Hayyy wat een leuke berichtjes hier. Ik voel me zelf ook een flink stuk beter dan gister, toen ik me nergens toe kon zetten en alleen maar wilde slapen, slapen, slapen... - maar toch ook college wilde volgen en ik dus daarna zo snel mogelijk, d.w.z. om ong half 8, in bed geploft ben. Tussendoor benk wel nog even opgestaan, maar was ik nog steeds onwijs moe dus ben ik vrijwel meteen wéér gaan slapen. Nouja in totaal heb ik dus ontzettend lang in bed gelegen en dat heeft me gelukkig wel goed gedaan
. Vanochtend eerst kerstkaarten + postzegels gekocht, daarna 5 euro verdiend met een taalexperimentje en vervolgens dan toch eindelijk mijn gesch.opdracht van deze week afgemaakt. Het werkcollege gaat morgen niet door
(ja =
vanwege die docent.. maar wel prettig dat we nu kunnen uitslapen
).
Daisy, hopelijk voel jij je ook beter na een goede nachtrust! Het is ook zo'n ontzettend drukke tijd..
(voor mij moeten de tentamens dan nog komen, maargoed) Had je er vandaag weer eentje of ff rust? Hopelijk heb je de eerste twee iig allebei gehaald... Gelukkig dat die van gister iig beter ging dan die van eergister.
Han, ik hoop echt voor je dat je door de eerste sollicitatieronde heen bent!
Als je dan al de enige bent zonder ervaring die ze hadden uitgenodigd, nou dan zullen ze dat toch niet voor niets hebben gedaan..! Je maakt heus wel kans hoor.. Nouja, je merkt het iig wel. Leuk dat je al een mooie kerstboom hebt. Bij mij (in Nijmegen) is de badkamer nog steeds niet klaar, dus ik word nog steeds elke ochtend gewekt door geboor en gehamer. Maar mss zijn ze aan het eind vd week wel klaar..
Maar wel heel erg schrikken van je nichtje Han..! Veel sterkte, hopelijk komt ze er helemaal bovenop.
Fenn, leuk dat je weer eens post! En nog beter dat het zo goed met je gaat natuurlijk. Woon je nog steeds in hartje Den Bosch?
Bakkertje, wooh, das eng, zo'n inbreker die gewoon door de school rondbanjert!
Mijn mobiel is een keer gestolen in mn oude basisschool (tijdens een reünie), toen wandelde er ook zomaar iemand naar binnen. Nouja, hopelijk wordt hij snel gepakt nu jullie hem gezien hebben!
Oja Han, veel succes met klussen bij je broer!
Nostradamus, woow wat een verslag zeg. Je moet wel onwijs moe zijn geweest toen je terugkwam, want veel slapen was er duidelijk niet bij
. Het klinkt wel als leuke dagen daar! Ook nog Venetië gezien, cool zeg. Was je broertje blij met zijn hoed?
Wel vervelend voor je dat je net de crematie van je oma miste
, maar hopelijk kon je toch ook nog een beetje van die dag genieten. Is je tekst over de vrijdag idd op de site gekomen? Haha, veel aandacht van meisjes omdat je er als een Italiaan uitziet, nou, lucky you dus!
Bedoel je dan van Italiaanse meisjes of van Nederlandse? (zal wel t eerste zijn dan, want de Nederlandse geven je natuurlijk altijd al aandacht
)
Wat me op is gevallen, is dat er veel mensen rookten en dronken, maar toch ook gelovig waren.
Is dat dan tegenstrijdig? Heeft toch niet zoveel met elkaar te maken?
Trouwens gaaf zeg dat dezelfde mensen in april naar Nederland komen zodat je ze iig nog een keer ziet!
Berthaaaaaaa, je bent er weer eens!
Gaaf zeg. Of euh, ik bedoel, ik kijk uit naar 8 januari 5:03 uur wanneer je terug zult komen
. Gelukkig dat jouw generatie zal winnen van de zevende trouwens!
...en Test bij de dichtstbijzijnde logopedist?
Nou, ik ga nu eens kerstkaarten schrijven (sja, moet ook gebeuren) en om 5 uur nog een keer bommen, had ik zo gedacht. Leek me wel goed om dat deze week twee keer te doen, tegen mijn vermoeidheid.