Milk, wat vind je in welke zin langzaam gaan dan? Gewoon dit topic of in het algemeen?
Ik heb niet zoveel om op te reageren maar ja toch maar even een post. Ik moest net krantenlopen omdat een andere jongen ziek was.. terwijl ik 't eerste uur vrij was mja.
Heb wel leuk weekend gehad.. zaterdag bij een vriend langsgeweest en The Matrix I voor het eerst gezien..
(dus Daan.. jij ook weer blij
) Maar die was wel leuk.. en gister kwamen een oom en tante uit Zuid-Holland, en dat was ook wel gezellig. Deze week dus 4 toetsen.. maar ik heb iig gister wiskunde bijgewerkt zodat ik alle 2 de hoofdstukken afheb waar we toets overhebben. (nouja, het einde van het ene hoofdstuk moet ik nog ff maken) Ik moet voor morgen nog 170 woorden Duits in mijn hoofd stampen.. niet zo zin in. Maar goed.. moet maar.
Ohw wat is het koud binnen.. en nu gaat 't ook weer zo regenen ipv lekker vriesweer.. flutwinter
Idd jammer dat Vlaming er niet is in 't mol-seizoen.. maar zo zijn er wel meer. Vind 't nog altijd jammer dat Doris nooit meer is teruggekomen.. (had ook problemen met comp geloofk)
EIDM, hoe was 't NK eigenlijk?
Annemieke.. post weer eens jij!
en de rest.. fijne maandag!
lekker weer beginnen met werken/school enz.. = /
doeii