Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105338 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14360 Gepost op: 1-01-2005, 01:43:26 »
gelukkig en gezond 2005 iedereen!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14361 Gepost op: 1-01-2005, 12:07:18 »
 ::bravo:: Ook vanuit Woerden iedereen een gelukkig nieuwjaar! ::bravo::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14362 Gepost op: 1-01-2005, 12:11:32 »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14363 Gepost op: 1-01-2005, 12:15:55 »
Voor alle pmende fans: Binnenkort komen er (hopelijk) allemaal ex-forummers terug voor WIDM  ::joehoe:: en die moeten me natuurlijk wel herkennen, daarom weer Chriz en het is toch nieuwjaar. Alles gaat anders dit jaar. Ik heb een topjaarwisseling gehad, boven alle verwachting  :) en ik wens een ieder (ook weer alle pmende fans) een heel goed 2005.

Woensdag 12 januari zal er hoogstwaarschijnlijk een 'Voor alle fans....Chriz' bij de TROS worden uitgezonden.

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14364 Gepost op: 1-01-2005, 12:21:25 »

Woensdag 12 januari zal er hoogstwaarschijnlijk een 'Voor alle fans....Chriz' bij de TROS worden uitgezonden.

Echt???/ Laat je de tijden nog weten, dan zal ik eens gaan kijken!! :P

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14365 Gepost op: 1-01-2005, 12:26:01 »
Chriz!! :D Leuk dat je weer Chriz heet.. :-)

Iedereen nogmaals een heel gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat oud&nieuw allemaal een geslaagd feest was.

Hier was't iig wel gezellig.. 's avonds kolonisten van catan gespeeld wat nu nog afgespeeld moet worden.. ::) Wij om 5 voor 12 zo: hm laten we maar even stoppen.. alleen onze klok bleek iets achter te lopen want toen mn vader nog bezig was champagne open te trekken was't al 12 uur. Echt zo van "schiet eens op het is al 2005! ;D" Echt zo'n typisch begin.. te laat asusual.. ::tandpastasmiley::

Daarna ff vuurwerk afgestoken en een vriendin kwam nog (ja die ene idd Annemiek ;-) dus toen lag ik zo rond ehh .. 3 uur in bed ofzo.

Ik ga straks nog ff naar een vriend toe en morgen gaan we naar de hele familie in Zuid-Holland.. doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #14366 Gepost op: 1-01-2005, 12:29:59 »
Allemaal een superfantastisch en vooral

gewenst.
Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14367 Gepost op: 1-01-2005, 12:31:23 »
Welkom terug Chriz, ik ben blij dat de Baron je niet definitief heeft vermoord.

Ik wil dan bij deze iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, heeft iedereen alle vingers nog?

Nog maar minder dan 2 weken en dan begint WIDM weer! Stond pasgeleden trouwens een mooi stuk in de Privé over (soms heb je wel eens niets te doen...), dat Paul de Leeuw niet mee mocht doen van z'n omroep, maar dat hij wel wilde o.i.d. Ik heb het artikel niet mee kunnen nemen, helaas.

Doeg!!  ::joehoe:: ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14368 Gepost op: 1-01-2005, 12:48:53 »
alleen onze klok bleek iets achter te lopen want toen mn vader nog bezig was champagne open te trekken was't al 12 uur. Echt zo van "schiet eens op het is al 2005! ;D" Echt zo'n typisch begin.. te laat asusual.. ::tandpastasmiley::
hahahaha ::rofl:: echt typisch jullie idd! ;D Maar mooi dat t iig gezellig was... Heel veel plezier vandaag he! ;)

Mijn jaarwisseling was ook gezellig, gewoon alleen met ons vieren - nouja, gewoon, dat is al heel lang niet meer gebeurd, maar de buren die altijd langskomen waren nu naar familie. Twas wel erg gezellig iig. We hadden zelf geen vuurwerk maar er was toch genoeg te zien! Verder heb ik natuurlijk ontzettend veel mensen proberen te bellen, maar ik denk dat ongeveer de helft niet opnam/ in gesprek was/ niet te bereiken was omdat mijn of hun foon niet meewerkte/ al sliep ::) (om kwart voor 1!). Maar het was iig erg leuk om de mensen die ik wel te pakken kreeg heel even te spreken, en twee anderen belden mij nog. Om 1 uur hebk meteen Eva gebeld - die zit in Schotland dus vandaar toen pas ;D - en die nam gelukkig wel meteen op :D. Dat vuurwerk in Londen, ongelofelijk hoe veel dat was...! :o

