Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105221 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14040 Gepost op: 16-10-2004, 22:01:08 »
Vakantie, vakantie!! Whiejj!!

Ik heb vakantie.. ::jaja:: Hehe had je vast niet verwacht.. ik deed de hele week al niks eigenlijk dus ik heb niet echt het geloof van "woow eindelijk vakantie, ik heb het zo druk gehad!" maar toch erg fijn natuurlijk.. vakantie.. (wat een mooi woord!) *spreekt het nog één keer hardop uit: va-kan-tie.. yeah ::ok::

Oke.. genoeg mensen jaloers gemaakt? (wie dit ook mag lezen ::) )

Om alvast ff vakantie gevoel te krijgen zijn we met paar vriendinnen ff naar de stad gegaan.. naar de vlaamse frietzaak gegaan (waar we altijd heengaat.. heel lekker en goedkoop :-)  en.. gewoon gezellig enzo. Volgend weekend gaan we filmavond houden met dat groepje waar we dat altijd mee doen dus daar heb ik al wel zin in. Is al een hele poos geleden.. En verder ga ik gewoon nog wel wat leuke doen.. btje afspreken met vriendinnen die ik veels te weinig zie op school. :( We hebben zo'n stomme klas! Tenminste.. die jongens zijn zooo stom.. (had ik vast al verteld) daardoor mogen we niet discussieren bij religie en de andere klas wel. :-\\ De meisjes zijn opzich wel aardig hoor.. maar ja.

Ben vandaag naar Groningen geweest met mn moeder! :D Eerst naar de Ikea.. wat dingen gekocht voor mn kamer, vaasjes en kaarsen (ze hebben altijd van die leuke dingen daar : ) En daarna.. klerenzaak in klerenzaak uit. ;) Het resultaat was niet zoveel.. mijn moeder had al wel redelijk veel gekocht maar ik nog niks.. dus nja, toen gingen we maar eten bij de V&D. En daarna, cd gekocht, het nieuwste album van Saybia. :) En uiteraard heb ik in de laatste winkel die we binnen gingen iets gekocht, een zwarte, wijduitlopende rok, heel cool! ::jaja:: Dus daar moet ik nog ff wat leuke dingen bijkopen.. hier in Emmen ofzo. Maar ik had btw ook niet echt kleren nodig.. dus viel niet heel erg tegen ofzo dat ik maar één kledingstuk gekocht heb. ;)

Maar bertha was er weer eens niet.. in Groningen.. ::ohno:: Ik ben wel een leraar tegengekomen (een niet zo leuke ipv de leuke.. ) en een meisje die ik van atletiek ken.. dus zeg niet dat je geen mensen kan tegenkomen in deze grote stad.. ;) Ben je wel eens vaak in 't centrum? Je hebt nog steeds niet gepost.. :( :P

Ja sorry, is idd saai nu in de bar ja, maar ik kom tenminste nog langs ook al heb ik het onwijs druk...
Woooowowow.. wat goed van jou! ::ok::

Hoe was die eerste officiële vergadering van de MUN?
Jah leuk :) Ik snap nu wel hoe het allemaal gaat enzo.. is wel zo handig. ;) Heb al wel zin in de volgende MUNvergadering.

en mooi dat je bijna vakantie hebt ::), zucht. Komende week al of de week erna?
Nu dus!! ::tandpastasmiley::

Jammer Anne-Marie dat het zo saai is op msn... sja dan moet je een andere bezigheid zoeken he :P.
Tsja, niet iedereen heeft zo'n sociaal leven als jij he ;)

Hoe was't feest van Victor? Leuke film gekeken hoorde ik al? :P
Beter iig dat je zo weinig achterloopt! (of loop je nu al helemaal niet meer achter? ;) )

