Ik zit me al een hele tijd af te vragen of het (theoretisch) mogelijk is dat het verloop van het spel anders is dan tot nu toe wordt aangenomen.
Toegegeven: er is de Schiphol-spoiler, en dus wordt er gewoon aangenomen dat Jan en Olcay in de finale zitten. Tel daarbij de zich opstapelende aanwijzingen naar Simone op, en je hebt het finale-trio.
Wat Jan en Olcay vervolgens zijn, dat vult iedereen voor zichzelf in, wat Simone voor een aanzienlijk deel van de forummers is, eveneens.
Maar dan hebben we nog Ruben, die dan ''automatisch'' de laatste afvaller voor de finale moet zijn.
Ik zat te denken, is het mogelijk dat de deelnemers op elkaar hebben gewacht, en dat bijvoorbeeld OF Jan OF Olcay geen finalist zijn geweest, dus de laatste afvaller?
Wat ik bedoel te zeggen, is: samen worden gespot aan de bagageband van Schiphol geeft in mijn ogen niet 100 procent garantie dat beiden om die reden wel in de finale gezeten moeten hebben.
Zou het dus zo kunnen zijn dat Ruben en Simone samen hebben gereisd?
Of kan dat niet omdat anders de laatste afvaller erachter zou kunnen komen wie de mol was? De afvaller weet wel wie de finalisten zijn, uiteraard.