Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105322 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13940 Gepost op: 15-09-2004, 22:09:50 »
Heej..

Here I am.. again.. na paar dagen ofzo..

't gaat wel goed hier... btje druk met school.. athans.. ik zou meer huiswerk moeten doen/maken maar dat komt door alle duizend studiewijzers die we gekregen hebben die ik niet inkijk en daarom het vergeet te maken.  :-X Vandaag moest ik ook de les uit om mn huiswerk "buiten" te gaan maken.. en na de les ff zeggen dat ik het gemaakt had..de leraar helemaal "oke, heel goed.. ::ok:: enzo " Terwijl ik 't eik allang had moeten afhebben... maar oke.. Maar dat roostergedoe.. het moet wel kunnen alleen volgens de roostermakers kan het als er straks het basisrooster veranderd dat het dan niet kan. Of dat leerlingen aangepaste roosters moesten hebben om mij ofzo.. btje vaag allemaal. En volgens mij (en volgens mij vader ;-) ) moet het gewoon kunnen maar dat willen ze gewoon niet inzien! >:( :-\\

Verder begint studiehuis wel btje te wennen.. we hebben wel kwt-uren (keuze-werk-tijd uren) die je zelf kan intekenen dus dat is ongeveer het enige waar ik samen met andere mensen kan intekenen zegmaar. Gister ging de sirene bij een bedrijventerrein waar mijn vader ook werkt, alleen veel mensen op school dachten dat het de echte sirene was dus de gymklassen werden zo naar binnen gehaald terwijl een vriendin en ik gewoon als enige buiten bleven zitten.. ;D Ik zei al tegen die leraren dat ik dacht dat het gewoon een oefening was van het bedrijventerrein... maar ja, toen gingen de concierge en een hele hoop mensen zo in zo'n kamertje voor de tv kijken of dr misschien wat op was.. en de hele tijd naar mijn vriendin en ik kijken wat wij daar nou nog buiten deden.. Die vriendin zo  "zullen we naar binnen lopen en dan voor het raam, voor hun neus flauwvallen" ::rofl:: Maar toen na een kwartier ofzo hield de sirene op en ging de bel.. helaas... en ik hoorde later van mijn vader dat het idd een onaangekondigde oefening was... Alhoewel vandaag sommige mensen nog steeds beweerden dat er echt een gevaarlijke (chemische) stof was ontsnapt.. hehe..

Annemieke, thx voor je mailtje.. antwoord komt nog.. en beterschap! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.. het feit dat je bij Eva al eerder wegging :o ;)

Nostradamus, echt cool dat je naar Italie mag!! ::ok::

EIDM, wat erg van die jongen.. :-\\ en dat 't ook dan weer samenvalt enzo.. je kende hem niet ofwel?

verder, succes met huiswerk en dat soort dingen.. pff, ik weet er alles van.. ;)

Hm.. ik ga nog ff .. chips eten ofzo.. hoop ik.. ;D doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13941 Gepost op: 16-09-2004, 18:53:30 »
Argh, ze roepen nu al om dat het MMS gaat sluiten terwijl dat pas om 7 uur is en nu word ik stressy! Maarja, moet ook naar huis om hw te maken...

A-M, echt vet mega-irritant van die roostermakers en andere regelaars die niks doen of het niet goed inzien enzow.. >:( Laten ze gewoon ff wat actie ondernemen, even hup die roostertjes omzetten! Hoeveel tijd en moeite kost dat nou! Mss als je het schriftelijk vraagt?
Trouwens wel mooi dat je vader (en vast je moeder ook wel dan) zo achter je staat/n!

EIDM, echt erg! Veel sterkte he.. :-\\ Oh en veel succes met al je hw.. da komt wel goed.

A-M, van die studiewijzers klinkt bekend, maar och, als je er nauwelijks naar kijkt kun je ook nog alles halen hoor ;). Ik loop zelf nog steeds erg achter met alles, maar wel wat minder, want heb uren in de bieb gezeten vandaag, in totaal 86 regels Ilias vertaald ::jaja::. Was nog nie echt genoeg maarja toch wat gedaan iig eindelijk eens.

Annemieke, thx voor je mailtje.. antwoord komt nog..
kej.. pfew :) das iig alvast een redelijk positief antwoord.. hm althans, nee das neutraal, mss vond je hem tóch wel mega-irri ???, nouja, ik w8 wel af dan.

Citaat
en beterschap! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.. het feit dat je bij Eva al eerder wegging :o ;)
thx! ja he! :o was idd vet moeilijk voor me :(. Vandaag gaat wel veel beter, véél minder spierpijn, maar nog wel megaverkouden. Brr, morgen weer in dat apparaat, geen zin ::ohno::.

