Ik denk inderdaad dat wat Pac zegt waarschijnlijk het geval is. Die schermen maken ze volgens mij bij het monteren van een specifieke aflevering, dus kan het niet uit een andere aflevering komen en zijn ze gewoon vergeten een naam toe te voegen.
Verder is Stine toch niet mijn mol, maar ik heb haar wel al vanaf het begin als finalist in de pool, dus ook wat dat betreft hoop ik dat het een slordigheidsfoutje is
Welke schermen maken ze bij t monteren van een aflevering? de schermen van de test?? eh en waarmee doen ze dan de test??
dat scherm van vraag 20 met maar 4 keuzemogelijkheden is gewoon deel van een soort computerprogramma , waarmee ze de testvragen laten verschijnen op een beeldscherm nadat een kandidaat zijn naam heeft ingetikt.
wat montage vervolgens doet is het zoeken door t enorme beeldmateriaal naar een shot was passend is bij bv een biecht, of een muziekje dat past bij een tetris opmerking.
Helaas is dat mensenwerk en lijkt t er nu enorm sterk op dat er een montagefoutje is geweest wat wel betekenis heeft.
Dit shot met deze 4 namen is ooit gefilmd, en zowel rechts als onder zie ik geen andere namen.
dus of men heeft dit bewust zo gecreerd om te kijken hoeveel mensen reageren ( wat ik een zet zou vinden die ik niet van de makers had verwacht ( eg nephint)) Of dit is gewoon een behoorlijke fout, waaruit heel wat af te leiden valt. ik vrees voor t laatste