Hayhayyy
Vandaag ben ik gevorderd tot regel 1102!
Das 285 regels vandaag gelezen, en nog 364 te gaan tot het eind! Ik wilde het eigenlijk morgen af krijgen, dat haal ik ws net niet
, maar mss kan ik me er nog toe zetten zometeen nog even een half uurtje verder te werken voor het eten (want daarna ga ik naar Victor
). Iig ben ik best tevreden want ik vind dat ik behoorlijk hard gewerkt heb!
Vandaag kwam die vriendin die is verhuisd, naar Emmen dus die heb ik samen met een andere vriendin van 't station gehaald. Drna ff de stad ingegaan.. alsof ze nooit is weggeweest..
mooizo, zo hoort t
al groeten gedaan? :p Welke film ga je naartoe btw vandaag?
Jet, mooi dat het goed met je is! Ga je dit jaar weer de pool winnen?
Wel balen dat jouw solliciteren niet zo goed gaat..
Han, gelukkig gaat t beter met je brandwond! Voel je hem nu ook niet meer? Enne je maakt zo te horen heus wel een kans bij dat bedrijf!!
Alle kandidaten zullen natuurlijk zenuwachtig zijn geweest dus daarop zullen ze je niet afwijzen.. Nouja, even afwachten iig.
Nostra, mooi dat je je alweer wat beter voelt. Heb je ook nog wel leuke dingen te doen in je vakantie?
Linda, succes met verhuizen! Hoe lang moet je nog in een puinhoop zitten? Of is dat niet de reden dat je het haat?
Vandaag kwam de Mikro Gids..
Met zoals het hoort een hele pagina widm bij de 14e.. whiejj geweldig. Het is gewoon volgende week al!! Nog maar 9 dagen!!
Pff, zul je zien dat de hele serie zo is omgevlogen
. Nouja, ik heb er iig megazin in! Jammer dat ik een afl mis omdat ik in Berlijn zit..