Hallo allemaal,
lekker 's avonds laat achter de computer, tijd om weer eens wat te schrijven voor de bar! Allereerst wat reactie's
@Annemieke >>> Tsja, ik wist niet zeker of je het was en ik wilde niet voor schut staan
, maar wel grappig dat je het inderdaad was! Heb ik toch al 1 forummer real life gezien!
@Elmar >>> Au je rug wat vervelend. Een vriendin van mij heeft rugproblemen dus ik weet er een beetje van. Veel sterkte!
@de rest, leuke verhalen, maar ik kan niet overal op reageren
Dan mijn verhaal maar weer. Mijn stageperiode zit er op, ik heb nu een week vakantie! Ja je leest het goed een week want a.s. maandag weer naar school. Maar god mag weten hoe laat en wanneer want school gooit elke dag het rooster om. Nu heb ik maandag 4 tussenuren
, maar daar kan nog een vak tussenkomen. Maar ik moet maandag langs m'n stagebedrijf om m'n stageverslag op te halen (die ligt daar ter controle) en als ik dat niet kan, haal ik de deadline van de inleverdatum voor m'n verslag niet
... dus alvast m'n stagebeleider van school gemaild of ik geen uitstel kan krijgen, wegens onvoorziene omstandigheden
.
Afgelopen donderdag had ik van school een 'leuke kick-off dag', ahum heel leuk, gaap gaap. Ik heb heerlijk geslapen die dag en had eens de mazzel dat er een trein vertraging had waardoor ik een kwartier eerder thuis was dan gepland! Morgen ga ik naar Heerhugowaard, daar ga ik wat informatie inwinnen voor mijn vakantie voor volgend jaar, ik ga namelijk 2,5 a 3 weken naar de USA, de Oostkust verkennen. Heb nu al zin, nog 10 maanden maar, haha! Daarna naar een verjaardag, heb er volgende week nog een en zeer binnenkort waarschijnlijk nog een dus ik ga een beetje blut raken ben ik bang...
Maar ik laat het hierbij denk ik, ik ga zo eens naar bed, in mijn Pucca slaapshirt (inmiddels weet je wat het is he Gerard
)
Ik hoop m'n voornemen om wat vaker in de bar te posten eindelijk waar te maken
Tot snel!!!
-xxx- Daisy