Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105446 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14400 Gepost op: 5-01-2005, 15:11:41 »
Ja, hopelijk voel je je snel weer de oude Nostra. :)
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14401 Gepost op: 5-01-2005, 15:14:11 »
Ja, hopelijk voel je je snel weer de oude Nostra. :)

gaat veel beter als gisteren, dus de oude Nostra zal wel snel weer terug zijn
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14402 Gepost op: 5-01-2005, 15:36:41 »
ff gewoon voor dr tussendoor hier....
Ik haat verhuizen >:(
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14403 Gepost op: 5-01-2005, 16:41:47 »
Hayhayyy
Vandaag ben ik gevorderd tot regel 1102! ::tandpastasmiley:: Das 285 regels vandaag gelezen, en nog 364 te gaan tot het eind! Ik wilde het eigenlijk morgen af krijgen, dat haal ik ws net niet :(, maar mss kan ik me er nog toe zetten zometeen nog even een half uurtje verder te werken voor het eten (want daarna ga ik naar Victor :)). Iig ben ik best tevreden want ik vind dat ik behoorlijk hard gewerkt heb! ::trots::
Vandaag kwam die vriendin die is verhuisd, naar Emmen dus die heb ik samen met een andere vriendin van 't station gehaald. :) Drna ff de stad ingegaan.. alsof ze nooit is weggeweest..
mooizo, zo hoort t :) al groeten gedaan? :p Welke film ga je naartoe btw vandaag?

Jet, mooi dat het goed met je is! Ga je dit jaar weer de pool winnen? ;) Wel balen dat jouw solliciteren niet zo goed gaat..

Han, gelukkig gaat t beter met je brandwond! Voel je hem nu ook niet meer? Enne je maakt zo te horen heus wel een kans bij dat bedrijf!! ::ok:: Alle kandidaten zullen natuurlijk zenuwachtig zijn geweest dus daarop zullen ze je niet afwijzen.. Nouja, even afwachten iig.

Nostra, mooi dat je je alweer wat beter voelt. Heb je ook nog wel leuke dingen te doen in je vakantie?

Linda, succes met verhuizen! Hoe lang moet je nog in een puinhoop zitten? Of is dat niet de reden dat je het haat?

Vandaag kwam de Mikro Gids.. :) Met zoals het hoort een hele pagina widm bij de 14e.. whiejj geweldig. Het is gewoon volgende week al!! Nog maar 9 dagen!! :D Pff, zul je zien dat de hele serie zo is omgevlogen ::) ;). Nouja, ik heb er iig megazin in! Jammer dat ik een afl mis omdat ik in Berlijn zit.. :P

Offline Dionysos

• Forumlid
« Reactie #14404 Gepost op: 5-01-2005, 18:32:59 »
Een goedeavond allen! :)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14405 Gepost op: 5-01-2005, 19:53:44 »
 ::joehoe:: Joehoe Dio!
When God created man, she was only joking!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14406 Gepost op: 5-01-2005, 20:24:01 »
Wat een gesolliciteer allemaal Han!  ::ok:: Bij mij gaat het helaas niet zo geweldig.... nu zijn dit ook niet echt de dagen geloof ik.... maar ja dat is eigenlijk al sinds mei zo.... :( Heb wel lekker veel tijd voor mezelf zo! Ik weet straks niet eens meer hoe het moet, werken!  ::rofl::

Dus jij bent ook werkzoekende Jet? Al lang? En wat zoek je precies? Wel balen dat 't niet wil lukken zeg.  ::niet-ok::

Bij mij vlot 't trouwens ook niet hoor. 't bedrijf waar ik dus gisteren voor de 2de keer op gesprek kwam, was de eerste keer dat ik op gesprek mocht komen. Er zijn gewoon heel weinig banen beschikbaar en overal vragen ze jaren ervaring, die ik dus niet heb.  :-\\

Linda: succes verder met verhuizen!  ::ok::  En ik denk dat je straks als alles gedaan is, wel blij bent dat je verhuist bent. Ik neem tenminste aan dat je naar 'n leuk nieuw huisje gaat.  :)

Annemieke: goed dat je zo hard gewerkt hebt! Succes nog verder!  ::ok::

