Annuh, gefeli met je moeder!
Ik weet niet precies hoe ze msn geblokkeerd hebben en of je dat dus kunt omzeilen, heb t niet geprobeerd ofzo, maar ja dat ben ik ook niet echt van plan, vink ook weer zo flauw als net buiten het multimedia-studiecentrum, op de gang, wel msn is - op de slome computers dus. Daar zit ik nu ook op want het MMS is om 7 uur gesloten, en ik heb nu dus zowaar msn aan, maar nu ister weer niemand echt online! Iedereen afwezig/bezet
. Tss, je hebt dr ook niks aan he
, niet echt een stimulans voor mij om nu vaker online te komen ofzo.
Balen Anne-Marie dat je het nog steeds niet weet! Hoop nog steeds voor je dan!
Tssk, jij hebt laatst ook heel verhaal verteld tegen mij over je vertraging..
ja, dat doe ik ook zeker wel af en toe, maar dat is dan toch ook behoorlijk saai? Nu vind ik het zelf meestal nog wel meevallen om 1 zo'n verhaal aan te horen, kan soms nog net weer ff anders zijn, maar als je dat onderwerp op een feestje aansnijdt moet iedereen er natuurlijk ff wat over kwijt..
Very goed iig dat je gebomd hebt.. 't is maar wat je leuk vind Maar wel goed hoor.. hehe.
thx, ja he! Ja en ik vind t idd best leuk.. als ze mijn soort liedjes draaien zeg maar
.
Slecht van jou dat je weer zo laat naar bed bent gegaan!
Vanavond wel hoor!! Maar vakantiefilm kijken was vast wel heel leuk..
herfst vind ik btw helemaal niet tof hoor.. de winter ook niet echt.. oke op Sinterklaas/mn verjaardag/kerst en oud&nieuw na.. (al valt dat laatste nog te bezien)
Nou, maar, ik bedoel, dat zijn toch genoeg leuke dingen om die tijd door te komen? Voor mij iig wel, maar dat ligt ook wel aan de datum van mijn verjaardag natulijk.. bij jou ist ammaal zo veel meer opgepropt. Ja en Sinterklaas kun je ook veel of weinig tijd aan besteden he
.
Ow, nu zijn er zowaar mensen online en aanspreekbaar enzo! Dus ik laat t hierbij! Doeg!