Oja, kheb de kamer dus niet gekregen gisteren ;) dat leek me wel al duidelijk... arghhh de lichten gaan uit, doei!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13942 Gepost op: 17-09-2004, 10:30:42 »
Argh, ze roepen nu al om dat het MMS gaat sluiten terwijl dat pas om 7 uur is en nu word ik stressy! Maarja, moet ook naar huis om hw te maken...

... arghhh de lichten gaan uit, doei!!

Jij zit vast op een hele enge kostschool.  ::ohno::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13943 Gepost op: 17-09-2004, 14:47:53 »
 ::rofl:: ja, de Redboet Joeniverssitie ::trots:: :P nouja, op zich moeten ze toch ooit dat MMS dichtgooien

Maar momenteel weer huize Gouda, waar weer een supertoffe brief klaarlag van die vriendin uit Berlijn :D :D. Vanochtend weer in de MRI-scan geweest, duurde wel lang maar viel op zich wel mee, nu moet ik heel heel veel doen.. o.a. alvast opruimen voor volgende week enzo.. ::trots::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13944 Gepost op: 17-09-2004, 16:13:11 »
Zaartje, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt en dat je dit nog een keertje leest.. ;)

Mss als je het schriftelijk vraagt?
Tsja.. mijn vader had dus ook al gebeld (had ik dat dr niet neergezet?) dus ik denk dat dat meer effect zou hebben dan schriftelijk vragen.. Maar ze zeggen gewoon zo van: "Jah nu kan het wel.. maar voor later kunnen we niet garanderen dat het dan wel kan dus we doen het niet." Volgens mij zou het helemaal geen problemen kunnen opleveren maargoed ::ohno::

Trouwens wel mooi dat je vader (en vast je moeder ook wel dan) zo achter je staat/n!
Uhhuh ;D Ja mijn moeder ook wel.. ;) Ik zou dan heel miss wiskunde A kunnen nemen ipv B1 en dan zou ik op één vak na (wat zij wel heeft en ik niet) exact hetzelfde rooster hebben als 'n vriendin en dan zou het dus zowiezo moeten kunnen... mja das ook weer zo wat :-\\

kej.. pfew :) das iig alvast een redelijk positief antwoord.. hm althans, nee das neutraal, mss vond je hem tóch wel mega-irri ???, nouja, ik w8 wel af dan.
Haha ja.. ik vond hem niet irritant hoor. ;) Ik moet vandaag ff antwoord sturen.. wat ws niet erg posi is.. maar dat weet je misschien al als je dit leest. (tenzij ik er geen tijd voor heb en je nu achterlaat in eh.. diepe teleurstelling :/ )

Verder, jammer dat je die kamer niet hebt gekregen.. ook al verwachtte je dat ook niet dan.. das iig nog wel beter.. Mooi dat die MRI-scan meeviel! ;) Waar gebruiken die mensen dat dan voor?

en ook leuk dat je een brief hebt gekregen van die vriendin! Altijd leuk, post krijgen.. en dan vooral van haar dan uit Berlijn lijkt me... hehe.

Hm.. school was 'wel leuk' vandaag.. ik had kwt ingetekend bij die favoleraar van mij die ik niet meer heb.. dat was wel cool. :) Verder.. ga ik nu met school bezig (jaja :o ben zelf ook verbaasd) want ik ga morgen naar mijn familie in Zuid-Holland want mn oma geeft soort van feest omdat ze paar weken geleden jarig was. Oja.. de schoolfotograaf was ook geweest btw.. ;D Ik sta dr raar op denk ik.. maarja, dat denkt iedereen altijd.. wel was't raar, want ik weet nog zoo goed hoe vorig die foto-dag was. Echt exact de details van wat leraren zeiden enz.. het lijkt zo kort geleden.. :o Tijd gaat te snel.. :/

We hebben btw ook een toffe religie leraar die we eerst niet hadden.. die we eerst hadden was ook aardig enzo maar qua lesgeving wel minder leuk. Oja, en ik heb iig nog 2 uurtjes in de week met die ene goede vriendin omdat we allebei zelfde voorkeur hadden voor ANW en dat is dus op voorkeur ingedeeld zegmaar... woehoeh.. ::) En vanavond moet ik weer piano spelen in de kerk.. straks nog maar ff oefenen.

doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13945 Gepost op: 17-09-2004, 19:49:55 »
:-\\ *is in teleurstelling achtergelaten
Stuur het toch maar zo snel mogelijk, kwil t nu graag snel weten ivm met regelen... heb sowieso al 7 slaapplaatsen nodig ::jaja:: en weet nog nie echt waark die vandaan ga halen... goh, het is echt helemaal niet duidelijk waar we het over hebben ofzo Nouja en verder wil'k t gewoon graag definitief weten...

