Berthaa!! Nu regelmatig posten in de bar he! Rosa, welkom terug! Leuk dat er allemaal weer mensen terugkomen.. :-)
Annemieke, ik hoop dat die verjaardag leuk was! En beter dat je weer helemaal hebt bijgepraat met die twee vrienden.. en tof dat je naar toneelvoorstelling van 'm gaat!
EIDM, veel succes en plezier alvast op dat NK kunstschaatsen!
Linda, ik hoop dat alles gauw achter de rug is en dat 't je bevalt in je nieuwe huis!
Bakkertje, echt leuk dat je dat soort werk doet.. leuk om weer eens wat van je te lezen!
A-M, mooi dat je feest geslaagd was! Ik wil dan wel nog wat meer horen als toelichting bij de foto's... Slecht hoor dat je bowlen zo slecht ging . Welke film was je nou woensdag heen geweest?
Jep jep, ik stuur ze nog..
Hm jah ik vond het ook erg slecht van dat bowlen. Maar op die revange ga ik 't wel goed doen. (hoopik) Woensdag ben ik naar The Grudge geweest.. een remake van een Japanse horror film. Met Sarah Michelle dinges was die.. (Buffy
) maar hij was niet echt spannend en 't verhaal was nogal flut.
Hoe herkenbaar.. mss konden jullie toen nog naar de dierentuin?
Haha nee want het weer was er helemaal niet naar.. regen en waaien enz. Maar we hebben nog My Fair Lady gekeken (ja komt je ook bekend voor als 't goed is) en veel bijgepraat dus het was erg gezellig met hr iig.
Vanmiddag ging die vriendin dus weer naar Didam.. ik zal dr missen.
Het was echt weer zoals vanouds en wat sommige dingen betreft miss nog wel beter. Maarja, niks aan te doen enzo..
Heb vandaag heerlijk met hondje gelopen.. het waaide superhard en ik kreeg echt weer beetje strandgevoel enz!
Ook foto's genomen met digicamera.. zo relax dat ding! Ik moet morgen nog hard aan 't werk voor school... ik heb zooo geen zin in school echt vreselijk.
Ik ga vandaag misschien maar vroeg naar bed.. geen zin in.. maar heb nogal weinig geslapen afgelopen nachten.
Nog een fijn weekend iedereen! *zwaai*