Ik heb naast hier rondgehangen, niet zoveel gedaan vandaag. Ja mee 't kerstspul opgeruimd. En dan krijg ik altijd 'n beetje 'n dipje, omdat ik 't jammer vind dat de kersttijd nu definitief afgelopen is.  ::niet-ok::  Maar goed dat de carnaval al weer heel snel komt!  :D

Ik ga er weer vandoor. Fijne avond!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14407 Gepost op: 5-01-2005, 22:24:26 »
Dus jij bent ook werkzoekende Jet? Al lang? En wat zoek je precies? Wel balen dat 't niet wil lukken zeg.  ::niet-ok::
Jip al negen maanden!  :( Had in de tussentijd een kind kunnen krijgen!  :P En ik zoek iets van management assistent, secretaresse iets achtigs... Ik zoek in zuid-Nederland (lees Breda, Bergen op Zoom, Roosendaal evt; Eindhoven of Zeeland) en België, want ik ben in juni naar België verhuisd!  :D Dat laatste is natuurlijk wel leuk!  ::ok::

In die 9 maanden pas twee keer op gesprek geweest, dus het is niet echt motiverend..... ::ohno::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14408 Gepost op: 5-01-2005, 22:55:38 »
Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt. 't is echt niet leuk om zolang thuis te zitten.  ::ohno::  Ik ben 't nu na 3 maanden al moe.  ;)

Ik hoop voor je dat er snel iets leuks voorbij komt! Helaas zitten we nu in 'n tijd dat er maar heel erg weinig banen zijn voor heel erg veel werkzoekenden. Als er dan al 'n leuke vacature is, dan zijn daar zoveel sollicitanten dat 't uberhaupt al 'n wonder is als je op gesprek mag komen.  :-\\

Waar woon je in Belgie ergens trouwens? Toch wel dicht bij de Nederlandse grens denk ik als je hier 'n baan zoekt.  :)

« Laatst bewerkt op: 5-01-2005, 22:57:39 door Han13 »

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14409 Gepost op: 5-01-2005, 23:01:01 »
Ach je went er aan, er zijn alleen van die donkere dagen dat je het niet meer ziet zitten.... ::ohno:: Ik vind het alleen vervelend dat je niet eens bericht krijgt van bedrijven, niet op spontane sollie's maar ook niet op openstaande vacatures!  :(

En ik woon vlakbij den Anvers! ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14410 Gepost op: 5-01-2005, 23:06:23 »
Halllo.

Tsjonge, wat gaat het nieuwe jaar hard, 5 januari is al bijna weer voorbij. Langzaam beginnen de tentamenscijfers een beetje binnen te scoren, ik zit op dit moment op een score van 5 gehaald, 2 gezakt en 5 nog terug te gaan krijgen, waaronder 2 rottoetsen en 2 twijfels. Ik ben erg benieuwd! Vakantie gaat tot nu toe wel goed. Ik ben gister naar Scheveningen geweest, voor de rest ben ik vooral in en om het huis te vinden, wat klusjes, wat opruimen en daarna lekker achter de computer of voor de buis hangen (als er wat is :-\\). Moet nog wel voor de 24e een opdracht afhebben dus stilzitten voor school mag ik zeker niet doen, heb ook nog 3 schooluitjes in het vooruitzicht de komende weken. En dan bijna naar Madrid :)

@Han13 en Jet >>> Veel succes met jullie jobsearch. Ik mag er over zo'n 1,5 jaar ook aan gaan geloven, ik hoop dat ik volgend jaar een leuk afstudeerbedrijf vind dat ik daar misschien kan blijven werken, al worden die kansen ook steeds kleiner. Ik ben dus heel benieuwd, want de sector waar ik in terecht ga komen staat nu niet echt bekend om eentje met superveel werk, al is het ergste wel achter de rug.

