Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105319 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14380 Gepost op: 1-01-2005, 20:43:10 »
Zijn die er dan niet voor om op tijd in te grijpen?  :D
ja hoor dat wel...maar ik had drie keuzes...of dat plotseling overstekende kind aanrijden...of onze auto tegen een andere auto parkeren of rechts de stoep op rijden zonder enig gevaar...tja en dat laatste bleek de juiste optie ware het niet dat die klere stoepranden zo verzakt zijn en de putten dus helemaal boven de stoep uitsteken...kind en andere auto zijn gelukkig ongedeerd gebleven...ach en bij ons is het de baas betaald ;) :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #14381 Gepost op: 1-01-2005, 20:53:08 »
....alleen met ongelooflijke vertraging door een stomme fout van mij. ::schaam::
ja hoor dat wel...maar ik had drie keuzes...of dat plotseling overstekende kind aanrijden...of onze auto tegen een andere auto parkeren of rechts de stoep op rijden zonder enig gevaar...tja en dat laatste bleek de juiste optie ware het niet dat die klere stoepranden zo verzakt zijn en de putten dus helemaal boven de stoep uitsteken...kind en andere auto zijn gelukkig ongedeerd gebleven...ach en bij ons is het de baas betaald ;) :-X

Nu raak ik in de war,was het nou een stomme fout, of een afgewogen beslissing en de juiste optie?    ;)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14382 Gepost op: 1-01-2005, 22:50:03 »
Nu raak ik in de war,was het nou een stomme fout, of een afgewogen beslissing en de juiste optie?    ;)

't was een stomme fout die voorkomen had kunnen worden als ik rekening had gehouden met de spelende kinderen langs de kant van de weg...de rest was een weloverwogen reactie denk ik ::rofl::

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #14383 Gepost op: 1-01-2005, 23:10:14 »
't was een stomme fout die voorkomen had kunnen worden als ik rekening had gehouden met de spelende kinderen langs de kant van de weg

En daarom zit er dus een rijinstructeur, met dubbele bediening en pedalen, naast mensen zonder rijbewijs.  ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14384 Gepost op: 2-01-2005, 08:53:59 »
En daarom zit er dus een rijinstructeur, met dubbele bediening en pedalen, naast mensen zonder rijbewijs.  ;D
jahaaaaaaaaaaa ::rofl::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14385 Gepost op: 2-01-2005, 16:17:20 »
alles is goed afgelopen dus das mooi he...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14386 Gepost op: 2-01-2005, 19:27:05 »
Goeieavond!

Leuk om te lezen dat iedereen wel 'n leuke jaarwisseling heeft beleefd! En sommige met nog wat spannende avonturen zo te zien!  ;)

Ik heb ook wel 'n aardige avond gehad, maar die middag was er iets minders aan vooraf gegaan. Ik heb vrijdags de hele dag in de bakkerij oliebollen gebakken edaarbij krijg je wel 'ns 'n spetter van de olie op je handen. Dat is effe schrikken en soms ook wel pijnlijk (de olie is namelijk 180 graden!), maar daar ben ik na zoveel jaren daar werken wel aan gewend. Maar nu kreeg ik dus 'n spetter in m'n gezicht! Net boven m'n bovenlip kreeg ik 'n spetter, wat eik gelijk in 'n dikke blaar veranderde. 't brandde enorm, dus heb ik lang gekoeld. Daarna leek 't wel weer te gaan en was er eik alleen 'n rood plekje. Maar 'n brandwond brandt nog 'n dag door en gisteren was dat plekje dus echt 'n flink brandwondje geworden. En daar baal ik natuurlijk van, omdat ik vrees dat 't 'n litteken gaat blijven en bovendien heb ik dus dinsdag 'n sollicitatiegesprek. En 't ziet er nu eenmaal niet zo mooi uit. Maar goed niets aan te doen, we zien wel hoe 't zich ontwikkeld.  :-\\

Gisteren heb ik trouwens niet veel meer gedaan dan m'n oma en m'n broer en zijn vriendin gelukkig nieuwjaar te gaan wensen. Vandaag kwamen we met de hele familie bij elkaar bij m'n tante om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. 't was wel gezellig. En we zijn ook even naar 't nieuwe appartement van mijn neef geweest. Die is nu eindelijk 't huis uit (mocht ook wel op z'n 32ste!  :o )  en heeft 'n mega-groot appartement gekocht. Hij heeft natuurlijk flink kunnen sparen in die tijd dat hij nog thuis woonden en heeft zich nu ook dure meubels enzo kunnen veroorloven. Was echt 'n mooi appartement geworden. Wil ik ook wel over 'n aantal jaren, maar ik denk niet dat ik ooit dat geld bij elkaar ga krijgen voor zo'n duur huisje.  ;)