mijn vader had dus ook al gebeld (had ik dat dr niet neergezet?) dus ik denk dat dat meer effect zou hebben dan schriftelijk vragen.. Maar ze zeggen gewoon zo van: "Jah nu kan het wel.. maar voor later kunnen we niet garanderen dat het dan wel kan dus we doen het niet."
ahja, das wel goed dat ie gebeld heeft ja (stond er nie precies). Maar als het een andere periode niet kan, dan ga je dan toch gewoon weer terug naar die ongezellige klas? Beter 1 periode bij de gezellige dan helemaal niet toch... dus wat maakt het dan uit dat het eventueel later wel eens problemen op zou kúnnen leveren! Maar om nou een ander vak te nemen idd :-\\. Die vriendin zou zich dan net zo goed kunnen aanpassen aan jou (in principe) ::).

Mooi dat die MRI-scan meeviel! ;) Waar gebruiken die mensen dat dan voor?
sja uhm, het onderzoek gaat nu gewoon over hoe de hersenen werken bij gezonde mensen, en dit onderzoek dan specifiek over hoe mensen taal leren, geloof ik.. nouja, welk deel van de hersenen daarbij betrokken is ofzo ???. Precies weet ik t natuurlijk ook niet, want ze mogen ons niet alles vertellen voor t eind vh onderzoek, en zelfs als ze dat dan doen weet ik er natuurlijk te weinig van af. Maar dat onderzoekscentrum doet dus allerlei hersenonderzoek bij gezonde mensen, t gaat niet over ziektes ofzo. En die MRI-scan werkt met magnetische straling.

Ja, was zeker tof om die brief te krijgen! Hij was ook heel leuk..

Veel succes met piano spelen! Jammer dat je oma het niet een weekje later viert... ::)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13946 Gepost op: 19-09-2004, 15:05:27 »
Volgens de verjaardagskalender is De Baron vandaag jarig, dus.....

Happy Birthday too you  ::bravo::  ::bravo::
That's all

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13947 Gepost op: 19-09-2004, 15:26:32 »
Gefelicitaart Baron! ::bravo::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13948 Gepost op: 19-09-2004, 15:33:38 »
PROFICIAT BARONNETJE!!!

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13949 Gepost op: 19-09-2004, 17:15:34 »
Proficiat Baron!!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13950 Gepost op: 19-09-2004, 17:29:18 »
Baron!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!! [/size][/color]
:-* :-* :-*

Hele fijne dag!!!

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13951 Gepost op: 19-09-2004, 18:12:33 »
Congratulations Baron!  ::zwaai:: ::joehoe::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13952 Gepost op: 19-09-2004, 18:30:39 »
Gefeliciteerd Chriz/Baron!! :D (of het nu waar is of niet :P) Ik zag t ook opeens onderaan de index.. dat je dat op de kalender hebt gezet joh..! Stuk minder mysterieus meteen ::ohno::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13953 Gepost op: 19-09-2004, 22:04:22 »
Chriz/De Baron, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*
Tsja.. áls je jarig bent natuurlijk ;) gelooft er eigenlijk niet heel veel van.. of De Baron is wel jarig maar Chriz niet.. oid ; )

Ben dus naar familiefeest geweest.. was gezellig :) Leuk om iedereen weer ff te zien.. en.. bij mn oom en tante issut altijd gezellig.. vind ik.. hehe.. Vandaag ook nog ff naar andere oom en tante geweest omdat íe 25 getrouwd waren.. paar weken geleden. Ook leuk.. Heb niet zo zin om heel uitgebreid te zijn iig.. maar wat wel wonderbaarlijk was: zelfs mijn normaal heel irri nichtje was aardig :o Ze wordt eindelijk wat ouder.. ensjo..

Hm.. morgen school.. ik moet nog zoveel doen! Loop 20 sommen achter ofzo... en.. maatschappijleer voor morgen heb ik nog niet af.. en frans ook nog niet.. Menn, begint al goed zeg dit schooljaar ;) Ik ga morgen nog naar roostermaker.. had vriendin ff btje geregeld.. (indirecht ) Verwacht er niet heel veel van.. maar you never know.

