Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105574 keer)

Offline rosa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14480 Gepost op: 10-01-2005, 13:58:41 »
Hallo Annemiek!
Ik kan me jou ook nog wel herinneren hoor! De mol-fan-dag...wat was dat leuk zeg!
Haha, wil dit jaar wel weer hoor met BN-ers! ;D
Nou mensen, nog 4 dagen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14481 Gepost op: 10-01-2005, 14:03:17 »
Heeeeey Intikker welkom terug!!! Je zou eigenlijk eens de paar pagina's vlak na jouw laatste post moeten lezen, om de reacties daarop te zien... of heb je dat al gedaan? Iig mooi dat je terug bent! ::ok::

Dorine, mooi dat je vakantie leuk was, maar wat balen zeg dat je ziek bent! Hopelijk ben je snel beter zodat je toch nog van je resterende vrije dagen kunt genieten! Op zich wel mooi dat je vriendin nu mee terug kwam, maarja toch ook wel zielig voor haar dat het werken daar blijkbaar behoorlijk tegenviel.. :-\\

Ik heb vandaag mn eerste tentamen gehad (Griekse tragedie). Ging wel aardig, heb het wel gehaald denk ik. Ik had alleen de Griekse tekst gelezen, dus niet de bijbehorende Engelse theorieën, dus de vragen die daarover gingen wist ik niet, maar het vertalen ging wel en dat is toch altijd het belangrijkst. Het was leuk om allerlei mensen weer eens te zien! Vanmiddag ook Eva... weer bommen :D en vanavond naar de film met nog een paar vriendinnen. Maar nu eerst bijforummen!

Oh wacht, een nieuwe reactie...
Hallo Annemiek!
Ik kan me jou ook nog wel herinneren hoor!
Heee Rosa, wat leuk! :D Jaa dit jaar komt er natuurlijk ook weer een fandag ::jaja::, daar heb ik ook keiveel zin in! Maar idd, nu volop aftellen... het is echt niet meer gezond hoeveel ik momenteel aan widm denk... :-[

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14482 Gepost op: 10-01-2005, 14:16:41 »
En ergens ben ik ziek geworden gister. Heel vervelend want ik heb nog vakantie en allemaal leuke plannen maar ik heb al moeite met rechtop zitten :( Heel irritant.

He vervelend Dorine dat je ziek bent geworden en vooral na zo'n geslaagde vakantie..ik hoop dat je snel weer op knapt joh....

Ik geniet van mijn laatste vrije dag voordat ik weer mag gaan beginnen op school...vandaag een hele dag alleen terwijl de jongens op school zitten, dat is me in geen twee weken overkomen :)

"t irritanste van school vind ik al die roddelende moeders op het schoolplein..tjonge jonge wat hadden ze vandaag veel te kletsen, ikzelf hou me altijd erg op de vlakte omdat ik daar met twee mutsen op sta, enerzijds leerkracht en anderzijds moeder van ....

maar ja dat zal altijd wel zo blijven :-\\

Verders vanmiddag erg boos geworden bij de kruitvat...ze zijn voor de tweede keer in korte tijd fotorolletjes kwijtgeraakt en ja hoor onze rolletjes van de ernst en bobbieshow zitten daar ook bij...onze knullen helemaal teleurgesteld natuurlijk want ze willen ze graag in hun plakboek plakken en de kans dat de foto's weer boven water komen is erg klein heb ik gehoord...maar het meest irritante was die big smile van die cassiére die doodleuk zegt dat ik mijn foto's beter naar de vakman had kunnen brengen...nou toen ontplofte kruitvatje bakkert >:D

...tja maar ja achteraf denk ik toch ook met boos zijn krijg ik de foto's niet terug, maar ik heb wel besloten om een brief naar het mangement te sturen en te kijken of ze zo gek zijn om vier vrijkaarten cadeau te geven voor de ernst en bobbieshow;...wie niet waagt, die niet wint ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14483 Gepost op: 10-01-2005, 14:58:58 »
Pfff heb eindelijk het widm-forum bijgelezen, nu al een half uur over gedaan en dit was nog maar 1 dag! (weliswaar ook nog afgeleid door een studiegenoot die ff langskwam) Wat als ik straks toch echt een keer besluit iets aan mijn tentamens te gaan doen?! ???

-ok, daar kwam die studiegenoot weer, erg gezellig ;D maar nu is er nog meer tijd voorbij...

Bakkertje, das idd keistom van de Kruidvat! >:( Hoe durven ze! Ik zou het echt ondenkbaar verschrikkelijk vinden als mijn foto's weg waren... stel je voor, van een molfandag ofzo.. moet er niet aan denken Ik hoop voor je dat ze ze toch nog terugvinden of je minstens een flinke vergoeding geven!
Enne geniet nog van je vrije dag he!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14484 Gepost op: 10-01-2005, 15:37:39 »
::zwaai::

Nog 4 dagen, 11 uur en 36 minuten!

Nog de beste wensen aan iedereen, en gefeliciteerd aan de jarigen (van vandaag en van de afgelopen weken).

