Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105306 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14340 Gepost op: 28-12-2004, 18:45:57 »
Eey Maaykie, welkom! ::zwaai:: Maarre... dit is géén vaag achterafstraatje hoor! ::ohno::

Stand van mijn Grieks leren: ca 200 van de 1466 regels vandaag vertaald... ::)
Fijne avond iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14341 Gepost op: 28-12-2004, 20:20:07 »
Anne-Marie, wat heb je van je broer gekregen? (haha ik typte bijna 'mijn broer'..) Hoe ging het koor begeleiden? Was t gezellig met je oma? Ah, mooi dat je Kerst leuk was! ::ok:: En wat voor associaties krijg je dan nu bij het zwaaismiley? ???
Hehe ik heb nog niks van mijn broer gekregen. ::ohno:: Ik heb hem vandaag er nog wel ff aan herinnerd dus 't zal nog wel komen.. ::) En 't koor begeleiden ging goed, wel positieve reacties enzo v/d mensen. Ook over dat stukje wat alleen piano en fluit was dus das wel mooi. Alleen nu ben ik erachter gekomen dat we dit 'schooljaar' alleen nog met Pasen optreden alleen dan ga ik hoogstwaarschijnlijk naar Taizé dus dat komt niet zo goed uit. Maar ja, Taizé lijkt me ook erg tof. ::regenboog:: En ja hoor, 't was gezellig met mn oma.. Ik dacht dat 't wel erg lang was van vrijdag tot maandagochtend.. maar 't was niet storend zegmaar. (klinkt misschien negatief maar zo is't niet iig. :) )

Mooi dat je kerstdagen ook zo gezellig waren! ::oke:: En succes met je Grieks.. it's a start. ;)

Het heeft vandaag hier ook onwijs gesneeuwd.. de sneeuw ligt er nog steeds en 't gaat waarschijnlijk weer vriezen dus :) Ben heel blij dat ik morgen niet met kranten hoef te lopen.. vanochtend sneeuwde het pas na zevenen dus dat was wel beter. (daarna weer fijn mn bedje in gekropen)

Gister ben ik wezen zwemmen met een vriendin en vandaag kwam een vriend hierheen dus is wel gezellig allemaal. :)

Maaykie, welkom hier in de bar!! :D

Fijne avond nog iedereen.. wij gaan met de fam Return of the King de extended versie kijken! Ohww wat is vakantie toch fijn! ;D

doeii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14342 Gepost op: 28-12-2004, 21:26:03 »
Ik ga naar Berlijn!! :D :D ::jaja::
Naar die vriendin daar dus... in de carnavalsvakantie (8 tot 12 feb ga ik). :) Daarnet de vliegtickets geboekt via internet! Ben echt blij dat t nu daadwerkelijk doorgaat! Whiejj! :D

Verder heb ik nu ook definitief afgesproken om donderdag en vrijdag naar Anne-Marie te gaan, en volgende week woensdag naar Victor, samen met nog een vriend die ik al megakeilang niet gezien heb. Dus ben ook onwijs blij dat dat nu weer eens geregeld is! :D

A-M, wat slecht van je broer! ::ohno:: Wel mooi dat je je oma nog niet vervelend vond worden ;). Ik ga zondag naar mn oma, haar verjaardag vieren, want maandag wordt die 94 ::tandpastasmiley:: ::trots::!
Sja, tis jammer dat je nu een uitvoering mist door Taizé maar die reis lijkt me toch wel bijzonderder... speel je echt het hele jaar verder niet meer?? Thx voor je succeswensen (nogmaals), idd, ik ben iig begonnen... twas geen onwijs slechte dag vandaag nee.. hmm :o ik zie nu opeens dat t alweer bijna half elf is, en ik wilde niet te laat naar bed vandaag, zucht, dan moet ik dus nu eik wel bijna gaan slapen.. (edit: ik heb verkeerd gekeken, het is pas half tien! *stupid*)

Dat gesneeuw en gevries (?) hoeft van mij niet zo ::ohno:: :-X. Jaja, het ziet er wel degelijk erg mooi uit maar ik was toch iig blij dat ik niet naar buiten hoefde! ;D Morgen ook weer een fijn dagje binnenzitten :P. Het oppaskindje van mn moeder (inmiddels 4 jaar) was er vandaag ook weer en die vond die sneeuw wel errug leuk. Hij ging sneeuwballen gooien met mn vader ;D, zag er echt zo megaschattig uit!
Gister ben ik wezen zwemmen met een vriendin en vandaag kwam een vriend hierheen dus is wel gezellig allemaal. :)
jaaa, dat zal zeker wel gezelli zijn geweest... :P En dan zit je donderdag weer met iemand anders opgescheept ;), nouja, afwisselend is je week iig wel! Heel veel plezier vanavond met LotR, hm stom van mij, dan kun je natuurlijk niet online zijn ::), dat wordt dus maar weer extra pm.

