Ik heb zelf ook een overzichtje gemaakt op basis van testbiechten, maar ook gesprekken met andere kandidaten en reacties.
Met de spoiler van het scherm, sluit ik Stine even uit van het molschap, maar ik zet haar verdenkingen er nog wel bij.
Opvallend dat de overgebleven kandidaten 'allemaal' Simone & Ruben verdenken.
Alleen Stine kan ik niet met zekerheid zeggen, dat ze Ruben en Jan erbij verdenkt, want dit zei ze alleen maar tijdens de test van aflevering 5.
Ik geloof wel zeker dat ze Simone verdenkt, want dit zegt ze tegen Olcay die ze vertrouwt.
Jan en Emilio hadden een bondje. Kunnen we hieruit onderstellen dat Emilio op Olcay/Stine heeft gezeten omdat Jan ze niet verdenkt en zij dus de Mol niet zijn?
Het kan ook zijn dat Emilio de test heeft verprutst.
Hetzelfde geldt voor Bella. Die zegt in RTL Boulevard op Ruben gezeten te hebben, maar vliegt eruit? Simone was haar bondgenoot en zat/zit ook, zoals ze zegt, op Ruben. Heeft Bella de test verprutst, verloren van de jokerrace tussen haar, Simone en Emilio, of is Simone de Mol?
Dat Simone Ruben verdenkt, zou je ook aan haar reactie tijdens de test kunnen opmaken. Dit geldt ook voornamelijk voor Jan en een beetje voor Olcay. (Aflevering 5).
Aan de reactie van Olcay zou je ook kunnen opmaken dat ze Simone verdenkt, dit laat ze steeds duidelijker blijken, of de montage. (Aflevering 5 - 6) Ik vind het raar vanuit de montage dat ze opeens Simone, vanuit Olcay's perspectief, zo verdacht maken. Of is dit een nieuwe tactiek?
Ruben gaat alle kanten op met zijn verdenkingen, dus zoals hij zelf al zei; "Hoe kan het dat ik er nog in zit?"
Loes gaf ook aan, tijdens het gesprek met Art, dat iedereen die op Ruben zit/zat nog in het spel zit terwijl zij naar huis moet, of zit iedereen ook op Simone?
Questions, questions.En dan nu de mogelijke finalisten op basis van het schema (met en zonder combinaties met 'finalisten' en 'scherm' spoiler):
Het meest logische zou zijn Jan en Olcay en Ruben/Simone als Mol. Beide lijken alleen deze twee nog als potentiële Mol te hebben en dit komt overeen met de finalisten spoiler. Hoewel ik het raar zou vinden als Simone, Ruben zou aanklikken als hij in aflevering 8 zou afvallen. Uit voorgaande jaren zat de Mol toch wel rond aflevering 5/6/7 op de juiste finalisten te gokken. Het is natuurlijk mogelijk dat ze het dit jaar hebben omgegooid..
Minder waarschijnlijk/logisch:
Ruben, Simone en Jan/Olcay. Ruben en Simone lijken elkaar al vroeg te verdenken. Jan en Olcay verdenken beiden ook.
Andere minder waarschijnlijke optie:
Mol = Stine dus Ruben en Simone naar de finale. Als beide spoilers niet blijken te kloppen, zou dit ook een mogelijke optie zijn omdat Ruben en Simone de enige zijn die Stine nog verdenken.
Dit zijn mijn interpretaties