Ik ga maar ff.. denk ik.. doehgg! (zwaaien naar zichzelf ziet er gewoon.. gewoon uit ;) )
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #14041 Gepost op: 17-10-2004, 12:48:52 »
hallo iedereen  ::zwaai::

eerst en vooral een late bedankt voor alle verjaardagswensen  ;) twas echt heel tof! Ik had maar 1 vak die dag, dus ik was behoorlijk vrij en ik had al lang kunnen slapen en 's middags stonden mijn ouders in mijn kot met taart en cadeautjes  :D

en zoals beloofd, heb ik wat fotootjes van m'n kot!

dit is mijn pronkstuk  ;D

en aan de muur mijn fotokader en een gedicht

het vervolg van de kamer :) let op mijn leuke bloempjesgordijn  ;D

mijn frigo in close up  ;D da zijn allemaal kleine magneetjes :)

op m'n tv kan ik enkel VRT en Canvas krijgen, tis voornamelijk om het nieuws te volgen en sport te zien enzo

en dit is m'n wastafel :) douche en wc zijn gedeeld

dit is het kamertje achter het bloempjesgordijn :)

mét m'n bed (jaja, een HP-sprei, ik weet het  ::))

zo, dat was het ongeveer :) de lessen zijn echt heel leuk, vooral Nederlands is helemaal mijn ding! Maar ik heb nog een hoop werk dus ik ben ermee weg  ::zwaai::

Annemieke: thx voor je kaartje  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14042 Gepost op: 18-10-2004, 11:25:31 »
dus zeg niet dat je geen mensen kan tegenkomen in deze grote stad.. ;)
jij bent anders degene die dat zegt hoor :P

hrm ::) :P
Beter iig dat je zo weinig achterloopt! (of loop je nu al helemaal niet meer achter? ;) )
hallo! :o ::)

Annemieke: thx voor je kaartje  ;)
asje! Mooi daje m gekregen hebt... Keileuk je kamer!!! :o En zoooo groot...! Gewoon 2 (twee! TWEE! twee!) kamers....!! ::oink:: *valt bijna flauw* :P Nee, echt heel leuk, ziet dr gezellig uit! Housewarming party? :P ;)

Sorry (A-M) dat t zo kort is maar ik zit alweer te lang achter de comp... wilde alleen ff sinttopic bijhouden eik.. ja en mail lezen.. duurt ook alweer te lang, pff. Nouja tot snel weer! En Anne-Marie geniet van je vakantie! ::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14043 Gepost op: 18-10-2004, 13:41:26 »
Citaat
jij bent anders degene die dat zegt hoor :P
Huh? Ik zei 't juist niet.. en was dus zovan dat bertha niet kan zeggen dat je geen mensen kan tegenkomen in Grunn.. you know ?

Citaat
hallo! :o ::)
Hehe.. hoii ;) (nee ik dacht wel dat je niet bijliep maar had gwn ff zin om dat te zeggen )

Citaat
Sorry (A-M) dat t zo kort is maar ik zit alweer te lang achter de comp... wilde alleen ff sinttopic bijhouden eik.. ja en mail lezen.. duurt ook alweer te lang, pff. Nouja tot snel weer! En Anne-Marie geniet van je vakantie! ::zwaai::
Tssk.. schande hoor dat 't zo kort is.. Je award is vast diep teleurgesteld in jou ::ohno:: Maar iig bedankt voor ehh.. genietvanjevakantie-toewensing :P Ik ga woensdag met een vriendin naar de Huttenheugte (centerparcs) naar dat zwembad.. :) Is al poos geleden dat ik er ben geweest en is altijd wel cool, dus heb er zin in! Enn.. komend weekend filmavond (had ik dat al verteld?) En verder ga ik morgen met mn broer en moeder naar de dierentuin (moeten abbo-kosten er nog uithalen) en ga ook nog wel met die andere vriendin afspreken.. Dus zal wel lukken ;)

Argh.. de computer is zoo irritant!! De muis doet heel vaag.. en control c doet 't niet echt meer.. of tenminste selecteren kan die niet echt meer goed. (vandaar ook dat normale quote gedoe zegmaar) En nu is mijn broer natuurlijk weer naar Groningen dus kan die dat ook niet ff verhelpen ::niet-ok::

Verder.. ga ik ff mn kamer opruimen, piano spelen, strijken en miss wat artikelen lezen voor engels. ::) leuk!

