Succes met jullie examens Annemieke en Milk!
Thx Andreas!
Vandaag literatuurwetenschap gehad, weet niet echt hoe het ging, dat is zo'n vak met van die vage-vragen-met-lange-antwoorden zeg maar... We zien het wel. Had er ook onwijs weinig aan gedaan, ik ben helemaal niet met die tentamens bezig, maar met morgenavond!! Owww ik heb dr zo'n zin in... Gelukkig is een studiegenootje van me ook fan, dus was er iig iemand die mijn enthousiasme wat beter begreep
.
Bakkertje, wat jammer van de foto's!! Maar zijn ze nu echt volkomen mislukt of heb je nog wel een paar -weliswaar wat minder mooie- kiekjes?
ik tel de minuten ook af hoor totdat WIDM begint...heb er dit jaar nog veel meer zin in dan andere jaren omdat ik hier terecht ben gekomen...
ik denk dat veel mensen dit herkennen...
Han, wat jammer joh dat je het niet bent geworden! Maar je kunt het ook zo zien: ze vonden jou wel de beste!
En je karakter volgens hen, sja als het is zoals ze zeggen, vinden ze daar ook niets mis mee (en anders zien ze het gewoon verkeerd
, ze kennen je toch niet!) maar leek het alleen teveel op dat van iemand anders. Nouja, wel een erg vage en onbelangrijke uitleg lijkt me, maar niets aan te doen natuurlijk... Pff, net een kijkavond dus, zo'n sollicitatie
. Maar niet bij de pakken neerzitten he, je weet zelf ook dat je absoluut wel goed genoeg bent om iets leuks te vinden!
En dit moet iedereen toch kunnen opbeuren...
1 dag, 4 uur en 41 minuten...!