A-M, mooi dat je feest geslaagd was! Ik wil dan wel nog wat meer horen als toelichting bij de foto's...
Slecht hoor dat je bowlen zo slecht ging
. Welke film was je nou woensdag heen geweest?
Nu moeten we nog ff bedenken wat we gaan doen (niet de hele tijd computeren dus)
Hoe herkenbaar.. mss konden jullie toen nog naar de dierentuin?
Annemieke, wauw goed van je dat je alles vertaald hebt! Geniet nog maar ff van je vakantie.. hoe was 't eik woensdagavond of heb je dat al in de bar gezet?
Jaah goed he
. Kheb denk ik hier nog niet verteld over woensdag, kweni, iig wel in een mail aan iemand anders dus dan weet ik t niet meer zeker. Maar ik was iig erg blij om ze weer eens te spreken! Die ene had ik dus sinds midden oktober niet meer gezien.. Echt lang. Veel bijgepraat, dat was gezellig, maarja aan de andere kant blijft het me toch wel een beetje pijn doen om te merken dat hij langzaamaan een 'kennis' aan het worden is.. je begrijpt wel.. Ook al zijn we het daar allebei wel mee eens hoor! Hij heeft dit jaar een hoop toneelvoorstellingen en daar ga ik ws wel heen
. En zij natuurlijk ook allebei naar de mijne rond 10 juni, als het aan mijn gezeur ligt
.
Vandaag benk naar de stad geweest voor cadeautjes, die ik niet kon vinden
. Ik had best leuke ideeën maar dat kun je gewoon nergens krijgen!
Nouja, voor de verjaardag van mn neefje morgen is dat niet zo erg omdat mn vader een duur cadeau voor m heeft (LotR-dvd's) en ik dan gewoon met mn vader meekom zeg maar... Dus dan hoef ik niet per se zelf een cadeautje
. Maar voor een zekere andere verjaardag...
Han, balen dat die andere baan tegenviel! Maarja, tis iig goed dat je dat van tevoren al duidelijk is geworden. Ik duim voor je voor die baan van dinsdag! Ik blijf er iig bij dat je wel degelijk een kans maakt!
Avron, gewoon gaan naar dat feestje, als je een goede kennis bent voor haar en niet echt een vriend, vindt ze het vast nog steeds heel leuk als je er bent! Je hebt toch altijd lol met haar? Veel plezier alvast!
moet nu eten later meer..