Oja Debbie, coole foto's! Je kamer lijkt echt onwijs gezellig..  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 13:43:01 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14044 Gepost op: 21-10-2004, 11:17:05 »
En Anne-Marie, hoe bevalt je vakantie? Sorry dat ik nog steeds niet gebeld heb maar ik besteed mn avonden dan ook best nuttig op een andere manier... goed he? Gisteravond dan wel niets aan mn studie gedaan, maar wel eerste keer toneel gehad!! ::jaja:: ::jaja:: eindelijk!! Was echt keileuk om eindelijk weer eens te spelen en nu een groep te hebben gevonden die betaalbaar, gezellig, om de hoek (gewoon echt 2 min lopen) en vooral: mét voorstelling op het eind is...! :D ::ok:: Het weekend van 10 juni, jullie zijn alvast allemaal uitgenodigd... ;) Wel is het balen dat dat productiehuis (waar ik het al eerder over had) nog totaal onbekend is en zijn groepen dus nog heel klein zijn: wij zijn met 3 meiden. Wel heel gezellig al meteen. Twee en een half uur per week op woensdagavond voortaan, whiejjj..!! ::poingpoing:: (ik vind dat dat een smiley-code moet worden!)

ik deed de hele week al niks eigenlijk dus ik heb niet echt het geloof van "woow eindelijk vakantie, ik heb het zo druk gehad!"
het geloof van? ??? Nouja, als je toch maar blij bent met je vak he... Al veel leuke dingen gedaan??

nog ff daarover... die film was wel totaal niets voor mij en wel veel geweld, maar tóch, gelukkig, niet eng! Eik wel bijzonder.. maar het was natuurlijk van dat Chinese vechten. Vic heeft wel gelijk dat dat er wel mooi uitziet en iets van een dans wegheeft, maar ik kan er echt niet de lol van inzien waarom er dan aant eind van zo'n "dans" toch altijd iemand een zwaard door zn lichaam moet krijgen ::). Maarre behalve die film, dat wilde ik eik zeggen, was het wel gezellig hoor, dus ik heb ook best een leuke avond gehad. Alleen veel te lang uitgeslapen zaterdags natuurlijk :-\\. Toen gingen mn ouders een weekje op vakantie naar Texel trouwens.. komen morgen ofzo terug. En dan gaan ze zaterdag mijn broer verhuizen naar zijn kamer in Rotterdam! Ik moet eik ook meehelpen, majah, denk dak toch beter thuis achter de boeken kan gaan zitten...

Huh? Ik zei 't juist niet.. en was dus zovan dat bertha niet kan zeggen dat je geen mensen kan tegenkomen in Grunn.. you know ?
hm ??? maakt ook niet uit, maar ik dacht dat jij een keer gezegd had dat je bij jou in de buurt zoveel minder kans had om bekende mensen tegen te komen, toen ik zo enthousiast aant vertellen was over Ferdi remember...? hm.. doet me ergens aan denken Maarja Bertha zou je op zich idd tegen moeten kunnen komen in Groningen, en dat zóú natuurlijk wel heel erg tof zijn...

Tssk.. schande hoor dat 't zo kort is.. Je award is vast diep teleurgesteld in jou ::ohno::
owja, die award ja, idd heb ik daar niet echt naar gepost toen. Nu zal t wel weer meevallen toch? En ja ik moet gewoon het Sinttopic in de gaten houden ::jaja::. Zaterdag deadline voor de datum he! ::vergroot:: En iedereen kan zich nog aanmelden, ook als je nog niet eerder daar gepost hebt hoor...! ::ok::

A-M, hoe was het zwembad gister? En de dierentuin waar je alleen maar heen ging vanwege je abonnement? Wij zouden daar ook nog eens samen heen he? ::jaja::

