Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105501 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14460 Gepost op: 8-01-2005, 03:25:12 »
Ik slaap vannacht voor t laatste in t ouwe huis en ik ben zo sjacherijnig als de pest..
Overhuizen is echt niet leuk zeg ::ohno::

Wat is er mis met oude huizen!  ??? ::niet-ok::

Heleen, veel succes en plezier met schaatsen! Ga je foto's maken? ;) Gaaf btw dat werkstuk over Hippocrates... van Kos neem ik aan he? Naja ik weet eik bar weinig van hem maar toch wel een beetje ;D.

Ja! Die Olaf Kos was echt een goeie schaatser he! Maar dat is al wel al een tijd geleden hoor!

en voor de restFijn weekend allemnaal en wie weet tot vandaag of morgen..

ja, tot zo!  ::joehoe:: ::zwaai:: 3 over 5 he!  ::ok::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14461 Gepost op: 8-01-2005, 05:03:20 »
 :D :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14462 Gepost op: 8-01-2005, 05:08:22 »
Dag!  ::zwaai::

Is er niemand om ff hoi te zeggen enzo?  :\'(

Ik ben weer terug op het forum, maar niemand neemt even de moeite om te groeten dus?  :-[ :-[ :-[

* bertha531 gaat teleurstelling verwerken....

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14463 Gepost op: 8-01-2005, 07:34:16 »
bertha: mag ik dan de eerste zijn die jou welkom heet??

Mag dat?? Fijn :D

WELKOM BERTHA!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14464 Gepost op: 8-01-2005, 10:00:15 »
Welkom Bertha!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #14465 Gepost op: 8-01-2005, 10:03:23 »
Heey Bertha, welkom terug op het forum!!! ::bravo:: ::joehoe::
Toch bedankt!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14466 Gepost op: 8-01-2005, 10:12:09 »
« Laatst bewerkt op: 8-01-2005, 10:14:27 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14467 Gepost op: 8-01-2005, 10:35:22 »
Heb ik toch de hele tijd geprobeerd op de site te komen rond een uur of 5, speciaal ervoor opgestaan, maar het lukte niet.  >:(  >:(  >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14468 Gepost op: 8-01-2005, 11:05:44 »
Berthaaaa, welkom terug hoor!! ::ok:: ::ok:: Gaaf dat je idd precies om 3 over 5 je intrede hebt gemaakt! ;D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14469 Gepost op: 8-01-2005, 11:24:51 »
 ::joehoe:: Berthaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Alles goe koe?
When God created man, she was only joking!

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #14470 Gepost op: 8-01-2005, 15:13:19 »
Hallo!

ik ben ook weer terug, maar ik denk dat weinig mensen weten wie ik ben! Nou ja, ik ben in 2003 wel heel veel op het forum geweest!
Ik ben er weer en heb er veel zin in!

groetjes, Rosa :-*

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14471 Gepost op: 8-01-2005, 17:59:15 »
Welkom terug dan Rosa!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14472 Gepost op: 8-01-2005, 18:21:28 »
Berthaa!! ::bravo:: Nu regelmatig posten in de bar he! ;) ::jaja::

Rosa, welkom terug! Leuk dat er allemaal weer mensen terugkomen.. :-)

Annemieke, ik hoop dat die verjaardag leuk was! En beter dat je weer helemaal hebt bijgepraat met die twee vrienden.. en tof dat je naar toneelvoorstelling van 'm gaat!
EIDM, veel succes en plezier alvast op dat NK kunstschaatsen!
Linda, ik hoop dat alles gauw achter de rug is en dat 't je bevalt in je nieuwe huis!
Bakkertje, echt leuk dat je dat soort werk doet.. leuk om weer eens wat van je te lezen! ;)

A-M, mooi dat je feest geslaagd was! Ik wil dan wel nog wat meer horen als toelichting bij de foto's... ::jaja:: Slecht hoor dat je bowlen zo slecht ging ::ohno:: :P. Welke film was je nou woensdag heen geweest?
Jep jep, ik stuur ze nog.. :P Hm jah ik vond het ook erg slecht van dat bowlen. Maar op die revange ga ik 't wel goed doen. (hoopik) Woensdag ben ik naar The Grudge geweest.. een remake van een Japanse horror film. Met Sarah Michelle dinges was die.. (Buffy :P) maar hij was niet echt spannend en 't verhaal was nogal flut.

;D Hoe herkenbaar.. mss konden jullie toen nog naar de dierentuin? :P
Haha nee want het weer was er helemaal niet naar.. regen en waaien enz. Maar we hebben nog My Fair Lady gekeken (ja komt je ook bekend voor als 't goed is) en veel bijgepraat dus het was erg gezellig met hr iig. :)

Vanmiddag ging die vriendin dus weer naar Didam.. ik zal dr missen. :( Het was echt weer zoals vanouds en wat sommige dingen betreft miss nog wel beter. Maarja, niks aan te doen enzo.. :-\\ Heb vandaag heerlijk met hondje gelopen.. het waaide superhard en ik kreeg echt weer beetje strandgevoel enz! 8) Ook foto's genomen met digicamera.. zo relax dat ding! Ik moet morgen nog hard aan 't werk voor school... ik heb zooo geen zin in school echt vreselijk. ::ohno::

Ik ga vandaag misschien maar vroeg naar bed.. geen zin in.. maar heb nogal weinig geslapen afgelopen nachten.

Nog een fijn weekend iedereen! *zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14473 Gepost op: 8-01-2005, 18:44:55 »
Hallo mensen, ben ik ook weer even en kan niet wachten op vrijdag.

