Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105432 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13860 Gepost op: 5-09-2004, 13:56:59 »
Coraaaaaaaaaa

Van harte gefeliciteerd

En nog vele jaren ::jaja::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13861 Gepost op: 5-09-2004, 14:05:55 »
Gelukkige verjaardag Cora!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13862 Gepost op: 5-09-2004, 14:09:37 »
GELUKKIGE VERJAARDAG CORAAAAA!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

::ok:: 8) :D ;) :)
2024: wie is de Mol?

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #13863 Gepost op: 5-09-2004, 15:45:57 »
Coortjeeeee !!! :D ::zwaai:: ::joehoe::  ::tandpastasmiley::  :-* :-* :-* :-* :-*

(meer heb ikniet op voorraad sorry that cow cleaned me out ..;))

VAN HARTE GEFELI CM NOG VELE JAREN !!!!! :D :D :D :-* :-*      

Have a very very happy double three ..eh three and four ;) ;D

knuffff :-* :-* :-* :-* :-* ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: :-* :-* :-* :-*
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13864 Gepost op: 5-09-2004, 16:59:03 »
Hartelijk Gefeliciteerd Bertha en Cora!!!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13865 Gepost op: 5-09-2004, 17:09:25 »
Gefeliciteerd!
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13866 Gepost op: 5-09-2004, 18:10:57 »
Gefeli Cora!! :-* :-*
Hoop dat je een leuke dag hebt.. je hebt iig mooi weer! ;)

Nog ff ehm.."nieuws" over dat boeiend iets wat voor jullie nie boeiend is maargoed.. over de klassen van mij.. de sector persoon zei eerst ook zoiets dat er dan ook iemand uit de andere klas naar mijn klas zou moeten willen en dat we dan zouden kunnen ruilen zegmaar.. maar toen zei hij erna "maar dat kan wel.." Ik snapte niet echt wat hij nou bedoelde.. maar ik hoorde van een vriend dat er dus een jongen is die naar mijn klas wil.. en ik naar de zijne.. dus 't is nu hopen denk ik dat het voor hem ook roostertechnisch kan.. :)

« Laatst bewerkt op: 5-09-2004, 18:12:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13867 Gepost op: 5-09-2004, 18:59:57 »
Cora, gefeliciteerd!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13868 Gepost op: 5-09-2004, 19:11:45 »
Beter Anne-Marie! Nu gaat het dus echt lukken! ::ok:: Ik zei toch dat het iig goed zou komen ;).
Cora, vertel, hoe was jouw verjaardag??
Bertha, kun je niet een leuke foto van jezelf van gister neerzetten? ;)

Oja A-M ik heb dus vandaag je foto's bekeken.. werd wel tijd ja.
De viering gister die wij hadden voorbereid was echt een succes! Veel mensen gekomen, alles ging goed en allemaal lovende reacties. De verjaardag waar ik 's avonds heen was was ook wel gezelli... alleen zo jammer dat er zoveel algemene anekdotes werden verteld, en zo weinig over het leventje van henzelf.. dat is met die jongens altijd, vink zo jammer :-\\. Vandaag jp gehad :D, was weer super, we waren eindelijk een keer compleet! :o ::jaja:: Behalve dan natuurlijk die vriendin die nu in Berlijn woont... maar die is dan ook gestopt (logisch). Ben vanmiddag eindelijk begonnen met een brief terug te schrijven aan haar!

Nu ga ik maar weer eens een treintje richting oosten halen... (Dus voor mensen die op station Gouda staan: opletten! :P)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13869 Gepost op: 5-09-2004, 20:08:29 »
Beter Anne-Marie! Nu gaat het dus echt lukken! ::ok:: Ik zei toch dat het iig goed zou komen ;).
Jahh.. ik hoop 't.. denk wel dat ik het morgen wel hoor.. *whaah*

Cool dat die viering van gister zo'n succes was! ::ok:: En dat die verjaardag ook gezellig was.. ik snap niet helemaal van die algemene anekdotes ofzo.. maar 't zal wel. ;-) Succes en veel plezier in Nijmegen..
ga je nou eindelijk een btje studeren daar? :P

Ik ga nog maar ff wat wiskunde maken (irritant.. ) en dan vroeg naar bed.. (is mijn streven iig :: ) 't was gister trouwens wel gezellig.. lekker gebbq't (laatste keer dit jaar ws.. snif) en 's avons kwamen ook vrienden van JW dus we hebben ongeveer hele avond buiten gezeten tot een uur of 1.. ook één v/d laatste keren ws dat dat kan.. ::niet-ok:: Het was echt zo lekker warm vandaag.. echt weer vakantiekleren aan.. :D Yeah.. maargoed..

doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #13870 Gepost op: 5-09-2004, 23:44:30 »
Op de valreep...  ::)  maar daarom zeker niet minder gemeend

HAPPY BIRTHDAY, CORA !

