He Jet en Pino! Leuk dat jullie hier ook weer wat vaker te vinden zijn! En vanaf 14 januari tellen we op jullie op 't WIDM-forum!
Annemieke: succes met leren verder!
Jammer dat je je vakantie er aan moet spenderen, maar 't is niet anders.
@miesh: veel plezier met alles! Zo te lezen heb je nog veel leuks te doen deze week!
Nostra: fijn dat 't zo'n mooie dienst was voor je opa. Sterkte verder!
Mijn brandwond is gelukkig al wat minder goed zichtbaar. Gelukkig viel maandagavond de korst eraf, waardoor 't er gisteren bij 't sollicitatiegesprek niet meer zo erg uitzag. 't is nu nog wel 'n duidelijk rode plek, maar 't valt niet meer zo op. 't lijkt eik net alsof ik 'n grote moedervlek heb weg laten halen nu. Hopenlijk verdwijnt dat ook snel en heb ik weer 'n helemaal gave huid.
En dan mijn sollicitatiegesprek gisteren. Ik was duidelijk zenuwachtiger dan de vorige keer. Zoals ik al schreef had ik 2 uur lang. Eerst 'n uur met de mensen die er vorige keer ook bij waren (iemand van de afdeling waar de functie is en iemand van personeelszaken). Dat gesprek verliep best prettig en ze maakten 't me gelukkig niet zo moeilijk. Daarna had ik gesprek met de manager van de divisie en dat verliep wat minder goed naar mijn idee. Ik voelde me er minder op mijn gemak bij en hij stelde ook wel echt lastige vragen. Dus ik heb 'n beetje gemengde gevoelens erover.
Ik weet dat ze nog wel 'n aantal kandidaten hadden (ik denk zo'n 5 ongeveer), dus ik ga er vanuit dat 't niks wordt. Wel jammer, want 't bedrijf en de functie lijken me erg leuk.
Ik heb vrijdag trouwens weer 'n gesprek bij 'n ander bedrijf. Deze functie lijkt me echter wel 'n stuk minder dan die andere. Maar ik ben 'ns benieuwd wat ze te vertellen hebben en als ik de functie echt niet bij me vind passen, dan hoef ik 't niet te doen natuurlijk.
Verder heb ik niet veel nieuws te vertellen. Ik heb net de aantekeningen van 't gesprek gisteren uitgewerkt. Ook heb ik net 'n lamineerapparaat gekocht, dus ik ben nu vanalles aan 't lamineren. Foto's enzo. Is echt leuk speelgoed.
Maar nu ga ik snel verder met 't gesprek van vrijdag voorbereiden en wat dingetjes voor WIDM.com. Iedereen 'n fijne dag weer!