Hoiii ben ik weer!
BERTHAAA...!!
*stormt op Bertha af* Heb je mijn gezeur ook wel nagelezen?? Wel flauw hoor om zo lang weg te blijven...
Maar waar blijft die foto nou? Of staat ie al in het vakantietopic?
Ik heb nl de laatste paar dagen zo ontzettend weinig tijd gehad om te forummen!
Was er zelf verbaasd over. (Anne-Marie, je zou nog de groeten doen van me hier joh!) Maarja, vrijdag had ik 2 en een half uur vertraging met de trein
(gelukkig samen met mn vader, was t tenminste nog gezellig), dus die avond was ook alweer snel om met een beetje tv kijken, helaas met een film die veel langer duurde dan ik had gedacht (biografie van Charlie Chaplin). Zaterdag moest ik dus weer lang uitslapen, en extra lang omdat ik toch ook nog wel moe was van de dagen daarvoor. Ik werd dus zaterdag wakker gebeld om kwart over 1...
Daarna wat uitnodiginkjes voor mn verjaardag verstuurd (jaaaja das alweer bijna!!
) maar dat schoot+schiet niet op. Want 's avonds ging ik weer naar een vriendin, in Zutphen deze keer, dus ik moest al om half 6 de trein hebben - wat Daisy al weet, want die spotte mij op station Gouda!
Echt jammer dat ik jou niet zag Daisy...
Maargoed, 's avonds in Zutphen was er een optreden van een bandje waar die vriendin van me de leden persoonlijk van kent. Was erg leuk, daarna kwam Dewi op datzelfde podium, maar daar vonden wij een stuk minder aan. Dus toen zijn we maar gegaan, bij haar ouders thuis nog een film gekeken en toen maar niet al te laat naar bed gegaan. Toch weer fijn uitgeslapen (menn, ik doe niet anders!) en zondag een very relaxt dagje gehad bij haar ouders. Beetje monopoly gedaan enzo. Gisteravond thuis in Nijmegen weer eens lekker aan de foon gehangen (was gezelli toch?
), nog wat gratis smsjes verstuurd
en ondanks het niet heel laat slapen, vanochtend toch weer behoorlijk laat opgestaan...
(ik zei al, ik doe niet anders) Even de was gedaan enzo en veel later naar de uni vertrokken dan ik van plan was, want ik moet nu dus nog ontzettend veel uitnodigingsmailtjes versturen. En nu kwam ik bij de computers ook nog eens Eva tegen!
Die zit hier naast me, weer eens een werkstuk te schrijven (ze doet niet anders). Dus we leiden elkaar eigenlijk veel te veel af, maar nu hebben we afgesproken pas om 3 uur weer te praten, om dan ff thee te gaan drinken. Kortom, ik ben nog steeds behoorlijk in mijn element
. En vanavond eten bij de Griek!
Fenna, leuk om te horen over je huisje! Beter dat je zoveel bezoek hebt.. dan ben je nooit alleen en ist altijd gezellig, supercool toch. Maar zijn er zoveel geluiden daar dan, woon je naast een spoorlijn of zoiets?
Annuh, ahh arme jij, dat het nog steeds niet helemaal weg is joh..! Gelukkig wel iets beter dan eerst iig. Zweepslag, heb ik wel eens van gehoord, maar ik heb geen idee wat het is. Maar ik hoop maar gewoon voor jou dat het niet al te erg is en gewoon snel over is en dan weg blijft! Hoewel dat 'beginnende' natuurlijk wel erg dreigend klinkt...
Is het opruimen nog gelukt? Want dat zou je idd gaan doen donderdag ja...
A-M, sja, je treintoerverslag had ik nu dus idd al bijna helemaal gehoord
(mijn eigen schuld door er naar te vragen I know), je zegt wel errug weinig over Nijmegen hoor!
Ben je nu donateur geworden voor Stichting Gehandicapt Kind? Ohja, ik zal je zo snel mogelijk de foto's sturen hoor maar dat kan mss nog wel even duren... Balen voor je broer dat ie dat tentamen gemist had, maarja, ook niet echt heel handig natuurlijk he. Hij heeft toch een kamer in Groningen, dan kan ie toch ook de avond van tevoren daarheen gaan? Naja, van mijn tentamen weet ik nog nie ofk t gehaald heb (heb net gezocht maar weet niet zeker of het op die site zal gaan staan), maar denk t eik wel... Heb gewoon alles gedaan wat er stond, wat kunnen ze dan meer verwachten.