Ik ga naar Berlijn!!
Naar die vriendin daar dus... in de carnavalsvakantie (8 tot 12 feb ga ik).
Daarnet de vliegtickets geboekt via internet! Ben echt blij dat t nu daadwerkelijk doorgaat! Whiejj!
Verder heb ik nu ook definitief afgesproken om donderdag en vrijdag naar Anne-Marie te gaan, en volgende week woensdag naar Victor, samen met nog een vriend die ik al megakeilang niet gezien heb. Dus ben ook onwijs blij dat dat nu weer eens geregeld is!
A-M, wat slecht van je broer!
Wel mooi dat je je oma nog niet vervelend vond worden
. Ik ga zondag naar mn oma, haar verjaardag vieren, want maandag wordt die 94
!
Sja, tis jammer dat je nu een uitvoering mist door Taizé maar die reis lijkt me toch wel bijzonderder... speel je echt het hele jaar verder niet meer?? Thx voor je succeswensen (nogmaals), idd, ik ben iig begonnen... twas geen onwijs slechte dag vandaag nee.. hmm
ik zie nu opeens dat t alweer bijna half elf is, en ik wilde niet te laat naar bed vandaag, zucht, dan moet ik dus nu eik wel bijna gaan slapen.. (edit: ik heb verkeerd gekeken, het is pas half tien! *stupid*)
Dat gesneeuw en gevries (?) hoeft van mij niet zo
. Jaja, het ziet er wel degelijk erg mooi uit maar ik was toch iig blij dat ik niet naar buiten hoefde!
Morgen ook weer een fijn dagje binnenzitten
. Het oppaskindje van mn moeder (inmiddels 4 jaar) was er vandaag ook weer en die vond die sneeuw wel errug leuk. Hij ging sneeuwballen gooien met mn vader
, zag er echt zo megaschattig uit!
Gister ben ik wezen zwemmen met een vriendin en vandaag kwam een vriend hierheen dus is wel gezellig allemaal.
jaaa, dat zal zeker wel gezelli zijn geweest...
En dan zit je donderdag weer met iemand anders opgescheept
, nouja, afwisselend is je week iig wel! Heel veel plezier vanavond met LotR, hm stom van mij, dan kun je natuurlijk niet online zijn
, dat wordt dus maar weer extra pm.
Waar zijn alle anderen btw??