Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105369 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14420 Gepost op: 5-01-2005, 23:50:24 »
 :) Is goed! Mocht je namen nodig hebben, ik hoor het wel!

Heb 8 jaar in de toeristische branche gezeten, dus wie weet..... ;D
When God created man, she was only joking!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14421 Gepost op: 5-01-2005, 23:53:58 »
 :D

Wat heb je precies gedaan? Ik zou zoals ik al zei wel wat in de luchtvaart willen doen. De luchtvaartvakken die ik vorig jaar had trokken me wel, vooral Fares & Ticketing (tickets boeken, invoeren e.d., codes etc.) liggen me wel, ik weet niet of je dat ook gedaan hebt??

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14422 Gepost op: 5-01-2005, 23:57:24 »
Dan kan je beter eens polsen bij het kantoor van VLM of Air Agencies op Rotterdam Airport!

Afgelopen jaar was ik werkzaam op de luchthaven van Rotterdam, op de afdeling marketing & communicatie. Hier was ik verantwoordelijk voor de internetsite, intranet, beursdeelnames en andere veel voorkomende taken zoals tekstcontroles, samenstellen van de timetable, ontvangsten en rondleidingen op de luchthaven.

En de 7 jaren daarvoor werkte ik bij de VVV Rotterdam, wat later Rotterdam Marketing werd. Hier was ik account manager buitenland. Dus verantwoordelijk voor de contacten met de buitenlandse busondernemers, reisbureaus en touroperators ter promotie van de stad Rotterdam door middel van beursbezoek, site inspections ed.

::trots::

Iets anders dan dat jij zoekt dus, maar wel een hoop contacten..... ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14423 Gepost op: 5-01-2005, 23:58:42 »
Die namen zal ik onthouden, bedankt Jet ::bravo:: ::ok::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14424 Gepost op: 6-01-2005, 00:00:40 »
Graag gedaan! Succes in ieder geval!  ::joehoe::

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #14425 Gepost op: 6-01-2005, 11:59:50 »
Dank jullie wel voor de weebeetjes.
Met Jet hier voelt het alweer heel vertrouwd ;).
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #14426 Gepost op: 6-01-2005, 13:33:23 »
Steeds meer (oude vertrouwde) molfans keren terug, voelt weer helemaal goed :D ::ok::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14427 Gepost op: 6-01-2005, 14:50:49 »
Maar goed dat de carnaval al weer heel snel komt!  :D

Vasteloavend zo noemen ze dat daar bij jou toch?? ( hehe..ook ooit een Venloos vriendje gehad).;D

Voor mij gaat het de 16e alweer beginnen, dan is het Kaaise Dweildag in Oosterhout. Op die dag doen alle dweilbandjes van Oosterhout en omstreken de café's aldaar aan voor een kroegentocht. Dat staat altijd garant voor de nodige hilarische momenten...Ik heb er zin an! ::tandpastasmiley::
That's all

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #14428 Gepost op: 6-01-2005, 16:43:14 »
Welkom terug iedereen enzo!  ::ok::
Supergeweldig allemaal.  ::jaja::

Ik ben zelf nog niet terug, maar pas 8 januari om 5 uur sochtens.  :)

En ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een geweldig en gelukkige 5 minuten met veel moois en goeds te wensen deze donderdag 6 januarie van 16:44 to 16:49!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14429 Gepost op: 6-01-2005, 16:47:47 »
We zijn alweer bijna aan het eind van de 5 minuten van 16:44 to 16:49, dus hoog tijd om nog even terug te kijken. Voor mij persoonlijk stonden deze 5 minuten van het eten van een stroopwafel. Vreugde en verdriet gingen hand in hand, zo waren er de kruimels die tussen het toetsenbord vielen :( , die brokjes stroopwafel die tussen mn kiezen bleven plakken en die zo lastig met mn tong weg te krijgen.  >:(
Maar ook het genot van de stroofwafel door mn keel te voelen krijgen, het aflikken van de kruimels op mn vingers. ::bravo::
Ja het waren een bewogen 5 minuten die ik nooit had willen missen.
Vooruitkijkend naar de toekomst hoop ik net zo'n mooie 5 minuten!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14430 Gepost op: 6-01-2005, 16:55:48 »
We zijn alweer bijna aan het eind van de 5 minuten van 16:44 to 16:49, dus hoog tijd om nog even terug te kijken. Voor mij persoonlijk stonden deze 5 minuten van het eten van een stroopwafel. Vreugde en verdriet gingen hand in hand, zo waren er de kruimels die tussen het toetsenbord vielen :( , die brokjes stroopwafel die tussen mn kiezen bleven plakken en die zo lastig met mn tong weg te krijgen.  >:(
Maar ook het genot van de stroofwafel door mn keel te voelen krijgen, het aflikken van de kruimels op mn vingers. ::bravo::
Ja het waren een bewogen 5 minuten die ik nooit had willen missen.
Vooruitkijkend naar de toekomst hoop ik net zo'n mooie 5 minuten!

