Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Ik ging boodschappen doen. Toen ik bij de embalagemachine aankwam, zag ik daar een lege colafles op de grond staan zonder dat iemand in de buurt was. Ik dacht dat iemand die fles had achtergelaten omdat het apparaat die fles weigerde, maar toch besloot ik om die fles in te leveren en waarempel werd hij geaccepteerd. Dus ik had € 0,25 korting op mijn boodschappen.
Maar morgen dus het vak over feminisme en ik snap/geloof helemaal niks van de psycho-analyse en alles wat daarbij komt kijken Slaat echt helemaal nergens. Heb het gevoel dat ze dat gewoon gebruiken om een argument meer te hebben, want het is een volledig losgeslagen theorie (over de krokodil uit peter pan die metafoor staat voor vrouwelijke geslachtsorgaan met tanden. Yeah, sure.)
ik onderschat jullie niet, maar ik ken jullie karakters in dit spel vooral + ik weet hoe goed LdH wel niet is en jullie zijn echt niet beter dan hem in dit soort werk
Ja zo lees ik het eigenlijk ook nog steeds, terwijl ik nu wel weet dat het Dennis is. Ik noemde D*N in het begin ook een keer Daan hier op het forum
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
638 gasten en 1 vaste bezoeker