:D

Welkom terug!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14485 Gepost op: 10-01-2005, 16:43:57 »
TIKKIE!!!! Welkom terug! :)

Waaaaaaaaaaaaa

Wie Is De Mol
Gaat over 4 dagen, 3 uur en 42 minuten van start!

;D ;D ;D ;D

STUITERSTUITERSTUITER

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14486 Gepost op: 10-01-2005, 19:22:42 »
En ergens ben ik ziek geworden gister. Heel vervelend want ik heb nog vakantie en allemaal leuke plannen maar ik heb al moeite met rechtop zitten :( Heel irritant.

Weet je een vriend van mij is ook op vakantie geweest en kwam ook ziek thuis. Zeg jij heet toch niet stiekum Stefan he?

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14487 Gepost op: 10-01-2005, 21:33:03 »
Weet je een vriend van mij is ook op vakantie geweest en kwam ook ziek thuis. Zeg jij heet toch niet stiekum Stefan he?
Nee, zo heet ik niet maar die leuke in die apresski bar heette wel zo. Bedank hem maar feestelijk voor die bacillen >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14488 Gepost op: 10-01-2005, 22:04:58 »
Nog wat foto's van afgelopen week:

1. Uitzicht bovenop de gletsjer van Les Deux Alpes 3600 m
2. Na een zeer heftige aanval van angst van mijn hoogtevrees was ik klaar voor het bewijs dat ik écht in die lift ben geweest naar boven. (Met de vriendin die eigenlijk nog tot 1 mei in de Alpen zou blijven, Sandy dus.)
3. Één van de vele foto's van mij en mijn vriendin Karina
4. Zoontje van Karina, naam van de foto zegt genoeg. Wat is ie leuk hè?! ::love::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #14489 Gepost op: 11-01-2005, 13:39:00 »
jeetje wat ben ik lang hier niet geweest...kan ik hier nog steeds een spa blauw bestellen of hebben jullie dat niet meer?
always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14490 Gepost op: 11-01-2005, 14:17:43 »
Ja hoor Juul, Spa blauw hebben we nog steeds.  ::ok::

Maar de bar is ondertussen meer 'n soort collectief dagboek geworden.  ;)

Juul, bertha, intikker en alle anderen die weer terug zijn, welkom terug!  ::joehoe::

Annemieke en Milk: heel veel succes met julli tentamens!  ::ok::

Dorine: fijn dat je zo'n leuke vakantie had! Mooie/leuke foto's ook! En idd echt 'n lieverd dat kindje!  ::love::  Jammer dat je nu ziek bent. Beterschap!  ::bravo::

Bakkertje: wat onzettend stom dat 't Kruidvat je foto's heeft kwijtgemaakt! Ik hoop dat je die gratis kaarten krijgt! Maak die brief maar heel dramatisch: dat je kinderen nu geen enkele herinnering hebben aan de mooiste dag in hun leven. ofzo  ;D Iig succes ermee!  ::ok::

Ik ben zelf ook volop met WIDM bezig al. Heerlijk om weer te speuren en te lezen wat anderen verzinnen. En ik ben natuurlijk ook flink met de site bezig. Ik hoop dat we alle WIDM-fans weer uren plezier kunnen geven met verslagen, screenshots, columns, artikelen en noem maar op.  :)

Ik heb nog niks gehoord van die ene sollicitatie, waarvan ik deze week zou horen of ik 't geworden ben. Ik ga er maar gewoon vanuit dat 't niks is geworden en dan is 't misschien ook niet zo'n teleurstelling dadelijk. Maar dat zal 't denk ik toch wel zijn, want ik had wel heel graag die baan willen hebben. Ik ben verder nog op wat anderen vacatures aan 't solliciteren. Ik heb er echt geen zin meer in onderhand, maar 't zal toch moeten als ik ooit 'n baan wil krijgen.  :-\\

Verder heb ik niet echt nieuws geloof ik. Oh jawel. Morgen ga ik met 3 vriendinnen van de middelbare school uit eten. We hebben elkaar al zo'n 3 jaar niet meer gezien, dus ik ben 'ns benieuwd hoe iedereen eruit ziet en hoe 't zo met iedereen gaat. 2 wonen er inmiddels al samen. Echt gek is dat, want ik heb nog niet eens 'n vriend.  :-\\  Maar hopenlijk komt 't ook ooit goed met mij en vind ik ook de ware of iig iemand met wie ik wil samenwonen!  ;)

Iedereen 'n fijne dag nog en tot snel weer hier of anders op 't WIDM-forum!  ::ok::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14491 Gepost op: 11-01-2005, 16:39:01 »
Mooie foto's Dorine!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14492 Gepost op: 11-01-2005, 17:21:03 »
Hij was er weer!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14493 Gepost op: 11-01-2005, 17:21:59 »
Heeft de mol onze site ook al gevonden?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14494 Gepost op: 11-01-2005, 18:18:48 »
't Wordt weer gezellig druk hier zie ik :D. Iedereen die weer terug is, welcome back! :D ::zwaai::. Nog een paar daagjes en dan WIDM weer, heb er zoveel zin in, nog 3 nachtjes slapen, het gaat vreselijk snel!