Nou ik ga toch nog even in de bieb zitten denk ik, redden wat te redden valt, maja eik eerst nog wat mailtjes versturen ::). Ik moet eigenlijk nog mijn 6e Sinterklaas van dit jaar regelen (met familie), daar is nog helemaal niet over gemaild :-\\, maar ik denk eik dat t toch maar verstandig is (vooral voor de hoeveelheid stress) als ik het dit jaar bij 5 keer Sinterklaas hou... :\'( :P
Vanavond komt trouwens mijn broer in Nijmegen eten, ja die zit anders toch maar alleen thuis he nu mn ouders op vakantie zijn, dus das wel gezellig... En morgen komt weer een vriend van redelijk ver langs dus das ook leuk.. Vanmiddag laatste college vóór de tentamens ::bang:: :-\\ ::niet-ok::...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14045 Gepost op: 21-10-2004, 12:53:58 »
En Anne-Marie, hoe bevalt je vakantie?

Ik ben Anne-Marie niet  ::ohno::

Citaat
Sorry dat ik nog steeds niet gebeld heb maar ik besteed mn avonden dan ook best nuttig op een andere manier... goed he?[/

Nou ja zeg, heb ik daarvoor de hele tijd bij de telefoon zitten wachten omdat jij iets beters te doen hebt.  >:(

Citaat
Gisteravond dan wel niets aan mn studie gedaan, maar wel eerste keer toneel gehad!! ::jaja:: ::jaja:: eindelijk!!

En ik maar wachten....

Citaat
Was echt keileuk om eindelijk weer eens te spelen en nu een groep te hebben gevonden die betaalbaar, gezellig, om de hoek (gewoon echt 2 min lopen) en vooral: mét voorstelling op het eind is...! :D ::ok::

Yeah! Leuk! Hier om de hoek zit alleen de snackbar  :\'(

Citaat
Het weekend van 10 juni, jullie zijn alvast allemaal uitgenodigd... ;)

Ah, wij zijn vereerd. (Heel goed dat jij 'ons' met 'wij' aanspreekt, je bent van Adel of je bent het niet.  ::trots::

Citaat
Wel is het balen dat dat productiehuis (waar ik het al eerder over had) nog totaal onbekend is en zijn groepen dus nog heel klein zijn: wij zijn met 3 meiden. Wel heel gezellig al meteen.

Ah joh, Charlies Angels zijn ook zo begonnen (met z'n drieën) en voor je het weet stap je over naar Endemol.  ::jaja::

Citaat
Twee en een half uur per week op woensdagavond voortaan, whiejjj..!! ::poingpoing:: (ik vind dat dat een smiley-code moet worden

En wat had je er dan voor een smiley bijgedacht, de hamvraag in deze post: 'Wat doet een poingpoing?

Ik wou ook even gezellig meequoten  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14046 Gepost op: 22-10-2004, 11:55:28 »
Ik wou ook even gezellig meequoten  :-[ 
:D supercool joh! ::ok::
Baron, hoe bevalt jullie vakantie? ( ???)

Nou ja zeg, heb ik daarvoor de hele tijd bij de telefoon zitten wachten omdat jij iets beters te doen hebt.  >:(

En ik maar wachten....
Sorry... :-[ Als je me je telefoonnummer geeft zal ik je zo snel mogelijk bellen hoor! :P ::jaja::

Yeah! Leuk! Hier om de hoek zit alleen de snackbar  :\'(
sja, is minder leuk, maar kan toch ook heel handig zijn ;).

Ah, wij zijn vereerd.
Mooi, dus u gaat komen?? ::trots::

Ah joh, Charlies Angels zijn ook zo begonnen (met z'n drieën) en voor je het weet stap je over naar Endemol.  ::jaja::
Hmm, ja wie weet idd... Voorlopig hoop ik dat onze voorstelling in juni een succes wordt ;). komt allen!

En wat had je er dan voor een smiley bijgedacht, de hamvraag in deze post: 'Wat doet een poingpoing?
Lijkt me logisch, dat is een enorm hyper smiley dat als een razende op en neer jumpt, en daar heel blij bij kijkt ::ok::.