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13871 Gepost op: 6-09-2004, 01:29:15 »
Dank jullie wel voor al deze felicitaties!   :) :) Jullie zijn heul erg aardig!!  ::ok::
En iedereen die me later feliciteerde is ook heul aardig hoor!  ;)

Naar welke plaats ben je nu gegaan dan.. want het is weer lekker onduidelijk dat plaatje. ;) Beter iig dat daar zo mooi was qua omgeving. ;)
Nah, dacht dat je het wel herkende zeg, begint met barce en eindigt op lonette.  ::ok::
Citaat
(qua wat nie dan? :P )

Qua camping! Dat  >:( >:( >:(-mens liet ons betalen voor nog een dag omdat we wat later dan 12 uur vertrokken.  ::ohno:: 'se le resjeleman'!   ::niet-ok::
Wat we natuurlijk wel keurig betaalden, en de douchemuntjes kostten een schandalige 95 eurocent.  >:(

Over die vakantie trouwens nog he; ben ik bijna vergeten iedereen nog heftig waarschuwen, je kan namelijk flink verbranden achter de oren!  :o Smeert u dus allen ook in achter de oren!!
Knoop het in dus alvast voor de volgende vakantie in uw oren! (=woordspeling! terecht award gewonnnen me dunkt!  ::trots::)

Bertha, tof dat je terug bent en weer post, balen dat je inet het laat afweten, maarre die foto is niet goedgekeurd! Veel te klein! Ik bedoel een duidelijke foto van jou! (in je menselijke gedaante dan wel te verstaan)

Ik sta dr duidelijk op! En over de grootte hadden we niets afgesproken!  ::trots::

Vandaag wil Gerard gefeliciteerd worden geloof ik  :-\\ dus doe allemaal mee!  :D (hij had ook al geen awards he)

Gefeliciteerd gerard! Van harte!  :D ::regenboog::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13872 Gepost op: 6-09-2004, 09:40:04 »
dank jullie wel allemaal voor alle gelukwensen!!  ::bravo::
het was een hele fijne dag!!  ::pinokkio:: ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13873 Gepost op: 6-09-2004, 10:36:13 »
enneh gerard gefeliciteerd!! ;)  ::pinokkio::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13874 Gepost op: 6-09-2004, 11:12:31 »
Cora nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13875 Gepost op: 6-09-2004, 13:16:18 »
Cora nog gefeliciteerd! (beter laat dan nooit)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13876 Gepost op: 6-09-2004, 13:22:31 »
Bertha, Cora en Gerard van harte gefeliciteerd!!!
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13877 Gepost op: 6-09-2004, 16:05:14 »
Waarom moet Gerard gefeliciteerd worden? ???

denk wel dat ik het morgen wel hoor.. *whaah*
spannend! je vertelt het wel meteen hier he? Hmm, mss moek je ook maar weer eens bellen.. Msn is nu al helemaal geen optie meer, dat hebben ze afgesloten op de belangrijkste uni-computers ::). Omdat het "(meestal) geen studiegerelateerde bezigheid" is...