Zo blij dat ie weer terug is, tenminste 1 iemand waarvan ik zeker weet dat ze het een grotere joker vinden  ::jaja::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14431 Gepost op: 6-01-2005, 16:57:16 »
Hoi allen! :D

Pepraktai!! ::tandpastasmiley:: Het is gebeurd! Ik heb de hele tragedie gelezen! Alle 1466 regels!! Goed he?!?! :D
Annemieke: goed dat je zo hard gewerkt hebt! Succes nog verder!  ::ok::
jaaah, goed he ::trots:: ik heb gewoon de hele tekst af!! Woehoe!! *blijblij* Nu kan ik dus de rest van de dag lekker vrij nemen en dan morgen nog ff de aantekeningen leren of een beetje van een ander vak ofzo, en dan met een gerust hart en trots op mijzelf *schouderklopje ;D* zaterdag naar de verjaardag van mn neefje en zondag naar jp ::jaja::. Pfoe, ik ben echt blij, en ik heb vandaag ook écht keiveel gedaan. ::ok:: Zo, mezelf dan wel even genoeg opgehemeld ;D.

Hoi Dionysos! ::zwaai:: Leuke nick heb je ;). Die kwam toevallig niet voor in deze tragedie (Hippolytos van Euripides) dus ik zit nu meer met Artemis en Afrodite in mn hoofd, euh, magoed.

Jet, das waar ook ja, jij reisde toch altijd van hot naar her? Maar je woonde nog niet in Belgie, dat weet ik idd ook wel.. ;) Hoe bevalt het daar??
Daisy, hopelijk zal het jou wel snel lukken een leuke afstudeerplaats te vinden. Maar geniet nu eerst nog maar even van de paar daagjes vakantie die nog over zijn! Wanneer ga je eigenlijk naar Madrid? (Heb je vast al eens gezegd..)
Han en Grace, veel plezier met jullie op carnaval verheugen! ;) Ik ga het dit jaar ook vieren ws, in Bergen op Zoom.. :)

Welkom terug iedereen enzo!  ::ok::
Supergeweldig allemaal.  ::jaja::
Berthaa..! :D Ook supergeweldig dat jij weer eens post, ook al ben je dan nog niet terug ;). Daar moet je je gewoon niets van aan trekken hoor!

En ik wil van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een geweldig en gelukkige 5 minuten met veel moois en goeds te wensen deze donderdag 6 januarie van 16:44 to 16:49!
ik las het gelukkig nog op tijd ;) en ik heb die minuten uhm heel mooi en goed besteed door deze post te typen ::) en ondertussen blij te zijn dat ik mn tragedie af had ;D.

Anne-Marie, post weer eens zeg! (Hm, die vriendin is nu natuurlijk bij jou ::)) Maar als je het nog op tijd leest: heeeel veel plezier vanavond!! Moet lukken lijkt me ;). Maak maar veel foto's! Hoe was de bios btw?

PS: oh, nu klik ik op bekijken en zie ik jouw terugblik Bertha - mooi dat jouw 5 minuten bevallen zijn ::ok::. Sja, de minder leuke kanten zijn er ook altijd he!
-klik ik weer op bekijken, wéér een nieuwe reactie! Het is echt druk! :o

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14432 Gepost op: 6-01-2005, 17:02:01 »
Berthaa..! :D Ook supergeweldig dat jij weer eens post, ook al ben je dan nog niet terug ;). Daar moet je je gewoon niets van aan trekken hoor!

Nee? Tvoelt wel een beetje als valsspelen hoor.  :-[

Citaat
ik las het gelukkig nog op tijd ;) en ik heb die minuten uhm heel mooi en goed besteed door deze post te typen ::) en ondertussen blij te zijn dat ik mn tragedie af had ;D.

::ok:: Dat is bijna net zo mooi als een stroopwafel eten!  :D

Citaat
wéér een nieuwe reactie! Het is echt druk! :o

Die telt niet al een reactie.  ::ohno:: >:(

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14433 Gepost op: 6-01-2005, 17:14:43 »
  ::joehoe:: Berthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Alles goe koe?