Keileuk dat je gezellig meequote Baron! Moet je vaker doen! ::ok:: Vertel bijv eens hoe je die vakantie doorbrengt, behalve met naast de telefoon zitten wachten en naar de snackbar om de hoek gaan... :P

Kwas gister btw nog iets vergeten te vertellen: een paar dagen geleden zag ik hier bij de computers op de uni iemand kijken op een site waar heel groot 'Wie is de Mol?' boven stond!! :D ::jaja:: Twas alleen iig niet deze site, maar witte letters op een zwarte achtergrond... Ik twijfelde heel erg of ik haar (degene die achter die comp zat) aan zou spreken of ze widm.com kende enzow, maar ik vond het toch te bemoeierig en ja, dan heb ik haar dus eik zitten spioneren op welke sites ze komt... :-\\ nie echt leuk natuurlijk. Dus uiteindelijk niet gedaan. Maar toch altijd leuk om te zien dat iemand widm-fan is! ::trots::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14047 Gepost op: 22-10-2004, 17:53:41 »
 ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14048 Gepost op: 22-10-2004, 21:25:56 »
 ??? Ook hoi... Zo weinig te vertellen? :-\\

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14049 Gepost op: 22-10-2004, 21:27:33 »
jawel hoor...
Ik heb een huis gekocht ::trots::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14050 Gepost op: 22-10-2004, 21:35:06 »
Wauw, vertel vertel! Zitten daar geen wespennesten omheen? ;)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14051 Gepost op: 22-10-2004, 21:36:46 »
nee, heb speciaal gezocht naar een wesp vrije regio!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #14052 Gepost op: 23-10-2004, 13:33:41 »
??? Ook hoi... Zo weinig te vertellen? :-\\

Nja... maak niet echt veel mee, behalve werken enzo en af en toe Eftelingen.

Afgelopen dinsdag kon ik voor het eerst weer volleyballen, na m'n blessure, dus dat heeft nog best lang geduurd. Maar het gaat nu wel een stuk beter ::ok:: .

En dat was het wel weer eigenlijk  :-\\ 

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14053 Gepost op: 23-10-2004, 14:27:15 »
Oh, nou, wel supermooi dat je been dus weer (vrijwel) helemaal hersteld is! ::ok:: Was het leuk?

Enne... wat zou je nou eigenlijk wel eens willen zien?? ???

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #14054 Gepost op: 23-10-2004, 16:25:35 »
Ja op zich was het wel leuk ja :) . Mag nog maar een uurtje meedoen i.p.v. 2 uur, maar dat mag de pret niet drukken ;) .

Enne... wat zou je nou eigenlijk wel eens willen zien?? ???

Niets, denk ik... Maar dat is een uitspraak van degene in m'n avatar ::ok:: . Dies gaaf ::ok::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14055 Gepost op: 29-10-2004, 23:18:46 »
Heeheej!

Jaja.. ik ben hier ook weer eens, al 11 dagen niet meer gepost.. wow.

't gaat wel goed hierzo, mijn vakantie was leuk! Naar zwembad van center parcs geweest met een vriendin, 2x naar Groningen geweest, de laatste keer om JW's (huh..haha ik gebruik een naam achtig iets.. :P ik bedoel dus: mijn grote broers kamer... ::) ) kamer eindelijk eens te bekijken. Hij woont dr al een poosje alleen mn andere broer en ik hadden em nog niet gezien. Vlakbij hem woont een coole leraar maar niet gezien.. wel zijn mn broer en ik meegeweest met mn andere broer naar de faculteit waar die altijd heengaat en wat vrienden van hem gezien. Was wel cool, btje studenten-sfeertje proeven. ::jaja:: (Ik wil ook student zijn.. ;-) ) Wat collegezalen en labatoria (?? huh.. hoe schrijf je dat) gezien, dat was nie heel erg boeiend maargoed. Drna ff bij een pizzaria gegeten.. die volgende dag afgesproken met een vriendin, ff gewinkeld (twee truien gekocht, waarvan er één weer geruild kon worden..) en 's avonds filmavond gehouden met paar vrienden. ::tandpastasmiley:: Was echt zo lang geleden dus was weer cool! Niet veel geslapen uiteraard... heb gister pas eigenlijk weer een beetje bijgeslapen (vandaag dus eigenlijk) Want ik had in de vakantie niet zoveel aan school gedaan wat misschien niet helemaal slim was.. want ik had 't heel druk! Ik moest een biologie PO inleveren waar niemand ff wou meewerken.. een biologie repetitie leren over een hoofdstuk wat ik eigenlijk nog nooit doorgelezen had. :-\\ (voornemen voor bio: neem de hele kleine moeite om per week een basisstofje door te lezen ofzo.. ::) ) 't ging over osmose en over die organellen in een cel enzo.. (endoplasmatisch reticilum, mitochrondiën enz.. klinkt moeilijk dan 't is) maar goed het was dus niet heel erg makkelijk. Alleen de toets viel best mee! Niet dat ik een goed cijfer heb (denk ik) maar 't ging wel goed.. (heb zo'n idee dat ik in zo'n logische niet logische bui ben..)

En.. woensdag had ik mn eerste atletiektraining met de B- en A-junioren én de senioren. Menn.. dat was echt zwaar! Zo'n 1,5 kilometer hard inlopen.. en heel veel lopen.. Wel goed voor mn conditie iig maar ik heb nog wel btje spierpijn. Ik vrees dat er nu veel mensen van atletiek afgaan omdat ze 't niet meer leuk vinden.. nouja,te zwaar dus. :-\\ En donderdag moesten we al om kwart voor 8 op school zijn want we gingen op excursie voor geschiedenis1. Eerst naar Vught, zo'n museum waar ze een stukje van het vroegere concentratiekamp Vught hebben nagebouwd, best indrukwekkend. En daarna naar een oorlogs- en verzetsmuseum in ehh.. Overloon. Alleen we kregen een afgeraffelde rondleiding.. opzich leek 't me wel leuk museum alleen je had niet echt tijd om rond te kijken. Dat was wel jammer. En daarna één van de leukste dingen: vrije tijd.. in Nijmegen! ::jaja:: Ff naar de waalkade geweest, naar die ene plek Annemieke.. waar wij toen ook waren geweest. ;) En toen nog ff patatje gegeten.. en.. we wouden te laat komen. Is een gewoonte geworden bij ons.. dus toen wouden we via de waalkade naar dat park achtig iets (ja das info voor Annemieke:P) gaan om dan naar het afgesproken punt te gaan bij 't Valkhof museum. Alleen toen zagen we ineens onze bus aan de waalkade staan! Het bleek dus.. dat de bus niet bij het museum stond alleen dat we vanaf daar naar de waalkade zouden lopen.. dus nu waren we te vroeg! ::niet-ok:: Wel een hele mooie oranje maan gezien die precies tussen zo'n brug was.. de lichtjes van de brug waren ook oranje dus dat gaf een heel mooi effect.

(heb je mn smsje wel gekregen btw.. ?)

Ehm.. nouja, en toen waren we om kwart over negen ofzo thuis want het was allemaal uitgelopen. Maar dat was wel cool, in 't donker in de bus.. Ik heb allemaal vage verhalen gehoord die zich achterin de bus hadden afgespeeld.. ik was daar nml weggevlucht want iedereen was superdruk en irritant! Grr.. onze klas is nog steeds niet leuk.

En owjaa.. die ene vriendin die verhuisd is kwam ook naar Emmen toe! Sterker nog.. ze is in Emmen maar gaat morgen weer naar huis. Vandaag was ze met een andere 'vriendin' bij mij thuis, was gezellig! ::jaja:: Ik kan nog wel veel onboeiende verhalen gaan vertellen over vriendinnen enzo maar dat doe ik maar niet. (ik spreek Annemieke toch wel weer uitgebreid als ze volgende week hierkomt mét Daan :) )

Niet denken dat deze post alleen voor Annemieke gericht is (de Baron! :P ) maar.. ik heb toch 't idee dat bijna niemand dit leest dusja.. ach.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14056 Gepost op: 29-10-2004, 23:19:47 »
Owja,, mn vader is vandaag jarig! :D Nu zijn er allemaal vrienden hierbinnen maar ik ga zo ook naar bed omdat ik moet kranten lopen dus dat is dan weer niet handig. Mn oma komt morgen ook.. :) En verder moet ik dit weekend nog ff bij gaan lopen met school, ik loop echt achter met wiskunde, economie en (wat wassut ook alweer) nog een vak.. :-/ Het is zo boeiend dat ik 't alweer vergeten ben.. en ik moet ook nog een resolutie in 't engels gaan schrijven voor de MUN. En.. menn.. ik heb 't echt druk! (valt wel mee) Nja ik heb wel drie toetsen volgende week.

Sorry iig dat ik zo'n poos niet meer in de bar gepost hebt! Oke, als er over een paar dagen hier nog niemand gepost heb weet ik dat 't niet boeit ;)

Annemieke, hoe is't met je tentamens? Ken je alles al? ;)

Men.. ik wou nog wat zeggen.. owja, (heel onboeiend ;D ) vandaag had ik kwtuur bij mn favo leraar en we hadden wel coole discussie :) Ook met een heel grappige klasgenoot/vriend, ik had laatst ook al gesprek/discussie met hem, over geloof enzo. Hij is nml heel gelovig dus dat is altijd wel leuk om met hem daar over te praten. Ik ben al best lang bezig met deze post.. ik post niet zoals altijd geloof ik.. maar ik stop nu. ('t is een btje chaos in mijn hoofd.. ofzo)

doehgg ::zwaai::

Zo dat was deeltje twee.. 4669 tekens exclusief spaties en 5655 tekens ofzo inclusief spaties.. jaja ::jaja::

(eerste en tweede deel dan he, maar nu klopt dat ook niet meer ::ohno::)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2004, 23:21:22 door @miesh »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #14057 Gepost op: 29-10-2004, 23:44:40 »
Heeheej!

Jaja.. ik ben hier ook weer eens, al 11 dagen niet meer gepost.. wow.

't gaat wel goed hierzo, mijn vakantie was leuk! Naar zwembad van center parcs geweest met een vriendin, 2x naar Groningen geweest, de laatste keer om JW's (huh..haha ik gebruik een naam achtig iets.. :P ik bedoel dus: mijn grote broers kamer... ::) ) kamer eindelijk eens te bekijken. Hij woont dr al een poosje alleen mn andere broer en ik hadden em nog niet gezien. Vlakbij hem woont een coole leraar maar niet gezien.. wel zijn mn broer en ik meegeweest met mn andere broer naar de faculteit waar die altijd heengaat en wat vrienden van hem gezien. Was wel cool, btje studenten-sfeertje proeven. ::jaja:: (Ik wil ook student zijn.. ;-) ) Wat collegezalen en labatoria (?? huh.. hoe schrijf je dat) gezien, dat was nie heel erg boeiend maargoed. Drna ff bij een pizzaria gegeten.. die volgende dag afgesproken met een vriendin, ff gewinkeld (twee truien gekocht, waarvan er één weer geruild kon worden..) en 's avonds filmavond gehouden met paar vrienden. ::tandpastasmiley:: Was echt zo lang geleden dus was weer cool! Niet veel geslapen uiteraard... heb gister pas eigenlijk weer een beetje bijgeslapen (vandaag dus eigenlijk) Want ik had in de vakantie niet zoveel aan school gedaan wat misschien niet helemaal slim was.. want ik had 't heel druk! Ik moest een biologie PO inleveren waar niemand ff wou meewerken.. een biologie repetitie leren over een hoofdstuk wat ik eigenlijk nog nooit doorgelezen had. :-\\ (voornemen voor bio: neem de hele kleine moeite om per week een basisstofje door te lezen ofzo.. ::) ) 't ging over osmose en over die organellen in een cel enzo.. (endoplasmatisch reticilum, mitochrondiën enz.. klinkt moeilijk dan 't is) maar goed het was dus niet heel erg makkelijk. Alleen de toets viel best mee! Niet dat ik een goed cijfer heb (denk ik) maar 't ging wel goed.. (heb zo'n idee dat ik in zo'n logische niet logische bui ben..)

