Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105564 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13800 Gepost op: 2-09-2004, 01:35:36 »
Wat heb je nou aan leuke jongens bij je in de klas?
Zal wel een meiden-iets zijn  ???

Ik weet niet zeker of ik het hier wel moet vermelden, maar ik doe het toch.
Ik heb gisteren een feestje van mijn werk gehad, en heb me een beetje laten gaan. Ik was ontzettend ver heen en toen heeft een vriendin mijn moeder gebeld die me heeft opgehaald. Iedereen van mijn werk wist er dus al vanaf en om eerlijk te zijn, dat is niet leuk. Gelukkig bleek ik niet de enige te zijn geweest die het was overkomen, dus niet alle negatieve aandacht ging naar mij. Maar ik was vandaag weer kiplekker en heb dus ook gewoon gewerkt.

Ach, je maakt zo eens wat dingen mee in je leven, en je weet gelijk hoe je het de volgende keer niet meer moet doen.

En deze is voor A-M: Bluhh!!! (kweet ook niet waarom)
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13801 Gepost op: 2-09-2004, 11:25:14 »
Ik wil Elmar nog een keer bedanken voor dit onwijs coole bord wat ik van hem heb gekregen!!!! ;D

En ook een poster, die is ook onwijs koel, maar daar heb ik geen foto van genomen
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13802 Gepost op: 2-09-2004, 18:45:27 »
Nou, ik zit anders ook wel graag met leuke meiden in de klas hoor   ;D
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13803 Gepost op: 2-09-2004, 18:46:00 »
Ik weet niet zeker of ik het hier wel moet vermelden, maar ik doe het toch.
Ik heb gisteren een feestje van mijn werk gehad, en heb me een beetje laten gaan. Ik was ontzettend ver heen en toen heeft een vriendin mijn moeder gebeld die me heeft opgehaald. Iedereen van mijn werk wist er dus al vanaf en om eerlijk te zijn, dat is niet leuk. Gelukkig bleek ik niet de enige te zijn geweest die het was overkomen, dus niet alle negatieve aandacht ging naar mij. Maar ik was vandaag weer kiplekker en heb dus ook gewoon gewerkt.
Welcome to my world.....dat gebeurt mij wekelijks (in het weekend)  ::schaam::  ;D

Citaat
Ach, je maakt zo eens wat dingen mee in je leven, en je weet gelijk hoe je het de volgende keer niet meer moet doen.
>:D Dat denk jij..... ;D

::jaja::  ::jaja::

Ik wil Elmar nog een keer bedanken voor dit onwijs coole bord wat ik van hem heb gekregen!!!! ;D
??? Als jij er blij mee bent, dan ben ik dat ook.... :P

Citaat
En ook een poster, die is ook onwijs koel, maar daar heb ik geen foto van genomen
Why not??

Rest mij alleen nog te zeggen dat ik volgend weekend lekker in Italië zit... ::trots:: Helaas niet in Turijn waar zich ene Zlatan I. bevind, maar (again) in Milano.  ::tandpastasmiley::

Ciao!
That's all

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13804 Gepost op: 2-09-2004, 18:48:20 »
Spijtig, anders kon je zo een Juve-truitje voor me meebrengen  :D

Veel plezier in Milaan!  ::ok::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13805 Gepost op: 2-09-2004, 19:20:00 »
Spijtig, anders kon je zo een Juve-truitje voor me meebrengen  :D
Die verkopen ze ook in Milaan hoor  ;D

Citaat
Veel plezier in Milaan!  ::ok::
Dank je!
That's all

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13806 Gepost op: 2-09-2004, 19:42:11 »
Nou, ik heb al 3 Juve-shirts, 2 officiële, en een Italië shirt  :D

Maar dit jaar, nieuw logo = nieuw shirt  :D, ik laat er zoals gewoonlijk men eigen naam opdrukken, dan kan ik het altijd aandoen  :P

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13807 Gepost op: 2-09-2004, 19:49:42 »
Eigenlijk ben ik tegen voetbalshirts in het straatbeeld, maar weet je welke shirts mooi zijn? Die van Lazio, met die schuine kraag en die licht blauwe kleur.... ::bravo::
That's all

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13808 Gepost op: 2-09-2004, 19:55:34 »
Zeker als je bedenkt, dat Lazio's volledige naam, S.S. Lazio is, en dan vragen ze zich af hoe het komt dat Lazio zoveel hooligans heeft

