over 't algemeen zijn ze wel leuk. :)

zozo, dat werd ook wel tijd dan! ;) Wat voor agenda??
hehe ja.. bijna overal waren de agenda's ook bijna op.. maar uiteindelijk een leuke agenda gekocht van ehh Sitting Ducks ofzo.. nja, je moet em maar eens zien :P

Thx voor succes met kaften en boeken slepen! ;) Boeken slepen is wel gelukt.. omdat we drna naar de stad gingen zijn mn broer en ik met mn moeder meegegaan met de auto.. yeah.. Kaften.. bah ja.. heb net mijn boeken gekaft die ik morgen nodig heb.. zie verder nog wel.

En over die smsjes.. ik heb iets van 3 smsjes van je gekregen dit weekend.. waarvan eentje geloof ik niet echt voor mij bedoeld is.. :/ Maarja.. 't zal wel.. :P

nou berthaa :( Jij bent flauw.. Waar zat je in de Alpen??

Elmar, cool dat je hier ook weer eens post! :D Ik hoop dat je 't ook volhoudt hier weer vaker te komen... en succes met dat meisje en school dingen enzo! ;)

Annuh, ahh! Arme jij.. veel beterschap!

oja.. mijn oma is jarig.. hehe.. leuke dag;) Nja met familie enzo viert ze het over eh.. anderhalve week geloof ik :) [/het-"vrolijke"-gedeelte]

nou.. ik ga ff harde muziek opzetten zo.. bah.. doejj
« Laatst bewerkt op: 31-08-2004, 18:37:37 door @miesh »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13795 Gepost op: 31-08-2004, 19:53:16 »
halloooow !  ::zwaai::

@miesh: en kun je niet vragen om van groep te veranderen? Of gaat dat helemaal niet?
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13796 Gepost op: 31-08-2004, 20:24:45 »
Jah.. ik weet niet.. waarschijnlijk kan het niet omdat het allemaal roostertechnisch gaat enzo (bah.. studiehuis..) maar ik ga 't misschien wel vragen..

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13797 Gepost op: 1-09-2004, 00:21:15 »
bertha: welkom terug!

Dank! Jij beterschap he!
En hoi iedereen!  ::zwaai::

Bah.. bah en nog eens bah! :(
Ben alweer poosje terug uit school.. heb te horen gekregen in welke klas ik zit.. ten eerste zit ik bij niemand in de klas waar ik mee omging vorig jaar..

Ik heb nog wel een mooie toepasselijke tekst om je op te beuren!
'The world is changed... Much that once was is lost...'
mmmmwah, mss toch niet zo'n goeie opbeurende tekst...  :-\\ ;)
Dan moet je maar gewoon gaan flink zeuren dat je die andere klas in wil!  ::ok:: En als het niet lukt overleef je het ook vast wel... Je kunt het!  ::ok::  ::bravo::

Citaat
nou berthaa :( Jij bent flauw.. Waar zat je in de Alpen??

Beetje rondgereisd, maar toen we vanaf italie over weer de grens overkwamen in Frankrijk zag ik een plaatsnaam op de kaart dat me ergens bekend voorkwam! Dus moesten we daarnaar toen vond ik.  ::jaja::  ::ok:: (zie plaatje)
Daar nog even gestaan en daar was het super! Qua omgeving iig!  ::ok:: ::ok::
En daar is nog een col die zwaarder is dan de mont ventoux!  :o (die ik ook opgefietst heb die vakantie) Die wil ik nog eens gaan doen.  :)

Niet dat ik veel online was afgelopen dagen, maar nu ben ik weer een paar dagen echt internetloos.  ::niet-ok:: (een kamp met dit weer  :-\\) Tot later maar weer dus!  ::zwaai::

En beterschap iedereen die ziek is, maar ook de gezonde mensen!  ::regenboog:: :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13798 Gepost op: 1-09-2004, 21:36:06 »
En hoi iedereen!  ::zwaai::
Hoi ::zwaai::

Ik heb nog wel een mooie toepasselijke tekst om je op te beuren!
'The world is changed... Much that once was is lost...'
mmmmwah, mss toch niet zo'n goeie opbeurende tekst...  :-\\ ;)
Hehe ;D Nee niet heel opbeurend nee..  maar ach, gaat om 't idee ;)

Dan moet je maar gewoon gaan flink zeuren dat je die andere klas in wil!  ::ok:: En als het niet lukt overleef je het ook vast wel... Je kunt het!  ::ok::  ::bravo::
Hehe jah idd.. maar door een fout van de school zit een vriendin (btje vriendin) toch wel bij mij in de klas.. dus dan is't weer zo lullig om te gaan zeuren dat je in de andere klas wil.. en een vriendin van een vriendin (die verhuisd is.. snif) heeft exact (!) hetzelfde rooster als ik.. hoop dat ze verder aardig is enzo.. ken haar wel een beetje. Maar verder hebben we geen supergeweldige klas.. niet zo leuk als de andere geloof ik.. wel hebben wij wat leukere jongens maar veel minder leuke/aardige meisjes.. :( Denk ik iig..

Naar welke plaats ben je nu gegaan dan.. want het is weer lekker onduidelijk dat plaatje. ;) Beter iig dat daar zo mooi was qua omgeving. ;) (qua wat nie dan? :P )

Balen dat i-net 't nu paar dagen niet doet.. tot over een paar dagen dan.. ;) en beterschap! hehe..

School viel dus nog wel beetje mee.. er is wel gelijk hele andere sfeer.. :-\\ Niet meer het oude vertrouwde sfeertje van de 1e,2e en 3e (3 jaar dezelfde klas.. was wel beter :) ) maar echt bijna elk uur met weer andere mensen... en je wordt als stamklas gewoon maar bij elkaar gepropt en dan moet je het maar uitzoeken.. geen mentor die je ff aan elkaar voorsteld, geen kennismakingsiets.. tsja.. studiehuis hé. :-\\

Atletiek was leuk :D Iedereen weer ff gesproken.. hordelopen en hoogspringen was leuk.. 2x 400 meter wel btje vermoeiend maar ach.. :)

doejj ::zwaai::

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13799 Gepost op: 1-09-2004, 22:25:36 »
ach, als de jongens leuk zijn  ;)
banaan begint met een b, soms met een s