Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105594 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14580 Gepost op: 20-01-2005, 16:02:10 »
Hallooo allemaal,

Mennn wat heb ik toch een hoop bij te lezen. En dan ben ik er vandaag (alweer) nog niet aan toegekomen om mijn mailbox zelfs maar te openen. Maar ik vind dat ik nu uren achter de comp mag zitten, omdat ik dat de afgelopen dagen niet heb gedaan (wat wil je, had keiveel te leren voor vandaag, maar kreeg het nog niet af) - ik moet toch een beetje bijlezen! Dat tentamen van vandaag ging erg slecht :(, ik had echt onwijs pech, want ik had denk ik zo'n 4 van de 6 teksten of zo geleerd, en jawel, we moesten nu net stukjes vertalen uit de 2 waar ik niet aan toegekomen was ::). Nja, word ik er een keer voor gestraft dat ik zo ontzettend laat met leren begin. De vragen over de achtergrondinfo zeg maar wist ik ook niet allemaal, want ik was er natuurlijk helemáál niet meer aan toegekomen dat nog te leren ::). Sja ik baal er wel van. Maar hopelijk heb ik nog net aan een voldoende, vorige keer ook een 5,8 voor ditzelfde vak (maar toen had ik juist veel geluk) :-X..

Verder heb ik vanavond weer een kijkavond.. dus dat horen jullie wel weer. De rest van mijn week zal ik ook ff samenvatten... maandag bij een vriend langsgeweest en 's avonds naar de bios, Ocean's 12, vond ik erg leuk! ::ok:: Hij viel me ook echt mee qua geweld enzo ;). Dinsdag geleerd en bij een vriendin langsgeweest, woensdag geleerd en toneel gehad, wat weer erg gezellig was zoals altijd, en het improviseren ging toevallig ook wat beter, er kwamen wat leukere scènes uit dan vorige keer. Wel hoorden we dat één meisje definitief gestopt is, nouja, ze deed nog niet definitief wel mee, maar nu heeft ze dus besloten. Wel jammer maar aan de andere kant was het natuurlijk wel heel onhandig om iemand erbij te hebben van wie niet zeker was of ze bleef. Maar we zijn en blijven nu dus met zn vieren.

Dan zal ik even reageren... Hmm voor de verjaardagen ben ik alweer te laat (nja, D**n hebk al vaak genoeg gefeliciteerd voor deze verjaardag vind ik ;)) maar ik zie wel dat er vandaag een andere Annemieke jarig is, grappig! Magoed die komt hier toch nooit dus hoef ik dr ook niet te feliciteren.. :P

Kan morgen niet zo goed lopen dus denk ik..
en, kun je een beetje lopen? ;)
Jammer dat je biorep zo slecht ging! Hopelijk heb je toch nog een voldoende..
Eind januari kan ik twee toetsen herkansen.. ::tandpastasmiley:: Klinkt zo examenklasserig zegmaar.. wel leuk. :)
hahaha ja echt iets voor jou om dat leuk te vinden, maarja, of het herkansen zelf nu zo leuk is? ::) :P Ik vrees dus ook nogal voor een herkansing van Latijn van vandaag... :(

Milk, goed dat je wetenschapsfilosie gehaald hebt! ::ok::
Bakkertje, balen dat je relaxdag geen relaxdag bleek te worden... Maar heb je nu nieuwe donateurs weten te werven?
Daisy, groot gelijk dat je widm interessanter vindt ;) maar toch ook veel succes met je schoolopdracht!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #14581 Gepost op: 21-01-2005, 10:13:06 »
Namens Chriz wil ik namens mij iedereen bedanken voor de felicitaties!Vooral de bloemen vond ik erg leuk!

D**N.....nog gefeliciteerd met je verjaardag ::bravo::

Staat de taart nog klaar?? ::tandpastasmiley::
Kom maar langs :D chocoladetaart en appeltaart ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14582 Gepost op: 21-01-2005, 16:22:14 »
Chocolade taart  ::jaja::
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14583 Gepost op: 21-01-2005, 16:51:40 »
Namens Chriz wil ik namens mij iedereen bedanken voor de felicitaties!Vooral de bloemen vond ik erg leuk!
je moet nog even vertellen wat voor geniale cadeaus je vrienden allemaal hadden meegenomen...! ::) :P

Ik ben weer in Gouda, bijgepraat met mn moeder :), nu wil ik bijlezen en/of msnen maar kmoet natuurlijk eigenlijk leren voor maandag, zeker als ik zondag nog naar de verjaardag van mn neefje wil :-\\. Iig heb ik weer zin in vanavond! ::ok:: Mn broer is ws al niet thuis, dat scheelt weer 1 persoon om stil te krijgen, nu hoef ik alleen nog maar met mn ouders te vechten ;D. Iedereen alvast weer heel veel plezier...!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14584 Gepost op: 21-01-2005, 18:13:10 »
Zo.. weekend!! ::jaja::

