Heey..
Het heeft weer ff geduurd voor ik nu weer ff tijd maak voor een barpost.. Inmiddels uiteraard nóg een Sinterklaasparty gehad, maandagavond, met Nijmeegse vrienden, ook megagezellig
en ik zou best nog ff door kunnen gaan met rijmen omdat voor mij persoonlijk de Sinttijd pas na de 19e afgelopen is dit jaar, maar daar zitten jullie mss niet zo op te wachten.. Dus volgend jaar 5 dec weer
. Maandag hebk een theekan gekregen met theeglazen en toebehoren, en een erg leuk gedicht vol ophemelingen over hoe uh leuk ik toch wel niet schijn te zijn zeg maar
. Was wel grappig, en sowieso heel leuke avond. Uiteindelijk bleven we maar met zn tweeën bij die vriendin slapen ipv met zn vijven, maar natuurlijk wel heel erg gezellig. Vanavond weer bij een andere vriendin eten (de chips-vriendin zeg maar
). Hrm, doet me eraan denken dat we vandaag een verjaardagscadeautje voor haar zouden kopen maar ik niet gebeld ben hoe laat ik in de stad had moeten zijn en het nu te laat is..!
Magoed, A-M, ik vond het natuurlijk helemaal fantastisch dat je ook mee ging rijmen!
Tof dat jouw pakjesavond ook bevallen is, en ook jij hebt een aardige buit binnengehaald zo te horen
.
Toch was pakjesavond zeer leuk,
en met alle gedichten lagen we regelmatig in een deuk. (cliché)
En dit mag dan wel cliché zijn inderdaad, maar het is toch wel daadwerkelijk hoe het gaat?
hoe is 't nu met je Nostra nadat je Italie hebt bezocht?
Ik ben benieuwd naar je verhaal
sluit ik mij bij aan, Nostra!
welke vriend was't die zomaar ff langskwam met een chocoletter?
Die vriend uh, uit de buurt van Dordrecht
.
Haha ja ik had Daan al wel iets daarover verteld.. anders heb jij het hem vast ook al wel vermeld.
aha, leuk, nee, ik niet hoor..
Veel plezier alvast vrijdag he A-M..! Ik ga maar weer eens, moet nog rucola kopen voor het eten van vanavond, zo werd mij gesmst. Lijkt me niet dat ze dat bij de Aldi hebben (=de dichtsbijzijnde supermarkt), dus ik ga maar iets verder fietsen naar de AH. Oja, morgen hebk Sinterklaas met de studievereniging!
Fijne dag nog verder iedereen!