En dat die verjaardag ook gezellig was.. ik snap niet helemaal van die algemene anekdotes ofzo.. maar 't zal wel. ;-)
ik bedoel, dat ze voornl grapjes maakten over cabaretiers en de NS enzo, waar je het altijd over kunt hebben met iedereen, of je iemand nu kent of niet, maar ik zou het leuker vinden als ze zouden vertellen over hoe het nu eigenlijk met ze gaat en over of ze leuke mensen hebben ontmoet in hun studiestad enzo, omdat we elkaar tenslotte wel wat beter kennen dan.. nouja, dan een totale onbekende met wie je alleen maar over de NS kunt praten ::). Da's ook een waarschuwing trouwens: verhalen over vertragingen lijken boeiend, omdat je niet elke week 2,5 uur later aankomt (gelukkig niet zeg), maar ze zijn echt megasaai, want ALTIJD hetzelfde, en bovendien heeft IEDEREEN het wel eens meegemaakt, dus het is alles behalve zo dat je iets te vertellen hebt dan... Dat zei ik gister ook tegen een vriend die ook weer eens vol enthousiasme over zijn uur vertraging (ofzo) aant vertellen was, maar hij had zich dat nooit zo bedacht omdat ie helemaal niet vaak met de trein gaat, daar begint ie nu eik pas mee nu hij gaat studeren... Sja, dan kan ie er wel aan gaan wennen vond ik. Niet alleen aan de vertragingen maar ook aan mensen die daar altijd maar verhalen over vertellen...

Succes en veel plezier in Nijmegen..
ga je nou eindelijk een btje studeren daar? :P
thx, haha, ja, vandaag hak ook nog vrij.. Maar wel heel nuttig besteed want ik heb geBOMd!! ::jaja:: Goed he?! ::trots:: Eva en ik zijn t jaar echt heel goed begonnen daarmee. En we zijn van plan t nu elke maandag te gaan doen. Zou wel mooi zijn, want ik vond t nog leuk ook (!) (kwam door al die vrolijke liedjes ;D), tis natuurlijk altijd gezellig met haar, maar als je het afspreekt komt het er tenminste ook van... En mss ga ik ook nog wel eens bommen met een van de eerstejaars, want die vond het ook wel erg leuk. Ja, heb hen ook allemaal weer even gezien, keileuk natuurlijk, alleen veel te kort om ze ook goed te spreken. En ben nog veel meer studiegenootjes tegengekomen dus het was weer megagezellig! Daarom ben ik dan ook veel langer op de uni blijven hangen.. Maar heb toch niets anders te doen, behalve verder aan die brief schrijven dan. (Moek zo wel gaan doen.) Oja en tussendoor heb ik ook nog een hele tijd in de rij gestaan om een syllabus van geschiedenis te bemachtigen.

Anne-Marie, succes met je wiskunde en je andere hw! Oww, ik hoop zo dat je goed nieuws gekregen hebt! Ben je gister idd vroeg naar bed gegaan? Mooi dat je broers feestje gezellig was (dat was er toch zaterdagavond?). Idd warm, maar mag wel iets minder van mij, ik had veel te weinig zomerse shirtjes in Gouda omdat die allemaal in Nijmegen waren, en nu heb ik in Nijmegen weer veel te weinig broeken! :-\\ Aaargh.. Maarre niet te sip hoor, over het eind vd zomer, want herfst is ook tof, en dan ist alweer bijna Sinterklaas!! ;D

Qua camping! Dat  >:( >:( >:(-mens liet ons betalen voor nog een dag omdat we wat later dan 12 uur vertrokken.  ::ohno:: 'se le resjeleman'!   ::niet-ok::
::rofl:: hahaha, dat moest ik toch wel een paar keer nalezen voor ik het begreep zeg!

Ik sta dr duidelijk op! En over de grootte hadden we niets afgesproken!  ::trots::
>:( >:(

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13878 Gepost op: 6-09-2004, 16:26:13 »
Hallo allemaal!!

Gerard, gefelicitaart!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: !

Mijn mammie is vandaag jarig! Ik mag vast niet zeggen hoe 'jong' ze is geworden, maar ze is wel jarig en laten we zeggen dat ze veeeeel ouder dan ik is ;) . Dus ben ik al volgepropt met taart en heb ik al heel vaak moeten zeggen: "Ja hoor, ik ga nog wel een keer studeren." Maar ik ben even naar boven gevlucht en ik moet zo training geven ::ok:: . Dus kan ik mooi weer 2 uur weg ;) .

Annemieke: als je nou msn thuis op de pc download en op een diskette/cd zet, kan je het op de uni dan niet meer installeren? Of hebben ze het helemaal geblokt? Want dat zou ik flauw vinden ;) .

Doeg allemaal ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13879 Gepost op: 6-09-2004, 17:16:57 »
Lang zal ie leven.......Lang zal ie leven......Gerard Gefeliciteerd  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
That's all