Ik haat Lazio, omdat ze enkele jaren geleden op de laatste dag de titel van Juve afsnoepte  >:(

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13809 Gepost op: 2-09-2004, 20:03:01 »

??? jij vindt het toch vast ook wel ontzettend leuk als er leuke meisjes in je klas zitten??
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13810 Gepost op: 2-09-2004, 20:06:43 »
Zeker als je bedenkt, dat Lazio's volledige naam, S.S. Lazio is, en dan vragen ze zich af hoe het komt dat Lazio zoveel hooligans heeft

Ik haat Lazio, omdat ze enkele jaren geleden op de laatste dag de titel van Juve afsnoepte  >:(

Nou nou....niet zo haatdragend  :P  ;D Ik heb het alleen over de shirts...niet over spelers, supporters en andere zaken... :)
That's all

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13811 Gepost op: 2-09-2004, 20:12:52 »
Dan nog  :P

Trouwens haat is een groot woord  :)

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13812 Gepost op: 2-09-2004, 20:13:52 »
Nou, ik zit anders ook wel graag met leuke meiden in de klas hoor   ;D

Alive and Kicking, heeft gelijk  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13813 Gepost op: 2-09-2004, 20:17:46 »

Alive and Kicking, heeft gelijk  :)

altijd  ;D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13814 Gepost op: 2-09-2004, 20:54:42 »
En deze is voor A-M: Bluhh!!! (kweet ook niet waarom)
;D Thanks...
Vandaag was wel weer bluhh.. :( Maargoed.. gym was iig wel leuk.. eindelijk.. eindelijk leuke lerares!! ;) (en ik moest ook ff horen hoe leuk die ene leuke leraar vandaag weer was bij de andere klas...) Mn vrienden enzo zeggen ammel dat ze 't erg jammer/rot voor mij vinden van de indeling enzo.. maar dan heb ik zoiets van.. "dus... jullie vinden 't alleen jammer voor mij en niet voor jezelf zegmaar..? :/ "

Grace, veel plezier (alweer!) in Italië!
« Laatst bewerkt op: 2-09-2004, 20:57:31 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13815 Gepost op: 2-09-2004, 22:39:12 »
Grace: Veel plezier in Italië...

Welcome to my world.....dat gebeurt mij wekelijks (in het weekend)  ::schaam::  ;D

Maar kzou dit toch echt niet uitproberen daar. Heb ik ook gedaan, beviel me niet.

Verder heb ik vandaag heel de dag last van mijn rug gehad. Dokter gebeld en die zei dat ik last had van acute spit (oid) en schreef me een recept voor dat hij zou opsturen naar de apotheek. Kom ik bij de apotheek aan (met heel veel moeite), blijkt dat het recept nooit is aangekomen. :-\\

Alsjeblieft Daan, ik wist hoe blij je er mee zou zijn... ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13816 Gepost op: 2-09-2004, 22:42:46 »
Oja.. mijn broer is vandaag jarig.. :-\\ Maar hij is er weer eens niet .. vandaar dat ik er niet echt aan denk vandaag.. hijs mee met introductiekamp van zijn studie als begeleider.. vorig jaar zat íe op Lowlands (of ergens anders) op zijn verjaardag geloof ik ::)

Annemieke.. leef je nog?? ;)
Elmar.. sterkte met je rug!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13817 Gepost op: 2-09-2004, 22:48:11 »
gefeliciteerd A-M

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13818 Gepost op: 2-09-2004, 22:50:36 »
thnx.. :)

Ik ga maar eens slapen.. net wat te laat om nog te gaan douchen.. :-\\ Iedereen op msn is massaal aan 't weggaan.. hmpf... doeii ::zwaai::

Morgen schooool.. jeejj..! ::pinokkio::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13819 Gepost op: 3-09-2004, 01:28:52 »
thnx.. :)

Ik ga maar eens slapen.. net wat te laat om nog te gaan douchen.. :-\\ Iedereen op msn is massaal aan 't weggaan.. hmpf... doeii ::zwaai::

Morgen schooool.. jeejj..! ::pinokkio::
Ik ben er nog steeds hoor! :-\\
Zit alleen met t zelfde probleem...

Waarom is er nou niemand wakker als ik een keer helemaal hyper ben! moet ik hier nou in mn uppie gaan spammen?
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand