Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105460 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13820 Gepost op: 3-09-2004, 11:11:01 »

Ik ben er nog steeds hoor! :-\\
Zit alleen met t zelfde probleem...

Waarom is er nou niemand wakker als ik een keer helemaal hyper ben! moet ik hier nou in mn uppie gaan spammen?
Ik zie dat je nog wel iemand hebt gevonden vannacht...

Vandaag is mijn laatste vrije werkdag voor ik weer naar school moet en ik kan er niet eens van genieten, want mijn rug ligt in puin :\'(
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13821 Gepost op: 3-09-2004, 11:13:53 »

Ik zie dat je nog wel iemand hebt gevonden vannacht...
;D ;D ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13822 Gepost op: 3-09-2004, 11:39:47 »
Goedemorgen allemaal,
Ik werd vanmorgen al om 8 uur wakker! ::trots:: En toen om 11 uur weer ::)
Ik heb andaag veel te doen, Elmar's boeken kaften met pagina's uit het telefoonboek bijvoorbeeld.

Annemieke.. leef je nog?? ;)
Elmar.. sterkte met je rug!
Ik sluit me aan bij deze wijze woorden ::trots::

Gr,
D*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13823 Gepost op: 3-09-2004, 11:46:59 »
Jaaaa ik leef nog! ::zwaai:: Heb het alleen zo ontzettend leuk de afgelopen dagen dat ik helemaal geen tijd meer heb, ook al is alles onwijs relaxt (moet ook zeggen dat ik overdag nogal veel heb geslapen ::)). Ws ga ik vanmiddag plotseling werken :o ??? dus mijn megalange barpost laat nog even op zich wachten, maar alvast dit:
Anne-Marie, das echt superbalen! Kan me voorstellen dat je het verschrikkelijk vindt! Wel gaan klagen hoor, mss dat er toch 1 vakje gewisseld kan worden van klas ofzo, want dat scheelt al een hoop dan hoor, en verder zal je nieuwe klas ook wel tof blijken! En je goeie vriendinnen zie je toch nog wel!! Schrale troost mss, maar toch belangrijk...
Daan, afschuwelijk bord! >:( Wel goed dat je alles zelf gekaft hebt zeg..!
Elmar, welcome back op het forum!!! :D En mail je nog een keer terug? ;)
Grace, veel plezier in Italie maar weer!
Bertha, tof dat je terug bent en weer post, balen dat je inet het laat afweten, maarre die foto is niet goedgekeurd! Veel te klein! Ik bedoel een duidelijke foto van jou! (in je menselijke gedaante dan wel te verstaan)

Verder bijlezen zal me vandaag wel niet lukken... later volgt verslag van mijn afgelopen daagjes (megatof) en komende daagjes (hopelijk ook erg tof).

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13824 Gepost op: 3-09-2004, 16:31:02 »
......en het is weer WEEKEND  ::trots::  ::trots::

@ iedereen: Bedankt voor de fijne vakantie wensen (hoe noem je dat eigenlijk?) , dat gaat vast heel erg lukken. Ben namelijk ook nog eens jarig volgende week zaterdag en vier mijn verjaardag dus daar, met heerlijk weer, lekker eten en mooie mannen verrukkelijke wijn  ::tandpastasmiley::

@ @miesh: Gefeliciteerd met je broer!  ;D

@ Elmar: Sterkte met je rug  ;D

@ Annemieke : succes met bijlezen, werken en bar-posten!

Over en sluiten, ik ga van de zon en van het weekend genieten!

Ciao!  ::bravo::
That's all

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13825 Gepost op: 3-09-2004, 18:01:09 »
Kom op Annemieke, we zitten te wachten op je post ;)

en Daan, kijk eens wat voor leuks er in je mailbox zit  ;D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13826 Gepost op: 3-09-2004, 20:55:37 »
en Daan, kijk eens wat voor leuks er in je mailbox zit  ;D
:-* :-* :-*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13827 Gepost op: 3-09-2004, 21:15:14 »
Elmar, welcome back op het forum!!! :D En mail je nog een keer terug? ;)
Nog een keer?? :o
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13828 Gepost op: 3-09-2004, 21:19:46 »
@ Annemieke : succes met bijlezen, werken en bar-posten!
thx Grace! Dat werken hebk achter de rug, de rest heb ik nog steeds geen tijd voor...! Ik ga zo nl naar een optreden van een band van een vriend ::jaja::, lijkt me erg tof! Morgen ook hele dag weg, grmbl, en ik heb ook nog steeds niet de foto's in de comp gestopt die op mn camera zitten...
Grace, geniet van de heerlijke mannen en wijn ;) (gaat wel lukken lijkt me) en oja, Anne-Marie, nog gefeli met je broer he! Feliciteer hem ook maar van mij.. hehe.
Daan, niet zomaar Debbie gaan zoenen in de bar zonder ons allemaal te vertellen waarom he :P. En ben je walking on sunshine?? :D

Ondertussen krijg ik trouwens voortdurend allemaal mailtjes (da kost ook weer veel reply-tijd), waaronder een hoop mensen die bevestigen naar mijn verjaardag te zullen komen!! :D :D Whiejjj... En vanmiddag nog lief telefoontje van een vriend uit Nijmegen die nog even alle details wilde horen van dinsdagavond nadat hij naar huis was gegaan.. haha. Het kan niet op allemaal, alleen moet ik toch echt weer eens een lange barpost met veel quotes enzo schrijven... :-\\ Sorry again! Ik ben dr nu vandoor!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13829 Gepost op: 3-09-2004, 21:40:39 »
Whiejj :)

Ik heb gevraagd of ik in die andere klas mag! ::jaja:: Een andere leraar had het erover dat je 'klachten' kon indienen als je het niet eens wat met je klas/rooster enzo.. en toen hoorde ik dat je dat dus officieel kon doen zegmaar.. Dus ff met paar vriendinnen over gehad.. die wisten niet dat 't kon maar ze vonden 't wel erg cool als ik bij hun zou kunnen komen.. De klas was weer niks vandaag.. dus.. ben ik in de pauze naar sector gastje of decaan (ik weet nooit wie nou precies hoe heet zegmaar) alleen die waren er niet dus toen ging ik naar een zo'n iemand die daar ook over gaat en waarvan ik ook vorig jaar les had.. en die zei dat er een officieel 'spreekuur' voor was geweest en dat mijn mentor dat had moeten vertellen maar dat heeft íe dus niet gedaan.. :-\\ Maargoed.. toen ben ik na de lessen alsnog erheen gegaan en de sector iemand heeft toen een mail gestuurd naar de roostermakers die zich dit weekend bezig gaan houden met dit soort wensen.. kijken of het roostertechnisch mogelijk is e.d. Ik heb dus wel een vriendin (niet heel erg goede vriendin maargoed) die nu (nog) wel bij mij in de klas zit.. dus is wel een beetje lullig voor haar als ik weg ga.. Maar zij trekt ook nog wel veel op met een ander meisje.. en heb 't wel tegen dr gezegd voordat ik naar sectordinges ging... hehe :P

Maar ik heb thuis even rooster naast elkaar gelegd.. en wat blijkt.. roostertechnisch moet ik makkelijk naar de andere klas kunnen gaan! :D ::ok:: Ik kan gewoon mijn vrije deel op dezelfde uren houden als ik nu heb.. en verder.. kan ik in principe gewoon naar de andere klas.. dus ik hoop zo dat het doorgaat!! *hoop hoop* Ik weet niet wanneer ik het hoor.. 't enige is dat ze het dus gewoon niet goed vinden omdat... tsja.. er anders te veel mensen in één klas zitten ofzo.. ik weet niet.. maargoed.. ben dus wel blij..!

Verder moest ik vandaag 't koor begeleiden bij zo'n dienst in een verpleegtehuis.. ging wel goed enso.. :) Morgen weer kranten lopen.. ben benieuwd of ik het verleerd ben.. hehe.

Annemieke, aah eindelijk! :D Jammer dat 't niet zo uitgebreid is maargoed.. wat betrefd dat ik mijn vriendinnen nog wel zie.. das wel moeilijk hoor.. tuurlijk zie ik ze wel in de pauzes maar met M heb ik dus geen enkele les samen en kan ik ook nooit met haar mee terugfietsen (heenfietsen werkt niet omdat ik altijd laat ben) dus dan maak je lange schooldagen.. + daarna sport/muziek en huiswerk.. en dan zie je elkaar weinig.. erg weinig..  Maar ik hoop .. nja je weet wat ik hoop :P

@ @miesh: Gefeliciteerd met je broer!  ;D
hehe thanks.. ;D

Annemieke, mooi dat je 't zo leuk hebt (gehad) !! En ik ben jaloers op je.. dat je zoveel kan uitslapen.. pff :( It's not fair ;)

Ik ga ff bijlezen enzoo.. doehhg ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #13830 Gepost op: 3-09-2004, 23:56:26 »
Hallo allemaal,

lekker 's avonds laat achter de computer, tijd om weer eens wat te schrijven voor de bar! Allereerst wat reactie's

@Annemieke >>> Tsja, ik wist niet zeker of je het was en ik wilde niet voor schut staan :P, maar wel grappig dat je het inderdaad was! Heb ik toch al 1 forummer real life gezien! :D

@Elmar >>> Au je rug wat vervelend. Een vriendin van mij heeft rugproblemen dus ik weet er een beetje van. Veel sterkte!

