Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105589 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14500 Gepost op: 12-01-2005, 22:36:05 »
Nog maar 1 dag, 21 uur en 49 minuten !
When God created man, she was only joking!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14501 Gepost op: 13-01-2005, 07:51:54 »
Joepie...na veel gezucht gesteun, gekreun, gemopper en van alles en nog wat...zijn de foto's van ernst en bobbie terecht...maar helaas er is iets mis gegaan met het fotorolletje en nu hebben we nog geen mooie foto's :\'(...kruidvat ontkent fouten van hun kant en wij weten zeker dat het toestel in orde was... ???

omdat het een ja/nee spelletje aan het worden was heb ik me er gisteren maar bij neergelegd dat de mannen dus geen mooie foto's zullen hebben van hun mooiste dag uit in januari 2005..
 :(

ik tel de minuten ook af hoor totdat WIDM begint...heb er dit jaar nog veel meer zin in dan andere jaren omdat ik hier terecht ben gekomen...lang leven realitynet!!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14502 Gepost op: 13-01-2005, 12:22:32 »
Wat ontzettend vervelend Bakkertje. Dus vrijkaarten zitten er ook niet meer in?  :-\\

Ik heb zelf echt rotzin, want ik heb net te horen gekregen dat ik die baan waar ik op hoopte niet heb gekregen.  :\'(  En dat op zich is al 'n teleurstelling, omdat ik dat bedrijf gewoon heel leuk vond en de baan gewoon precies was wat ik zocht. Maar wat 't nog erger maakt is de reden dat ik 't niet ben geworden. Ze vonden mij eik de beste kandidaat, ik had me echt als beste gepresenteerd tijdens de gesprekken. Alleen leek mijn karakter teveel op 't karakter van iemand anders op die afdeling en ze wilde liever iemand met 'n ander karakter. Dus ik ben niet eens afgewezen omdat ik geen ervaring heb of omdat ze liever 'n man wilde (er waren al 'n paar vrouwen op de afdeling), maar om zo'n flutreden als mijn karakter!  :(  Je zou toch juist denken dat dezelfde karakters goed samen gaat?  ???  Ik begrijp er dus eik niets van.

Maar ik ben dus heel erg teleurgesteld. Daar kom ik wel weer overheen, maar voor nu zie ik 't gewoon echt niet meer zitten. Ik moet namelijk nu weer door met solliciteren en er zijn gewoon weinig banen. En de banen die er zijn, zijn of niet geschikt (jaren ervaring nodig) of vind ik eik niet interessant (teveel operationele werkzaamheden). Dus 't kan nog wel effe duren voordat ik iets heb, of ik moet 'n baan nemen waar ik me niet gelukkig bij ga voelen.  :-\\

Maar goed, genoeg gezeur van mij effe. Dus ik stop ermee. Ik hoop dat jullie 'n fijnere dag hebben dan ik!  ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14503 Gepost op: 13-01-2005, 12:57:05 »
Hé han wat vervelend zeg...en idd om zo'n domme reden...balen joh...

hoop dat dit blommeke je een beetje kan opfleuren

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14504 Gepost op: 13-01-2005, 12:57:24 »
Hè balen Han. ::niet-ok:: Echt heel vervelend. Ja de reden die ze geven is idd niet iets wat je wilt horen, minst logisch. Ik weet niet precies exact wat je precies zou/wilt gaan doen in je werk maar bij sommige dingen is het inderdaad prettig om uiteenlopende karakters te hebben. Ik kan me je teleurstelling ontzettend goed voorstellen. Echt klote :( Ik zou een baaldag nemen als ik jou was!
Sterkte Han.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #14505 Gepost op: 13-01-2005, 14:05:40 »
Wat ontzettend jammer Han, en ik kan me voorstellen dat je op die uitleg niet zat te wachten.  :-\\
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14506 Gepost op: 13-01-2005, 14:22:49 »
O Han wat balen :(, je bent er zo dichtbij en dan om zo'n reden de baan net niet krijgen :-\\, da's rot. Ik hoop voor je dat je snel wat leuks vind ::bravo::, sterkte!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14507 Gepost op: 13-01-2005, 15:43:23 »
Succes met jullie examens Annemieke en Milk!
Thx Andreas! :) Vandaag literatuurwetenschap gehad, weet niet echt hoe het ging, dat is zo'n vak met van die vage-vragen-met-lange-antwoorden zeg maar... We zien het wel. Had er ook onwijs weinig aan gedaan, ik ben helemaal niet met die tentamens bezig, maar met morgenavond!! Owww ik heb dr zo'n zin in... Gelukkig is een studiegenootje van me ook fan, dus was er iig iemand die mijn enthousiasme wat beter begreep ::).

Bakkertje, wat jammer van de foto's!! Maar zijn ze nu echt volkomen mislukt of heb je nog wel een paar -weliswaar wat minder mooie- kiekjes?
ik tel de minuten ook af hoor totdat WIDM begint...heb er dit jaar nog veel meer zin in dan andere jaren omdat ik hier terecht ben gekomen...
ik denk dat veel mensen dit herkennen... ;D ::jaja::

Han, wat jammer joh dat je het niet bent geworden! Maar je kunt het ook zo zien: ze vonden jou wel de beste! ::ok:: ::jaja:: En je karakter volgens hen, sja als het is zoals ze zeggen, vinden ze daar ook niets mis mee (en anders zien ze het gewoon verkeerd ;), ze kennen je toch niet!) maar leek het alleen teveel op dat van iemand anders. Nouja, wel een erg vage en onbelangrijke uitleg lijkt me, maar niets aan te doen natuurlijk... Pff, net een kijkavond dus, zo'n sollicitatie ::). Maar niet bij de pakken neerzitten he, je weet zelf ook dat je absoluut wel goed genoeg bent om iets leuks te vinden! ::ok:: ::jaja:: En dit moet iedereen toch kunnen opbeuren... 1 dag, 4 uur en 41 minuten...! :D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14508 Gepost op: 13-01-2005, 16:40:34 »
 :-\\ Dat is minder leuk nieuws Han! Ik heb gister ook bericht gekregen dat de baan waarop ik had gesolliciteerd vorig jaar en die mij erg leuk leek ook niet voor mij bestemd is.... ::niet-ok:: Spijtig..... ik vrees dat werken in België als Nederlandse toch lastiger is dan je zou denken!

