Idd.. de bar niet meer sticky!
Zo vaag om die niet helemaal bovenaan te zien.
Met mij is 't goed hoor Nostra..
Nog steeds beetje druk enzo met school. Ik heb morgen twee toetsen waarvan ik er één nog niet heb doorgekeken dus geen idee waar die overgaat maar met een kwtuur/tussenuur en ANW (lees: tussenuur) moet het toch lukken hoop ik. Kheb wel redelijk wat tijd in wiskunde gestoken waar daar moet ik voor mezelf echt goed op halen. Ik sta wel 6,nogwat alleen vorige rep had ik een 4,5 en ik wil nu gewoon goed cijfer halen. Moet wel lukken hoop ik alleen de toetsen zijn altijd onwijs lastig en anders dan het boek.
Ik had al wel besloten om gewoon naar atletiek te gaan, wiskunde of geen wiskunde.. en gelukkig want het was erg leuk. Heb echt 't gevoel dat ik wel redelijk veel gedaan heb..
Als gevolg dat ik wel heel erg spierpijn heb in mijn benen. Normaal heb ik nooit spierpijn maar we gingen van die gewichten dingese en dan de hele tijd buigen met je knieën en weer strekken en dat met gewichten. (en dat 3x 20) Kan morgen niet zo goed lopen dus denk ik.. Niet zo handig omdat ik gym heb
Maarjaa...
ff een editje wat ik nog wou zeggen: ik heb vandaag bio toets verdingest. Ging over genetica, best leuk en makkelijk als je dat zo op het eerste gezicht zit.. Maar de rep viel iedereen toch wel erg tegen.. ik heb waarsch een 5,0. Nouja, ach.. tsja.. wel jammer want als het zo doorgaat (wordt alleen maar moeilijker ws met homeostase en DNA) haal ik de 7 niet meer. Ik heb nml alleen biologie 1 en dat sluit ik dit jaar af.. dus mn overgangscijfer is zegmaar mijn cijfer wat op mijn examenlijst komt te staan. Nou goed.. kzie wel. Eind januari kan ik twee toetsen herkansen..
Klinkt zo examenklasserig zegmaar.. wel leuk.
Ik ga zo slapen.. miss eerst nog ff douchen.. mijn arme spieren .
Verder zou 't leuk zijn als jullie weer eens vertellen hoe het met jullie gaat.. en ik weet niet of jij hier leest Lautjuh, maar kvind leuk dat je er weer bent!
Weer een oude bekende..
doeii! *zwaaii*