Ik ben wel gaan stemmen, en ben er trots op dat ik mijn eigen mening gevolgd heb.
Ik snap wel dat veel mensen het niet meer snappen, en dat ze denken dat wilders (wiens naam ik weiger met hoofdletter te schrijven, net als janmaat en eerder glibberveen) nu de grote jongen is.
Natuurlijk kloppen er dingen niet in ons land, maar wilders en consorten schuiven de oorzaak van alle problemen naar 1 kant, ook de problemen die totaal niets met buitenlanders te maken hebben. Maar dat doet er voor veel mensen helaas niet toe. Wanneer die zijn scheur open trekt (om het maar eens grof te zeggen), buigen ze al, en klappen om het hardst, ik heb het al eens eerder gezegd.
Ik heb onderstaande smilie al eens eerder ergens hier neergezet, maar hij geeft goed aan, hoe wilders zich misdraagt:
Waar ik de grootste moeite mee heb, is dat ie alles en iedereen die ook maar een zweem van niet-arisch bloed in zijn aderen heeft, over 1 kam scheert. Het moet gezegd worden: Pim Fortuyn was ook aan de rechtse kant, maar die gaf nog enige nuance. wilders zegt: alle buitenlanders deugen niet, tenminste, daar komt het op neer. En dat doorzien mensen niet.
Natuurlijk moet het afgelopen zijn met het zakkenvullen en graaien, maar dat los je niet op door daar de buitenlanders de schuld van te geven.