doeii! ::zwaai::

oja Annemiek.. had je mijn 2e mailtje nu wel gehad? ;)

oja2.. kranten lopen met discman op gaat sneller ::tandpastasmiley::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13954 Gepost op: 19-09-2004, 22:42:47 »
Baron/Chriz: Gefeliciteerd!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13955 Gepost op: 20-09-2004, 16:03:41 »
Mooi dat je oma's verjaardag gezellig was A-M.. Ja, ik had je mail wel gehad en die vorige toch ook :-[ (ik dacht nl dat je zo'n 'oude' mail niet kon bedoelen, en dat je die opmerking opt forum gemaakt had ipv per mail), en ik ga nog wel antwoorden maar had t zo druk en/of was zo moe.. Nu ben ik helemaal uitgeput, van t bommen vanmiddag.. pff heb me weer uitgesloofd hoor. Wel goed gestretcht dus hoop maar dat de spierpijn deze week een btje meevalt. Iig wast weer erg gezellig met Eva :) (duh..). Altijd leuk, bommen op maandag, kun je meteen bijpraten, in de kleedkamer en in iets mindere mate al rennend en springend ;).

Balen dat je zoveel achterloopt.. hoewel 20 sommetjes mij nog niet als heel veel in de oren klinkt :P. Ik uiteraard ook nog steeds heel veel met alles, maar geschiedenis heb ik al ingeleverd voor deze week! :D ::trots::
oja2.. kranten lopen met discman op gaat sneller ::tandpastasmiley::
het bom-effect :P (=met een leuk muziekje aan wil ik zelfs wel sporten..)

Nou en vandaag moet ik weer zo lang mogelijk in de bieb zitten! Met Latijn een heel eind gekomen.. hoewel het wel een irritante tekst was. Nu maar eens verder met Grieks.

Ja en ondertussen ben ik natulijk constant aant aftellen... nog 4 dagen! ::trots:: ::jaja::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13956 Gepost op: 20-09-2004, 16:54:10 »
met een leuk muziekje aan wil ik zelfs wel sporten

Gheghe....op muziek doe je alles!  ::rofl::
Zelfs ik peiger me af in het zwembad! Vanavond mag ik weer aquajoggen tussen alle ondersteunende badpakken en grijze  ::rofl::
That's all

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13957 Gepost op: 20-09-2004, 22:10:08 »
Ik ga altijd op muziek "The Sims2" spelen. Gaat altijd erg goed...

Afgelopen zaterdag heb ik weer gewerkt. Mijn rug voelt al een stuk beter, maar nog net niet goed genoeg om de straat op te gaan, dus ik had binnendienst. Misschien had het wel gelukt op de straat, maar ik wilde gewoon niet het risico lopen dat ik halverwege mijn wijk niet meer verder kon. Stel je voor dat je daar in Teteringen 10km. van huis staat en niet voor of achteruit kunt. Ik weet nog niet of mijn collega's me hadden geholpen ookal help ik hen vaak genoeg.

Vandaag op school begon er zomaar ineens een meisje tegen mij praten dat ik al anderhalf jaar ken. Ik heb haar ooit een paar weken bijles gegeven, maar daarna heeft ze nooit meer dan "hoi" tegen me gezegd op de gang, dus ik was helemaal verbaasd toen ze zomaar ineens tegen mij begon te praten en vroeg hoe alles ging ???
Morgen is mijn leraar Scheikunde jarig, dan wordtie 50 :o Heeft ie goed stil gehouden, maar een aantal mensen in mijn vorige klas (die dus nu van school zijn) wisten het, en daarom wist een klasgenoot (en zusje van een ex-klasgenoot) het ook. Nu hebben we allemaal 1 euro ingelegd en gaan we hem morgen massaal lastigvallen om hem te feliciteren. Hem kennende gaat ie ook wel trakteren van de chocola die we hem geven.

Gisteren heb ik dansles gehad. Ik ben er een half jaar tussenuit geweest, dus ik moest er weer helemaal in komen. Ik had vorige week mijn les al gemist en afgelopen dinsdag was ik een kwartier te laat omdat ik het (bijna) was vergeten. Dat herinnert me er aan, ik moet morgen ook weer dansen :-\\ We gingen de Paso Doble leren. Dat ging op zich wel goed, net iets te veel fouten, maar dat zouden we er wel uit kunnen werken voor we moeten afdansen, ware het niet dat er werd verteld dat ie eigenlijk ongeveer anderhalf keer zo snel moest..... (Dansen doe je btw ook op muziek ;D)

Dat was ongeveer wat ik heb meegemaakt in de afgelopen week, sinds de laatste keer dat ik heb gepost (ik heb een saai leven...)
Hoe komt het nou dat jullie (Annemieke in het bijzonder) elke dag megalange posts kunne plaatsen en toch elke keer iets nieuws zeggen???
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13958 Gepost op: 21-09-2004, 09:31:24 »
[2-dagen-geleden-modus]gefeli chriz!  :) [/2-dagen-geleden-modus]

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )