Zo wat een reacties!
Bakkertje, echt leuk dat je hier ook post, welkom!
Beter dat je nu van dat gestress af bent en dat je 't zo naar je zin hebt op die basisschool! En blijf hier posten zou ik zeggen.. ;-)
Dorine, leuk dat jij hier nu ook eens post als relax-hoek queen oid! (ownee.. prinses
) Ik wist al wel dat je ging trouwen, alsnog gefeli iig!
Linda, succes nog met je huis.. kan me voorstellen dat je niet aan het Blok wilt meedoen, maar de opluchting zal iig des te groter zijn als het allemaal af is.
Daisy, geweldig dat 't nu zeker is dat je naar Amerika gaat! Californië is echt heel erg mooi! Ben nog nooit in Florida geweest maar qua natuur is Californië veeel mooier.. (denkik :-) Helemaal mooi dat je weer lekker in je vel zit iig.
EIDM, cool dat je overal moet zingen enzo! (Scheveningen is btje ver weg om nu nog ff heen te gaan:P) Bij wat voor koor zit je dan ofzo?
Annemieke.. echt super dat jullie toch naar Griekenland mogen!!
Je had je er al zo op verheugd.. echt beter iig. En verder, wel balen dat jullie geen subsidie krijgen maar jullie mogen iig.. Mooi dat die Sintviering zo gezellig was! Ga mijn pm nog eens beantwoorden..
Han, heel veel succes alvast bij dat sollicitatiegesprek! Komt vast wel goed allemaal!
Gister was ook zeker gezellig.
(die verjaardag van een vriend) 't was btje stom dat een 'vriendin' toch kwam terwijl ze helemaal niet was uitgenodigd.. Maar een andere leuke vriend was er ook en dat was wel erg gezelli. We gingen alleen Shrek 2 kijken..
En Daan en Annemieke weten wel hoe ik daarover denk..
Nja.. 't ging om de gezelligheid ..
Ik heb idd weinig geslapen vannacht.. moest ook nog krantenlopen maar ben daarna weer in bed gekropen en heb uitgeslapen tot 1 uur..
Was dus wel nodig.. en rep econonomie ging goed.. was best wel makkelijk.
Ik zit me tijd nu een beetje te verdoen want het enige nuttige wat ik gedaan heb is.. mn kamer opruimen. wat ook heel erg nodig was.. had nog niet opgeruimd sinds sinterklaas enzo..
nja.. iedereen: blijf posten iig!
en tot de volgende keer..