Waar zijn alle anderen btw?? :)
« Laatst bewerkt op: 28-12-2004, 21:31:39 door Annemieke »

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14343 Gepost op: 28-12-2004, 21:41:03 »
Jullie gaan echt veul te hard hier :o Ik kan het maar moeilijk bijbenen :-[  Maar om even kort de vraag te beantwoorden. Die ondertrouw maakt het wel heel officieel ineens. Het is iig geen grapje meer maar of ik er daardoor meer naar uit ben gaan kijken...? Nee dat geloof ik niet, ik had er al enorm veel zin in. Het is meer mn jurk die heeft gemaakt dat ik er zo naar uit kijk ;)  :D .
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14344 Gepost op: 29-12-2004, 12:14:14 »
Haha, hoe ziet ie eruit?? foto foto!
Btw jij kunt het best bijhouden, je bent vaak en lang genoeg online om gewoon ook elke dag eventjes hier te kijken... ::jaja::

Ik ben goed bezig met mn Grieks, heb nu in 2 uur 70 regels gedaan, dus dat moet ik even volhouden de rest van de dag...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14345 Gepost op: 29-12-2004, 12:55:12 »
Hallo!

'n beetje laat maar toch nog:

Anzjie, proficiat met je verjaardag!!!   ::bravo::

en

Dorine, proficiat met je ondertrouw!!!   ::bravo::

En verder leuk om te lezen dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad.
Annemieke: die foto's van donderdag willen wij natuurlijk wel zien! Leuk dat je nu zeker naar Berlijn gaat trouwens!   :D

Ik kwam alleen effe aan om jullie goed nieuws te vertellen: ik ben namelijk uitgenodigd voor 'n tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd had!  :D  Ik had 't niet verwacht, maar ik mag dus terugkomen! 't gesprek duurt nu wel 2 uur.  :o  En aangezien ze de vorige keer in 'n half uur al ontzettend veel gevraagd hebben, vraag ik me af welke vragen ze nu allemaal op me gaan afvuren. Ik denk dat ze 't me erg lastig gaan maken.  :-\\  Maar goed dat zien we dinsdag dan wel.  :)

Ik moet er weer vandoor, want ik moet effe wat boodschappen gaan doen in de stad. Fijne dag allemaal!  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14346 Gepost op: 29-12-2004, 13:32:43 »
Waaauw Han wat geweldig dat je bent uitgenodigd! ::ok:: We zeiden het toch ;). Alvast heeeel veel succes gewenst enne niet te zenuwachtig worden he!

Annemieke: die foto's van donderdag willen wij natuurlijk wel zien!
Dat laat ik me uiteraard geen twee keer zeggen... Ziehier...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14347 Gepost op: 29-12-2004, 14:11:27 »
Wauw leuke foto's Annemieke!! ::ok:: Vooral die 2e!
En ook heel erg cool dat je nu definitief naar Berlijn gaat! In de carnavalsvakantie noemt ze dat.. gewoon voorjaarsvakantie. :P Ik hoop dat je vandaag ook weer opschiet met je Grieks vertalen!

Enne, antwoord op pm komt nog.. ik moet nu namelijk aan het werk voor school.. Mijn ouders zijn met m'n broers naar Groningen dus ben fijn alleen thuis. :) Ga excursieverslag maken van wéken geleden en nog iets voor religie.

Han, geweldig dat je bent uitgenodigd voor een 2e gesprek!! :D Alvast veel succes idd.. je kunt het!

Annemiek, ja ik weet niet of ik het hele jaar niet meer speel.. Iig niet meer in een dienst maar misschien dat ik nog wel begeleid bij 't oefenen. Alvast gefeli met je oma! ;)

Owkee ik moet echt aan 't werk.. doeii :-*

owja.. LOTR was onwijs leuk! Echt.. jah geweldig en zaten zoveel nieuwe stukjes in! Met de hele fam die film tot uur of 1 afgekeken..  ::tandpastasmiley::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14348 Gepost op: 29-12-2004, 14:19:55 »
Hello allemaal, weer eens een berichtje van mij in de bar! Eindelijk lekker vakantie, beetje dingen doen die je zelf wilt. De Bar schoot r een beetje bij in, mag direct weer bijlezen. Vakantie is echt relaxt tot nu toe. Heb 5 tentamens al terug en er 4 gehaald (alleen die gene die ik niet af had gekregen niet), dus dat valt allerzins mee (al moeten de moeilijke nog komen). Vooral marketing, het gezegde last-best geldde hier duidelijk niet voor. :-\\

