Ja hoor Juul, Spa blauw hebben we nog steeds.
Maar de bar is ondertussen meer 'n soort collectief dagboek geworden.
Juul, bertha, intikker en alle anderen die weer terug zijn, welkom terug!
Annemieke en Milk: heel veel succes met julli tentamens!
Dorine: fijn dat je zo'n leuke vakantie had! Mooie/leuke foto's ook! En idd echt 'n lieverd dat kindje!
Jammer dat je nu ziek bent. Beterschap!
Bakkertje: wat onzettend stom dat 't Kruidvat je foto's heeft kwijtgemaakt! Ik hoop dat je die gratis kaarten krijgt! Maak die brief maar heel dramatisch: dat je kinderen nu geen enkele herinnering hebben aan de mooiste dag in hun leven. ofzo
Iig succes ermee!
Ik ben zelf ook volop met WIDM bezig al. Heerlijk om weer te speuren en te lezen wat anderen verzinnen. En ik ben natuurlijk ook flink met de site bezig. Ik hoop dat we alle WIDM-fans weer uren plezier kunnen geven met verslagen, screenshots, columns, artikelen en noem maar op.
Ik heb nog niks gehoord van die ene sollicitatie, waarvan ik deze week zou horen of ik 't geworden ben. Ik ga er maar gewoon vanuit dat 't niks is geworden en dan is 't misschien ook niet zo'n teleurstelling dadelijk. Maar dat zal 't denk ik toch wel zijn, want ik had wel heel graag die baan willen hebben. Ik ben verder nog op wat anderen vacatures aan 't solliciteren. Ik heb er echt geen zin meer in onderhand, maar 't zal toch moeten als ik ooit 'n baan wil krijgen.
Verder heb ik niet echt nieuws geloof ik. Oh jawel. Morgen ga ik met 3 vriendinnen van de middelbare school uit eten. We hebben elkaar al zo'n 3 jaar niet meer gezien, dus ik ben 'ns benieuwd hoe iedereen eruit ziet en hoe 't zo met iedereen gaat. 2 wonen er inmiddels al samen. Echt gek is dat, want ik heb nog niet eens 'n vriend.
Maar hopenlijk komt 't ook ooit goed met mij en vind ik ook de ware of iig iemand met wie ik wil samenwonen!
Iedereen 'n fijne dag nog en tot snel weer hier of anders op 't WIDM-forum!