Ik ga effe verder bijlezen en dan dadelijk maar 'ns 'n DVD ofzo kijken. Fijne avond nog allemaal!  ::ok::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14387 Gepost op: 3-01-2005, 22:31:56 »
Veel beterschap gewenst Han. ::jaja::

Leuk dat iedereen zo'n leuke jaarwisseling gehad heeft. :D

Ik wil graag ff iedereen van de bar oproepen:

STEM OP REALITYNET VOOR SITE VAN HET JAAR!!!
 ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14388 Gepost op: 4-01-2005, 11:00:08 »

STEM OP REALITYNET VOOR SITE VAN HET JAAR!!!
 ::zwaai::

Heb ik al gedaan :P

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14389 Gepost op: 4-01-2005, 12:27:00 »
Ik sliep vannacht...

15 kilometer van Zoetermeer vandaan (EIDM)
15 kilometer van Gouda vandaan (Annemieke)
20 kilometer van Woerden vandaan (Daisy en Arco)

;D
hoezo nutteloze post?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #14390 Gepost op: 4-01-2005, 13:58:55 »
Binnenkort komen er (hopelijk) allemaal ex-forummers terug voor WIDM  ::joehoe::
::jaja:: ::joehoe:: ;)
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14391 Gepost op: 4-01-2005, 14:37:50 »
vandaag een minder leuke dag voor mij. Na het condoleren voor mijn opa gisterenavond, was vandaag de crematiedienst. Was een mooie dienst en iedereen had het erg moeilijk. Gelukkig gaat nu met mij ook alles beter. Ik ga nog even bijlezen en post ze allemaal! Spreek jullie snel, Nostra!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14392 Gepost op: 4-01-2005, 14:50:41 »
When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14393 Gepost op: 4-01-2005, 16:01:41 »
Hoihoii

Welkom terug Pino en Jet!! :D
Bakkertje, gelukkig is het geen echt ongeluk geworden.
Han, wat schrikken van die brandwond! Is het alweer een beetje weggetrokken? Anders denkt iedereen natuurlijk dat je met vuurwerk gestunt hebt :-\\. Ik hoop btw heel hard voor je dat je gesprek vandaag goed ging...!! Was je niet te zenuwachtig??

Ik sliep vannacht...

15 kilometer van Zoetermeer vandaan (EIDM)
15 kilometer van Gouda vandaan (Annemieke)
20 kilometer van Woerden vandaan (Daisy en Arco)

;D
hoezo nutteloze post?
;D Hmm vink wel meevallen (het is tenminste niet alleen maar 'vind ik ook!' of een dergelijk smiley ::)) en ik vond het heel leuk dat je weer eens in de buurt was hoor! ;)

Nostra, sja, dat is idd minder leuk. :-\\ Gelukkig voel je je alweer wat beter.

Anne-Marie, thx voor je kerst/nieuwjaarskaart! ;) Werd wel eens tijd... :P

Ik heb gister en eergister verjaardagen gevierd (van mn oma en van een vriendin), vooral die laatste was natuurlijk erg gezellig. Vandaag heb ik weer hard geleerd, ik ben nu ongeveer op de helft, dus ik moet het af kunnen krijgen deze vakantie. Ik hoor nu opeens dat mn neefje zaterdag ook zn verjaardag viert, dus dan moet ik extra opschieten. Hmm ik mag nu eigenlijk helemaal niet zo lang pauze houden...

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14394 Gepost op: 4-01-2005, 16:26:38 »
vandaag een minder leuke dag voor mij. Na het condoleren voor mijn opa gisterenavond, was vandaag de crematiedienst. Was een mooie dienst en iedereen had het erg moeilijk. Gelukkig gaat nu met mij ook alles beter. Ik ga nog even bijlezen en post ze allemaal! Spreek jullie snel, Nostra!

Nogmaals sterkte  ::bravo:: ::bravo::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14395 Gepost op: 4-01-2005, 18:14:59 »
Anne-Marie, thx voor je kerst/nieuwjaarskaart! ;) Werd wel eens tijd... :P
Haha jah ik weet 't.. nja verder zie kaart enz. :P Ik ben wel blij dat íe er nu iig niet meer langer dan 1 dag overdoet..

Mooi dat die verjaardag zo gezellig was! ::ok:: En dat íe toch doorging.. ;P En nogmaals succes met leren!

Han, ik hoop dat je sollicitatiegesprek goed ging!! Laat het ons gauw horen :) En ik hoop verder dat het al een stuk beter gaat met die brandwond.. vervelend. :-\\

Nostra, mooi dat het weer beter gaat :)

Jet en Pino: welkom terug! Hoe gaat 't met jullie?