@de rest, leuke verhalen, maar ik kan niet overal op reageren :D

Dan mijn verhaal maar weer. Mijn stageperiode zit er op, ik heb nu een week vakantie! Ja je leest het goed een week want a.s. maandag weer naar school. Maar god mag weten hoe laat en wanneer want school gooit elke dag het rooster om. Nu heb ik maandag 4 tussenuren >:(, maar daar kan nog een vak tussenkomen. Maar ik moet maandag langs m'n stagebedrijf om m'n stageverslag op te halen (die ligt daar ter controle) en als ik dat niet kan, haal ik de deadline van de inleverdatum voor m'n verslag niet :( ... dus alvast m'n stagebeleider van school gemaild of ik geen uitstel kan krijgen, wegens onvoorziene omstandigheden >:(.

Afgelopen donderdag had ik van school een 'leuke kick-off dag', ahum heel leuk, gaap gaap. Ik heb heerlijk geslapen die dag en had eens de mazzel dat er een trein vertraging had waardoor ik een kwartier eerder thuis was dan gepland! Morgen ga ik naar Heerhugowaard, daar ga ik wat informatie inwinnen voor mijn vakantie voor volgend jaar, ik ga namelijk 2,5 a 3 weken naar de USA, de Oostkust verkennen. Heb nu al zin, nog 10 maanden maar, haha! Daarna naar een verjaardag, heb er volgende week nog een en zeer binnenkort waarschijnlijk nog een dus ik ga een beetje blut raken ben ik bang...

Maar ik laat het hierbij denk ik, ik ga zo eens naar bed, in mijn Pucca slaapshirt (inmiddels weet je wat het is he Gerard ;))

Ik hoop m'n voornemen om wat vaker in de bar te posten eindelijk waar te maken

Tot snel!!!

-xxx- Daisy

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13831 Gepost op: 4-09-2004, 00:16:49 »
Zie je wel Anne-Marie dat je het iig kunt aankaarten! Nu zullen ze vast wel iig iets veranderen... ::ok:: Hoop t echt voor je iig! Ik begrijp wel dat je M en de rest anders echt veel veel minder ziet, maar toch hey, het is echt maar hoeveel moeite je er zelf voor wilt doen hoor...! Nouja, dat oppeppraatje hou ik nog wel eens als het echt nodig is, dat is nu dus hopelijk vast niet ;).
Succes met kranten lopen!

Sja, ik had nog vakantie deze 2 weken he, daarom kon ik uitslapen... volgende week nie echt meer (ook al hebk natuurlijk nie elke dag college). Maar jaloers mag je best zijn want ik heb het idd super! :D Denk er de laatste dagen voortdurend aan hoe fijn het toch is om student te zijn... ::regenboog:: (bah, wat klinkt dat overdreven :P) Maar als ik straks weer eens tentamens heb denk ik daar wel weer heel anders over hoor ;).

Vanavond dus naar dat band-optreden geweest, was erg cool! Alleen een beetje ongezellig omdat ik die andere vrienden van die vriend van me toch niet echt goed ken, en de meeste waren er ook als stelletje dus das dan sowieso al ongezellig om daar bij te staan... Maargoe het optreden was cool en het was vet grappig om te zien hoe hyper hij weer was ;D (die vriend van me kan echt net zo hyper zijn als ik!).

Kga nu niet te lang meer achter de comp zitten...

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #13832 Gepost op: 4-09-2004, 00:33:55 »
HAPPY BIRTHDAY, BERTHA !  ::bravo::  ::ok::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #13833 Gepost op: 4-09-2004, 02:21:38 »
  gefeliciteeeeeerrrrrrddddd lieve Bertha .... met je 22ste !!!!!!!!!!!!!!!  ::ok:: :D :D :-* ::bravo:: ::bravo::[/color][/size]

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllee jaren   ;D :D ;D :D ;D ::tandpastasmiley:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

ps dit is geen oude taart hoor  ::trots:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #13834 Gepost op: 4-09-2004, 02:21:48 »
haaaaa Bertha,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13835 Gepost op: 4-09-2004, 03:07:08 »
Gefeliciteerd met je verjaardag Bert!!! ::bravo:: :-* :-* :-* ::bravo::[/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13836 Gepost op: 4-09-2004, 07:38:40 »
Gefeliciteerd Bertha531
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13837 Gepost op: 4-09-2004, 09:59:42 »
bertha, GEFELICITAART!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13838 Gepost op: 4-09-2004, 12:29:38 »
GELUKKIGE VERJAARDAG BERT!!!

8) :D ::ok:: ::jaja:: ::zwaai:: ::trots:: ::zwaai:: ::jaja:: ::ok:: :D 8)
2024: wie is de Mol?

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13839 Gepost op: 4-09-2004, 12:30:46 »
Gelukkige verjaardag Bertha![/color]

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s