@Linda >>> Veel plezier in je nieuwe huis! :)

@Annemieke >>> Nog succes met leren! ::ok::

En aan de rest, succes met wat dan ook :) ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14411 Gepost op: 5-01-2005, 23:07:33 »
Ach je went er aan, er zijn alleen van die donkere dagen dat je het niet meer ziet zitten.... ::ohno:: Ik vind het alleen vervelend dat je niet eens bericht krijgt van bedrijven, niet op spontane sollie's maar ook niet op openstaande vacatures!  :(

Dat is echt flut idd! Zit je weken voor niets te wachten.  ::ohno::

Echt stom dat zo'n bedrijf niet eens effe 't fatsoen heeft om je 'n briefje of mailtje te sturen al was 't alleen maar met 't bericht 'wij hebben momenteel geen passende functie beschikbaar'.  :-\\

Maar je moet er vertrouwen in blijven hebben Jet! 't gaat je gewoon 'n keer lukken! Ik weet 't zeker!  ::bravo::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #14412 Gepost op: 5-01-2005, 23:09:57 »
Sterkte en succes ermee Han!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14413 Gepost op: 5-01-2005, 23:10:46 »

Maar je moet er vertrouwen in blijven hebben Jet! 't gaat je gewoon 'n keer lukken! Ik weet 't zeker!  ::bravo::
Tuurlijk het komt ooit goed met ons!  ::jaja:: Op jobgebied dan he!  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14414 Gepost op: 5-01-2005, 23:12:14 »
Daisy, 5 gehaald is echt supergoed! Jammer van die 2, maar die haal je de volgende keer dan wel. Ik hoop voor je dat je die andere 5 ook gehaald hebt!  ::ok::

Ik mag er over zo'n 1,5 jaar ook aan gaan geloven, ik hoop dat ik volgend jaar een leuk afstudeerbedrijf vind dat ik daar misschien kan blijven werken, al worden die kansen ook steeds kleiner.

Dat had ik dus ook gehoopt ja. Zo ging dat ook meestal in de voorafgaande jaren. Maar bij mij zat dat er dus echt niet in. En ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook heel erg veel moeite gehad met 'n afstudeerbedrijf te vinden. Daar heb ik ook echt maanden over gedaan. Bedrijven zijn niet meer zo blij met stagairs, want zelfs daar willen ze geen geld of tijd meer in steken. :-\\  Maar wellicht gaat 't bij jou 'n stuk beter en heb je zo 'n leuk bedrijf te pakken! Ik hoop 't iig voor je!  ::ok::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14415 Gepost op: 5-01-2005, 23:40:23 »
Dat had ik dus ook gehoopt ja. Zo ging dat ook meestal in de voorafgaande jaren. Maar bij mij zat dat er dus echt niet in. En ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook heel erg veel moeite gehad met 'n afstudeerbedrijf te vinden. Daar heb ik ook echt maanden over gedaan. Bedrijven zijn niet meer zo blij met stagairs, want zelfs daar willen ze geen geld of tijd meer in steken. :-\\  Maar wellicht gaat 't bij jou 'n stuk beter en heb je zo 'n leuk bedrijf te pakken! Ik hoop 't iig voor je!  ::ok::

Ja dat hoop ik ook. Het zal moeilijk zijn om iets (leuks) te vinden, onze school staat iig goed aangeschreven. In november organiseert onze school altijd een dag waar bedrijven komen uit de toeristische sector. Van 4 bedrijven kan je dan een presentatie bijwonen. Van de richting die ik nu doe (Toeristisch Management) was er heel weinig, en wat er was had saaie presentaties óf je kon er niet afstuderen. Dus sinds die dag ben ik ook niet echt optimistisch. Ik zou graag iets in de luchtvaartsector willen doen, maar het is daar moeilijk een goede afstudeerplek te vinden, vooral aan de managementkant, want grondstewardess en dat soort dingen kan je niet op afstuderen. Ik kan het komende jaar nog hard aan de slag :-\\

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14416 Gepost op: 5-01-2005, 23:43:17 »
woon je in de buurt van Rotterdam Daisy?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14417 Gepost op: 5-01-2005, 23:44:32 »
Na niet echt ver weg, in Woerden, is een minuutje of 35 met de trein. Hoezo? Rotterdam Airpoirt bedoel je?

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14418 Gepost op: 5-01-2005, 23:46:19 »
 ::jaja:: Daar heb ik tot 1 mei gewerkt op de Marketing & Communicatie afdeling, zij werken vaak met stagiairs, je kan het altijd eens proberen! Is wel leuk daar! Victor Charlie Charlie! ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2005, 23:58:02 door Jet »

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14419 Gepost op: 5-01-2005, 23:48:54 »
Zal ik onthouden ::ok::.