Meerdere redenen ;)
No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14474 Gepost op: 8-01-2005, 22:13:19 »
Hee Rosa, ook welcome back! Jaah ik denk dat ik nog wel weet wie jij bent hoor... je was toch ook op de fandag (met je vriend/man) en toen heb ik je toch nog gedag gezegd? ;D (nou, nu weet je het ::) :P) Iig leuk dat je terug bent! ;)

Annemieke, ik hoop dat die verjaardag leuk was!
Jaaah het was echt erg leuk! :D ::jaja:: Ik vind dat neefje echt leuk en voor de rest was ook weer vrijwel de hele harde kern van de familie aanwezig (het leukste deel dus :P, of iig het bekende). Op de terugweg konden we nog tot Utrecht met een tante, nichtje en neefje in dezelfde trein en dat was ook megagezellig ::ok::. Echt leuke dag gehad.

Aha, die film was The Grudge dus, pfff, kheb de reclames er wel voor gezien op tv ::).. en dat vind jij dan niet eens eng :P. Nouja wel jammer dat je hem zo flut vond :-\\.

we hebben nog My Fair Lady gekeken (ja komt je ook bekend voor als 't goed is)
;D ::jaja:: Als je maar niet Brother Bear gaat kijken he! ;) Maarre mooi dat het zo onwijs gezellig was ::ok::.

Milk, wat zijn dan je redenen behalve widm?

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14475 Gepost op: 9-01-2005, 16:24:21 »

Milk, wat zijn dan je redenen behalve widm?

Twee tentamens achter de rug :) Even tijd om te relaxen dan  ::tandpastasmiley::
No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14476 Gepost op: 9-01-2005, 16:30:50 »
Twee tentamens achter de rug :) Even tijd om te relaxen dan  ::tandpastasmiley::
ha, bij mij precies hetzelfde! :D Alleen volgen er daarna nog wel 4, maar daar denk ik eigenlijk totaal niet aan.. :-X Ook nog niet begonnen met leren enzo.. :-[ pff ik ben echt veel te veel al met widm bezig, maar goed dat ik in Nijmegen thuis geen computer heb ::)...

Net jp gehad btw en was weer erg gezellig om bijna iedereen weer eens te zien :). Nu wil ik nog ff heel veel forummen enzo maar eigenlijk zou ik dat natuurlijk niet moeten doen.. hmm :-\\

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14477 Gepost op: 9-01-2005, 20:14:41 »
ha, bij mij precies hetzelfde! :D Alleen volgen er daarna nog wel 4, maar daar denk ik eigenlijk totaal niet aan.. :-X Ook nog niet begonnen met leren enzo.. :-[ pff ik ben echt veel te veel al met widm bezig, maar goed dat ik in Nijmegen thuis geen computer heb ::)...

Net jp gehad btw en was weer erg gezellig om bijna iedereen weer eens te zien :). Nu wil ik nog ff heel veel forummen enzo maar eigenlijk zou ik dat natuurlijk niet moeten doen.. hmm :-\\

Ik erna nog een heel grote. Maar ik ben wel al een tijd bezig met leren en ik ben het zo zat  :(

En widm, ja ja heb er zin  ;D Kom maar op met die gestoorde theorieën mensen! ;)
No Milk today???

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #14478 Gepost op: 10-01-2005, 08:49:31 »
 ::zwaai::

Nog 4 dagen, 11 uur en 36 minuten!

Nog de beste wensen aan iedereen, en gefeliciteerd aan de jarigen (van vandaag en van de afgelopen weken).

:D
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14479 Gepost op: 10-01-2005, 13:13:57 »
Hallo allemaal!  ::zwaai::

Het wordt hier echt al druk zeg, nu widm bijna gaat beginnen ::ok::

Ik ben sinds gister terug van een weekje vakantie. Ik was naar Les 2 Alpes. Een vriendin van mij zou daar een half jaar in de horeca gaan werken en wij (mijn vriendinnen en ik) zijn een weekje langs geweest bij haar. Vorige week zondag zijn we snachts om 4.00 uur vertrokken en waren we pas 17.00 uur bij haar.
Les 2 Alpes was een heel gezellig dorp wat op 1600 meter hoogte lag en de hoogste top van de piste was bovenop een gletser, daar was het 3600 meter hoog.
Ik zou sowieso niet gaan skien want ik hou niet van kou en vallen en natworden enzovoort. Voor wij werd dit een wintersportvakantie. Dus ik heb lekker elke dag op terrasjes in de zon gezeten.
Was al met al een hele leuke week met waanzinnig mooi weer! de laatste dag dat we er waren besloot mijn vriendin ineens met ons mee terug te gaan naar NL want haar baas was een heel onprettig persoon die vaak niet eens aanspreekbaar was omdat hij dan al begon te schreeuwen. Dus mijn vriendin kwam gezellig mee terug!
Het enige nadeel was dat we nu met 2 auto's naar Den Haag zouden rijden maar haar auto is zó oud en kapot en slecht dat ie in frankrijk op de snelweg op een helling maar 70 kon omdat ie zo zwaar beladen was. Dus hebben we veel te lang over de terugreis gedaan terwijl ik zo ontzettend graag naar mn vriendje wilde en op tijd thuis wilde zijn voor The Embassy Final maar ik kwam binnen en het was afgelopen. Dus voor het eerst in jaren heb ik dat gemist :(
En ergens ben ik ziek geworden gister. Heel vervelend want ik heb nog vakantie en allemaal leuke plannen maar ik heb al moeite met rechtop zitten :( Heel irritant.

Ik ben niet zo goed in van die uitgebreide verslagen dus ik laat het hier maar bij denk ik.

Iedereen die vandaag weer is begonnen met school en/of werken, sterkte.

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!