Iedereen nogmaals een fantastisch 2005, hopelijk hebben jullie een goed begin gehad! Mooi dat jouw jaarwisseling zo geweldig was Chriz, hoe was de jouwe Annuh? Het is iig mooi als mensen hier weer komen typen, dan weten we al dat ze nog genoeg vingers daarvoor over hebben... ::ok::

zucht, en dan nu maar weer snel gaan leren...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14369 Gepost op: 1-01-2005, 14:30:24 »
  Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!   

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14370 Gepost op: 1-01-2005, 14:31:28 »
ThanX allemaal!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14371 Gepost op: 1-01-2005, 14:44:49 »
... hoe was de jouwe Annuh? ...

Gezellig ::ok::

:P

Ow... wil je meer weten? Nou, ik heb eerst de hele dag gewerkt, daarna een middagdutje gedaan, omdat ik het anders niet vol zou houden en na het eten zijn we naar vrienden gegaan om daar het oude jaar uit te luiden en het nieuwe jaar te verwelkomen.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14372 Gepost op: 1-01-2005, 16:49:10 »
Gelukkig nieuwjaar everybody!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14373 Gepost op: 1-01-2005, 18:13:08 »
GELLUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!
2024: wie is de Mol?

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14374 Gepost op: 1-01-2005, 18:19:51 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hoop dat iedereen een leuke jaarswisseling heeft gehad.
Mijne was redelijk te doen, ik had het lootje getrokken dus ik moest de oud en nieuw slaapdienst draaien. Baalde er natuurlijk wel van maar heb tegen mn baas gezegd dat ik dan wel in een bungalow wilde met de kinderen zodat ze niet hun oud en nieuw in dat tehuis hoefden te vieren en dat heb ik geregeld dus ik zat in een bungalowpark vannacht met 4 pubers en een collega (who happends to be a friend also) dus het viel allemaal wel mee.
Ik wens jullie allemaal het beste toe!

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14375 Gepost op: 1-01-2005, 20:17:31 »

Ik heb mijn oud en nieuw in friesland doorgebracht...donderdagmiddag zijn we op weg gegaan naar mijn ouders....alleen met ongelooflijke vertraging door een stomme fout van mij. ::schaam::
Ik heb nog geen rijbewijs maar aangezien mijn man rij-instructeur is kan ik wel rijden...zo ook deze middag, ik zou de heenreis naar Friesland voor mijn rekening nemen...maar ja toen gebeurde het...nog geen 500 meter van huis af, moest ik plotseling uitwijken, ik kom met mijn rechtervoorwiel op de stoep terecht en rij zo tegen de opstaande put aan...een klapband als gevolg :(...vlug de reserveband er opgelegd...maar helaas bleek die lek te zijn...tja dat was pech hebben...mijn man is toen maar naar zijn werk gereden en heeft daar een nieuwe band er opgelegd...met een flinke vertraging toen toch nog in friesland aangekomen. :-X

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14376 Gepost op: 1-01-2005, 20:19:14 »
Begrijp ik nou goed Bakkert, dat jij door NL rijdt zonder rijbewijs?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14377 Gepost op: 1-01-2005, 20:24:43 »
Begrijp ik nou goed Bakkert, dat jij door NL rijdt zonder rijbewijs?

ja maar dat mag hoor! als je echtgenoot dus rij-instructeur is en je dubbele bediening/pedalen hebt in de auto...zo krijg ik mijn lessen ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14378 Gepost op: 1-01-2005, 20:36:56 »
oh dat wist ik niet, je ben dus dan zgn altijd nét midden in een les ;D ::ok:: Heel goed!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #14379 Gepost op: 1-01-2005, 20:37:22 »
ja maar dat mag hoor! als je echtgenoot dus rij-instructeur is en je dubbele bediening/pedalen hebt in de auto .... zo krijg ik mijn lessen ::tandpastasmiley::

Zijn die er dan niet voor om op tijd in te grijpen?  :D