Heyhey,
Jahoor ik ben wel weer wat opgevrolijkt, want dat geld heb ik natuurlijk niet terug, maar wel al mijn mails!
(voor zover ik ff snel kan zien) Iig zijn er weer nieuwe mails binnengekomen, waaronder de uitnodiging voor de kijkavond van vanavond!
Nu heb ik alleen heel veel mails 3 keer gekregen
dus dat gaat nog een hoop opruimen worden maar daar heb ik nu geen tijd voor. Net een hele tijd heel gezellig in de Refter gezeten en over 3 kwartier weer college (aant eind van deze post ws over 1 minuut of zo
).
Dan reageren op je post Anne-Marie... Hmm zoals je over een evt politieke loopbaan praat
, da zou dus best kunnen! Naja, je moet dan ook nog maar zien natuurlijk. Guatemala lijkt me niet erg makkelijk te vertegenwoordigen idd, maar wel cool natuurlijk als dat uiteindelijk toch goed lukt!
mijn resolutie ging over "The effects of mass migration between More Economic Developed Countries and Less Economic Developed Countries"
owja, dat had je geloof ik toch al eens verteld. Omvangrijk onderwerp idd..
Hoe t zat met al die voorstellen en committees begrijp ik nu wel beter!
Omdat.. een hele coole leraar reed.. (niet die favo leraar maar hij kan er wel mee concurreren zegmaar )
haha, ik kan het me voorstellen!
Wij zijn met een groepje meiden uit ons jaar ook hélemaal fan van onze geschiedenisdocent.. heb ik mss al verteld, vast wel.. de jongste hoogleraar van de faculteit of mss wel van de uni is ie.. maar vanochtend was ie ziek
.
Jammer dat je die foto van de China-vertegenwoordiger nu nog niet hebt laten zien! Ik hou je eraan hoor!
ohw die vriendin.. Haha nja das mooi iig..
haha, ja natuurlijk die vriendin!
Waarom denk je anders dat ze bijgepraat wilde worden over zondag?
Alhoewel.. dat weet jij mss niet.. nja, ik moet je sowieso snel weer eens bellen.
Goed dat je iemand opgevrolijkt had!
Hoe ist nu met die vriend die je iets te zeggen had maar dat vervolgens toch niet zei?
Of nouja, eigenlijk was dat bij 2 personen t geval, toch?
En hoe was het bij Feyenoord? Ben je heel moe?
Ik ga mss morgen heel moe zijn, als ik vanavond nog uitga... hoop het wel natuurlijk, maar zowel een vriendin als ik zijn nu aan het twijfelen, omdat we wel met erg weinig zijn, en weinig geld hebben (dat heb je als je portemonnee leeggejat wordt
), en morgen eigenlijk veel te doen hebben (gedichten en cadeautjes enzo, in mijn geval). Maar ik denk dat we uiteindelijk toch wel gaan, want we zijn ws wel met zn 4en, alleen dan niet zo lang of zo. Maar eerst dus nog die kijkavond! Staat in het mailtje dat het een uur duurt
, dat zou echt keilang zijn! Ik vraag t me af hoor... Maarja ze hebben dan ook iedereen tegelijkertijd uitgenodigd. Nou ik ben benieuwd. Gister ben ik btw nog met mn tante uit eten geweest
, ze had geen zin om te koken
dus deden we dat gewoon maar!
Keileuk natuurlijk. Sja ik denk dat we dat alletwee toch ook wel erg jammer zullen vinden als ik binnenkort een kamer mocht vinden.. mja aan de andere kant he.
Gisteren had ik trouwens ook weer toneel, en dat was natuurlijk weer keigaaf en ontzettend gezellig, ook al was ook daar jammer genoeg iemand ziek (ook daar, net als 2 docenten vandaag, die gelukkig wel alletwee vervangen werden).
Ville, ben je zelf ook wel eens bij zo'n wedstrijd gaan kijken?
--- Hm, nu werd ik net gebeld door die twijfelende vriendin, dat ze heeft besloten niet te gaan
. Dus nu twijfel ik ook nog meer. Nja, nog maar iemand anders bellen of hij gaat. Nu ga ik nog ff mailtjes versturen, dus ik laat t hierbij... Tot morgen vanuit Gouda denk ik
.
zo leuk, Sintsmile'tje!