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #14434 Gepost op: 6-01-2005, 23:14:26 »
Ik zit wat slecht in mijn russisch, gelukkig is het vertaald in mandarijn.  ::ok::

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #14435 Gepost op: 7-01-2005, 00:34:21 »
Steeds meer (oude vertrouwde) molfans keren terug, voelt weer helemaal goed :D ::ok::
Ja, ben ook terug van weggeweest. Moet eerlijk bekennen dat ik twee jaar geleden De Mol niet heb (kunnen) uitkijken. Familieruzie, vakantie, verhuizing, vergeetachtigheid...

Toen ik weer tijd ervoor had was het allemaal al afgelopen. :-[

Maar ik ben terug en heb er zin in! :D

Groetjes Dreamalot

P.s.: heeft iemand mij gemist?

Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Dreamalot

• Forumlid
  • Hoe meer kennis hoe meer twijfel.
« Reactie #14436 Gepost op: 7-01-2005, 00:54:01 »
Deze smiles zorgen er ook voor dat je zin in het forum hebt! ::ok:: Erg leuk. :D

Dream
Een mens is het minst zichzelf als hij uit eigen naam spreekt. Geef hem een masker en hij spreekt de waarheid.

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #14437 Gepost op: 7-01-2005, 01:13:51 »
Hallo iedereen  ::joehoe::
Zoals jullie merken ben ik alweer een paar dagen flink aan het posten op het forum. Ik besloot toch maar weer eens terug te keren om te kijken of mijn verslaving er nog was..........DIE IS ER DUS NOG, WANT IK BEN HIER NIET MEER WEG TE SLAAN!!! :o  :o :o
Nouja, opzich is dat niet zo erg, want het vult lekker de tijd. ;D
Ik heb niet zoveel over vandaag te vertellen, maar wel over waar ik bijna heel 2004 mee bezig ben geweest (ook een deel van 2003).
Ik heb namelijk met een stel vrienden van me een film gemaakt. Deze hebben wij in de zomervakantie opgenomen in een oude houtzagerij. Een week lang hebben we daar gekampeerd en hebben we in en rondom de hal gefilmd. Zelf heb ik het script van de film geschreven en heb ik ook meegespeeld.  ::tandpastasmiley::
We hebben daarna 2 maanden lang gemonteerd en toen konden we een hele DVD vullen met de film, making of, bloopers, trailer, foto's, gesproken toelichting en deleted scenes.
We hebben zelfs een officiële première gehouden. Iedereen was in gala en in een zaaltje hebben we de film op een groot doek vertoond.  :D
De film zat natuurlijk wel vol met fouten, maarja het is onze eerste film, dan kun je geen perfecte film verwachten. We willen daarom nu ook nog een film maken en dan natuurlijk zonder de fouten van de eerste film. :P
Ik en een vriend van mij zijn nu druk bezig met het verhaal en we weten al wel dat het een psychologische thriller wordt en de werktitel is Sara.... 8)
Ik kan jullie hulp ook wel een beetje gebruiken, want we zitten op enkele punten vast met het verhaal. In een nieuw topic zal ik jullie hier meer over vertellen en hoop ik dat jullie misschien wat leuke suggesties of ideeën hebben voor het verhaal.  ::ok::

Nou, dit was mijn uhm jaarverslag...want ik ben het grootste deel van vorig jaar hier toch mee bezig geweest. ::)

Tot spreeks maar weer  :)

Groetjes Jorn. ;)
Toch bedankt!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14438 Gepost op: 7-01-2005, 12:04:16 »

Nostra, mooi dat je je alweer wat beter voelt. Heb je ook nog wel leuke dingen te doen in je vakantie?

moest vorige week bijna de hele week werken en ik moet veel dingen voor school doen. Maar ik kan mijn afleiding wel vinden hoor
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14439 Gepost op: 7-01-2005, 13:27:56 »
Mooizo! Jij ook welcome back! ::ok:: Balen zeg dat je de vorige serie niet uit hebt kunnen kijken! :o Dat zal je nu vast niet gebeuren... En anders kun je ongetwijfeld van talloze forummers de video's/dvd's lenen/huren/kopen ;).

Nou, dit was mijn uhm jaarverslag...want ik ben het grootste deel van vorig jaar hier toch mee bezig geweest. ::)
Haha, leuk dat je hier een jaarverslag neerzet dan ;). Echt gaaf, zelf zo'n film te maken en hem dan uiteindelijk ook daadwerkelijk te vertonen! Was die vorige ook zo eng? ;)

Anne-Marie, ik zie dat je online bent, dus nu moet je eens gauw komen vertellen hoe je verjaardagsfeest gister was!!! ::jaja::