Heeheej!
Jaja.. ik ben hier ook weer eens, al 11 dagen niet meer gepost.. wow.
't gaat wel goed hierzo, mijn vakantie was leuk! Naar zwembad van center parcs geweest met een vriendin, 2x naar Groningen geweest, de laatste keer om JW's (huh..haha ik gebruik een naam achtig iets..
ik bedoel dus: mijn grote broers kamer...
) kamer eindelijk eens te bekijken. Hij woont dr al een poosje alleen mn andere broer en ik hadden em nog niet gezien. Vlakbij hem woont een coole leraar maar niet gezien.. wel zijn mn broer en ik meegeweest met mn andere broer naar de faculteit waar die altijd heengaat en wat vrienden van hem gezien. Was wel cool, btje studenten-sfeertje proeven.
(Ik wil ook student zijn.. ;-) ) Wat collegezalen en labatoria (?? huh.. hoe schrijf je dat) gezien, dat was nie heel erg boeiend maargoed. Drna ff bij een pizzaria gegeten.. die volgende dag afgesproken met een vriendin, ff gewinkeld (twee truien gekocht, waarvan er één weer geruild kon worden..) en 's avonds filmavond gehouden met paar vrienden.
Was echt zo lang geleden dus was weer cool! Niet veel geslapen uiteraard... heb gister pas eigenlijk weer een beetje bijgeslapen (vandaag dus eigenlijk) Want ik had in de vakantie niet zoveel aan school gedaan wat misschien niet helemaal slim was.. want ik had 't heel druk! Ik moest een biologie PO inleveren waar niemand ff wou meewerken.. een biologie repetitie leren over een hoofdstuk wat ik eigenlijk nog nooit doorgelezen had.
(voornemen voor bio: neem de hele kleine moeite om per week een basisstofje door te lezen ofzo..
) 't ging over osmose en over die organellen in een cel enzo.. (endoplasmatisch reticilum, mitochrondiën enz.. klinkt moeilijk dan 't is) maar goed het was dus niet heel erg makkelijk. Alleen de toets viel best mee! Niet dat ik een goed cijfer heb (denk ik) maar 't ging wel goed.. (heb zo'n idee dat ik in zo'n logische niet logische bui ben..)
En.. woensdag had ik mn eerste atletiektraining met de B- en A-junioren én de senioren. Menn.. dat was echt zwaar! Zo'n 1,5 kilometer hard inlopen.. en heel veel lopen.. Wel goed voor mn conditie iig maar ik heb nog wel btje spierpijn. Ik vrees dat er nu veel mensen van atletiek afgaan omdat ze 't niet meer leuk vinden.. nouja,te zwaar dus.
En donderdag moesten we al om kwart voor 8 op school zijn want we gingen op excursie voor geschiedenis1. Eerst naar Vught, zo'n museum waar ze een stukje van het vroegere concentratiekamp Vught hebben nagebouwd, best indrukwekkend. En daarna naar een oorlogs- en verzetsmuseum in ehh.. Overloon. Alleen we kregen een afgeraffelde rondleiding.. opzich leek 't me wel leuk museum alleen je had niet echt tijd om rond te kijken. Dat was wel jammer. En daarna één van de leukste dingen: vrije tijd.. in Nijmegen!
Ff naar de waalkade geweest, naar die ene plek Annemieke.. waar wij toen ook waren geweest.
En toen nog ff patatje gegeten.. en.. we wouden te laat komen. Is een gewoonte geworden bij ons.. dus toen wouden we via de waalkade naar dat park achtig iets (ja das info voor Annemieke:P) gaan om dan naar het afgesproken punt te gaan bij 't Valkhof museum. Alleen toen zagen we ineens onze bus aan de waalkade staan! Het bleek dus.. dat de bus niet bij het museum stond alleen dat we vanaf daar naar de waalkade zouden lopen.. dus nu waren we te vroeg!
Wel een hele mooie oranje maan gezien die precies tussen zo'n brug was.. de lichtjes van de brug waren ook oranje dus dat gaf een heel mooi effect.
(heb je mn smsje wel gekregen btw.. ?)
Ehm.. nouja, en toen waren we om kwart over negen ofzo thuis want het was allemaal uitgelopen. Maar dat was wel cool, in 't donker in de bus.. Ik heb allemaal vage verhalen gehoord die zich achterin de bus hadden afgespeeld.. ik was daar nml weggevlucht want iedereen was superdruk en irritant! Grr.. onze klas is nog steeds niet leuk.
En owjaa.. die ene vriendin die verhuisd is kwam ook naar Emmen toe! Sterker nog.. ze is in Emmen maar gaat morgen weer naar huis. Vandaag was ze met een andere 'vriendin' bij mij thuis, was gezellig!
Ik kan nog wel veel onboeiende verhalen gaan vertellen over vriendinnen enzo maar dat doe ik maar niet. (ik spreek Annemieke toch wel weer uitgebreid als ze volgende week hierkomt mét Daan
)
Niet denken dat deze post alleen voor Annemieke gericht is (de Baron!
) maar.. ik heb toch 't idee dat bijna niemand dit leest dusja.. ach.