Je kon bijna niet om die spoiler alert heen van Jan/ Olcay. De makers namen een heel groot risico om de kandidaten samen te laten terugvliegen met cameraploeg en al. Beetje jammer.
Inderdaad, denk daarom nu dat Ruben de mol is en dat hij apart terugvloog van Jan en Olcay (dit is ook een verhaal apart).
Jan en Olcay waren kandidaten en vlogen samen terug.
Vind dit wel een hele grote spoiler, en het was de rede dat ik al wist dat Simone ging afvallen toen Ruben groen kreeg in de afgelopen aflevering. Misschien volgend jaar maar meerdere mensen samen terug laten vliegen, of juist iedereen apart.
Aan de andere kant, als ik toevallig in Georgië ben (bijvoorbeeld in het theater waar Ron afviel, of op het plein bij niets is wat het lijkt) dan had ik ook voorkennis gehad. Of als een local die toevallig ooit WIDM heeft gezien het spel herkend.
Het zal steeds moeilijker worden om dit soort spoilers te voorkomen, dus moeten ze iets doen met valse spoilers (bijvoorbeeld Simone en Bella nog een keer samen naar Schiphol laten komen en doen alsof ze landen, drie dagen na dat gebeuren met Jan en Olcay).