Argh, ze roepen nu al om dat het MMS gaat sluiten terwijl dat pas om 7 uur is en nu word ik stressy! Maarja, moet ook naar huis om hw te maken...
A-M, echt vet mega-irritant van die roostermakers en andere regelaars die niks doen of het niet goed inzien enzow..
Laten ze gewoon ff wat actie ondernemen, even hup die roostertjes omzetten! Hoeveel tijd en moeite kost dat nou! Mss als je het schriftelijk vraagt?
Trouwens wel mooi dat je vader (en vast je moeder ook wel dan) zo achter je staat/n!
EIDM, echt erg! Veel sterkte he..
Oh en veel succes met al je hw.. da komt wel goed.
A-M, van die studiewijzers klinkt bekend, maar och, als je er nauwelijks naar kijkt kun je ook nog alles halen hoor
. Ik loop zelf nog steeds erg achter met alles, maar wel wat minder, want heb uren in de bieb gezeten vandaag, in totaal 86 regels Ilias vertaald
. Was nog nie echt genoeg maarja toch wat gedaan iig eindelijk eens.
Annemieke, thx voor je mailtje.. antwoord komt nog..
kej.. pfew
das iig alvast een redelijk positief antwoord.. hm althans, nee das neutraal, mss vond je hem tóch wel mega-irri
, nouja, ik w8 wel af dan.
en beterschap! Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.. het feit dat je bij Eva al eerder wegging
thx! ja he!
was idd vet moeilijk voor me
. Vandaag gaat wel veel beter, véél minder spierpijn, maar nog wel megaverkouden. Brr, morgen weer in dat apparaat, geen zin
.
Oja, kheb de kamer dus niet gekregen gisteren
dat leek me wel al duidelijk... arghhh de lichten gaan uit, doei!!