Ik hoef niet zoveel te doen dit weekend dus echt beter.. genoeg tijd om te relaxen enzo. Volgende week maar twee toetsen, wel één herhalingstoets van biologie over drie hoofdstukken die ik wel goed wil/moet maken aangezien ik dus op de rep bio van afgelopen woensdag niet zo goed heb gemaakt. Mijn toets wiskunde ging ook al niet zo goed als gedacht. ::ohno:: Ik kende alles wel goed alleen één som stond verkeerd opgeschreven en daardoor snapte ik hem niet. (assen verwisseld) Ik dacht dat het gewoon gemeen was van de leraar maar waarschijnlijk was het een typfout en niemand had dat opgemerkt behalve ik. Nu heb ik die som dus niet afgemaakt omdat ik hem alleen daardoor niet snapte, anders had ik hem wel goed gemaakt. En.. nog iets doms gedaan, van die fouten die helemaal niet nodig zijn. Nouja, ik hoop dat het nog meevalt en anders ga ik hem gewoon herkansen.

Geschiedenis 1 is nu sinds vandaag afgerond.. ik sta een 9,3 dus dat is wel jammer dat ik dan op mijn examenlijst geen 10 meer kan staan. ::) (zoals mijn broer wél heeft! gemeen) Ik kan wel een toets herkansen van geschiedenis ('t laagste wat ik gehaald heb is een 9,2) maar dan is het nog de vraag of ik die 10 haal dus ik laat het maar zo. 9 is ook goed natuurlijk. Vanaf nu heb ik dus geschiedenis 2 met die vriendin waarmee ik eigenlijk geen les heb maar nu dus wel, beter! ::regenboog::

Verder niet zoveel nieuws hier geloof ik.. school is zo nutteloos als altijd en ik ga zo LOTR extended stukjes kijken. Whiejj..

Annemieke, jammer dat je tentamen van gister niet zo goed ging.. Echt irritant als je zo'n pech hebt met stof wat in het tentamens komt en stof wat je wel (of niet) geleerd hebt he. Hopelijk heb je nog voldoende iig. ;) Hoe was je kijkavond?

en, kun je een beetje lopen? ;)
Jah gister was het iets erger, tenminste qua spierpijn in mn benen. Nu heb ik nog wel onwijs veel spierpijn in mijn armen.. komt miss ook omdat we met gym iets met ballen gooien gingen doen. (was wel erg leuk! iets te fanatiek meegedaan miss)

Veel plezier iedereen vanavond!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14585 Gepost op: 21-01-2005, 18:56:51 »
Hee @miesh! Als het een typfout in de toets was, kan hij hem nooit fout rekenen toch. Dat zou ik iig even regelen, scheelt weer een punt ::jaja::

::zwaai::
Have fun vanavond en in je verdere weekend @miesh
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14586 Gepost op: 21-01-2005, 19:21:20 »
Hee @miesh! Als het een typfout in de toets was, kan hij hem nooit fout rekenen toch. Dat zou ik iig even regelen, scheelt weer een punt ::jaja::
ja precies, zou ik ook zeggen! fout van de leraar!

Oja, mijn kijkavond, nou, ik wilde die kamer zelf ook niet eens ::ohno:: want hij was echt onwijs klein. Idd jammer van je 9,3 maarja toch nog steeds onwijs goed natuurlijk ;) (maar ik weet  zelf ook dat ik mn 9,4 voor Latijn jammer vond dusja ;)). Keileuk dat je weer bij die vriendin in de klas komt bij gesch2! Doe haar maar weer eens de groeten van me ;). 'Maar' 2 toetsen deze week, nou ehh das mooi dan ??? veel plezier met je weekend dan he! ;) Ik weet wel een goeie manier voor je om hem te besteden... :P

Ik heb mn ouders ook mn column laten lezen ::trots::, ze vonden hem wel grappig maar totáál niet verrassend (mn vader zo: "ja, dat wisten we toch eigenlijk allemaal al?" ;D). En mn moeder wist meteen over wie het ging van die ' vijandschap' haha ::rofl::, ze is goed op de hoogte... Nou verder wast gezellig om weer eens met mn ouders te eten, mn broer komt ws niet thuis vanavond maar heel mss wel, dus ik ga hem nu ff bellen om te zeggen dat ie iig niet tussen 2025 en 2125 binnen mag komen... ;)

Iedereen nogmaals onwijs veel plezier!! ::poingpoing:: ::zwaai::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14587 Gepost op: 22-01-2005, 00:02:41 »
molle: van harte.. :-*

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14588 Gepost op: 22-01-2005, 21:38:54 »
komende week heb ik weer eens toetsweek, dus ik zal hier niet vaak te bekennen zijn...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14589 Gepost op: 22-01-2005, 21:42:44 »
Succes Nostra met je toetsen!

