Hallooo allemaal,
Mennn wat heb ik toch een hoop bij te lezen. En dan ben ik er vandaag (alweer) nog niet aan toegekomen om mijn mailbox zelfs maar te openen. Maar ik vind dat ik nu uren achter de comp mag zitten, omdat ik dat de afgelopen dagen niet heb gedaan (wat wil je, had keiveel te leren voor vandaag, maar kreeg het nog niet af) - ik moet toch een beetje bijlezen! Dat tentamen van vandaag ging erg slecht
, ik had echt onwijs pech, want ik had denk ik zo'n 4 van de 6 teksten of zo geleerd, en jawel, we moesten nu net stukjes vertalen uit de 2 waar ik niet aan toegekomen was
. Nja, word ik er een keer voor gestraft dat ik zo ontzettend laat met leren begin. De vragen over de achtergrondinfo zeg maar wist ik ook niet allemaal, want ik was er natuurlijk helemáál niet meer aan toegekomen dat nog te leren
. Sja ik baal er wel van. Maar hopelijk heb ik nog net aan een voldoende, vorige keer ook een 5,8 voor ditzelfde vak (maar toen had ik juist veel geluk)
..
Verder heb ik vanavond weer een kijkavond.. dus dat horen jullie wel weer. De rest van mijn week zal ik ook ff samenvatten... maandag bij een vriend langsgeweest en 's avonds naar de bios, Ocean's 12, vond ik erg leuk!
Hij viel me ook echt mee qua geweld enzo
. Dinsdag geleerd en bij een vriendin langsgeweest, woensdag geleerd en toneel gehad, wat weer erg gezellig was zoals altijd, en het improviseren ging toevallig ook wat beter, er kwamen wat leukere scènes uit dan vorige keer. Wel hoorden we dat één meisje definitief gestopt is, nouja, ze deed nog niet definitief wel mee, maar nu heeft ze dus besloten. Wel jammer maar aan de andere kant was het natuurlijk wel heel onhandig om iemand erbij te hebben van wie niet zeker was of ze bleef. Maar we zijn en blijven nu dus met zn vieren.
Dan zal ik even reageren... Hmm voor de verjaardagen ben ik alweer te laat (nja, D**n hebk al vaak genoeg gefeliciteerd voor deze verjaardag vind ik
) maar ik zie wel dat er vandaag een andere Annemieke jarig is, grappig! Magoed die komt hier toch nooit dus hoef ik dr ook niet te feliciteren..
Kan morgen niet zo goed lopen dus denk ik..
en, kun je een beetje lopen?
Jammer dat je biorep zo slecht ging! Hopelijk heb je toch nog een voldoende..
Eind januari kan ik twee toetsen herkansen.. Klinkt zo examenklasserig zegmaar.. wel leuk.
hahaha ja echt iets voor jou om dat leuk te vinden, maarja, of het herkansen zelf nu zo leuk is?
Ik vrees dus ook nogal voor een herkansing van Latijn van vandaag...
Milk, goed dat je wetenschapsfilosie gehaald hebt!
Bakkertje, balen dat je relaxdag geen relaxdag bleek te worden... Maar heb je nu nieuwe donateurs weten te werven?
Daisy, groot gelijk dat je widm interessanter vindt
maar toch ook veel succes met je schoolopdracht!