Gister naar een vriendin toegeweest en later weer naar mij en naar de bios gegaan, naar Oceans 12, was een leuke film! :)

Bijna alweer nieuwjaar! Morgen ff dagje niksen (moet waarschijnlijk in de stad nog wat dingentjes halen), vrijdag dan naar m'n oma (die is jarig op Oudejaarsdag!) en 's avonds bij vriendinnen nieuwjaar vieren! Heb er erg zin in! Vorig jaar rond deze tijd was niet zo'n fijne periode, dus dit jaar hoop ik op een beter nieuwjaarsfeestje, maar dat zal wel lukken!

@Maaykie >> >Welkom! :)

@Dorine >>> Nogmaals gefeliciteerd met je ondertrouw! :D

@Annemieke >>> Leuk Berlijn, ben er vorig jaar geweest, is een superleuke stad! Succes met Grieks! Leuke foto's ook!

@Han13 >>> Super joh dat je bent uitgenodigd ::ok::. Veel succes! :D

tot laters allemaal! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 29-12-2004, 14:21:54 door Daisy »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14349 Gepost op: 29-12-2004, 14:41:42 »
Leuke foto's ook!
Wauw leuke foto's Annemieke!! ::ok:: Vooral die 2e!
thx! :) Ja die vond ik zelf ook de leukste, waarom denk je anders dat ik m heb uitgekozen ;).

En ook heel erg cool dat je nu definitief naar Berlijn gaat! In de carnavalsvakantie noemt ze dat.. gewoon voorjaarsvakantie. :P
ja cool he... nouja, bij ons is het toch echt carnavalsvakantie :P en ik ga die maandag ook daadwerkelijk carnaval vieren bij Eva.. :D
Daisy, ja ik ben ook al eens eerder in Berlijn geweest, vond het toen ook wel leuk, maarja ik ga natuurlijk gewoon om die vriendin weer eens te zien. :)

Ik hoop dat je vandaag ook weer opschiet met je Grieks vertalen!
Succes met Grieks!
thx, ik zit nu op 140 regels... Jij ook veel succes met je schoolwerk A-M, en Daisy jij ook nog succes met leren!! Oja A-M, ook thx voor oma-felicitatie.. ;) Mooi dat LotR zo leuk was, had ook niet anders verwacht natuurlijk.

Daisy, wat mooi dat je bijna al je tentamens tot nu toe gehaald hebt! Gefeliciteerd alvast met die 4 ;). Die andere gaan vast ook wel lukken, gewoon ff hard leren tussen de oudjaars- en oma-feestjes door.. (haha jouw oma ook rond deze tijd jarig ;D) Mooi dat Oceans 12 leuk was, vind ik ook echt wel een film voor jou eik!

Tot mijn volgende pauze maar weer!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14350 Gepost op: 29-12-2004, 15:24:30 »

Daisy, wat mooi dat je bijna al je tentamens tot nu toe gehaald hebt! Gefeliciteerd alvast met die 4 ;). Die andere gaan vast ook wel lukken, gewoon ff hard leren tussen de oudjaars- en oma-feestjes door.. (haha jouw oma ook rond deze tijd jarig ;D)

Nou is 't probleem dat ze al geweest zijn en nogal f*cking moeilijk waren >:(, ik kan er niks meer aan doen en ik heb altijd nog 3 mogelijkheden om te herkansingen ;D. En het verleden heeft uitgewezen dat ik ontzettend goed ben ik gokken ;D dus wie weet (Ik klop het direct weer af, want dan zal je zien dat 't nu fout gaat)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14351 Gepost op: 29-12-2004, 19:42:05 »
Annemieke: kei leuke foto's! Mooie jurk ook!  ::ok::

Daisy: wat goed dat je 4 tentamens gehaald hebt! En die 5de gaat je de volgende keer vast wel lukken!  ::ok::

@miesh: succes met je dingen voor school! Maar denk erom: ook 'n beetje vakantie vieren he?  ;)

Gister naar een vriendin toegeweest en later weer naar mij en naar de bios gegaan, naar Oceans 12, was een leuke film! :)

Daar ben ik ook gisteren geweest! Ik was 't vanmorgen vergeten te vertellen, maar ik ben gisteren met 'n vriendin gaan eten en daarna naar de bioscoop. Was lekker eten, duurde wel erg lang voordat we 't voorgerecht hadden. Maar de film maakte alles goed! Echt helemaal geweldig hoe die in elkaar zat!  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14352 Gepost op: 29-12-2004, 21:50:37 »
Ow Daisy, op die manier 'moeten ze nog komen', alleen de uitslag dus :-X. Sja, dan is t ff afwachten. We horen t iig wel weer van je he!