En.. woensdag had ik mn eerste atletiektraining met de B- en A-junioren én de senioren. Menn.. dat was echt zwaar! Zo'n 1,5 kilometer hard inlopen.. en heel veel lopen.. Wel goed voor mn conditie iig maar ik heb nog wel btje spierpijn. Ik vrees dat er nu veel mensen van atletiek afgaan omdat ze 't niet meer leuk vinden.. nouja,te zwaar dus. :-\\ En donderdag moesten we al om kwart voor 8 op school zijn want we gingen op excursie voor geschiedenis1. Eerst naar Vught, zo'n museum waar ze een stukje van het vroegere concentratiekamp Vught hebben nagebouwd, best indrukwekkend. En daarna naar een oorlogs- en verzetsmuseum in ehh.. Overloon. Alleen we kregen een afgeraffelde rondleiding.. opzich leek 't me wel leuk museum alleen je had niet echt tijd om rond te kijken. Dat was wel jammer. En daarna één van de leukste dingen: vrije tijd.. in Nijmegen! ::jaja:: Ff naar de waalkade geweest, naar die ene plek Annemieke.. waar wij toen ook waren geweest. ;) En toen nog ff patatje gegeten.. en.. we wouden te laat komen. Is een gewoonte geworden bij ons.. dus toen wouden we via de waalkade naar dat park achtig iets (ja das info voor Annemieke:P) gaan om dan naar het afgesproken punt te gaan bij 't Valkhof museum. Alleen toen zagen we ineens onze bus aan de waalkade staan! Het bleek dus.. dat de bus niet bij het museum stond alleen dat we vanaf daar naar de waalkade zouden lopen.. dus nu waren we te vroeg! ::niet-ok:: Wel een hele mooie oranje maan gezien die precies tussen zo'n brug was.. de lichtjes van de brug waren ook oranje dus dat gaf een heel mooi effect.

(heb je mn smsje wel gekregen btw.. ?)

Ehm.. nouja, en toen waren we om kwart over negen ofzo thuis want het was allemaal uitgelopen. Maar dat was wel cool, in 't donker in de bus.. Ik heb allemaal vage verhalen gehoord die zich achterin de bus hadden afgespeeld.. ik was daar nml weggevlucht want iedereen was superdruk en irritant! Grr.. onze klas is nog steeds niet leuk.

En owjaa.. die ene vriendin die verhuisd is kwam ook naar Emmen toe! Sterker nog.. ze is in Emmen maar gaat morgen weer naar huis. Vandaag was ze met een andere 'vriendin' bij mij thuis, was gezellig! ::jaja:: Ik kan nog wel veel onboeiende verhalen gaan vertellen over vriendinnen enzo maar dat doe ik maar niet. (ik spreek Annemieke toch wel weer uitgebreid als ze volgende week hierkomt mét Daan :) )

Niet denken dat deze post alleen voor Annemieke gericht is (de Baron! :P ) maar.. ik heb toch 't idee dat bijna niemand dit leest dusja.. ach.

Koewl! ::ok:: lees het morgen wel ofzo
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14058 Gepost op: 30-10-2004, 09:14:53 »
Gefeliciteerd met je vader A-M! Op de rest reageer ik nog hoor... ;) En het boeit wel dat je zo lang nie had gepost, ik zat er echt al op te wachten hoor!

Btw: wat cool dat je in Nijmegen bent geweest! :D Oja, ik heb je smsje wel gekregen ja.

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #14059 Gepost op: 2-11-2004, 21:48:22 »
Ma chere Yanethje is jarig!
 :D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”