De laatste dagen zijn niet zo heel boeiend geweest. Ben wat bezig geweest met opdrachten voor school. Zo moet ik met 2 klasgenoten een evenement gaan organiseren. We gaan een seminair houden voor 2 bedrijven en we hadden gister het eerste gesprek aldaar, ging best goed. :). Daarnaast natuurlijk veel forummen ;D, ben de laatste tijd wel erg veel te vinden hier ::). Alleen die school van mij wil niet opschieten met het nieuwe rooster >:( terwijl ik graag weten waar ik aan toe ben, ik wil nu wel 1x een vrije dag!

Nou, iedereen succes met vanalles en nog wat, Dorine, leuke vakantiefoto's, iedereen nogmaals welkom terug en veel WIDM plezier!

::zwaai::

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #14495 Gepost op: 11-01-2005, 21:52:42 »
Good morning campers,

waikey waikey,
rise and shine!

effe checke of alles nog werkt.

oude inlognaam en ww werkt nog.
nieuwe avatar van m'n idool van dit moment (geweldige plaat heeft ze gemaakt), raad maar wie het is.
Utrecht kan gewoon de beker weer winnen.
Oke.
Nu alleen de mol nog even vinden.

Bij twijfel kies ik altijd het (voor mij) knapste meisje van de klas. Vorig jaar zat ik dus gelijk goed met Elise van het begin tot aan de laatste dag, stug volgehouden.
In dit geval zou ik dus onmiddelijk voor Yvonne Jaspers kiezen want daar heb ik ook al jaren een heel laag smeltpunt voor, leuk dat ze meedoet.
Toch zegt iets me dat het dit jaar wel een man zal zijn.

We zien wel, ik wens iedereen veel plezier en spanning toe vanaf vrijdag met de nieuwe serie.
Wellicht tot in een verhitte forumdiscussie.

I'm back!!

Game on,

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14496 Gepost op: 11-01-2005, 22:48:32 »
 ::zwaai:: Lodewijk!! Heej :D .

Wie Is De Mol
Gaat over 2 dagen, 21 uur en 38 minuten van start!

WAAAAAAAAAAAAAAA

Nog maar 2 avonden om me voor te bereiden op het grote evenement. Om de stekker van de telefoon te zoeken. Om het uitknopje op m'n mobiel te vinden. Om te zoeken hoe de deurbel uitgezet kan worden. Om ervoor te zorgen dat m'n moeder stil is tijdens de uitzending. Om te zorgen dat de tv op Nederland 2 staat en dan de afstandsbediening te verstoppen. Om rustig te worden...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14497 Gepost op: 12-01-2005, 10:43:44 »
Haha nou Annuh dat laatste zal je iig ws niet lukken... :P Maar hopelijk de rest wel.

Dorine, leuke foto's! Ben je inmiddels weer een beetje beter?

Han, ik hoop dat je toch snel iets van je sollicitatie hoort! En als je het dan niet bent geworden, tja.. :-\\ Blijven volhouden idd! Ik vind iig wel dat ze ook degenen die het niet zijn geworden, snel iets moeten laten weten. Maargoed, ik duim nog steeds voor je hoor... Oja, en veel plezier vanavond met je etentje!

Julia, ben je weer terug?! Hoest met je? En met Rick? :)

Daisy, wat goed dat je al die opdrachten aant maken bent! ::ok:: Hoe krijg je het voor elkaar met het drukke forum ernaast.. ;) Hopelijk krijg je snel je nieuwe rooster!

Ik heb nu nog iets minder dan een half uur om mijn mail en het forum bij te lezen, want zometeen hebk weer een taalexperimentje. Leek me wel verstandig om daarvóór te komen computeren, anders blijf ik natuurlijk de hele dag zitten ::). Gister niet zo veel geleerd eik :-[, naar de stad geweest enzo.. Dus moet vandaag toch nog maar even flink wat doen aan t tentamen van morgen (ook al stelt deze ws niet zo heel veel voor, naja, hopelijk). Vanavond weer toneel! :D Whiejj..

Enne... 2 dagen, 9 uur en 40 minuten...!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14498 Gepost op: 12-01-2005, 11:16:38 »
ohhh!! welkom terug iedereen en allemaal!! ::bravo::

voorderest ga ik hier niks posten enzo hoor.. ::ohno::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14499 Gepost op: 12-01-2005, 14:32:43 »
Mensen wat wordt het hier weer druk in de Bar. :o

WELKOM TERUG BERTHA531 & INTIKKER!

Succes met jullie examens Annemieke en Milk!

Iedereen veel plezier gewenst met WIDM!

Het zal e-no-rum druk gaan worden!

O ja, deenigeechtemol is er ook weer en dat is niemand minder dan ... :D, ow ja, mag ik niet zeggen. :-X
2024: wie is de Mol?