Enne Bakkertje, ik vind het schandalig van het Kruidvat!  >:( Daar heb je wel niks aan maar toch..... ::ohno::
When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14509 Gepost op: 13-01-2005, 16:57:21 »
Jet, ook balen voor jou...! Ik hoop dat jij ook snel iets leuks vindt!

Nou, ik heb alles bijgelezen opt widm-forum. Nu heb ik eigenlijk niets meer te doen :-\\ :-X ???. Oja, nog even op een andere comp inloggen om het RTL Boulevard-filmpje met geluid te kunnen kijken ::). En dan maar meteen gaan eten... dan kan ik ook vroeg naar huis om toch nog wat te leren, ahum

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #14510 Gepost op: 13-01-2005, 21:48:48 »
IK HEB ZIN IN MORGEN!!!!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14511 Gepost op: 13-01-2005, 21:53:53 »
Ja ik ook! alleen zo jammer dat ik moet werken   :(

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #14512 Gepost op: 13-01-2005, 21:55:08 »
haha toevallig moet ik ook werken morgenaaf Guik wordt eigenlijk elke week opnemen want ik moet elke vrijdag werken van half 7 tot half 10 maar goed ik wist het wel het is meestal Vrijdagavond Wie is de mol!  ::zwaai:: Nicky

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14513 Gepost op: 13-01-2005, 22:39:07 »
Dank dank, waarschijnlijk het tentamen van vandaag verkloot, maar who cares, morgen de Mol! ;)

;D
No Milk today???

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14514 Gepost op: 14-01-2005, 10:25:55 »
Na een week vol nare berichten, vandaag dan toch nog een klein lichtpuntje...ik mag stage gaan lopen op de school waar ik nu ook al hard aan het werk ben...het was nog steeds onduidelijk omdat de basisschool en het opleidingscentrum het niet eens konden worden....maar  u is die kogel door de kerk...nu nog even afwachten of ik dan ook een betaalde stage krijg...maar die kans zie ik wel heel erg somber in omdat dat bijna niet meer gedaan wordt....maar afijn zeker is nu wel dat ik aan de opleiding mag beginnen ::bravo:: ;D

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #14515 Gepost op: 14-01-2005, 10:54:33 »
leuk bakkert! hoe lang gaat de opleiding duren?
en heel vervelend als je een bepaalde baan graag wil, maar je krijgt hem niet. ik kreeg eergisteren gelukkig wel positief bericht op een sollicitatie en dat streelt toch wel mijn ego. er gingen wel een paar dagen spanning aan vooraf, juist omdat het de perfecte baan voor me is.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14516 Gepost op: 14-01-2005, 11:07:42 »
leuk bakkert! hoe lang gaat de opleiding duren?
en heel vervelend als je een bepaalde baan graag wil, maar je krijgt hem niet. ik kreeg eergisteren gelukkig wel positief bericht op een sollicitatie en dat streelt toch wel mijn ego. er gingen wel een paar dagen spanning aan vooraf, juist omdat het de perfecte baan voor me is.

Hey ibung ::joehoe::

De opleiding duurt nog twee jaar waarbij ik éénd ag ind e week naar school moet en daarnaast minimaal twee en een halve dag werken op school...ik heb er ongelooflijk veel zin in en ben erg blij met de bemiddeling van de directrice van school.

Fijn hé dat jij ook je baan hebt gekregen...dat valt niet mee tegenwoordig...echt top joh!

Offline Aplato

• Forumlid
  • blokfluit is cool!!! (echt waar, hoor)
« Reactie #14517 Gepost op: 14-01-2005, 11:56:28 »
Hallo,

Ik ging vandaag eens kijken of mijn account nog bestond. In 2003 heb ik eventjes geforumd, maar het kwam er niet echt vaak van. Maar warempel: ik bestond nog  ::tandpastasmiley::. Ik zal nog weleens een berichtje neerzetten, hier.
Heel veel plezier allemaal vanavond.

Groetjes van Johan

Offline Aplato

• Forumlid
  • blokfluit is cool!!! (echt waar, hoor)
« Reactie #14518 Gepost op: 14-01-2005, 11:58:16 »
Sterker nog, het was 29-4-2002 dat ik voor het laatst wat heb gepost  ::schaam::. Best wel ernstig.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #14519 Gepost op: 14-01-2005, 12:23:18 »
hallo iedereen  ::zwaai::

lang geleden dat ik hier nog langsgeweest ben  :-[maar ik heb het ongelooflijk druk op kot! momenteel zelfs examentijd maar voor wie is de mol kom ik natuurlijk naar huis  ;)ik ken iig niemand (op Yvonne na dan) van de kandi's dus het is precies een gewone mol voor me !!
banaan begint met een b, soms met een s