Hoihoi,
Goed zo Nostra dat je alles gehaald hebt! Ik heb mijn Latijntentamen ook gehaald...!!
Een 5,8 (pfew) ja meer kon ook echt niet, had er zo ontzettend weinig voor geleerd, maar ik ben wel onwijs blij dat ik ervan af ben en niet meer hoef te gaan leren voor de vakantie. Daar zou ik ook absoluut geen tijd voor hebben want ik ben bijv nog steeds niet begonnen aan mn surprise voor over anderhalve week
. Magoed, ben dus erg blij over Latijn (alle vier de tentamens dus toch gehaald! Anne en Anne-Marie jullie hadden toch gelijk...!) - maar stuk minder blij over gisteravond... 12e afwijzing
. Echt en het wordt gewoon steeds erger, zeker omdat t dit keer weer een onwijs leuk gezellig studentenhuis was. Dus dan denk je van ik vond ik t erg gezellig, zij blijkbaar niet?!
Bah.
A-M jou hebk nog gesproken (soort van), dus reactie slaat niet meer echt ergens op.. maar hoest nu? Nog leuke dingen meegemaakt? Die ene vriend nog gesproken die je nog iets zou vertellen?
Owja, Sint Maarten, sja dat is hier niet.
Malcolm hebk ook al gefeliciteerd maar vraag me af of ie t ammaal nog leest...
Nostra, veel plezier met de voorbereidingen voor je Italiëreis..! Maar waarom moet je naar het ziekenhuis??!
Nou, ik heb verder weinig te vertellen, gewoon weer onwijs druk met megaveel te vertalen enz.. maar vanavond gelukkig weer toneel
. Word ik mss wat minder chago van..
ik haat kijkavonden