Ik neem aan dat Stine wel de volgende aflevering afvalt. Dat zit sowieso al in lijn van mijn verwachting. Maar gezien de spoiler lijkt me dit aardig bevestigd.
We weten 3 dingen:
1- De beelden zonder Stine als optie bestaan.
2- Het was een foutje in de productie, aldus avrotros. Geen hint dus, anders hadden ze dit niet benoemd.
3- Het zijn niet de beelden van Stines laptop, iedereen ziet hetzelfde.
Ik kan er weinig anders uit concluderen dat Stine de volgende keer afvalt. Bovendien noemde ze geen verdachte op bij de vorige test, dit wil nog wel eens wijzen op een exit.
Theoretisch is het natuurlijk nog mogelijk dat een productielid in slaap is gevallen en dat hij zijn werk niet heeft kunnen afmaken. Ik vind het bovendien extra opmerkelijk dat de avrotros hier een verklaring voor heeft gegeven, normaal gesproken geven ze geen commentaar als het over WIDM gaat. Als dit geen domme fout was geweest, had ons dan lekker laten gissen dat het een hint was. Maar stel dat het dan toch een vergeten fout is, denk ik niet dat Stine nog de mol kan zijn. Het zou bijzonder knap zijn om de naam van de mol te vergeten op de belangrijkste vraag.