Annemieke: kei leuke foto's! Mooie jurk ook!  ::ok::
Thx Han! :D Ja die jurk had ik vorig jaar en het jaar daarvoor ook al aan.. ;D Mss kennen jullie m nog van de foto's van toen :P.

Mooi dat je filmavondje leuk was! Ik heb zin in morgen --> naar MM! :D

Vandaag heb ik overigens in totaal 300 regels Grieks weten te vertalen, dus ik ben nu ongeveer op een derde. ::ok:: Dat betekent dat als ik zo doorga met leren, ik nog 3 dagen overhoud van de vakantie voor uh een ander vak! ;D (Dan heb ik dus al de dagen dat ik weg ben eraf getrokken..) Dus ik hoop maar dat ik t zo goed volhou, zaterdag, en dan weer vanaf dinsdag. Nu eerst dus iig 2 leuke echt vrije daagjes :).

Ondertussen, moet ik wel zeggen, ben ik naast mijn niet te ontkennen vrolijkheid om al die leuke dingen toch ook wel erg aangeslagen door de verschrikkelijke ramp. :-\\ En dan ga ik me ook schuldig voelen dat ik zo lekker egoistisch blij aan het zijn ben over mijn eigen zaken.. Bedoel, wat je telkens op t journaal ziet nou daar krijg ik echt tranen van in mn ogen, het is echt onvoorstelbaar, maar ik doe niets, ja een klein beetje geld geven, wat is dat nou, alleen maar het enigszins stillen van mijn schuldgevoel.. :-\\ Het is gewoon zo onvoorstelbaar erg.. Maarja tis ook weer niet echt dat ik me schuldig voel omdat ik niet mijn leven opgeef om mensen te helpen of zo ::) (dat zou ook wel weer erg onrealistisch zijn) maar meer dat ik gewoon doorhuppel in vrolijkheid :-\\. Hoe hebben jullie dat?

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14353 Gepost op: 31-12-2004, 11:51:32 »
Heel fijne jaarwissel allemaal! En doe voorzichtig met vuurwerk!

When God created man, she was only joking!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14354 Gepost op: 31-12-2004, 11:54:05 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal en vooral een gezond 2005!..... :-* Xmoix

Edit: opmaak aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 31-12-2004, 13:09:24 door Test »

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14355 Gepost op: 31-12-2004, 16:11:57 »
Prettige jaarwisseling allemaal en laten we maar hopen dat 2005 veel goeds brengt!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14356 Gepost op: 31-12-2004, 16:24:15 »
Iedereen een heel goed uiteinde en natuurlijk nóg belangrijker, een heel goed begin ;)
Dat het nieuwe jaar een mooi jaar mag worden :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14357 Gepost op: 31-12-2004, 16:46:42 »
Heej mensen!

Zo, 't was erg gezellig met Annemieke! Weer eens helemaal bijgepraat enz. :)

Verder heb ik niet echt iets boeiends te vertellen geloof ik.. heb wel redelijk zin in oud&nieuw. Een vriendin komt na twaalven nog ff langs dus das wel leuk. Niet zo saai als normaal enz. Ik wordt alleen zo gek van al 't vuurwerk.. al dat geknal.. pff.

Nostra, veel sterkte met 't verdriet verwerken! Ik hoop dat 2005 een blijvoller jaar voor je wordt!

Verder iedereen natuurlijk, een heel gelukkig nieuwjaar!! :-* ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14358 Gepost op: 31-12-2004, 19:59:44 »
Ik vond het ook erg gezellig in Emmen ;), da's nou écht vakantie... Lekker rustig, niets hoeven, gezellig bijpraten... Leuk dat er vanavond nog een vriendin langskomt A-M, is het die ene jou nog terug zou bellen? ;) Ik had gelukkig in Gouda nog net een bus, dus hoefde ik niet in het donker door al het vuurwerk heen te lopen...

Iedereen heel veel plezier vanavond! En maak iets moois van 2005!

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14359 Gepost op: 31-12-2004, 20:00:05 »
Fijne avond allemaal

maak er een mooi, gelukkig, gezond, liefdevol en een heerlijk 2005 van, wat de moeite van een herinnering waard is!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand