Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105483 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14440 Gepost op: 7-01-2005, 13:40:54 »
:o Wat eens posts allemaal!

Citaat van: Annemieke
Anne-Marie, post weer eens zeg! (Hm, die vriendin is nu natuurlijk bij jou ::)) Maar als je het nog op tijd leest: heeeel veel plezier vanavond!! Moet lukken lijkt me ;). Maak maar veel foto's! Hoe was de bios btw?
Haha jaja.. Ik heb 't niet op tijd gelezen maar toch bedankt. ;) Ik heb wel redelijk wat foto's gemaakt, maar alleen hier thuis.. bij 't bowlen was ik mn cam vergeten dus dat was wel jammer mja. Bios was wel leuk, beetje vage film maar ach. Maar goed, mn feest was erg gezellig! Eerst dus gebowld alleen 't ging heel slecht bij mij.. dat was wel jammer. Maar ja, we hebben al met paar mensen in mijn baan afgesproken dat we nog keer revange op iemand gaan nemen.. ::tandpastasmiley:: En daarna gewoon gezellig hier thuis enz.. Toen iedereen weg was hebben mn broer, die ene vriendin en ik Return of the King extended nog ff afgekeken en zo werd het wel redelijk laat maar ach.. ook wel weer uitgeslapen. Nu moeten we nog ff bedenken wat we gaan doen (niet de hele tijd computeren dus)

Jet, balen dat je zo weinig gesprekken hebt gehad bij 't zoeken naar een baan.. succes ermee iig! ::ok::
Daisy, gefeli met je gehaalde tentamens! ::ok::
bertha, whiejj leuk dat je hier ook weer es post ondanks dat je nog niet terug bent! :-)
Dreamalot, welkom terug!!
Annemieke, wauw goed van je dat je alles vertaald hebt! ::ok:: Geniet nog maar ff van je vakantie.. ;) hoe was 't eik woensdagavond of heb je dat al in de bar gezet? hm 't is ook moeilijk bij te houden allemaal..
Avron, leuk dat je er weer bent en succes met die film!

verder iedereen ook succes/have fun met alles!

doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #14441 Gepost op: 7-01-2005, 15:08:39 »
Berthaaaaaa!
Dreamalot!
Avron!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #14442 Gepost op: 7-01-2005, 15:24:11 »

Avron!

Heey Pino, wat cool dat je er weer bent! ;D Lekker weer speuren naar de mol!
Toch bedankt!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14443 Gepost op: 7-01-2005, 15:52:57 »
Wat gezellig toch hier met al die oude bekenden die ineens weer boven komen drijven! Welkom terug Avron en dreamalot!  ::zwaai::  En om tegen bertha welkom terug te zeggen, moet ik geloof ik nog wachten tot 8 januari om 5 uur 's ochtens, dus dan doen we dat maar.  ;)

Dreamalot: wat jammer dat je de vorige serie niet hebt kunnen afkijken. Dan ga je dat dit jaar vast helemaal goed maken door alles heel fanatiek te volgen!  :)

Avron: wat leuk dat jullie 'n film gemaakt hebben! Zo te lezen hebben jullie er ontzettend veel plezier aan beleefd. Heel veel succes met jullie nieuwe film!  ::ok::

Annemieke: fijn dat je alles af hebt!  ::ok::  Nu kun je misschien eindelijk ook effe van je vakantie nog genieten!  :D

@miesh: fijn dat 't zo'n leuk feest was! Naar welke film zijn jullie geweest?   :)

Ik ben vanmorgen weer op sollicitatiegesprek geweest. En mijn vermoedens werden daarbij al snel bevestigd, namelijk dat 't niet echt iets voor mij was. 't was 'n functie waarbij echt veel operationele werkzaamheden bij komen kijken (in dit geval de boekhouding) en ik zoek eik meer 'n advizerende functie. Bovendien wil ik graag iets hebben waarmee ik ervaring in de controlling opdoe, zodat ik over 'n paar jaar 'n deeltijdopleiding tot Financial Controller kan gaan volgen. Daarvoor heb ik eerst relevante werkervaring nodig. En met die baan waarvoor ik vandaag op gesprek was, krijg ik die ervaring dus niet. Ook zijn er binnen dit bedrijf eik geen doorgroeimogelijkheden. Ik heb gezegd dat ik iig wil afwachten of die andere baan wat wordt (waarvoor ik dinsdag op 2de gesprek was) en dat ik dan wat laat weten. Maar ook al wordt dat niks, dan denk ik nog niet dat ik voor deze functie ga. 't ligt gewoon te ver af van wat ik eik wil.  :-\\

Verder heb ik nog niet veel gedaan vandaag. Effe bij mijn oma op bezoek geweest. Gisteren ben ik trouwens in Roermond gaan winkelen in 't outlet centre met mijn moeder. Was zoals gewoonlijk wel weer leuk. Ik heb 'n witte blouse voor onder mijn pak (om in te solliciteren) en 'n roze hemdje gekocht.

Ik heb geen nieuws verder, dus ik ga maar effe verder bijlezen. Iedereen vast 'n fijn weekend!  ::ok::

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #14444 Gepost op: 7-01-2005, 16:47:45 »
Goeiemiddag iedereen,

Alles goed hier? Met mij gaat het wel aardig. Ik zit een beetje in een dip....maandag weer naar school en ik moet nog een werkstuk en een boekverslag maken.
Achja that's life.
Ik ben voor morgenavond uitgenodigd voor een verrassingsfeestje voor een klasgenoot van mij. Ik ben dus uitgenodigd door haar zus, omdat Celine tegen haar had gezegd dat ik zoveel lol met haar heb bij Tekenen, dus dacht zij dat wij vrienden waren. Ik zie Celine niet echt als een vriendin en omdat het een verrassingsfeestje is heb ik een beetje het gevoel dat ik misschien helemaal niet echt gewenst ben, omdat Celine me misschien ook niet als een vriend ziet. Maarja, ik ga wel gewoon, heb wel zin in een feessie. Verder moet ik dit weekend veel voor school doen en omdat ik meedoe met schooltoneel moet ik ook maar eens mijn tekst gaan leren ::)

Nouja ik spreek jullie wel weer

Groetjes Jorn
Toch bedankt!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14445 Gepost op: 7-01-2005, 16:52:01 »
hey hey.... ::joehoe::

ben ik ook weer eens.

De afgelopen twee dagen heb ik veel tijd besteedt aan mijn vrijwilligerswerk.
Ik ben coördinator vrijwilligers bij een vakantiehuis in Almere...wij organiseren vakantieweken voor kinderen die vanwege persoonlijke omstandigheden niet op vakantie kunnen.

Voor de komende vakantieweken ben ik al weer druk aan het inventarriseren op welke vrijwilligers ik kan rekenen en welke er helaas afhaken....daarnaast moeten er ook altijd nieuwe vrijwilligers geworven worden en moeten er de nodige mailtjes en persberichten de deur uit...

Normaal gesproken duurt het altijd weken voordat ik weer reacties terug krijg maar dit keer moet ik eerlijk bekennen dat de meeste vrijwilligers snel reageren.

Geweldig leuk om te doen allemaal en ik hoop dat we dit jaar weer ruim honderd kinderen een leuke midweek aan kunnen bieden....'t is toch altijd weer een prachtig gezicht al die genietende kinderkoppies....

anderzijds kan ik ook treurig worden bij het zien van al die enorme bedragen die gisteren zijn opgehaald voor Azié...wij zijn een stichting die afhankelijk is van donaties van Particulieren en van het bedrijfsleven...maar helaas krijgen we dit jaar minder binnen dan gehoopt...tja het gaat slecht met de economie zeggen ze :)

maar afijn voorlopig kunnen we drie van de vier weken gaan draaien...en dat is al een prachtig resultaat... ::ok::

vanavond ben ik van plan om eens lekker met mijn benen omhoog te gaan zitten en eens een leuke film of zo te gaan kijken.

Han...jammer joh dat die sollicitatie niks was :(

Avron...ik ben erg benieuwd naar jullie film, ik hoop dat je wat aan mijn ideëen hebt.

en voor de restFijn weekend allemnaal en wie weet tot vandaag of morgen..

groetjes bakkertje
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #14446 Gepost op: 7-01-2005, 16:58:11 »
Lijkt me echt een hele leuke baan, Bakkertje...
Ik vind het heel mooi dat er voor kinderen die niet op vakantie kunnen toch zoiets kan worden georganiseerd.
En ik heb zeker wat aan je ideeën voor de nieuwe film. Als je nog iets te binnen schiet, laat het me dan weten. Ik kan ieders hulp gebruiken.

Groetjes Jorn
Toch bedankt!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14447 Gepost op: 7-01-2005, 17:58:50 »
A-M, mooi dat je feest geslaagd was! Ik wil dan wel nog wat meer horen als toelichting bij de foto's... ::jaja:: Slecht hoor dat je bowlen zo slecht ging ::ohno:: :P. Welke film was je nou woensdag heen geweest?

Nu moeten we nog ff bedenken wat we gaan doen (niet de hele tijd computeren dus)
;D Hoe herkenbaar.. mss konden jullie toen nog naar de dierentuin? :P

Annemieke, wauw goed van je dat je alles vertaald hebt! ::ok:: Geniet nog maar ff van je vakantie.. ;) hoe was 't eik woensdagavond of heb je dat al in de bar gezet?
Jaah goed he ::tandpastasmiley::. Kheb denk ik hier nog niet verteld over woensdag, kweni, iig wel in een mail aan iemand anders dus dan weet ik t niet meer zeker. Maar ik was iig erg blij om ze weer eens te spreken! Die ene had ik dus sinds midden oktober niet meer gezien.. Echt lang. Veel bijgepraat, dat was gezellig, maarja aan de andere kant blijft het me toch wel een beetje pijn doen om te merken dat hij langzaamaan een 'kennis' aan het worden is.. je begrijpt wel.. Ook al zijn we het daar allebei wel mee eens hoor! Hij heeft dit jaar een hoop toneelvoorstellingen en daar ga ik ws wel heen :). En zij natuurlijk ook allebei naar de mijne rond 10 juni, als het aan mijn gezeur ligt ;).

Vandaag benk naar de stad geweest voor cadeautjes, die ik niet kon vinden ::niet-ok::. Ik had best leuke ideeën maar dat kun je gewoon nergens krijgen! :( Nouja, voor de verjaardag van mn neefje morgen is dat niet zo erg omdat mn vader een duur cadeau voor m heeft (LotR-dvd's) en ik dan gewoon met mn vader meekom zeg maar... Dus dan hoef ik niet per se zelf een cadeautje ;). Maar voor een zekere andere verjaardag... ::) ::ohno::

Han, balen dat die andere baan tegenviel! Maarja, tis iig goed dat je dat van tevoren al duidelijk is geworden. Ik duim voor je voor die baan van dinsdag! Ik blijf er iig bij dat je wel degelijk een kans maakt! ;)

Avron, gewoon gaan naar dat feestje, als je een goede kennis bent voor haar en niet echt een vriend, vindt ze het vast nog steeds heel leuk als je er bent! Je hebt toch altijd lol met haar? Veel plezier alvast!

moet nu eten later meer..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14448 Gepost op: 7-01-2005, 18:10:14 »
Lijkt me echt een hele leuke baan, Bakkertje...
Ik vind het heel mooi dat er voor kinderen die niet op vakantie kunnen toch zoiets kan worden georganiseerd.
En ik heb zeker wat aan je ideeën voor de nieuwe film. Als je nog iets te binnen schiet, laat het me dan weten. Ik kan ieders hulp gebruiken.

Groetjes Jorn

't is ook een hele leuke baan...zou hem graag betaald willen uitvoeren hoor...maar ja daarvoor komt er te weinig geld binnen om er een betaalde baan van te maken...mocht je interesse hebben om een vakantie mee te draaien dan hoor ik het graag hoor  ;)  :P..geintje...alhoewel

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #14449 Gepost op: 7-01-2005, 18:12:34 »
mocht je interesse hebben om een vakantie mee te draaien dan hoor ik het graag hoor  ;)  :P..geintje...alhoewel

Nouja, ik ben nog 16 en ik moet dus nog naar school...dus ik denk niet dat dat echt kan.
Toch bedankt!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14450 Gepost op: 7-01-2005, 18:23:08 »
Nouja, ik ben nog 16 en ik moet dus nog naar school...dus ik denk niet dat dat echt kan.

nope je bent te jong :P

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14451 Gepost op: 7-01-2005, 18:28:50 »
Whow... wat een mensen allemaal hier zeg! Het is hier het afgelopen jaar volgens mij nog nooit zo druk geweest. Allemaal mensen die zin hebben in De Mol... Nog maar 1 weekje!! Wanneer komt de teller op het forum?? Die dan aftelt tot volgende week vrijdag, Moluur :) .

Mja... ik heb het nog steeds ontzettend druk ::ok:: , eigenlijk vind ik dat niet eens zo heel erg, ik hoef me in ieder geval nooit te vervelen. Over twee weken heb ik nog een keertje surprise  ::) , dus ik moet ook nog een gedicht gaan schrijven en gaan knutselen.

Zometeen gaan we Chinees halen ::ok:: !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14452 Gepost op: 7-01-2005, 19:06:53 »
Ja, Bakkertje, op jou had ik nog niet gereageerd (kben inmiddels klaar met eten ;)). Idd erg leuk dat je dat werk doet! ::ok::
anderzijds kan ik ook treurig worden bij het zien van al die enorme bedragen die gisteren zijn opgehaald voor Azié...wij zijn een stichting die afhankelijk is van donaties van Particulieren en van het bedrijfsleven...
sja, dat is natuurlijk wel vervelend dat jullie weinig geld binnenkrijgen, maar dan hoef je toch niet treurig te worden van enorme bedragen voor Azië? Da's toch alleen maar mooi dat daar zoveel voor opgehaald wordt? ??? Maargoed, iig veel succes met de voorbereidingen, een avondje voor jezelf heb je dan zeker wel verdiend! Wanneer zijn die vakanties dan, in de zomer?

Annuh!!!!!! :D Wat gaaf je eindelijk weer eens hier te zien! Ik vroeg me al af hoe lang dat zou gaan duren... Jammer dat je het zo onwijs druk hebt, maar beter dat je dat zelf niet erg vindt. Zo'n aftelklokje opt forum zou wel leuk zijn ja! Ik bedenk elke dag ook wel even bij mezelf van 'whiejj, nog maar negen acht zeven dagen!' ;) Veel plezier met je surprise+gedicht alvast, enne... over surprises gesproken... ::) Jij had toch nog bepaalde foto's...?? ;) ::jaja::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14453 Gepost op: 7-01-2005, 21:20:38 »
Ja, die heb ik :D . Zijn leuke foto's joh!!! ;D

En ik heb best een keertje hier gezwaaid hoor, zo van ::zwaai:: , maar dat viel natuurlijk niet op tussen al het gekwekkel van de rest ;) .

Mocht ik tijd hebben (en zin), dan kijk ik even naar de foto's.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14454 Gepost op: 7-01-2005, 22:42:50 »
Weer eens een post van mij :D

De kerstvakantie zit er al weer bijna op, alleen dit weekend nog. :( De eerste week van de kerstvakantie heb ik nog heel veel nieuwjaarskaartjes rondgebracht, en in totaal heb ik 250 euro opgehaald samen met mn zusje, waarvan 50 euro voor mn zusje was. Afgelopen week heb ik veel geschaatst, want komend weekend is het NK kunstrijden in Den Haag, waar ik met mijn team aan mee doe. Daar heb ik wel veel zin in, het wordt waarschijnlijk wel heel gezellig, en voor het resultaat hoeft het toch niet, we zijn er nu al zeker van dat we Nederlands Kampioen worden. Ja, wat wil je, in de categorie waar wij in rijden is in heel Nederland maar 1 team, wij, dus als we meedoen aan het NK, worden we Nederlands Kampioen :D .
Verder heb ik nog wat aan school gedaan, want alle leraren hebben weer bedacht dat je allemaal Praktische Oprachten wel de eerste week na de vakantie in kan leveren, onder andere een werkstuk (wat voor 25% meetelt voor je eindexamencijfer) over cartoons over de Berlijnse Muur (die amper te vinden zijn :-\\ ) en een scenario voor een film over Hippocrates, wat we met dat groepje vandaag via internet in moeten leveren, dat is nu gelukkig wel af. Daarnaast heb ik al wat samenvattingen gemaakt, want over 2 weken is het toetsweek.
Verder heb ik in de vakantie natuurlijk veel geforumt, en veel Sims 2 gespeeld :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14455 Gepost op: 7-01-2005, 22:43:35 »
Kan iemand mij uitleggen waarom de mikrogids nu met een zomervakantiespecial komt?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14456 Gepost op: 8-01-2005, 00:21:04 »
Omdat veel mensen rond deze tijd hun vakantie boeken ofzo? Wat leuk joh trouwens dat jij ook weer eens in de bar post Daan, thx voor al je meelevende reacties! ::jaja:: :P

Annuh, ik blijf zeuren hoor! :P Mooi dat je leuk zijn iig... das alvast iets ;).

Heleen, veel succes en plezier met schaatsen! Ga je foto's maken? ;) Gaaf btw dat werkstuk over Hippocrates... van Kos neem ik aan he? Naja ik weet eik bar weinig van hem maar toch wel een beetje ;D. Btw, keigoed van je dat je nu al samenvattingen hebt gemaakt zeg! :o ::ok::

Ik moet/wil eigenlijk naar bed (morgen weer richting Maastricht voor verjaardag van mn neefje ::jaja::) maar ik ben te hyper door het aankondigingsfilmpje en het leven hier opt forum..! :D

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14457 Gepost op: 8-01-2005, 00:24:14 »
hey...

Ik slaap vannacht voor t laatste in t ouwe huis en ik ben zo sjacherijnig als de pest..
Overhuizen is echt niet leuk zeg ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14458 Gepost op: 8-01-2005, 00:29:58 »
Aww arme jij.. Nouja, uh, geniet van die laatste nacht nog dan...? :-\\

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14459 Gepost op: 8-01-2005, 03:20:19 »
maar ik kom weer terug, en wel op zaterdag 8 januari om 05:03.

Spannend! Al bijna! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Ik hoop dat het gezellig druk is dan!  :D :D :D :D ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::