Als de spoilers kloppen dan kunnen in theorie alleen Simone en Ruben de laatste afvallers zijn.
De mol laat ik even buiten beschouwing want in theorie kunnen Jan en Olcay ook de mol zijn.
Meestal verdenken de laatste kandidaten elkaar maar het komt ook voor dat men met verkeerde verdenkingen toch de finale haalt. Een finalevrijstelling wil ook nog wel eens helpen.
Simone verdenkt Ruben en ook Jan ( dat heeft ze overigens de hele serie al gedaan, Stine neemt ze ook steeds mee)
Ruben verdenkt 5 mensen en noemt in aflevering 3 Simone voor het eerst. In aflevering 4 gaat hij vooral voor Emilio en in aflevering 5 voor Loes. in de laatste aflevering noemt hij de drie dames en dus ook Simone.
Kortom de potentiele afvallers verdenken elkaar. Hier kunnen we dus niets mee. De verdenkingen kunnen in aflevering 7 weer verschuiven of er komt een vrijstelling of de laatste afvaller valt pas in aflevering 9 af.
Maar als ik de het verdenkingen overzicht analyseer wat hier net gepost is kunnen eigenlijk alleen Ruben of Simone de Mol zijn. (En in theorie Jan)
Olcay en Stine kan je eigenlijk afschrijven omdat Loes afviel. Loes was namelijk de enige die die 2 verdacht in aflevering 5. En ze viel af. Nou kan het doordat antwoorden op meerdere toepasbaar zijn etc. maar met 5 man over, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk als je als enige op de juiste mol zit dat je dan afvalt.
Verder valt me op dat Jan voornamelijk door Simone word verdacht, hier valt dus niet zoveel over te zeggen. Het kan zijn dat de rest er allemaal naast zit. Persoonlijk heb ik Jan allang afgeschreven door zijn fanatisme.
Ruben en Simone zitten voornamelijk op elkaar. Met uitzondering dat Ruben 1x haar niet verdacht maar alleen Loes (Die afviel) verdacht.
Hierdoor vind ik Ruben net iets verdachter dan Simone, maar het kan natuurlijk zijn dat hij de test gewoon wat sneller heeft gemaakt of net de vragen beter uitkwamen voor hem.