Woensdag 12 november 2008.....
Vandaag verveelde ik mij een beetje en besloot om eens een uitstapje naar Nederland te maken.Zo gepland,zo gedaan,maar het zuiden van Nederland ken ik reeds en besloot wat meer noordwaarts te rijden.Plots zag ik een keet waar ze Jupi schenken,en ik hoorde dat het er nogal wild aan toeging.Ik hield halt en ging binnen. Het eerste wat me opviel was dat er enkele Dames zich vermaakten op de dansvloer.Een beetje schuchter ging ik aan de bar op een kruk zitten,en bestelde een Jupi.Naast mij zat een man,en die hoorde aan mijn praten dat ik niet-Nederlands was.Die stelde zich meteen aan me voor en zei;
ik ben Dwaastoo,aangenaam wie ben jij?Ik zei; ik ben koekoe.
Ow zei Dwaastoo,jij bent koekoe?Waarop ik zei;ober,geef die man ook een biertje,en ik vroeg;ken jij mij dan?
Natuurlijk,vanop RNVanop RN?
Welja,ik ben Dwaastoo en jij bent toch koekoe?Ooooww jij bent Dwaastoo? Aaangenaam.
Weet je koekoe?Ja,ik luister
niet meteen omkijken he,maar zie je die 2 vrouwen daar?Welke vrouwen?
wel daar, dat braaf huismoedertje en die sexy apotheker Dwaastoo, waar?
wel daar!!!Ow ja nu zie ik het,maar wie is wie?
wel,de kleinste is degene die"probeert" te bakken, en de grootste is die gifmengster.Gifmengster?
Nouja, hier noemen wij dat apothekerOw, dankje Dwaastoo
Maar jij bent koekoe zeg je?Ja,waarom?
Wel,ik zit hier reeds een tijdje en ik ,hoorde hen bezig over een zekere koekoe,dat hij tepelhaar heeft en zijn 70 jaar oud moedertje voor hem de was doet enzoOw,dan zullen ze het vast niet over mij hebben, of toch?
Maar weet je Dwaastoo,als ik zo eens kijk naar die "gifmengster" dan,dan,dan..zou ik er wel blijven naar kijken hoor
*De deur gaat open en wie komt binnen? idd Jos Jos zegt; Tournee generalWaarop ik jammer genoeg moet passen(alcoholcontroles) maar het drankje tot bij het "gifmengstertje" breng en noodgedwongen afscheid moet nemen
En het is nodig dat ik de keet verlaat,want nu zie ik plots 2 Bakkertjes....Of is dat maud? Ik weet het niet hoor, ik kan ze niet uiteen houden
Een dagje Nederland is dus voor herhaling vatbaar