Ik ben vanavond uit eten geweest voor mn vaders verjaardag :), die is dinsdag pas, maarja dan ben ik in Nijmegen dus vandaar dat we het al vandaag vierden... Was erg gezellig vondik. Verder heb ik geprobeerd genoeg te leren om morgen naar mn neefjes verjaardag te kunnen maar ik heb eik maar bar weinig gedaan :-[. Dus nu weet ik nie of ik wel zal gaan morgen...

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14590 Gepost op: 22-01-2005, 21:50:56 »
Succes Nostra met je toetsen!

thanxx!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14591 Gepost op: 24-01-2005, 01:14:27 »
Gefeliciteerd Milk! ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14592 Gepost op: 24-01-2005, 10:18:31 »
Proficiat met je verjaardag Milk!!! 

Ik wens je 'n hele fijne dag!  ::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14593 Gepost op: 24-01-2005, 12:03:30 »
Gefeliciteerd Milk!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14594 Gepost op: 24-01-2005, 12:34:45 »
 ::bravo:: ::bravo:: Milk.. van harte gefeliciteerd!!! ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14595 Gepost op: 24-01-2005, 15:29:50 »
Gefeliciteerd Milk!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14596 Gepost op: 24-01-2005, 16:16:25 »
O joehoe,

@miesh, heb je nog wat gevraagd over die fout aan de leraar?

Een updateje :)

Mijn vakantie zit er 'bijna' op, ik zit al op 3/4 en het is voorbij gevlogen. Ben druk bezig geweest met de voorbereidingen van de trouwerij. Locatie vastgelegd voor het feest, kaarten uitgezocht, ondergoed gekocht voor onder mn jurk, was nog een heel gedoe ook :-\\ Jurk met een blote rug past niet heel veel onder, lastig lastig.
Mn vriendje had nog een verassing voor de trouwdag en ik had zo mn best gedaan om niet nieuwsgierig te gaan doen maar toen ik hem gewoon vroeg of hij nog graag een bruidssuite wilde huren ging hij zo overdreven doen dat ie dat niet wilde en dat ook absoluut niet wilde dat iemand dat voor ons ging regelen, had ik al door wat de verassing was :-[ Nou ja goed, geeft niet, ik weet niet waar en zo dus dat is wel erg leuk.
Gister zijn we nog even naar de love and marriage beurs geweest hier in den haag en dat was op zich wel leuk maar we hebben in principe alles al geregeld dus we hebben een beetje gebrowsed en zijn toen weer naar huis gegaan.
Voor de vrijgezellen onder ons: Absolute tip om daarnaar toe te gaan. Er zijn zoveel stents van winkels, hotels, reisbureaus enz dus voor de mannen, absoluut het kijken waard naar de medewerkers, patrick heeft zich prima vermaakt ;D
En voor de dames: Er zijn talloze stents van mannenkleding winkels, en die mannen.... zeer zeker niet verkeerd!
Ik ben nu nog een weekje vrij en heb lekker weinig gepland want anders kom ik moe terug van een maand vrij en dat kan natuurlijk niet haha.

Iedereen die toetsen heeft of heeft gehad, hoop dat het goed gaat en is gegaan!

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14597 Gepost op: 24-01-2005, 17:12:02 »
Hallo ::zwaai::

M'n eerste schooldag zit er weer op, ben nu al weer toe aan vakantie ;). Na ach, over 2 weken alweer een weekje vrij dus ik mag niet klagen. Ipv half 5 was ik al om 12 uur uit dus dat was wel lekker, krijg nu opeens een hoop opdrachten, maar met goed plannen kan ik gewoon blijven forummen, dus dat is niet zo'n probleem ;D.

Milk: van harte gefeliciteerd ::bravo::

Dorine: Nog fijne vakantie en veel plezier nog met het voorbereiden van je bruiloft, spanned hoor :)

Iedereen die nu toetsweek heeft: veel succes! ::ok::

Mijn laatste cijfers stromen nu binnen en er is een wonder gebeurd: ik heb m'n marketing tentamen gehaald :o. Een 5,6, maar ach, het is genoeg :D. Nu nog 2 tentamens tegoed, van de 10 heb ik er nu 8 gehaald, ik klaag helemaal niet :)

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14598 Gepost op: 24-01-2005, 17:15:20 »
Aaaaaaargh....ik word helemaal gek van al die mol-theorieën  :o

Hoe ist verder met jullie??  ;D
That's all

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!