Hoi! Ik had een ideetje als spel dat we hier in dit topic kunnen spelen. Ik weet niet of het hier ergens als is, zo ja, sorry dan
Steeds post één iemand een quote van iemand, zonder naam. Dan is het de bedoeling van de rest om te raden van welke forummer die post is! Heb je het goed mag je een nieuwe quote zoeken!
(Als je denkt dat de post van jezelf is mag je dat natuurlijk raden, maar je kan ook meespelen
)
Om te beginnen:
Ehm, nou Lukie is vermoedelijk ontploft in de zomersoap, al weten we dat niet zeker. Nou om die zaak op te lossen is er een gelegenheidsduo samengesteld bestaande uit een omgeschoolde dakdekker en een schildpad, die deze aanval moeten oplossen. Verder moet je oppassen voor rondlopende weerwolven, die hebben de laatste tijd genadeloos toegeslagen tijdens de diverse gamenights. Ook zijn er forummers die ruzie hebben met Photobucket en weten we nu al waar Wie is de mol 2018 zich afspeelt.
Kortom, niks gemist. Another day at the office here
En nu serieus: nee het is rustig op het forum, mensen zijn met vakantie, Dennis heeft zijn rijbewijs Niek is een verre reis aan het maken en verder weet ik het ook niet.
OT: Hoe was je vakantie Miek?