Zo nu nog even over mij.. ben zondag naar Zuid-Holland geweest om al m'n familie een gelukkig nieuwjaar te wensen. 't was gezelliger dan ik had verwacht dus dat was wel mooi. Verder heb ik gister.. niet zoveel gedaan geloof ik, uitgeslapen en beetje wat aan school gedaan. Vandaag kwam die vriendin die is verhuisd, naar Emmen dus die heb ik samen met een andere vriendin van 't station gehaald. :) Drna ff de stad ingegaan.. alsof ze nooit is weggeweest..

Morgen gaan we naar de bios.. en donderdag komt die vriendin bij mij slapen (nu slaapt ze dus bij andere vriendin) en dan ga ik ook mn feest geven, nog voor mn verjaardag. Iedereen op één na kan dus das mooi. Heb dr wel zin in.. vooral omdat ik dan bepaalde mensen ook weer zie.

Brr, mn vingers zijn nog heel koud dus typ best langzaam..

doeii!
« Laatst bewerkt op: 4-01-2005, 18:16:35 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14396 Gepost op: 4-01-2005, 18:41:00 »
Dank voor de wb's!  ::bravo::

Alles gaat  ::ok:: zeker omdat de mol volgende week weer eens boven aarde komt!   :)

Hier ook alles bien met een ieder?  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14397 Gepost op: 5-01-2005, 12:26:48 »
He Jet en Pino! Leuk dat jullie hier ook weer wat vaker te vinden zijn! En vanaf 14 januari tellen we op jullie op 't WIDM-forum!  ::ok::

Annemieke: succes met leren verder!  ::ok::  Jammer dat je je vakantie er aan moet spenderen, maar 't is niet anders.  :-\\

@miesh: veel plezier met alles! Zo te lezen heb je nog veel leuks te doen deze week!  :D

Nostra: fijn dat 't zo'n mooie dienst was voor je opa. Sterkte verder!

Mijn brandwond is gelukkig al wat minder goed zichtbaar. Gelukkig viel maandagavond de korst eraf, waardoor 't er gisteren bij 't sollicitatiegesprek niet meer zo erg uitzag. 't is nu nog wel 'n duidelijk rode plek, maar 't valt niet meer zo op. 't lijkt eik net alsof ik 'n grote moedervlek heb weg laten halen nu. Hopenlijk verdwijnt dat ook snel en heb ik weer 'n helemaal gave huid.  ;D

En dan mijn sollicitatiegesprek gisteren. Ik was duidelijk zenuwachtiger dan de vorige keer. Zoals ik al schreef had ik 2 uur lang. Eerst 'n uur met de mensen die er vorige keer ook bij waren (iemand van de afdeling waar de functie is en iemand van personeelszaken). Dat gesprek verliep best prettig en ze maakten 't me gelukkig niet zo moeilijk. Daarna had ik gesprek met de manager van de divisie en dat verliep wat minder goed naar mijn idee. Ik voelde me er minder op mijn gemak bij en hij stelde ook wel echt lastige vragen. Dus ik heb 'n beetje gemengde gevoelens erover.  :-\\  Ik weet dat ze nog wel 'n aantal kandidaten hadden (ik denk zo'n 5 ongeveer), dus ik ga er vanuit dat 't niks wordt. Wel jammer, want 't bedrijf en de functie lijken me erg leuk.

Ik heb vrijdag trouwens weer 'n gesprek bij 'n ander bedrijf. Deze functie lijkt me echter wel 'n stuk minder dan die andere. Maar ik ben 'ns benieuwd wat ze te vertellen hebben en als ik de functie echt niet bij me vind passen, dan hoef ik 't niet te doen natuurlijk.  :)

Verder heb ik niet veel nieuws te vertellen. Ik heb net de aantekeningen van 't gesprek gisteren uitgewerkt. Ook heb ik net 'n lamineerapparaat gekocht, dus ik ben nu vanalles aan 't lamineren. Foto's enzo. Is echt leuk speelgoed.  ::ok::

Maar nu ga ik snel verder met 't gesprek van vrijdag voorbereiden en wat dingetjes voor WIDM.com. Iedereen 'n fijne dag weer!  ::ok::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14398 Gepost op: 5-01-2005, 12:39:37 »
Wat een gesolliciteer allemaal Han!  ::ok:: Bij mij gaat het helaas niet zo geweldig.... nu zijn dit ook niet echt de dagen geloof ik.... maar ja dat is eigenlijk al sinds mei zo.... :( Heb wel lekker veel tijd voor mezelf zo! Ik weet straks niet eens meer hoe het moet, werken!  ::rofl::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14399 Gepost op: 5-01-2005, 14:13:40 »
Allemaal nog bedankt voor jullie medeleven!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!