Waarom moet Gerard gefeliciteerd worden?
denk wel dat ik het morgen wel hoor.. *whaah*
spannend! je vertelt het wel meteen hier he? Hmm, mss moek je ook maar weer eens bellen.. Msn is nu al helemaal geen optie meer, dat hebben ze afgesloten op de belangrijkste uni-computers
. Omdat het "(meestal) geen studiegerelateerde bezigheid" is...
En dat die verjaardag ook gezellig was.. ik snap niet helemaal van die algemene anekdotes ofzo.. maar 't zal wel. ;-)
ik bedoel, dat ze voornl grapjes maakten over cabaretiers en de NS enzo, waar je het altijd over kunt hebben met iedereen, of je iemand nu kent of niet, maar ik zou het leuker vinden als ze zouden vertellen over hoe het nu eigenlijk met ze gaat en over of ze leuke mensen hebben ontmoet in hun studiestad enzo, omdat we elkaar tenslotte wel wat beter kennen dan.. nouja, dan een totale onbekende met wie je alleen maar over de NS kunt praten
. Da's ook een waarschuwing trouwens: verhalen over vertragingen lijken boeiend, omdat je niet elke week 2,5 uur later aankomt (gelukkig niet zeg), maar ze zijn echt megasaai, want ALTIJD hetzelfde, en bovendien heeft IEDEREEN het wel eens meegemaakt, dus het is alles behalve zo dat je iets te vertellen hebt dan... Dat zei ik gister ook tegen een vriend die ook weer eens vol enthousiasme over zijn uur vertraging (ofzo) aant vertellen was, maar hij had zich dat nooit zo bedacht omdat ie helemaal niet vaak met de trein gaat, daar begint ie nu eik pas mee nu hij gaat studeren... Sja, dan kan ie er wel aan gaan wennen vond ik. Niet alleen aan de vertragingen maar ook aan mensen die daar altijd maar verhalen over vertellen...
Succes en veel plezier in Nijmegen..
ga je nou eindelijk een btje studeren daar?
thx, haha, ja, vandaag hak ook nog vrij.. Maar wel heel nuttig besteed want ik heb geBOMd!!
Goed he?!
Eva en ik zijn t jaar echt heel goed begonnen daarmee. En we zijn van plan t nu elke maandag te gaan doen. Zou wel mooi zijn, want ik vond t nog leuk ook (!) (kwam door al die vrolijke liedjes
), tis natuurlijk altijd gezellig met haar, maar als je het afspreekt komt het er tenminste ook van... En mss ga ik ook nog wel eens bommen met een van de eerstejaars, want die vond het ook wel erg leuk. Ja, heb hen ook allemaal weer even gezien, keileuk natuurlijk, alleen veel te kort om ze ook goed te spreken. En ben nog veel meer studiegenootjes tegengekomen dus het was weer megagezellig! Daarom ben ik dan ook veel langer op de uni blijven hangen.. Maar heb toch niets anders te doen, behalve verder aan die brief schrijven dan. (Moek zo wel gaan doen.) Oja en tussendoor heb ik ook nog een hele tijd in de rij gestaan om een syllabus van geschiedenis te bemachtigen.
Anne-Marie, succes met je wiskunde en je andere hw! Oww, ik hoop zo dat je goed nieuws gekregen hebt! Ben je gister idd vroeg naar bed gegaan? Mooi dat je broers feestje gezellig was (dat was er toch zaterdagavond?). Idd warm, maar mag wel iets minder van mij, ik had veel te weinig zomerse shirtjes in Gouda omdat die allemaal in Nijmegen waren, en nu heb ik in Nijmegen weer veel te weinig broeken!
Aaargh.. Maarre niet te sip hoor, over het eind vd zomer, want herfst is ook tof, en dan ist alweer bijna Sinterklaas!!
Qua camping! Dat -mens liet ons betalen voor nog een dag omdat we wat later dan 12 uur vertrokken. 'se le resjeleman'!
hahaha, dat moest ik toch wel een paar keer nalezen voor ik het begreep zeg!
Ik sta dr duidelijk op! En over de grootte hadden we niets afgesproken!